Kamptråd RBK - Enga

Svar
Dewaz

Re: Kamptråd RBK - Enga

Legg inn av Dewaz »

RBK snytt for straffe og seier. Hvor er han klovnen som snakker om hjemmedømming?

Balder
Innlegg: 557

Legg inn av Balder »

Det hadde kanskje gitt straffe med VAR.

Brukeravatar
Jonasar
Innlegg: 2007

Legg inn av Jonasar »

FAEN

bj1

Legg inn av bj1 »

oooffff den var nær.
Hadde han falt istedenfor å kaste seg så kanskje

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Han idiotiske kommentatoren på nrk sport satt og lirte av seg,nestet godtet seg over at det vanket en pyrobot til klanen under kampstart. men det smeller titt og ofte i pyro på rbk tribunen også..

Brukeravatar
Jonasar
Innlegg: 2007

Legg inn av Jonasar »

Helvete heller

bj1

Legg inn av bj1 »

Dewaz skrev: søn okt 17, 2021 8:51 pm RBK snytt for straffe og seier. Hvor er han klovnen som snakker om hjemmedømming?
Rohit er ikke hjemmedommer. Han er bare fryktelig dårlig.
LItt happy go lucky hvem som får lide for det

Deila

Legg inn av Deila »

Dewaz skrev: søn okt 17, 2021 8:51 pm RBK snytt for straffe og seier. Hvor er han klovnen som snakker om hjemmedømming?
Haha håper ikke du mener det var straffe til Holm på slutten der. Aldri i verden :lol:

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Klasseoppførsel av kjernen der, flaut as og pipe på eget lag når dere har spilt uavgjort og store deler av kampen med 10 mann

HarryH

Legg inn av HarryH »

Thecokeman skrev: søn okt 17, 2021 8:38 pm
HarryH skrev: søn okt 17, 2021 8:36 pm
Haugzu skrev: søn okt 17, 2021 8:34 pm Tettey og Skjelbred, det høres så fint ut... Nesten litt trist å se hvor dårlige de er.
Skjelbred virker helt sluttkjørt. Har løpt mye, men nå er han på tannkjøttet.
Jepp, likevel er han på et helt annet nivå enn Tettey. Det er ingen tvil om at det er riktig at det er Ciljan av de to som har kontrakt neste år.
Enig i det. Tettey virker mett av dage. Skjelbred ser mer ut som han har forbannet seg på at han ikke skal gi seg før han har vunnet noe med Rosenborg. Hodet er på plass, men kroppen sliter.

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Haha. Feilaktig annullering av mål til Enga, skulle vært straffe til RBK. Svakt av Enga, ræva av dommer.

dzk

Legg inn av dzk »

Godt forsøk.. men desverre enda en uavgjort. Det som har ødelagt årets sesong.

synci

Legg inn av synci »

Deilig å høre NAV-klientellet synge hatsanger om Molde selv når VIF er på besøk. Viser hvor langt Molde har kommet - eller hvor dårlig det står til med RBK ;)

Milwaukee_Bucks_2021
Innlegg: 737

Legg inn av Milwaukee_Bucks_2021 »

Vårres goillhåp </3 :'(

trønderen

Legg inn av trønderen »

Så ut som at vi ble snytt for straffespark der, og jeg forstår det sånn at vi ble snytt for et før pause også? Uansett synes jeg vi er feige i 2. omgang som virkelig ikke går for seier. Inviterer man til fest forventer man mer enn det her!

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Det er aldri rbk sin feil det er alltid dommeren eller noen andre som ødelegger for dere..


Flaut as

lund

Legg inn av lund »

Nuvel. Vel er det straffe for holding, men det er også en stor gåte hvordan Oldrup ikke fikk frispark før 2-1. Rett og slett håpløs dømming i dag.

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

Saggi snyter oss for en god mulighet til å vinne kampen, håpløs dømming. Ellers skulle jeg ønske at vi gikk mer for seier, men visste jo at det ikke kom til å skje så lenge Åge er trener. Uavgjort her er som tap å regne, kun seier som gjaldt og da bør man risikere mer enn det her.

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

og skal vi først pirke på dommeren så var vel strengt talt det første rbk målet offside også

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Nattevakt skrev: søn okt 17, 2021 8:56 pm Det er aldri rbk sin feil det er alltid dommeren eller noen andre som ødelegger for dere..


Flaut as
Kveldens største synder er ikke dommeren, men Hareide. Fy faen, så feig han er.

Deila

Legg inn av Deila »

At Saggi skulle havne i fokus kom ikke akkurat som noen bombe.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Nattevakt skrev: søn okt 17, 2021 8:56 pm Det er aldri rbk sin feil det er alltid dommeren eller noen andre som ødelegger for dere..


