Eh, eh, eh... Come on man!

Svar
Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Re: Eh, eh, eh... Come on man!

Legg inn av greyserpent »

Kunne ikke det latterlige TV-selskapet gitt faen i å lage "The Apprentice", og latt idioten steke i sitt eget fett? De ga faen meg klovnen en ny sjanse.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Solvgutt1 skrev: ons okt 20, 2021 5:09 pm Selv skjønner jeg ikke at noen kan støtte verken Trump eller Biden. En vaskekte, usminket, inkompetent og korrupt psykopat vs. en dement gammel mann med en veldig shady politisk historie? Jeg skjønner "lesser of two evils", men det er nok at folk som forsvarer sin mann med nebb og klør og det er uforståelig.
Hehe ja du kan så si..

Var ganske pinlig å se forsvaret fra begge leire på gamle VGD.

Hvor lenge har Biden vært dement? Under valget ifjor ble det hardnakket påstått at han ikke var det nemlig.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Hetfield skrev: tor okt 21, 2021 9:07 pm
Solvgutt1 skrev: ons okt 20, 2021 5:09 pm Selv skjønner jeg ikke at noen kan støtte verken Trump eller Biden. En vaskekte, usminket, inkompetent og korrupt psykopat vs. en dement gammel mann med en veldig shady politisk historie? Jeg skjønner "lesser of two evils", men det er nok at folk som forsvarer sin mann med nebb og klør og det er uforståelig.
Hehe ja du kan så si..

Var ganske pinlig å se forsvaret fra begge leire på gamle VGD.

Hvor lenge har Biden vært dement? Under valget ifjor ble det hardnakket påstått at han ikke var det nemlig.
Skal vel egentlig ikke stille noen diagnose, men han er i alle fall veldig gammel, og preget av det, på samme måte som The Donald.

Idiomatisk

Legg inn av Idiomatisk »

Come on man!

Noen som vet hva Biden driver med her? Tror han at han sitter på handikaptoalettet eller drømmer han om å ri
inn solnedgangen på en strand kanskje? :lol: :lol:





Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Politikk - Internasjonal»