Hoppsesongen 2021/2022

Svar
rocket147

Re: Hoppsesongen 2021/2022

Legg inn av rocket147 »

tartaglia2 skrev: tir aug 24, 2021 1:15 pm
Skjønner også at skiforbundet ikke liker at Bråthen farer med usannheter i intervjuer. For det er noe spesielt å antyde at det var manglende likestillingsfokus bak verdenscupavlysningene på Lillehammer når langrenn og kombinert også ble avlyst.
Det han kom med i dette intervjuet var vel temmeleg presist? Hopprenn vart avlyst, for begge kjønn, men berre herrane fekk erstatningsrenn. Fasit etter sesongslutt var 25 renn for herrrane, mens damene hadde 13. Herrane hadde sitt renn nr 15 samtidig som damene hadde renn nr 2. Kanskje var dette intervjuet medverkande til at det faktisk vart omlag like mange renn for begge kjønn i siste del av sesongen? I så fall bør NSF premiere Clas Brede, ikkje sparke beina unna han.

toolshed

Legg inn av toolshed »

lund skrev: tir aug 24, 2021 8:54 pm Man må jo lure om dette er kødd:

https://www.dagbladet.no/sport/rasende- ... n/74144940
Kan legge ned hele pampeveldet for min del. Norges skiforbund har alltid vært et bakstreversk rottehull.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

lund skrev: tir aug 24, 2021 8:54 pm Man må jo lure om dette er kødd:

https://www.dagbladet.no/sport/rasende- ... n/74144940
Haha, fantastisk. Hvis denne kontraktskupping stemmer, så skjønner jeg skiforbundet, men saker som dette er bare piss.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

lund skrev: tir aug 24, 2021 8:54 pm Man må jo lure om dette er kødd:

https://www.dagbladet.no/sport/rasende- ... n/74144940
Direkte skremmande og latterleg. Skiforbundet ødelegger mykje for seg sjølv og at dei ansvarlige ikkje ser det er patetisk. Snakk om å lage ein stor mediaskandale

tartaglia2

Legg inn av tartaglia2 »

rocket147 skrev: tir aug 24, 2021 8:56 pm Det han kom med i dette intervjuet var vel temmeleg presist? Hopprenn vart avlyst, for begge kjønn, men berre herrane fekk erstatningsrenn. Fasit etter sesongslutt var 25 renn for herrrane, mens damene hadde 13. Herrane hadde sitt renn nr 15 samtidig som damene hadde renn nr 2. Kanskje var dette intervjuet medverkande til at det faktisk vart omlag like mange renn for begge kjønn i siste del av sesongen? I så fall bør NSF premiere Clas Brede, ikkje sparke beina unna han.
Om kritikken var mot FIS var den presis, men ikke om den var mot NSF. Mitt inntrykk fra forrige vinter er at NSF gjorde omtrent alt de kunne for å arrangere skirenn (i alle grener for begge kjønn og alle aldersgrupper), men at norske myndigheter satte ned foten. Altså ingen forskjellsbehandling fra NSFs side. Internasjonalt var det en annen historie, der ble jentenes hopp- og kombinertrenn avlyst mens gutta fikk konkurrere.

rocket147

Legg inn av rocket147 »

tartaglia2 skrev: tir aug 24, 2021 9:30 pm
Om kritikken var mot FIS var den presis, men ikke om den var mot NSF. Mitt inntrykk fra forrige vinter er at NSF gjorde omtrent alt de kunne for å arrangere skirenn (i alle grener for begge kjønn og alle aldersgrupper), men at norske myndigheter satte ned foten. Altså ingen forskjellsbehandling fra NSFs side. Internasjonalt var det en annen historie, der ble jentenes hopp- og kombinertrenn avlyst mens gutta fikk konkurrere.
Eg oppfatta vel heller ikkje at han skulda NSF for forskjellsbehandling, men at han meinte NSF og Kulturdepartementet kunne gjort meir for å få gjennomført konkurransane. Nettopp fordi sjansen for at kvinnerennet skulle gå som normalt ville vera større her enn mange andre stader. (Eg er forresten litt usikker på om dette intervjuet vart gjort på fritt grunnlag, eller om det var på bakgrunn av Maren Lundby sin tweet og at han like mykje som å uttrykke eigne meiningar målbar og støtta Maren sine?)

