Eh, eh, eh... Come on man!

Svar
MyWay

Eh, eh, eh... Come on man!

Legg inn av MyWay »

Vi har en litt svak perident i USA for tiden.

Og jeg sier "vi", i motsetning til alle dere som hevder at dere er så autonome.

Hva synes folket om presidentskapet så langt?

Germania
Innlegg: 532

Legg inn av Germania »

Som forventet når de setter en pleiepasient til å lede et land.

SlimWhitman

Legg inn av SlimWhitman »

Det finnes vel allerede en tråd om dette temaet.

MyWay

Legg inn av MyWay »

Og bare for å utdype; det er to fronter i verden i dag (tre, om vi tar med alle de skinnsyke kriminelle som har drept seg hele veien til "toppen").

Det er da snakk om Kina og USA. "Kommunister" mot kapitalistene i "vesten".

MyWay

Legg inn av MyWay »

SlimWhitman skrev: fre okt 15, 2021 8:43 pm Det finnes vel allerede en tråd om dette temaet.
Jeg er litt sånn semi-anarkist, så jeg viser fingeren til dere forumpolicene.

Jeg har min egen tråd ang. Biden.

SlimWhitman

Legg inn av SlimWhitman »

MyWay skrev: fre okt 15, 2021 8:46 pm
SlimWhitman skrev: fre okt 15, 2021 8:43 pm Det finnes vel allerede en tråd om dette temaet.
Jeg er litt sånn semi-anarkist, så jeg viser fingeren til dere forumpolicene.

Jeg har min egen tråd ang. Biden.
Ok. Lykke til med det, spesielt mtp den seriøse debattstilen du har lagt opp til.

Saliph

Legg inn av Saliph »

MyWay skrev: fre okt 15, 2021 8:39 pm Hva synes folket om presidentskapet så langt?
Tja, han er ikke Trump, og det er godt nok for meg.

MyWay

Legg inn av MyWay »

SlimWhitman skrev: fre okt 15, 2021 8:47 pm
MyWay skrev: fre okt 15, 2021 8:46 pm
SlimWhitman skrev: fre okt 15, 2021 8:43 pm Det finnes vel allerede en tråd om dette temaet.
Jeg er litt sånn semi-anarkist, så jeg viser fingeren til dere forumpolicene.

Jeg har min egen tråd ang. Biden.
Ok. Lykke til med det, spesielt mtp den seriøse debattstilen du har lagt opp til.
Det kan jo hende at jeg hadde et "fritidsproblem" akkurat her og nå, og at jeg har fått nøyaktig det jeg ønsket ut av det ved at du, Mr. forumpoliti, gjorde som du gjorde.

Neida, Biden og Kamala er håpløse mennesker - og det vet alle. Jeg ville bare påpeke dét.

MyWay

Legg inn av MyWay »

Saliph skrev: fre okt 15, 2021 8:48 pm
MyWay skrev: fre okt 15, 2021 8:39 pm Hva synes folket om presidentskapet så langt?
Tja, han er ikke Trump, og det er godt nok for meg.
Nei, det er ikke godt nok for deg, og det tror jeg at du vet selv også.

Men det gjør sikkert vondt å konfrontere det. Det gjorde det for meg også.

Saliph

Legg inn av Saliph »

MyWay skrev: fre okt 15, 2021 8:51 pm
Saliph skrev: fre okt 15, 2021 8:48 pm
MyWay skrev: fre okt 15, 2021 8:39 pm Hva synes folket om presidentskapet så langt?
Tja, han er ikke Trump, og det er godt nok for meg.
Nei, det er ikke godt nok for deg
Å joda, det er det.

MyWay

Legg inn av MyWay »

Saliph skrev: fre okt 15, 2021 8:53 pm
MyWay skrev: fre okt 15, 2021 8:51 pm
Saliph skrev: fre okt 15, 2021 8:48 pm

Tja, han er ikke Trump, og det er godt nok for meg.
Nei, det er ikke godt nok for deg
Å joda, det er det.
Ok, men det du sier da er jo at du ligger listen veldig lavt. Er det greit for deg?

