NBA 2021/22

Svar
Draciger

Re: NBA 2021/22

Legg inn av Draciger »

KTBFFH skrev: tor jun 02, 2022 10:48 am
Draciger skrev: tor jun 02, 2022 2:58 am
MatsEn89 skrev: ons jun 01, 2022 2:39 pm Hvem blir finals MVP tror dere?
Tatum
Vinner Boston får han den, han fikk jo den i conf finalen selvom jeg mener han ikke fortjente den der.
Ekke uenig der, kunne godt seff Horford ta den. Uten han hadde vi aldri komme videre.

R66

Legg inn av R66 »

Hvordan kan Curry være helt åpen for 3 gang på gang?

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

R66 skrev: fre jun 03, 2022 3:21 am Hvordan kan Curry være helt åpen for 3 gang på gang?
The magic of Curry 😅👍

14 poeng allerede ja 😅😅

Draciger

Legg inn av Draciger »

Må innrømme har ikke helt troen på at vi tar Game 1. Tror det må gjøres flere adjustments men også få ut Game 1 jitters før vi virkelig kommer igang.

Men vi holder oss innenfor en rimelig rekkevidde.

Defencen på Curry er horribel.

R66

Legg inn av R66 »

Iggy ser ferdig ut
Steph on fire, seks treere i første kvarter - finals rekord

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Draciger skrev: fre jun 03, 2022 3:07 am
KTBFFH skrev: tor jun 02, 2022 10:48 am
Draciger skrev: tor jun 02, 2022 2:58 am

Tatum
Vinner Boston får han den, han fikk jo den i conf finalen selvom jeg mener han ikke fortjente den der.
Ekke uenig der, kunne godt seff Horford ta den. Uten han hadde vi aldri komme videre.
Ja her er eg enig, liker ikke at alt skal måles i poeng, syns Horford har vært den beste spilleren til Boston i hele PO.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Herregud for et angrepsspill fra GS, den bevegelsen både på ball men ikke minst spillere er helt nydelig

R66

Legg inn av R66 »

10-0 run for Boston og vi er likt
GSW helt klart rysta her

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Boston leder med 2 til pause, for mange turnovers i 2 periode av GS i tillegg til at Poole blant annet ikke har møtt opp til kamp her

R66

Legg inn av R66 »

Vi er vitner til nba historie -20 treere i første omgang
Curry uten poeng og tre fouls i andre
Angrep til GSW er ikke i nærheten så bra uten Curry på banen, Boston må få fouls på han med en gang i andre omgang

Draciger

Legg inn av Draciger »

KTBFFH skrev: fre jun 03, 2022 4:08 am Boston leder med 2 til pause, for mange turnovers i 2 periode av GS i tillegg til at Poole blant annet ikke har møtt opp til kamp her
Tror ikke Poole kommer til å bli benyttet allverdens er, tror de trenger Porter sin størrelse langt mer.

Utrolig imponerende at vi har klart å svare hver gang det virket som GSW hadde momentum.

Draciger

Legg inn av Draciger »

Taper jo denne kampen alene i tredje. Offensivt stagnerer det og perimeter defencen er fraværende.
Må ikke falle for GSW trapen og baite til en shooter matchup, angrip den jævla kurven. De er trossalt undersized.
Sist redigert av Draciger den fre jun 03, 2022 4:57 am, redigert 1 gang totalt.

R66

Legg inn av R66 »

Som i gamle dager, GSW drar i fra i tredje kvarter, blowout warning

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Golden med en stor 3 periode opp 12. Nok en kamp der Horford og White er Bostons beste angrepsspillere. Tatum og Brown må melde seg på. Looney stor i 3 periode. Btw sykt GS har høyere treffprosent fra treeren enn generelt fra gulvet etter 3 perioder
Sist redigert av KTBFFH den fre jun 03, 2022 4:55 am, redigert 1 gang totalt.

R66

Legg inn av R66 »

Når Iggy treffer tre, da vet du at det går veien

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Boston, med 7-0 run i starten av perioden. 5 poengs kamp. Bare å fortsette som dette her Poole

R66

Legg inn av R66 »

Tatum elendig så langt, 3 av 16 fra golvet
Brown holder Boston i kampen, kun fem bak nå

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Boston leder hahaha, Pritchard og White skyter GS i stykker.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Boston opp 6 og denne kampen tar de. Kruttsterkt og rollespillerne fortsetter og levere som de har gjort i hele PO. Her skal også Kerr ha kritikk for mye rotasjon og enkelte spillere for altfor mange minutter og det kostet hele momentumet til GS her

R66

Legg inn av R66 »

Boston flere våpen i angrep, Tatum ut av det, Brown BigAl White Pritchard tar over
Seks foran med 4 min igjen, klarer de dette?

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

R66 skrev: fre jun 03, 2022 5:16 am Boston flere våpen i angrep, Tatum ut av det, Brown BigAl White Pritchard tar over
Seks foran med 4 min igjen, klarer de dette?
Jepp, +8 med 3min igjen

R66

Legg inn av R66 »

11-0 run på tre min for Boston
BigAl enorm her

Draciger

Legg inn av Draciger »

Satan, kom en installatør så fikk ikke med meg runnen.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

R66 skrev: fre jun 03, 2022 5:20 am 11-0 run på tre min for Boston
BigAl enorm her
Vært helt enorm i hele PO, synd det ikke verdsettes av alle.

R66

Legg inn av R66 »

Smart med dagger, GSW uten poeng på fem min

Draciger

Legg inn av Draciger »

Da stjal vi den første matchen! Tatum ut av det men resten av laget stepper opp, laget framover enkeltspilleren.
Uansett hvor god Curry er så må noen andre steppe opp.

Lets go!

R66

Legg inn av R66 »

GSW fullstendig utspilt her i fjerde, lukter sweeep

Draciger

Legg inn av Draciger »

R66 skrev: fre jun 03, 2022 5:25 am GSW fullstendig utspilt her i fjerde, lukter sweeep
Blir nok ikke en sweep, for vi traff utrolig bra på skuddene våre når vi først trengte de. DW var helt outstanding og kom med et motsvar hver gang det virket som GSW fikk momentum i kampen.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

12 poeng fra Tatum, ny pers for Curry for poeng i et quarter, 38 poeng til GSW i 3q. Og Celtics vant med 12 poeng...

Boston fremstod jo fysisk overlegen. Bare malte over GSW i 4q. Og at Celtics ledet etter første halvdel var nesten absurd, føltes som GSW rullet over dem og plutselig var det uavgjort. Maskinlag.

R66

Legg inn av R66 »

Synes dommere hjelper gsw her i starten

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»