Succession (HBO)

Svar
Kærlighed

Succession (HBO)

Legg inn av Kærlighed »

Da er ny sesong i gang!

Det var en intens sesongstart. Jeg heier på Kendall, men synes han er litt for høy på seg selv nå. Som Roman sier, det er bare å la det gå tid, for han kommer til å ende opp med å ødelegge for seg seg selv på egenhånd.

Jeg er veldig spent på hva Shiv kommer til å gjøre nå.

Greg MVP.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Kærlighed skrev: man okt 18, 2021 9:02 pm
Greg MVP.
Kan ikke fordra ham. På irritasjons-skalaen er han nesten på nivå med Jar Jar Binks.

Mysterio19

Legg inn av Mysterio19 »

Glitrende serie med en solid start på sesong 3.

Det er vel den første serien på lenge jeg ikke 'binger', men har sitt særpreg det også.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

Beste serien siden Gudene vet når. Hjelpes av et spundtrack som er topp 2 gjennom tidene, men det er aldri kjedelig, og skuespillerne leverer etterhvert til 10/10 alle mann.

Tom mvp

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

For en serie. Helt sjukt bra. Beste siden Breaking Bad, by faaaar.

Brukeravatar
abelao
Innlegg: 193

Legg inn av abelao »

Får King Lear til å virke kjedelig...

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Takk for tips, gir det et forsøk.

SirJames

Legg inn av SirJames »

k9b skrev: man nov 08, 2021 11:18 pm Beste serien siden Gudene vet når. Hjelpes av et spundtrack som er topp 2 gjennom tidene, men det er aldri kjedelig, og skuespillerne leverer etterhvert til 10/10 alle mann.

Tom mvp
Helt enorm serie, ja.

Tom, azza...psycho in disguise.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

Ikke så bra episode syntes jeg. Kunne vært litt mer framdrift.

Jeg savner litt utvikling hos noen av karakterne til tider, dette kan ikke ende som de andre kuppforsøkene til Kendollini. Spent på hva som skjer på generalforsamlingen. Ser veldig ut til at Sandy og Stewie får kontrollen. Det vil gi en interessant dynamikk.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

SirJames skrev: man okt 25, 2021 9:18 pm
Kærlighed skrev: man okt 18, 2021 9:02 pm
Greg MVP.
Kan ikke fordra ham. På irritasjons-skalaen er han nesten på nivå med Jar Jar Binks.
https://i.redd.it/y8y0hxmu2fy71.jpg

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Startet på denne fredag og er endelig ajour. Så jævlig bra serie med mange umoralske karakterer man liker å mislike, hver gang man har lyst til å heie på Kendall går han fullstendig cringe-mode stakkars. Som en mer seriøs, men like dysfunksjonabel familie som Bluth-familien i Arrested Development.

SirJames

Legg inn av SirJames »

k9b skrev: ons nov 10, 2021 1:19 pm
SirJames skrev: man okt 25, 2021 9:18 pm
Kærlighed skrev: man okt 18, 2021 9:02 pm
Greg MVP.
Kan ikke fordra ham. På irritasjons-skalaen er han nesten på nivå med Jar Jar Binks.
https://i.redd.it/y8y0hxmu2fy71.jpg
No thanks, I'm good 😳

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

Meh... det dabber litt ut nå, men mistenker at det blir en giga-asvlutning på sesongen. Forventer at Shiv bytter side straks. Det blir nok mer fart på ting, mtp at Ken er en ubrukelig person.

InternalExile

Legg inn av InternalExile »

Har begynt på sesong 1, kommet til episode 7. Synes det er så så. Kanskje 5/10.

Blir litt sliten av fuck i annenhver setning, blir litt som promp og bæsj humor.. Må vel være flere måter å få frem at familien er dysfunksjonell.

Vet ikke om jeg gidder se mer.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Du har Sopranos, Du har the wire. Kan sikkert trekke inn noe annet her også.

