Succession (HBO)

Svar
Oslogg123
Innlegg: 505

Re: Succession (HBO)

Legg inn av Oslogg123 »

Har begynt å sende serien på Tv Norge ser jeg, jammen ikke verst!

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Soccermannen skrev: lør mar 25, 2023 3:33 pm 27. mars kommer siste sesong. Gleder meg!
Jeg også, skal slukes :)

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Premieren lover bra for resten av sesongen!

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

"I asked Logan for a selfie and congratulated him on the deal ca-ching ca-ching." :)

Litt ambivalent angående 1.ep, litt mye kjedelig crapskravling, men kan jo bli bra etterhvert.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Who wants to smell Greg's finger, huh? Guess the scent; win a buck.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Nydelig episode.

Har også startet med en rewatch. Kan anbefales hvis dere ikke klarer å vente på en episode i uken.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Episode 2 var vakker, rett og slett.

Men kort beskjed til Greg; Grow some fucking balls, you spineless little wimp

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Nok en nydelig episode.

Dystre utsikter for mine boys Kendall og Greg. Kendall har ikke vært sjef siden avslutningen av sesong 2, mens Greg er en overflødig sidekarakter. Roman er i ferd med å bli en favoritt. Eneste med litt fornuft de siste episodene. De to andre drives bare av hevnlysten mot faren sin.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

En av de bedre seriene siste 20 årene dette, fint at man får gå ut på egne premisser med en planlagt sistesesong.

Kan bli litt repetitivt til tider, men dialogen og skuespillet er så forbanna bra at det ikke gjør noen verdens ting. Sesong 4 har startet knallbra.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Ale skrev: man apr 10, 2023 4:00 am Ny fersk episode ligger ute nå ;)
En fin episode dette.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Var vel ikke så spennende episode, egentlig, men en enorm hendelse for serien, Logans familie og deres imperium.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Ny, strålende episode. Grepet med å ikke vise noe fra den mest dramatiske hendelsen i seriens levetid var effektivt. Måten barna skjønner at søsknene trenger trøst, men ikke klarer å gi det på noe andre måter enn en klønete klem er både trist og fint.

Igjen, en av de bedre serien jeg har sett på en stund. Alle sesongene holder skyhøy kvalitet, nesten ingen svake episoder selv om det kan fremstå repeterende. Fint at man går ut på egne premisser forholdsvis tidlig - som en ubeseiret bokser som gir seg på topp.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Episode tre var en strålende time med TV.

Wow!

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Føles som at jeg er en av få som likte den store hendelsen siste episode veldig dårlig, ingen andre som kjenner på dette?

SirJames

Legg inn av SirJames »

Mange delte meninger om forrige episode, akkurat som med episode 3 av TLoU

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Machine_Head skrev: søn apr 16, 2023 12:48 am Føles som at jeg er en av få som likte den store hendelsen siste episode veldig dårlig, ingen andre som kjenner på dette?
Hva er det du ikke likte/ville gjort annerledes?

SirJames

Legg inn av SirJames »

Cannabis Connoisseur skrev: søn apr 16, 2023 1:59 pm
Machine_Head skrev: søn apr 16, 2023 12:48 am Føles som at jeg er en av få som likte den store hendelsen siste episode veldig dårlig, ingen andre som kjenner på dette?
Hendelsen har jeg ingen problemer med, men at de velger å bruke hele episoden på den var ikke noe for meg. Synes det ble kjedelig og langdrygt, som medførte at jeg kjedet meg for første gang av Succession. Klarte så vidt å motstå trangen til å spole.
Da jeg så at episoden skulle hete "Connor's Wedding" ble jeg umiddelbart skeptisk, og forberedte meg på nettopp spoling. Det er jo en av sidehistoriene som ikke fenger meg spesielt mye. Men virker som de ikke helt klarte å lage "stort nok" drama ut av at hendelsen skjedde mens bryllupet pågikk. Har fått 9.9 på IMDb, så falt nok i smak hos noen, hehe.

