NBA 2021/22

Svar
hgb

Re: NBA 2021/22

Legg inn av hgb »

Må si jeg liker at man har lagt lista langt høyere fra dommernes side i år. Egentlig syns jeg man lar i overkant mye gå i playoff, men det er uansett viktig at regular season og playoff hvertfall later som det er samme idrett.

Jazz@Kings var en rysare, syns jeg. Spennende kamp nesten helt til slutt, Kings ser overraskende gode ut, spesielt defensivt. Davion Mitchell har sjansen på et all defensive team hvis han fortsetter sånn her.

Ellers viste Donovan Mitchell og Gobert at Jazz har mer kvalitet, totalt sett.

Draciger

Legg inn av Draciger »

Laffano16 skrev: lør okt 23, 2021 7:51 am Skjedde der da? Davis i klammeri med hvem?
Selveste Dwight. Ble ikke mye spilletid på Dwight etter den lille sekvensen.

Tung start for mitt kjære Celtics. Publikum begynte å bue, så dette kan bli en laaang sesong.

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »



Smart! Lakers har mye å rydde opp i før de når sitt potensiale

Edit: fikk faktisk ikke med meg at tilskueren var den som ble ejected! Forventet fine og ejection på Rondo for det der?

Lebron

Legg inn av Lebron »

LBJ91 skrev: fre okt 22, 2021 2:37 pm
Small_boi skrev: fre okt 22, 2021 1:32 pm Men altså... Rodman inne, men ikke Dwight Howard?
Er mange på den listen som Dwight har en langt sterkere CV enn, så han har virkelig grunn til å føle seg snytt.

Alle de 50 orginale fra 97 ble stemt inn, feigt i mine øyne
Hvem i sine villeste fantasier tar Dominique Wilkins, Reggie Miller, og en haug andre over Dwight, Pau Gasol, Klay Thompson, Manu, og I mine øyne McGrady, og seriøst, om fyren ikke var halvt retardert Kyrie Irving.....

DennisB

Legg inn av DennisB »

Laffano16 skrev: lør okt 23, 2021 7:53 am Dude hvis Raptors klarer å knuse Celtics så må Celtics være verre!
Raptors kan faktisk ha noe stort på gang for framtida med oppbyggingen av laget sitt. Unge Scottie Barnes (20) og Precious (hehe) Achiuwa (22) tok tak i går, og de stod til sammen for 40 poeng og hele 28 rebounds. I tillegg hadde Gary Trent (22) 20 poeng. Tre av spillerne i startfemmeren er svært unge, Og de bygger tydeligvis laget rundt en ung stamme, med Van Vleet og Anunoby (som selv bare er 24) som bærebjelker.

Når Celtics hadde en helt off dag skytemessig (startfemmeren 2 av 18 fra downtown..), var det ikke mye tvil hvilken vei dette gikk. Marcus Smart 29 min, 0 poeng, ellers så solide Jaylen Brown, 28 min, 9 poeng, Schroder fra benk, 23 min, 4 poeng, og ikke engang Tatum, 30 min, mer enn 18 poeng.

Celtics med stusselige 36 poeng etter pause, det er sjelden vare, men mye takket være et solid defensivt Raptors, med de nevnte i spissen. Celtics benk var også meget svak i går (Richardson et hederlig unntak).

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Magic er ikke fornøyd med tingenes tilstand. Men kan ikke skjønne at han ikke har sett lignende scener på Lakers-benken?

Lebron

Legg inn av Lebron »

Lew_Ashby skrev: lør okt 23, 2021 3:29 pm Magic er ikke fornøyd med tingenes tilstand. Men kan ikke skjønne at han ikke har sett lignende scener på Lakers-benken?
Magic er som vanlig en håpløs kommentator, de var jo knappest mulig borti hverandre.... Snakk om å blåse ting opp....

Lebron

Legg inn av Lebron »

Fra reddit : AD: "Ey Dwight you gotta take your ass back to Philly cuz you 76 lololol" :(

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Draciger skrev: lør okt 23, 2021 9:53 am Tung start for mitt kjære Celtics. Publikum begynte å bue, så dette kan bli en laaang sesong.
Noe spesiell begrunnelse for valg av ny headcoach i Boston må jeg si.

