Newcastle United - Klubbtråd

Svar
WaltonBR

Newcastle United - Klubbtråd

Legg inn av WaltonBR »

Det er på tide med en klubbtråd for alle oss som holder med Englands vakreste fotballag nemlig Newcastle United.

Vi husker alle det forrige mesterlaget som vant ligaen i 1927, eller laget som tok tre FA Cup-triumfer på 50-tallet. Siden har det ikke blitt noen pokaler, men det skal nok endre seg nå som Bin Salman har tatt over styringa.

هيا نيوكاسل!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Up the Toon!

The Kwames

Legg inn av The Kwames »

Ja,det blir spennende å se de første 5-6 kjøpene i januarvinduet,og hvem på laget i dag som blir med videre...om noen,kan være viktigt å sette seg inn i de spillerne som er med i dag kontra neste sommer

The Kwames

lsklars

Legg inn av lsklars »

Legg ned dritten.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Joeliton kommer til å herje med bedre medspillere rundt seg.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Mullah Krekar som maskot

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Regner med at alle som disser dette oppkjøpet og kommer til å boikotte VM neste år.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

TrondLFC skrev: tir okt 12, 2021 3:04 pm Regner med at alle som disser dette oppkjøpet og kommer til å boikotte VM neste år.
Det er det ingen tvil om. Full boikott, aldri om jeg reiser på VM i Qatar!

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

markantovertak skrev: tir okt 12, 2021 3:07 pm
TrondLFC skrev: tir okt 12, 2021 3:04 pm Regner med at alle som disser dette oppkjøpet og kommer til å boikotte VM neste år.
Det er det ingen tvil om. Full boikott, aldri om jeg reiser på VM i Qatar!
Ikke til heller ?

EkteGras

Legg inn av EkteGras »

TrondLFC skrev: tir okt 12, 2021 3:04 pm Regner med at alle som disser dette oppkjøpet og kommer til å boikotte VM neste år.
Samt facebook,twitter,equinor,disney osv...

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Ja de som disser er teite. Bin Salman kjøpte faktisk en kjempe fin bursdagsgave til niesen sin nettopp han er kjempe snill mann.

Ønsker inn Messi, Benzema CR7 og Jose Mourinho.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Salaam aleikum my brothers

BVB1909

Legg inn av BVB1909 »

Hvis dere ser i klubbtråden til Man City kan dere se at det ikke er lov å diskutere klubbens eiere i klubbtråden. Klubbtråder er visst forbeholdt unison hyllest til klubbene. Hvis dere faktisk vil diskutere noe som har med klubbene og eierne å gjøre må det opprettes egne tråder for det.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

BVB1909 skrev: tir okt 12, 2021 7:10 pm Hvis dere ser i klubbtråden til Man City kan dere se at det ikke er lov å diskutere klubbens eiere i klubbtråden. Klubbtråder er visst forbeholdt unison hyllest til klubbene. Hvis dere faktisk vil diskutere noe som har med klubbene og eierne å gjøre må det opprettes egne tråder for det.
Diskutere er en ting. Gjentagende syting, trolling,emptihad,plastikklubb og andre usakligheter over 13 år er ikke diskusjon. Da kan man bruke andre tråder. Forventer dog ikke at du forstår dette.

Forøvrig må dere kose dere videre her i denne tråden om Newcastles nye «sjarmerende» eiere.

BVB1909

Legg inn av BVB1909 »

Rensenbrink82 skrev: tir okt 12, 2021 7:22 pm
BVB1909 skrev: tir okt 12, 2021 7:10 pm Hvis dere ser i klubbtråden til Man City kan dere se at det ikke er lov å diskutere klubbens eiere i klubbtråden. Klubbtråder er visst forbeholdt unison hyllest til klubbene. Hvis dere faktisk vil diskutere noe som har med klubbene og eierne å gjøre må det opprettes egne tråder for det.
Diskutere er en ting. Gjentagende syting, trolling,emptihad,plastikklubb og andre usakligheter over 13 år er ikke diskusjon. Da kan man bruke andre tråder. Forventer dog ikke at du forstår dette.

Forøvrig må dere kose dere videre her i denne tråden om Newcastles nye «sjarmerende» eiere.
Diskusjonen som nylig var i City-tråden var saklig uten trolling. Likevel ble det et hylekor over misbruk av klubbtråden med en gang. De eneste usaklighetene var dine forsøk på å legge ord i munnen på motdebattantene slik at du kunne anklage de for trolling.