Saliph

Legg inn av Saliph »

MyWay skrev: fre okt 15, 2021 8:54 pm Ok, men det du sier da er jo at du ligger listen veldig lavt. Er det greit for deg?
USA har lagt lista lavt. Så ja, greit nok for meg.

MyWay

Legg inn av MyWay »

Saliph skrev: fre okt 15, 2021 8:55 pm
MyWay skrev: fre okt 15, 2021 8:54 pm Ok, men det du sier da er jo at du ligger listen veldig lavt. Er det greit for deg?
USA har lagt lista lavt. Så ja, greit nok for meg.
Greit "nok", vel og merke.

Det bør ikke være greit, iom. at amerikansk politikk dominerer kloden, og hva amerikanske presidenteder foretar seg påvirker mye.

Saliph

Legg inn av Saliph »

MyWay skrev: fre okt 15, 2021 9:01 pm
Saliph skrev: fre okt 15, 2021 8:55 pm
MyWay skrev: fre okt 15, 2021 8:54 pm Ok, men det du sier da er jo at du ligger listen veldig lavt. Er det greit for deg?
USA har lagt lista lavt. Så ja, greit nok for meg.
Greit "nok", vel og merke.

Det bør ikke være greit, iom. at amerikansk politikk dominerer kloden, og hva amerikanske presidenteder foretar seg påvirker mye.
Alternativet i det forrige presidentvalget var Trump. Så ja, sånn sett er Biden 'greit nok'.

Men USA er rævkjørt uansett. Det er bare et spørsmål om tid før hele korthuset rakner. Jeg håper bare ikke det går ut over alle oss andre.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Saliph skrev: fre okt 15, 2021 9:05 pm
MyWay skrev: fre okt 15, 2021 9:01 pm
Saliph skrev: fre okt 15, 2021 8:55 pm

USA har lagt lista lavt. Så ja, greit nok for meg.
Greit "nok", vel og merke.

Det bør ikke være greit, iom. at amerikansk politikk dominerer kloden, og hva amerikanske presidenteder foretar seg påvirker mye.
Alternativet i det forrige presidentvalget var Trump. Så ja, sånn sett er Biden 'greit nok'.

Men USA er rævkjørt uansett. Det er bare et spørsmål om tid før hele korthuset rakner. Jeg håper bare ikke det går ut over alle oss andre.
USA er det siste landet man skal se opp til ja. Selvfølgelig vil det gjøre det.

fazz

Legg inn av fazz »

Germania skrev: fre okt 15, 2021 8:43 pm Som forventet når de setter en pleiepasient til å lede et land.
En pleiepasient til å ta over etter en psykiatrisk pasient.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Saliph skrev: fre okt 15, 2021 8:53 pm
MyWay skrev: fre okt 15, 2021 8:51 pm
Saliph skrev: fre okt 15, 2021 8:48 pm

Tja, han er ikke Trump, og det er godt nok for meg.
Nei, det er ikke godt nok for deg
Å joda, det er det.
This.

Venter egentlig bare i 3 år til nå og håper det kommer noe annet på begge sider i mens, med tanke på høy alder hos begge to så er det jo faktisk en grei mulighet.

Idiomatisk

Legg inn av Idiomatisk »




Er det bare jeg som ser på Biden og tenker på en Sith Lord? :lol:


MyWay

Legg inn av MyWay »

Hva i alle dager? Er dette ekte?

palimpsest

Legg inn av palimpsest »

MyWay skrev: man okt 18, 2021 8:08 pm Hva i alle dager? Er dette ekte?
Nei.

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

Trump kommer til å lage et så gjennomført fusk at han kommer til å vinne neste valg.
Og da vil demokratiet bli avviklet i USA.
Verden kan glede seg til å oppleve et nytt diktatur, på toppen av alt med en rablende gal narsissist som diktator.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Etter Trump var det ikke mange de kunne sette inn som ville vært verre. Ei heller Biden.