Ellers ingen som imponerer i ligaen fra start, Suns som så greie ut mot Lakers, var ikke med i det hele tatt mot Portland, og det selv om Dame starter sesongen rolig.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Og nå mister Boston det kinesiske markedet også.

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »



3-0

Slept on, ingen spådde mer enn barely above .500 season, tenker top 4 seed jeg

DennisB

Legg inn av DennisB »

1ChiBull1 skrev: søn okt 24, 2021 12:53 pm

3-0

Slept on, ingen spådde mer enn barely above .500 season, tenker top 4 seed jeg
Bulls er absolutt en utfordrer, helt enig med deg. Selv om de har hatt et relativt enkelt program så langt.

DeRozan, Vucevic (et beist i begge ender) og LaVine sammen, med Lonzo Ball i mixen, lukter mange skreller utover i sesongen. LaVine har så mange poeng inne når han er "på", at vi vil komme til å se 30-tallet ofte denne sesongen også.

Meget spennede lag de har fått nå, men om man skal peke på noe, så kunne de nok ha trengt en bedre benk.

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

1ChiBull1 skrev: søn okt 24, 2021 12:53 pm

3-0

Slept on, ingen spådde mer enn barely above .500 season, tenker top 4 seed jeg
13-14 76ers startet også sesongen 3-0, de endte den 19-63.

Uten sammenligning forøvrig, vil bare påpeke man ikke bør legge altfor stor vekt på de første kampene av en laaang sesong

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

LBJ91 skrev: søn okt 24, 2021 3:17 pm
1ChiBull1 skrev: søn okt 24, 2021 12:53 pm

3-0

Slept on, ingen spådde mer enn barely above .500 season, tenker top 4 seed jeg
13-14 76ers startet også sesongen 3-0, de endte den 19-63.

Uten sammenligning forøvrig, vil bare påpeke man ikke bør legge altfor stor vekt på de første kampene av en laaang sesong
Nah, nekter å sammenligne 13-14 sixers med dette Bulls laget, blånekter

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Med andre ord; Det har vært gørrkjedelig å være Bulls fan siden Wade og Jimmy var på laget, la meg overreagere og blissfully nyte denne starten :lol:

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Caruso lever forøvrig opp til hypen ++, for en spiller

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

Lew_Ashby skrev: lør okt 23, 2021 3:29 pm Magic er ikke fornøyd med tingenes tilstand. Men kan ikke skjønne at han ikke har sett lignende scener på Lakers-benken?
Hva Magic fyrer avgårde på twitter er sjeldent noe å ta seriøst

Case in point:

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »


1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »



Ja Morant, mini Drose incarnated, for et talent
Sist redigert av 1ChiBull1 den man okt 25, 2021 12:09 pm, redigert 1 gang totalt.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

1ChiBull1 skrev: man okt 25, 2021 12:00 pm Ja Morant, mini Drose incarnated, for et talent
Nå skal jeg ikke trashe for mye på Zion, men spørs om det ikke var Memphis som vant da fikk #2 picket i 2019-draften.

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Chromeback skrev: man okt 25, 2021 12:07 pm
1ChiBull1 skrev: man okt 25, 2021 12:00 pm Ja Morant, mini Drose incarnated, for et talent
Nå skal jeg ikke trashe for mye på Zion, men spørs om det ikke var Memphis som vant da fikk #2 picket i 2019-draften.
Er vel ca coinflip hvorvidt Zion sin karriere ender top 100 all time eller full av skader pågrunn av vekten

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Laffano16 skrev: man okt 25, 2021 10:45 am
Fint å se

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

1ChiBull1 skrev: man okt 25, 2021 12:09 pm
Chromeback skrev: man okt 25, 2021 12:07 pm
1ChiBull1 skrev: man okt 25, 2021 12:00 pm Ja Morant, mini Drose incarnated, for et talent
Nå skal jeg ikke trashe for mye på Zion, men spørs om det ikke var Memphis som vant da fikk #2 picket i 2019-draften.
Er vel ca coinflip hvorvidt Zion sin karriere ender top 100 all time eller full av skader pågrunn av vekten
Jepp, så derfor jeg ikke ville gå helt Zion er bust, men det er jo mye enklere å komme inn med ett #2 pick hvor det egentlig er litt 50/50 om hvem som burde gått som #1 picket. I hvert fall når Zion hadde den hypen han hadde, som man nesten ikke kan hoppe over, samtidig som mange mente at Ja egentlig burde vært #1.