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Chromeback skrev: søn aug 22, 2021 12:31 am Lurer veldig på hva Røste og Bretten Berg har på Bråten nå, for det må være noe ganske graverende for at det skal holde for dem nå.
Og det er det jo definitivt ikke! https://www.vg.no/sport/i/1OvgdB/hopple ... ansettelse

Nå begynner det å ulme skikkelig hos b.la. Stöckl, https://www.vg.no/sport/i/JxnK48/stockl ... orstaaelig
Skiforbundet bør nå bakke, de har ingen sak og om ikke står hopp-Norge i fare for å bli satt langt tilbake...!

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

InsVerderben skrev: tir aug 24, 2021 10:13 pm
Chromeback skrev: søn aug 22, 2021 12:31 am Lurer veldig på hva Røste og Bretten Berg har på Bråten nå, for det må være noe ganske graverende for at det skal holde for dem nå.
Og det er det jo definitivt ikke! https://www.vg.no/sport/i/1OvgdB/hopple ... ansettelse

Nå begynner det å ulme skikkelig hos b.la. Stöckl, https://www.vg.no/sport/i/JxnK48/stockl ... orstaaelig
Skiforbundet bør nå bakke, de har ingen sak og om ikke står hopp-Norge i fare for å bli satt langt tilbake...!
https://www.tv2.no/a/14183735/
Bretten Berg var allerede kapabel til å sette stillingen sin i spill

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

seriemester2013 skrev: tir aug 24, 2021 10:21 pm
InsVerderben skrev: tir aug 24, 2021 10:13 pm
Chromeback skrev: søn aug 22, 2021 12:31 am Lurer veldig på hva Røste og Bretten Berg har på Bråten nå, for det må være noe ganske graverende for at det skal holde for dem nå.
Og det er det jo definitivt ikke! https://www.vg.no/sport/i/1OvgdB/hopple ... ansettelse

Nå begynner det å ulme skikkelig hos b.la. Stöckl, https://www.vg.no/sport/i/JxnK48/stockl ... orstaaelig
Skiforbundet bør nå bakke, de har ingen sak og om ikke står hopp-Norge i fare for å bli satt langt tilbake...!
https://www.tv2.no/a/14183735/
Bretten Berg var allerede kapabel til å sette stillingen sin i spill
For ett salig kaos, men da ønsker man jo virkelig et mediesirkus også. Ser jo også at denne kontraktkuppingen også fremstår som veldig svak fra skiforbundet sin side.

Bretten Berg burde leve farlig nå.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

Er det jeg som har misforstått noe her? Jeg trodde ærlig talt at det å kuppe sin egen ansettelse var meget graverende jeg men ifølge enkelte andre her inne så må jo denne personen være rene engelen.

tartaglia2

Legg inn av tartaglia2 »

rocket147 skrev: tir aug 24, 2021 9:59 pm Eg oppfatta vel heller ikkje at han skulda NSF for forskjellsbehandling, men at han meinte NSF og Kulturdepartementet kunne gjort meir for å få gjennomført konkurransane. Nettopp fordi sjansen for at kvinnerennet skulle gå som normalt ville vera større her enn mange andre stader. (Eg er forresten litt usikker på om dette intervjuet vart gjort på fritt grunnlag, eller om det var på bakgrunn av Maren Lundby sin tweet og at han like mykje som å uttrykke eigne meiningar målbar og støtta Maren sine?)
Får ikke lest artikkelen (nekter å registrere meg hos Dagbladet) så jeg får ikke vurdert akkurat hva eller hvem han kritiserer. Tror uansett NSF er uenige i at de kunne gjort mye mer for å få gjennomført arrangementene. Mitt inntrykk er at det ble jobbet kjempehardt fra NSFs (og andre særforbunds side) om å få gjennomføre arrangementene sine, mens Kulturdepartementet og NIF virket å ha mest fokus på kompensasjonsordningen. Men det er bare mitt inntrykk ut fra hva som var i mediene på den tiden.