Mod sa da at diskusjonen ikke hørte hjemme i klubbtråden fordi den var hellig. Regner med at det samme gjelder her.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

BVB1909 skrev: tir okt 12, 2021 7:35 pm
Rensenbrink82 skrev: tir okt 12, 2021 7:22 pm
BVB1909 skrev: tir okt 12, 2021 7:10 pm Hvis dere ser i klubbtråden til Man City kan dere se at det ikke er lov å diskutere klubbens eiere i klubbtråden. Klubbtråder er visst forbeholdt unison hyllest til klubbene. Hvis dere faktisk vil diskutere noe som har med klubbene og eierne å gjøre må det opprettes egne tråder for det.
Diskutere er en ting. Gjentagende syting, trolling,emptihad,plastikklubb og andre usakligheter over 13 år er ikke diskusjon. Da kan man bruke andre tråder. Forventer dog ikke at du forstår dette.

Forøvrig må dere kose dere videre her i denne tråden om Newcastles nye «sjarmerende» eiere.
Diskusjonen som nylig var i City-tråden var saklig uten trolling. Likevel ble det et hylekor over misbruk av klubbtråden med en gang. De eneste usaklighetene var dine forsøk på å legge ord i munnen på motdebattantene slik at du kunne anklage de for trolling.
Kanskje fordi det allerede var en tråd som man kan skrive i? Hvor vanskelig kan det være å forstå? Om det så kommer et og annet saklig(forøvrig var det de samme gjentagende spørsmålene man liksom skal stilles til veggs for selv etter å ha svart 100 ganger på de) drukner de i all driten som eller jevnlig er innom. Det veit du og så slutt og lat som om dette ikke skjer , og ikke har skjedd.

BVB1909

Legg inn av BVB1909 »

Rensenbrink82 skrev: tir okt 12, 2021 7:45 pm
BVB1909 skrev: tir okt 12, 2021 7:35 pm
Rensenbrink82 skrev: tir okt 12, 2021 7:22 pm

Diskutere er en ting. Gjentagende syting, trolling,emptihad,plastikklubb og andre usakligheter over 13 år er ikke diskusjon. Da kan man bruke andre tråder. Forventer dog ikke at du forstår dette.

Forøvrig må dere kose dere videre her i denne tråden om Newcastles nye «sjarmerende» eiere.
Diskusjonen som nylig var i City-tråden var saklig uten trolling. Likevel ble det et hylekor over misbruk av klubbtråden med en gang. De eneste usaklighetene var dine forsøk på å legge ord i munnen på motdebattantene slik at du kunne anklage de for trolling.
Kanskje fordi det allerede var en tråd som man kan skrive i? Hvor vanskelig kan det være å forstå? Om det så kommer et og annet saklig(forøvrig var det de samme gjentagende spørsmålene man liksom skal stilles til veggs for selv etter å ha svart 100 ganger på de) drukner de i all driten som eller jevnlig er innom. Det veit du og så slutt og lat som om dette ikke skjer , og ikke har skjedd.
Nei, det vet jeg ikke. Uansett er det ikke noe argument for å påstå at en debatt er usaklig at det tidligere er skrevet usaklige innlegg. Forhold deg til innleggene som faktisk blir postet. Og hvorfor skal det være to tråder for å diskutere City?

Mulig du har svart 100 ganger. Jeg har stilt samme spml mange ganger uten noen gang å få svar. Kanskje du vil svare her: Er det noen grenser for hvilke eiere som kan aksepteres eller vil skillet mellom klubb og eier alltid holde vann? Er Saudi ok? IS? Adolf Hitler? Bin Laden?

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

BVB1909 skrev: tir okt 12, 2021 8:04 pm
Rensenbrink82 skrev: tir okt 12, 2021 7:45 pm
BVB1909 skrev: tir okt 12, 2021 7:35 pm