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

Zion er absurd og har for all del levd opp til hypen når han har spilt.
27ppg med en FG% over 60 forrige sesong, er vel det høyeste antall ppg med en FG% over 60 i historien.

Problemet der i gården er helsa og til en viss grad holdningene. Om alt går i orden på den fronten så er hvertfall jeg fullstendig overbevist om han ender opp med en bedre karriere enn Ja

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

Laffano16 skrev: man okt 25, 2021 10:45 am

DennisB

Legg inn av DennisB »

1ChiBull1 skrev: søn okt 24, 2021 6:06 pm Med andre ord; Det har vært gørrkjedelig å være Bulls fan siden Wade og Jimmy var på laget, la meg overreagere og blissfully nyte denne starten :lol:
Lenge siden jeg har sett oppkjøringa til en Bulls hjemmekamp, men spiller de fortsatt klassikeren fra Alan Parsons Project, Sirius? Får gåsehud bare ved tanken.. Ett av mine all time favoritt band.

hgb

Legg inn av hgb »

Chromeback skrev: man okt 25, 2021 12:07 pm
1ChiBull1 skrev: man okt 25, 2021 12:00 pm Ja Morant, mini Drose incarnated, for et talent
Nå skal jeg ikke trashe for mye på Zion, men spørs om det ikke var Memphis som vant da fikk #2 picket i 2019-draften.
Det er jo (som alltid) mye snakk om Zion skal trades, og jeg har sett forslag om Morant + JJJ for Zion og Kira Lewis (eller noe). Det kommer ikke Memphis til å gjøre.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

1ChiBull1 skrev: søn okt 24, 2021 12:53 pm 3-0
4-0 :)

Lebron

Legg inn av Lebron »

LBJ91 skrev: man okt 25, 2021 1:56 pm Zion er absurd og har for all del levd opp til hypen når han har spilt.
27ppg med en FG% over 60 forrige sesong, er vel det høyeste antall ppg med en FG% over 60 i historien.

Problemet der i gården er helsa og til en viss grad holdningene. Om alt går i orden på den fronten så er hvertfall jeg fullstendig overbevist om han ender opp med en bedre karriere enn Ja
Jeg tenker han er nødt til å gjøre noe med vekta snarest, toppidrett og overvekt fungerer dårligere enn toppidrett og undervekt (uten at jeg tørr touche det temaet/er uansett mikroskopisk problem i NBA), ser man på de som spilte med overvekt er de jo hakket unna krykker om dagen de fleste av dem.

Small_boi

Legg inn av Small_boi »

Lebron skrev: tir okt 26, 2021 9:10 am
LBJ91 skrev: man okt 25, 2021 1:56 pm Zion er absurd og har for all del levd opp til hypen når han har spilt.
27ppg med en FG% over 60 forrige sesong, er vel det høyeste antall ppg med en FG% over 60 i historien.

Problemet der i gården er helsa og til en viss grad holdningene. Om alt går i orden på den fronten så er hvertfall jeg fullstendig overbevist om han ender opp med en bedre karriere enn Ja
Jeg tenker han er nødt til å gjøre noe med vekta snarest, toppidrett og overvekt fungerer dårligere enn toppidrett og undervekt (uten at jeg tørr touche det temaet/er uansett mikroskopisk problem i NBA), ser man på de som spilte med overvekt er de jo hakket unna krykker om dagen de fleste av dem.
Tviler ikke på at han kan dominere selv om han skulle være noen kilo for tung, men med hans atletiske egenskaper og spillestil så er jeg veldig bekymret for at knærne skal ryke. Da hjelper det ikke med de ekstra kiloene.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»