Tror uansett at det intervjuet er det minst alvorlige i det varselet han fikk, men ikke godtok. Tolker "truslene" mot ledelsen og utskjellingen under møtene som mer alvorlige punkter. Sitter uansett med inntrykket av at forholdet har vært anstrengt over tid, både pga "truslene" og fordi tilsynelatende små saker ikke lar seg løse og i stedet blir problemer. Den siste saken om nyheten rundt Tandes tilstand er en slik. Virker som et enkelt brudd på NSFs nyhetsrutiner og normalt vil en slik sak være løst ved å si at det ikke skal gjenta seg. Hvorfor det ikke skjer her kan man bare spekulere i.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Korgutt skrev: tir aug 24, 2021 10:44 pm Er det jeg som har misforstått noe her? Jeg trodde ærlig talt at det å kuppe sin egen ansettelse var meget graverende jeg men ifølge enkelte andre her inne så må jo denne personen være rene engelen.
Men han har da vitterlig ikke forsøkt å kuppe den, jeg har lest igjennom den informasjonen jeg finner om dette, og ser kun han har fått kontrakt til utfylling, blitt bedt om å sette inn kontonummer og hva han har i dag.
Dette fylte han inn, sendte tilbake, lederen for hoppkomiteen har vært usikker på om Bretten Berg ville signere, fått kalde føtter i ettertid og fremstilller det nå i dag som kuppforsøk.
Jeg tenker hva jeg vil om dette.
Clas Brede er blitt behandlet forferdelig dårlig, mange hadde ikke orket å stått i det og gått ut kontrakten uten noe støy.
Problemet er at han har vært for god i jobben sin til at de han er ansatt for ønsker å la han gå. Stiller spørsmål de ikke får svar på rundt saken, før veldig mye dritt kommer frem og biter pampene i rompa.
Nei, nå har jeg kun sympati med Clas Brede, men er redd støyen har vært så stor at dette ikke leges, og at norsk hoppsport er i ferd med å knekke ryggen pga idioter med makt og lite folkelig vett

rocket147

Legg inn av rocket147 »

tartaglia2 skrev: tir aug 24, 2021 10:51 pm
Får ikke lest artikkelen (nekter å registrere meg hos Dagbladet) så jeg får ikke vurdert akkurat hva eller hvem han kritiserer. Tror uansett NSF er uenige i at de kunne gjort mye mer for å få gjennomført arrangementene. Mitt inntrykk er at det ble jobbet kjempehardt fra NSFs (og andre særforbunds side) om å få gjennomføre arrangementene sine, mens Kulturdepartementet og NIF virket å ha mest fokus på kompensasjonsordningen. Men det er bare mitt inntrykk ut fra hva som var i mediene på den tiden.

Tror uansett at det intervjuet er det minst alvorlige i det varselet han fikk, men ikke godtok. Tolker "truslene" mot ledelsen og utskjellingen under møtene som mer alvorlige punkter. Sitter uansett med inntrykket av at forholdet har vært anstrengt over tid, både pga "truslene" og fordi tilsynelatende små saker ikke lar seg løse og i stedet blir problemer. Den siste saken om nyheten rundt Tandes tilstand er en slik. Virker som et enkelt brudd på NSFs nyhetsrutiner og normalt vil en slik sak være løst ved å si at det ikke skal gjenta seg. Hvorfor det ikke skjer her kan man bare spekulere i.
Intervjuet er langt meir eit hjertesukk over at jentene ikkje får konkurrere enn kritikk av NSF. Det er heilt uforståeleg for meg at dette intervjuet og "jubelmeldinga" etter at Tande var på rett veg etter ulykka skal vera grunnlag (eller del av grunnlag) for å nekte han ny kontrakt. Da er takhøgda i skiforbundet langt under norsk bygningsstandard.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Korgutt skrev: tir aug 24, 2021 10:44 pm Er det jeg som har misforstått noe her? Jeg trodde ærlig talt at det å kuppe sin egen ansettelse var meget graverende jeg men ifølge enkelte andre her inne så må jo denne personen være rene engelen.
Jeg var enig i dette, men nå viser det seg jo at Bråthen faktisk fikk et signert utkast av kontrakten av Alf Tore Haug, så jeg skjønner jo godt at CBB kan ha signert kontrakten i god tro.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

seriemester2013 skrev: tir aug 24, 2021 11:01 pm Men han har da vitterlig ikke forsøkt å kuppe den, jeg har lest igjennom den informasjonen jeg finner om dette, og ser kun han har fått kontrakt til utfylling, blitt bedt om å sette inn kontonummer og hva han har i dag.
Dette fylte han inn, sendte tilbake, lederen for hoppkomiteen har vært usikker på om Bretten Berg ville signere, fått kalde føtter i ettertid og fremstilller det nå i dag som kuppforsøk.
Jeg tenker hva jeg vil om dette.
Da tenker vi likt, i det minste.