Diskusjonen som nylig var i City-tråden var saklig uten trolling. Likevel ble det et hylekor over misbruk av klubbtråden med en gang. De eneste usaklighetene var dine forsøk på å legge ord i munnen på motdebattantene slik at du kunne anklage de for trolling.
Kanskje fordi det allerede var en tråd som man kan skrive i? Hvor vanskelig kan det være å forstå? Om det så kommer et og annet saklig(forøvrig var det de samme gjentagende spørsmålene man liksom skal stilles til veggs for selv etter å ha svart 100 ganger på de) drukner de i all driten som eller jevnlig er innom. Det veit du og så slutt og lat som om dette ikke skjer , og ikke har skjedd.
Nei, det vet jeg ikke. Uansett er det ikke noe argument for å påstå at en debatt er usaklig at det tidligere er skrevet usaklige innlegg. Forhold deg til innleggene som faktisk blir postet. Og hvorfor skal det være to tråder for å diskutere City?
Om du har noenlunde fartstid på VGD så vet du det jo!
13 år med plastikk, Emptihad og andre «vittigheter» ikke usaklig?
Jeg har ikke lagd den andre tråden, men den er nå der og passer således emnet, selv om den også er full av dritt, derav kaller vi den bare sutretråden deres…
Videre har det fra start på Fridiskusjon vært bred enighet på tvers av klubbtilhørighet om å respektere klubbtrådene, men folk greier jo ikke det ettersom det fortsatt renner inn med «plastikklubb og emptyhad» innlegg.
Og ang antall tråder, er det galt og siden det er City? Liverpoolgjengen har vel 4-5 forskjellige tråder som handler om mye av det samme. Er du like kritisk til det?

Sharpix

Legg inn av Sharpix »

WaltonBR skrev: man okt 11, 2021 11:36 pm Det er på tide med en klubbtråd for alle oss som holder med Englands vakreste fotballag nemlig Newcastle United.

Vi husker alle det forrige mesterlaget som vant ligaen i 1927, eller laget som tok tre FA Cup-triumfer på 50-tallet. Siden har det ikke blitt noen pokaler, men det skal nok endre seg nå som Bin Salman har tatt over styringa.

هيا نيوكاسل!
Dette stemmer jo ikke.
Newcastle vant Texaco Cup back-to-back i 1973/74 og 74/75 sesongen, samt Anglo-Italian Cup i 1972!

BVB1909

Legg inn av BVB1909 »

Rensenbrink82 skrev: tir okt 12, 2021 8:12 pm
BVB1909 skrev: tir okt 12, 2021 8:04 pm
Rensenbrink82 skrev: tir okt 12, 2021 7:45 pm

Kanskje fordi det allerede var en tråd som man kan skrive i? Hvor vanskelig kan det være å forstå? Om det så kommer et og annet saklig(forøvrig var det de samme gjentagende spørsmålene man liksom skal stilles til veggs for selv etter å ha svart 100 ganger på de) drukner de i all driten som eller jevnlig er innom. Det veit du og så slutt og lat som om dette ikke skjer , og ikke har skjedd.
Nei, det vet jeg ikke. Uansett er det ikke noe argument for å påstå at en debatt er usaklig at det tidligere er skrevet usaklige innlegg. Forhold deg til innleggene som faktisk blir postet. Og hvorfor skal det være to tråder for å diskutere City?
Om du har noenlunde fartstid på VGD så vet du det jo!
13 år med plastikk, Emptihad og andre «vittigheter» ikke usaklig?
Jeg har ikke lagd den andre tråden, men den er nå der og passer således emnet, selv om den også er full av dritt, derav kaller vi den bare sutretråden deres…
Videre har det fra start på Fridiskusjon vært bred enighet på tvers av klubbtilhørighet om å respektere klubbtrådene, men folk greier jo ikke det ettersom det fortsatt renner inn med «plastikklubb og emptyhad» innlegg.
Og ang antall tråder, er det galt og siden det er City? Liverpoolgjengen har vel 4-5 forskjellige tråder som handler om mye av det samme. Er du like kritisk til det?
Du slettet elegant det jeg spurte om og svarte heller på noe helt annet. Illustrerende det for hvordan diskusjonene blir avsporet. Da ser jeg ingen grunn til å fortsette denne "diskusjonen".

Jeg antar at det er kurant å diskutere eierne til Liverpool i klubbtråden deres, men mulig jeg tar feil. Uavhengig av klubb synes jeg det er ekstremt rart å ikke kunne diskutere klubbens eiere i klubbtråden.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

BVB1909 skrev: tir okt 12, 2021 8:30 pm
Rensenbrink82 skrev: tir okt 12, 2021 8:12 pm
BVB1909 skrev: tir okt 12, 2021 8:04 pm

Nei, det vet jeg ikke. Uansett er det ikke noe argument for å påstå at en debatt er usaklig at det tidligere er skrevet usaklige innlegg. Forhold deg til innleggene som faktisk blir postet. Og hvorfor skal det være to tråder for å diskutere City?
Om du har noenlunde fartstid på VGD så vet du det jo!
13 år med plastikk, Emptihad og andre «vittigheter» ikke usaklig?
Jeg har ikke lagd den andre tråden, men den er nå der og passer således emnet, selv om den også er full av dritt, derav kaller vi den bare sutretråden deres…
Videre har det fra start på Fridiskusjon vært bred enighet på tvers av klubbtilhørighet om å respektere klubbtrådene, men folk greier jo ikke det ettersom det fortsatt renner inn med «plastikklubb og emptyhad» innlegg.
Og ang antall tråder, er det galt og siden det er City? Liverpoolgjengen har vel 4-5 forskjellige tråder som handler om mye av det samme. Er du like kritisk til det?
Du slettet elegant det jeg spurte om og svarte heller på noe helt annet. Illustrerende det for hvordan diskusjonene blir avsporet. Da ser jeg ingen grunn til å fortsette denne "diskusjonen".