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

ElGuaje skrev: søn apr 16, 2023 1:53 pm
Machine_Head skrev: søn apr 16, 2023 12:48 am Føles som at jeg er en av få som likte den store hendelsen siste episode veldig dårlig, ingen andre som kjenner på dette?
Hva er det du ikke likte/ville gjort annerledes?
Jeg likte ikke at
► Show Spoiler
, enkelt og greit. Det var noe jeg virkelig ikke forventet, men det gjorde det ikke bra for min del. Jeg har trodd at
► Show Spoiler
helt til the bitter end, at det nå blir sju episoder uten
► Show Spoiler
er noe jeg er veldig skeptisk til. Håper jeg blir motbevist.

SirJames

Legg inn av SirJames »

What he said ^

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Machine_Head skrev: søn apr 16, 2023 2:26 pm
ElGuaje skrev: søn apr 16, 2023 1:53 pm
Machine_Head skrev: søn apr 16, 2023 12:48 am Føles som at jeg er en av få som likte den store hendelsen siste episode veldig dårlig, ingen andre som kjenner på dette?
Hva er det du ikke likte/ville gjort annerledes?
Jeg likte ikke at
► Show Spoiler
, enkelt og greit. Det var noe jeg virkelig ikke forventet, men det gjorde det ikke bra for min del. Jeg har trodd at
► Show Spoiler
helt til the bitter end, at det nå blir sju episoder uten
► Show Spoiler
er noe jeg er veldig skeptisk til. Håper jeg blir motbevist.
Helt kurante følelser det.
► Show Spoiler

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Det er tirsdag, ingen kan gå inn i tråden uten å ha sett episoden og klage på spoiler. Putter på en allikevel, men synes det er dustete.
► Show Spoiler
Kult at Succession nå nesten utelukkende er episoder hvor karakterene preiker sammen i et rom. Dialogen og skuespillet er så helvetes bra at dette funker som bare det. Opplegget med dokument hvor ingen vet om Logan har understreket eller strøket over navnet er så perfekt premiss for episoden. Alle tolker det slik det ønsker det, særlig Kendall. Ikke overraskende.

Episodens scene under, holdt på å le meg ihjel. Karl er heeelt sjef og Matthew Macfadyen sitt tryne er legendarisk når han får hammeren. Ikke se om du ikke vil bli spoilet::


Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Godt å få Marcia tilbake forresten. Veteran vs Rookie da hun smadret Kerry.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Liker hvordan de gamle traverne nå vil ha sluttpakke kjapt som f-

Komme seg ut før skuta synker med fuckups-ene av noen barn.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Ahhhh for en episode! Og for en siste scene.
► Show Spoiler

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Hvem heier vi på?

Ser at arc'en til Roman gjør ham til et noenlunde fornuftig valg. Også litt sympati med Shiv.

Tipper Ken går på tryne, som vanlig.

Gleder meg til å se nyeste episode i dag!

SirJames

Legg inn av SirJames »

PHET episode.

Rett og slett.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Herrefred for en serie. Matsson og crewet illustrerer perfekt hvordan europeere, og særlig folk fra Norden, ser på ignorante amerikanere. Og noe av det gøyere jeg har sett er folk på Twitter som hyller Shiv som feminist for å ha preiket Karolina og Gerry inn i varmen til Matsson, når det var i anledning råd om hvordan best håndtere konsekvensene av trakasseringen av Ebba.

Uansett - Succession nærmer seg topp 5-serie for meg gjennom tidene om de fikser landingen her.

"That slalom motherfucker"

 "Six-foot nine of pure nepotism. Inbred Habsburg giant."

Altså, det er for gøy.

Deila

Legg inn av Deila »

Vill serie. Nyter hver sekund.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Deila skrev: man apr 24, 2023 9:37 pm Vill serie. Nyter hver sekund.
Amen

SirJames

Legg inn av SirJames »

Lew_Ashby skrev: man apr 24, 2023 9:25 pm Uansett - Succession nærmer seg topp 5-serie for meg gjennom tidene om de fikser landingen her.
Seiler isåfall også inn på min topp 5 liste.


Anyway, Norway, Sweden, what's the difference?

It's all descended from the same rapists.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»