Caputo

Legg inn av Caputo »

Chromeback skrev: tir aug 24, 2021 9:07 pm
lund skrev: tir aug 24, 2021 8:54 pm Man må jo lure om dette er kødd:

https://www.dagbladet.no/sport/rasende- ... n/74144940
Haha, fantastisk. Hvis denne kontraktskupping stemmer, så skjønner jeg skiforbundet, men saker som dette er bare piss.
Dette er den villeste påstanden hittil. Hvem faen kupper en kontrakt? Er det i det hele tatt mulig å kuppe en kontrakt?

Stakkars nisse i forbundet, så flott at han beklager for at han skrev under på kontrakten. Er nok på direkte ordre fra høyeste hold tenker jeg....

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Caputo skrev: tir aug 24, 2021 11:12 pm
Chromeback skrev: tir aug 24, 2021 9:07 pm
lund skrev: tir aug 24, 2021 8:54 pm Man må jo lure om dette er kødd:

https://www.dagbladet.no/sport/rasende- ... n/74144940
Haha, fantastisk. Hvis denne kontraktskupping stemmer, så skjønner jeg skiforbundet, men saker som dette er bare piss.
Dette er den villeste påstanden hittil. Hvem faen kupper en kontrakt? Er det i det hele tatt mulig å kuppe en kontrakt?

Stakkars nisse i forbundet, så flott at han beklager for at han skrev under på kontrakten. Er nok på direkte ordre fra høyeste hold tenker jeg....
Syntes det hørtes rart ut da nyheten "sprakk", men nå begynner jo brikkene og falle på plass der også. Haug, Røste og Bretten Berg fremstår mer og mer som totale amatører i denne saken.
Sist redigert av Chromeback den tir aug 24, 2021 11:18 pm, redigert 1 gang totalt.

tartaglia2

Legg inn av tartaglia2 »

rocket147 skrev: tir aug 24, 2021 11:02 pm Intervjuet er langt meir eit hjertesukk over at jentene ikkje får konkurrere enn kritikk av NSF. Det er heilt uforståeleg for meg at dette intervjuet og "jubelmeldinga" etter at Tande var på rett veg etter ulykka skal vera grunnlag (eller del av grunnlag) for å nekte han ny kontrakt. Da er takhøgda i skiforbundet langt under norsk bygningsstandard.
Angående jubelmeldinga så tenker jeg at den saken ikke er verre enn at Bråthen har fått beskjed om at det var et brudd på forbundets rutine og at det ikke må gjenta seg, men siden Bråthen allerede var i konflikt med forbundet har den fillesaken blitt større enn nødvendig. Enten fordi forbundet har brukt den mot Bråthen eller fordi Bråthen har gjort noe mer enn det som har kommet frem.

Syns egentlig denne saken minner litt om Line Andersen mot NRK. Virker som det ligger mer bak historien enn det som kommer frem i mediene.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

tartaglia2 skrev: tir aug 24, 2021 11:24 pm
Syns egentlig denne saken minner litt om Line Andersen mot NRK. Virker som det ligger mer bak historien enn det som kommer frem i mediene.
Skjønner hva du mener her, men det kræsjer vel litt med at absolutt alle innenfor skihopp ønsker CBB med seg videre?

PEF_1973

Legg inn av PEF_1973 »

Røste og Betten Berg har vel lett med lys og lykter for å finne noe som helst som de kan ta CBB på. Er jo bare bagateller, og den kontraktkuppingen er vel å ta litt hardt i, om han har mottatt en delvis utfylt og signert kontrakt, og fyller inn den lønningen han har per dags dato.

Men her gjelder det for etablissementet å berge ræven så alt skal brukes og hoppkomiteen har vel fått instruks fra "The main man" om hva som skal uttales til media.