Flaut as
Og i ditt forrige innlegg klager du på at Kjernen piper på eget lag (altså, at de ikke er fornøyde med 2-2 hjemme, og dermed kritiserer eget lag). Hvor er logikken din?

dzk

Legg inn av dzk »

trønderen skrev: søn okt 17, 2021 8:55 pm Så ut som at vi ble snytt for straffespark der, og jeg forstår det sånn at vi ble snytt for et før pause også? Uansett synes jeg vi er feige i 2. omgang som virkelig ikke går for seier. Inviterer man til fest forventer man mer enn det her!
Den før pause ville vært ganske billig imo. Den siste har jeg ikke sett nøye nok, men den så mye mer ut som straffe enn den første.
Ble et par situasjoner i denne kampen, straffesituasjonene til RBK, annuleringen til Vålerenga og om Oldrup skulle hatt frispark i sitausjonen som ga RBK kontringen som førte til 2-1.

Jeg tipper at annuleringen var feil og at RBK skulle hatt straffe på slutten.

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

Nattevakt skrev: søn okt 17, 2021 8:53 pm Klasseoppførsel av kjernen der, flaut as og pipe på eget lag når dere har spilt uavgjort og store deler av kampen med 10 mann
De piper fordi det er for dårlig og ikke minst fordi vi ikke ønsker å vinne kampen. Det holder ikke i Rosenborg å forsvare seg til uavgjort selv med en mann mindre.

Deila

Legg inn av Deila »

dzk skrev: søn okt 17, 2021 8:58 pm
trønderen skrev: søn okt 17, 2021 8:55 pm Så ut som at vi ble snytt for straffespark der, og jeg forstår det sånn at vi ble snytt for et før pause også? Uansett synes jeg vi er feige i 2. omgang som virkelig ikke går for seier. Inviterer man til fest forventer man mer enn det her!
Den før pause ville vært ganske billig imo. Den siste har jeg ikke sett nøye nok, men den så mye mer ut som straffe enn den første.
Ble et par situasjoner i denne kampen, straffesituasjonene til RBK, annuleringen til Vålerenga og om Oldrup skulle hatt frispark i sitausjonen som ga RBK kontringen som førte til 2-1.

Jeg tipper at annuleringen var feil og at RBK skulle hatt straffe på slutten.
Sånn sett er uavgjort ok her. Begge lag fikk to tvilsomme avgjørelser mot seg også. Synd vi sløser og ikke vinner mtp på kampbildet i 2.omgang.
Sist redigert av Deila den søn okt 17, 2021 8:59 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Deila skrev: søn okt 17, 2021 8:53 pm
Dewaz skrev: søn okt 17, 2021 8:51 pm RBK snytt for straffe og seier. Hvor er han klovnen som snakker om hjemmedømming?
Haha håper ikke du mener det var straffe til Holm på slutten der. Aldri i verden :lol:
Den er soleklar den.

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Nattevakt skrev: søn okt 17, 2021 8:53 pm Klasseoppførsel av kjernen der, flaut as og pipe på eget lag når dere har spilt uavgjort og store deler av kampen med 10 mann
De piper jo på dommer, hvor vanskelig kan det være å forstå?

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »


lund

Legg inn av lund »

dzk skrev: søn okt 17, 2021 8:58 pm
trønderen skrev: søn okt 17, 2021 8:55 pm Så ut som at vi ble snytt for straffespark der, og jeg forstår det sånn at vi ble snytt for et før pause også? Uansett synes jeg vi er feige i 2. omgang som virkelig ikke går for seier. Inviterer man til fest forventer man mer enn det her!
Den før pause ville vært ganske billig imo. Den siste har jeg ikke sett nøye nok, men den så mye mer ut som straffe enn den første.
Ble et par situasjoner i denne kampen, straffesituasjonene til RBK, annuleringen til Vålerenga og om Oldrup skulle hatt frispark i sitausjonen som ga RBK kontringen som førte til 2-1.

Jeg tipper at annuleringen var feil og at RBK skulle hatt straffe på slutten.
Annulleringen så rett ut. 2-1-scoringen var det verre med. 1-1 i feil med andre ord. Hvis man vil være pirkete, burde nok Henriksen også vært direkte utvist, men sånn sett ikke innvirkning på kampen.

Deila

Legg inn av Deila »

AxelRudi skrev: søn okt 17, 2021 8:59 pm
Deila skrev: søn okt 17, 2021 8:53 pm
Dewaz skrev: søn okt 17, 2021 8:51 pm RBK snytt for straffe og seier. Hvor er han klovnen som snakker om hjemmedømming?
Haha håper ikke du mener det var straffe til Holm på slutten der. Aldri i verden :lol:
Den er soleklar den.
Vi fikk et mål annulert, og skulle hatt frispark før scoringen til Ceide. Dere skulle i hvert fall hatt en straffe og kanskje to. Det blir likt i avgjørelser imot i hvert fall. Saggi er elendig, det visste vi på forhånd.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»