Jeg antar at det er kurant å diskutere eierne til Liverpool i klubbtråden deres, men mulig jeg tar feil. Uavhengig av klubb synes jeg det er ekstremt rart å ikke kunne diskutere klubbens eiere i klubbtråden.

Ja det er mulig det, men nå er ikke det samme gjentagende messinga om eierne til Pool som det er med City. Ser du ikke forskjellen på det eller gjør du deg stokk dum med vilje?

Har svart hundre ganger før at jeg ikke er fan av eierne våre. Mer gidder jeg ikke gi deg av svar på det. Søk på VGD sjøl hvis det er så forbanna viktig for deg. Jeg har heller ikke bedt om denne «diskusjonen» her, men du kommer jo inn på dette uansett. Helt utrolig.
Forøvrig fantastisk originalt å bruke to personer som er daue for lengst som liksom aktuelle eksempler….

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

TrondLFC skrev: tir okt 12, 2021 3:09 pm
markantovertak skrev: tir okt 12, 2021 3:07 pm
TrondLFC skrev: tir okt 12, 2021 3:04 pm Regner med at alle som disser dette oppkjøpet og kommer til å boikotte VM neste år.
Det er det ingen tvil om. Full boikott, aldri om jeg reiser på VM i Qatar!
Ikke til heller ?
Ikke snakk om!

The Kwames

Legg inn av The Kwames »

Ser ingen NUFC fans i denne tråden?
ser ut som Ralf Ragnick muligens blir sprtsdirektør,og neste på lista er vel en Manager
før millionpund lønningene skal hagle ut over en keeper,midtstopper eller 2,gjerne 1-2 midtbanespillere +kant og spiss
Som LFC supporter så blir dette intressant,er faktisk mange å hente til ikke så altfor dyrt transfer Trance vindu
Lindgaard,Martial,Van Der Beek,Pope,Tarkowski,Koulibali og han Monaco spilleren Tchoumani..og da mangler de 1 super spiss
så er januarvinduet klart før sommervinduet kommer

artige greier dette her,hva vil PSG,Man C osv gjøre nu får å krige med storebror?? SA

The Kwames

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Spennende å se hvilken manager som takker ja til Newcastle. Vedkommende kommer til å få mye pepper. Spørs om de mange ekstra millionene er verdt det. Får vedkommende sparken kan det bli vanskelig å få seg ny jobb fordi de fleste andre klubber vil ta avstand fra en Newcastle-manager som innynder seg morderstaten Saudia-Arabia.

Men det er mulig jeg tar feil her

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Brannfakkel: tror NUFC vinner ligaen før Ole.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

oddvar_kjempebra skrev: ons okt 13, 2021 11:37 am Spennende å se hvilken manager som takker ja til Newcastle.
Great character intensifies

Lezah

Legg inn av Lezah »

Jeg tenkte faktisk at det ville vært lurt med en klubbtråd for Newcastle slik at Pool-gutta hadde et sted å farte til utenom egen og Citys tråd, og jaggu er'n på plass!

Var kanskje ikke så kjempemange Toons på VGD, tror ikke noen ble med over heller?

Boccherini

Legg inn av Boccherini »

Lezah skrev: tor okt 14, 2021 10:32 am

Var kanskje ikke så kjempemange Toons på VGD, tror ikke noen ble med over heller?
Magpien ?

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

oddvar_kjempebra skrev: ons okt 13, 2021 11:37 am Spennende å se hvilken manager som takker ja til Newcastle.
Frank Lampard med lavest odds på skybet for øyeblikket.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Boccherini skrev: tor okt 14, 2021 10:43 am
Lezah skrev: tor okt 14, 2021 10:32 am

Var kanskje ikke så kjempemange Toons på VGD, tror ikke noen ble med over heller?
Magpien ?
Japp, og så var det en som het Khmrz eller noe sært. Ikke fått med meg hvorvidt de er her nå eller ikke.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»