Hele bøtteballetten ender vel med at sesongen går til h. og CBB og Stöckl er historie etter 27.03.22, slik at sammenligningen med finsk hoppsport er nok ikke helt feil.

tartaglia2

Legg inn av tartaglia2 »

Chromeback skrev: tir aug 24, 2021 11:31 pm Skjønner hva du mener her, men det kræsjer vel litt med at absolutt alle innenfor skihopp ønsker CBB med seg videre?
Du må huske på at det er flere grener innenfor NSF og mest sannsynlig er Bråthens problemer med andre grener eller den sentrale ledelsen. Hoppkomiteen ville jo opprinnelig ha han med videre, men det er ikke sikkert de har hatt kjennskap til konfliktene han har hatt med NSF sentralt og/eller de andre grenene. Bråthen har uten tvil gjort en kjempejobb for skihopperne og tatt mange kamper for dem, men det betyr også at han har tatt kamper mot noen andre og det er nok der disse problemene har startet før de har eskalert til dagens situasjon.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

tartaglia2 skrev: tir aug 24, 2021 11:43 pm
Du må huske på at det er flere grener innenfor NSF og mest sannsynlig er Bråthens problemer med andre grener eller den sentrale ledelsen. Hoppkomiteen ville jo opprinnelig ha han med videre, men det er ikke sikkert de har hatt kjennskap til konfliktene han har hatt med NSF sentralt og/eller de andre grenene. Bråthen har uten tvil gjort en kjempejobb for skihopperne og tatt mange kamper for dem, men det betyr også at han har tatt kamper mot noen andre og det er nok der disse problemene har startet før de har eskalert til dagens situasjon.
Kan godt være at jeg bare fulgte rettssaken til LA med ett halvt øye, men ble hun likt av noen som helst egentlig?

Men joda, jeg forstår jo poenget ditt, men ser ikke helt sammenligningen med LA utenom at det kanskje er mer bak saken enn vi får se.

Caputo

Legg inn av Caputo »

PEF_1973 skrev: tir aug 24, 2021 11:38 pm Røste og Betten Berg har vel lett med lys og lykter for å finne noe som helst som de kan ta CBB på. Er jo bare bagateller, og den kontraktkuppingen er vel å ta litt hardt i, om han har mottatt en delvis utfylt og signert kontrakt, og fyller inn den lønningen han har per dags dato.

Men her gjelder det for etablissementet å berge ræven så alt skal brukes og hoppkomiteen har vel fått instruks fra "The main man" om hva som skal uttales til media.

Hele bøtteballetten ender vel med at sesongen går til h. og CBB og Stöckl er historie etter 27.03.22, slik at sammenligningen med finsk hoppsport er nok ikke helt feil.
Om ikke jeg har misforstått her så har CBB også kun fått en skriftlig advarsel. Skal du gi noen fyken trengs det fryktelig mye mer enn en advarsel til. Har du 5-6 stk kan vi begynne å snakke. Minner dessverre mye om dårlig kultur i organisasjonen her.

Mtp hvordan slike konflikter løser seg i 10 av 10 tilfeller er nok norsk hoppsport effektivt destruert om 1-2 år. Fryktelig dårlig håndtert.

tartaglia2

Legg inn av tartaglia2 »

Chromeback skrev: tir aug 24, 2021 11:49 pm Men joda, jeg forstår jo poenget ditt, men ser ikke helt sammenligningen med LA utenom at det kanskje er mer bak saken enn vi får se.
Er primært det jeg tenkte på, samt at det virker som om det i begge tilfeller er de mindre alvorlige sakene som lekkes til og omtales i media og det settes fokus. I tillegg fikk jo også Line Andersen mye støtte før rettsaken og det var mange som mente at det bare var NRK som ikke taklet en sterk og dyktig kvinne. Denne gangen er det NSF som ikke takler en sterk og dyktig sportssjef. Kan godt være det siste stemmer denne gangen.

rocket147

Legg inn av rocket147 »