Men det forundrer meg at USA har et så elendig utvalg av presidentkandidater. Finnes det virkelig ingen oppegående, karismatiske politikere mellom 45 og 60 som er kapable til å sette seg i det ovale kontor?

Men som andre har nevnt så er USA i ferd med å rakne. Det er som å se en katastrofe i sakte film.

Idiomatisk

Legg inn av Idiomatisk »

MyWay skrev: man okt 18, 2021 8:08 pm Hva i alle dager? Er dette ekte?
Det han sa er ekte, men selve klippet er redigert med snapchat filter for å gjøre Biden litt kjekkere :lol: :lol:

SlimWhitman

Legg inn av SlimWhitman »

fargeblind skrev: ons okt 20, 2021 12:49 pm Trump kommer til å lage et så gjennomført fusk at han kommer til å vinne neste valg.
Og da vil demokratiet bli avviklet i USA.
Verden kan glede seg til å oppleve et nytt diktatur, på toppen av alt med en rablende gal narsissist som diktator.
Men det at flere demokrater har tatt til orde for å utvide høyesterett til 13 stk slik at det kan bli demokratisk majoritet, eller å innlemme Puerto Rico og Washington DC som stater for å få flere demokratiske senatorer, det har du ikke noe problem med?

joplina

Legg inn av joplina »

Germania skrev: fre okt 15, 2021 8:43 pm Som forventet når de setter en pleiepasient til å lede et land.
************
Pleiepasienten overtok plassen fra den mentalt syke...best eller verst skal jeg ikke blande meg oppi, men jeg syns det er sørgelig at USA går nedenom og hjem med taktfaste skritt

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

SlimWhitman skrev: ons okt 20, 2021 1:37 pm
fargeblind skrev: ons okt 20, 2021 12:49 pm Trump kommer til å lage et så gjennomført fusk at han kommer til å vinne neste valg.
Og da vil demokratiet bli avviklet i USA.
Verden kan glede seg til å oppleve et nytt diktatur, på toppen av alt med en rablende gal narsissist som diktator.
Men det at flere demokrater har tatt til orde for å utvide høyesterett til 13 stk slik at det kan bli demokratisk majoritet, eller å innlemme Puerto Rico og Washington DC som stater for å få flere demokratiske senatorer, det har du ikke noe problem med?
Problem? Jeg???
Med at USA går i oppløsning?
For meg kan de gjøre hva de vil, så lenge galskapen ikke går ut over Norge.
Men jeg bifaller ALDRI antidemokratiske krefter.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Idiomatisk skrev: man okt 18, 2021 11:46 am


Er det bare jeg som ser på Biden og tenker på en Sith Lord? :lol:

Vel, de ser ut som de er rundt samme alder og har tynt hvitt hår uten tupe.

I liket med denne Melissa Teit, så støtter du forresten selv en enda verre fyr. Så dette blir litt som å stå plantet nede i en utedass og kritisere andre for å ha sluppet en fjert.
Sist redigert av Folk_flesk den ons okt 20, 2021 5:10 pm, redigert 1 gang totalt.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Selv skjønner jeg ikke at noen kan støtte verken Trump eller Biden. En vaskekte, usminket, inkompetent og korrupt psykopat vs. en dement gammel mann med en veldig shady politisk historie? Jeg skjønner "lesser of two evils", men det er nok at folk som forsvarer sin mann med nebb og klør og det er uforståelig.

Hele systemet i USA er jo korrupt og det avler fram korrupte kandidater. At Trump liksom skulle stå opp mot dette, rydde opp og avskaffe korrupsjon er dog den mest uforståelige vrangforestillingen av de alle. Det er få som er like åpent korrupte som ham.

Shirokuma

Legg inn av Shirokuma »

Let's go Brandon!

SlimWhitman

Legg inn av SlimWhitman »

Shirokuma skrev: ons okt 20, 2021 5:10 pm Let's go Brandon!
Kan vi vennligst drite å importere slike idiotiske slagord hit? Det var ikke morsomt første gangen det kom, og nå er det "overalt".

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Politikk - Internasjonal»