Men 99 % av de disse hypene ender som Entourage. Lett og lekent en stund, men ren dasslektyre til slutt.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Nattens episode. For et mesterstykke. Helt der oppe med de beste episodene i sesong 2.
► Show Spoiler

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

Litt tregt, men sesongavslutningen var episk. Rett og slett enormt. Veldig spent på hvor de går herfra

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Gåsehud. Jeg ble veldig glad for å endelig se søsknene samlet i stedet for å kjempe mot hverandre hele tiden. Samtidig tenkte jeg at dette umulig kan lykkes. Logan vinner alltid. Min spådom er at Logan endelig går på en smell neste sesong. Nå er det på tide at søsknene reiser seg og kjemper sammen.

Glad på Toms vegne. Han har blitt behandlet som dritt hele sesongen. På tide at han turte noe. Også Greg da, en av mine favorittkarakterer, som nå har blitt like moralsk korrupt som resten av gjengen. «What am I going to do with a soul anyway. Souls are boring. Booo souls». Fantastisk å se han manøvrere både Comfrey og prinsessen. :lol:

Skuespillprestasjonene i denne episode. Bare wow. Fikk medfølelse for alle barna denne episoden, uansett hvor ødelagte de er. Kendall sin tilståelse. Roman som sliter med å stå opp mot faren og senere innser at Gerri ikke står opp for han. Ansiktsuttrykkene til Shiv når hun innser at Tom stod bak det store sviket. Og kudos til Connor også, som under intervensjonen stod opp for seg selv… bare for så å være Connor igjen like etterpå. Jeg har blitt en conhead denne sesongen. Alltid morsomt når han er involvert.

10/10
Sist redigert av Kærlighed den tir des 14, 2021 1:07 am, redigert 1 gang totalt.

Deila

Legg inn av Deila »

En helt nydelig serie dette. 10/10. Har sett de første to sesongene to ganger. Håper det kommer mer.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Sesongavslutningen var magisk.

Enkelt og greit.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Tom Wambsgams, you little Machiavellian fuck! For en jævla fantastisk siste episode.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

De siste 30 minuttene av sesongavslutningen er noe av det beste jeg har sett av en serie på flere år. Fy fette fantastisk den siste scenen der.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Herlig avslutning. "Hans Christian Anderfuck".

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Endelig fått sett ferdig.

Fantastisk avslutning.

Bone8

Legg inn av Bone8 »

silkyglenjohnson skrev: ons des 15, 2021 9:03 am De siste 30 minuttene av sesongavslutningen er noe av det beste jeg har sett av en serie på flere år. Fy fette fantastisk den siste scenen der.
Jeg var bare trist når den var over. Et helt jævla år til det kommer nye episoder..

Må si at det er vanskelig å finne noen som ikke spiller godt, men er litt lei av Roman (blir nesten litt karikatur etterhvert) og Kendall sine sammenbrudd.

Spennende å se hva som skjer videre.

Tipper Tom sitt svik får konsekvenser, selv om han faktisk er en av de jeg har ørlite sympati for i serien.

Tror også Shiv er gravid (https://graziadaily.co.uk/life/tv-and-f ... ssion-tom/)

Spørsmålet er hva søskenflokken gjør videre nå, uten aksjer og reel inflytelse?

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

En av de beste seriene jeg har sett. Kan virkelig bli en klassiker om de neste sesongene holder koken. Måtte se slutten på siste episoden opp et par ganger. Shit my boots så bra det er. Intenst.

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Likte denne, om Tom sitt "svik", som egentlig er Shiv sitt svik av ham:


Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Haha. Dette her var jævlig bra.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Megapixsel skrev: tor jan 27, 2022 7:51 pm Haha. Dette her var jævlig bra.
► Show Spoiler
Enig :D :D

Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Legg inn av Soccermannen »

27. mars kommer siste sesong. Gleder meg!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»