Caputo skrev: ons aug 25, 2021 12:01 am
Om ikke jeg har misforstått her så har CBB også kun fått en skriftlig advarsel. Skal du gi noen fyken trengs det fryktelig mye mer enn en advarsel til. Har du 5-6 stk kan vi begynne å snakke. Minner dessverre mye om dårlig kultur i organisasjonen her.
Det er jo ikkje snakk om oppsigelse i vanleg forstand, men at ei åremålskontrakt ikkje blir fornya etter sesongslutt 2022. Utan at eg har full oversikt over regelverket trur eg vel at det skal langt mindre til for å nekte fornya kontrakt enn for å si opp ein tilsett. Mange sportssjefar (og liknande) i idretten blir skifta ut årleg, heilt utan at dei har gjort noko gale, men med ønske om nytt blod i systemet - oftast grunna manglande suksess. "Leiteaksjonen" etter feil frå Clas Brede er nok meir for å rettferdiggjera at ein populær, suksessrik og dyktig sportssjef ikkje får forlenga kontrakt.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

rocket147 skrev: ons aug 25, 2021 8:27 am
Caputo skrev: ons aug 25, 2021 12:01 am
Om ikke jeg har misforstått her så har CBB også kun fått en skriftlig advarsel. Skal du gi noen fyken trengs det fryktelig mye mer enn en advarsel til. Har du 5-6 stk kan vi begynne å snakke. Minner dessverre mye om dårlig kultur i organisasjonen her.
Det er jo ikkje snakk om oppsigelse i vanleg forstand, men at ei åremålskontrakt ikkje blir fornya etter sesongslutt 2022. Utan at eg har full oversikt over regelverket trur eg vel at det skal langt mindre til for å nekte fornya kontrakt enn for å si opp ein tilsett. Mange sportssjefar (og liknande) i idretten blir skifta ut årleg, heilt utan at dei har gjort noko gale, men med ønske om nytt blod i systemet - oftast grunna manglande suksess. "Leiteaksjonen" etter feil frå Clas Brede er nok meir for å rettferdiggjera at ein populær, suksessrik og dyktig sportssjef ikkje får forlenga kontrakt.
Men dette høres jo ekstremt diktatorisk ut fra skiforbundet sin side? Det er samme om du har suksess eller ei, du skal aldri være kritisk ovenfor oss?

Hvem i alle dager er det som gidder å jobbe under noe sånt, appåtil i det som skal være en toppidrettskultur?

rocket147

Legg inn av rocket147 »

Chromeback skrev: ons aug 25, 2021 12:33 pm
Men dette høres jo ekstremt diktatorisk ut fra skiforbundet sin side? Det er samme om du har suksess eller ei, du skal aldri være kritisk ovenfor oss?

Hvem i alle dager er det som gidder å jobbe under noe sånt, appåtil i det som skal være en toppidrettskultur?
Me må sjølvsagt ta forbehold om at det ligg meir bak enn det som er kjent, samtidig er det klart at det neppe er særleg graverande saker det er snakk om, så lenge Clas Brede skal jobbe ut kontraktstida, altså kommande vintersesong.

Dei som gidd å jobbe under slike tilhøve er nok dei som er ekstremt dedikerte til idretten og utøvarane sine, og som er trygg nok til ikkje å bry seg all verden om litt kritikk frå dei over seg.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

rocket147 skrev: ons aug 25, 2021 2:39 pm
Dei som gidd å jobbe under slike tilhøve er nok dei som er ekstremt dedikerte til idretten og utøvarane sine, og som er trygg nok til ikkje å bry seg all verden om litt kritikk frå dei over seg.
Synd at det samme ikke gjelder for dem i toppledelsen, tilsynelatende.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Saken ser dårligere og dårligere ut for ledelsen i Skiforbundet. Særdeles svakt håndtert.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

seriemester2013 skrev: tir aug 24, 2021 10:21 pm
InsVerderben skrev: tir aug 24, 2021 10:13 pm
Chromeback skrev: søn aug 22, 2021 12:31 am Lurer veldig på hva Røste og Bretten Berg har på Bråten nå, for det må være noe ganske graverende for at det skal holde for dem nå.
Og det er det jo definitivt ikke! https://www.vg.no/sport/i/1OvgdB/hopple ... ansettelse

Nå begynner det å ulme skikkelig hos b.la. Stöckl, https://www.vg.no/sport/i/JxnK48/stockl ... orstaaelig
Skiforbundet bør nå bakke, de har ingen sak og om ikke står hopp-Norge i fare for å bli satt langt tilbake...!
https://www.tv2.no/a/14183735/
Bretten Berg var allerede kapabel til å sette stillingen sin i spill
Tror jeg lar dette være min siste kommentar i saken. Dette går over stokk&stein og vanskelig å holde oversikten. Holder med C.B.B, Stöckl, utøverne og alle som er glade i hoppsporten...! ;)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Vintersport»