NBA 2021/22

Svar
Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Re: NBA 2021/22

Legg inn av Mr.Meep »

DAAAAAMN!!!



Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Game winner likeså!👀


LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

Den serien til Trae Young mot Heat må være noe av det svakeste som noensinne er blitt prestert av en stjernespiller.
15.4 ppg
6 assist og 6 turnovers per kamp
31.9 FG% på 13.8 skuddforsøk per kamp og 18.4 3PT% på 7.6 forsøk per kamp
Flere turnovers(30) enn made baskets(22)

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Ble en del lag klare nå Warriors Bucks videre

Heat vs

Bucks Vs Celtics

Warriors Vs

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

LBJ91 skrev: ons apr 27, 2022 5:05 pm Den serien til Trae Young mot Heat må være noe av det svakeste som noensinne er blitt prestert av en stjernespiller.
15.4 ppg
6 assist og 6 turnovers per kamp
31.9 FG% på 13.8 skuddforsøk per kamp og 18.4 3PT% på 7.6 forsøk per kamp
Flere turnovers(30) enn made baskets(22)
Det sier litt om forsvaret til Heat.

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

See yall next year

Blir en spennende offseason.

R66

Legg inn av R66 »

Cp3 uten miss, 14/14 og Suns videre

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

R66 skrev: fre apr 29, 2022 4:05 am Cp3 uten miss, 14/14 og Suns videre
Rimelig sykt, synd Ingram var altfor passiv i denne, denne kunne Orleans tatt. Phila klarte å unngå game 7 og blåste Toronto av banen. Tett til pause i Dallas.

I det eg skrev det går Jazz på et stor run og leder med 12 til pause

R66

Legg inn av R66 »

Utah tar fin ledelse ved pause, Mavs treffer ikke på sine treere da blir det vanskelig

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

R66 skrev: fre apr 29, 2022 5:06 am Utah tar fin ledelse ved pause, Mavs treffer ikke på sine treere da blir det vanskelig
Virker neste som den kurven der i første omgang var rigget, fryktelig mange inn og ut skudd

R66

Legg inn av R66 »

Haha Luka blokker Rudy

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Dallas snudd, opp 5 før siste periode. Kom igjen Lukaa

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Dallas videre i en tøff batalje i natt. Deilig

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

For en som i alle år har vært kritisk til om Mitchell og Gobert kan føre Utah spesielt langt, så var dette ekstra deilig :)
Det er selvfølgelig også et poeng at de to kontraktene de har gir Jazz lite spillerom og fleksibilitet. De er rett og slett ikke gode nok til alene å ta 2/3 av CAPen til Utah. Og for å skikkelig gni det inn, Luka kun med i 3 av 5 kamper, Hardaway er ute og Bertans er en ikke-faktor i serien. For å toppe det hele, så coaches altså Mavs av utskjelte JKidd....mye jeg fikk rett i når jeg kranglet om dette for 3-4 år siden ;)

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Vel godt gjort å vinne 2 kamper når det var 3-0 til 76ers var jo nesten forventet at vi sku ryke i første runde

Small_boi

Legg inn av Small_boi »

Karma at Bogdanovic bommet den trepoengeren på slutten for Jazz, etter at Clarkson fikk han åpen med en skikkelig hockeytakling!

hgb

Legg inn av hgb »

Small_boi skrev: fre apr 29, 2022 12:24 pm Karma at Bogdanovic bommet den trepoengeren på slutten for Jazz, etter at Clarkson fikk han åpen med en skikkelig hockeytakling!
Jeg så ikke siste situasjonen i reprise, så jeg la ikke merke til noen takling, men det kan godt tenkes. Det var også snakk om travelling, som jeg heller ikke så.

Uansett var det en katastrofe av et sluttspill for Jazz. Clarkson var god, Bogdanovic var god til de to siste kampene, og det var vel det.

Samtidig må jeg si at dette har vist fram Luka Doncic som en god kandidat til min all-time hatspiller i NBA. Faen til sutrekopp skal du leite mye etter. Jeg skulle egentlig ikke trodd jeg kunne fått noen til å få meg til å heie på hverken Suns eller Warriors, men det skal han få til med glans. Forøvrig består Mavs av mange spillere jeg har sansen for.

R66

Legg inn av R66 »

Embiid ute, fikk slag i ansiktet i går og har bruket noe
Lett match for Miami i andre runde

R66

Legg inn av R66 »

Smått utrolig hver gang Minnie får 10+ poeng ledelse, lar de Memphis herje og gå på run

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

R66 skrev: lør apr 30, 2022 5:09 am Smått utrolig hver gang Minnie får 10+ poeng ledelse, lar de Memphis herje og gå på run
Memphis tar det igjen i clutchen. Blir spennende duell mot GS dette her, de har faktisk hatt et bra tak på GS siden PlayIn ifjor.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Embiid ute på ubestemt tid ja.

Føkk.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Chromeback skrev: lør apr 30, 2022 10:08 am Embiid ute på ubestemt tid ja.

Føkk.
KOM LITT for sent det frafallet for Raptors del.... :lol:

R66

Legg inn av R66 »

Bra start av Boston, men så tar Bucks mer og mer, får kontre etter turnovers og Boston mista Smart med arm skade
Brown med svak kamp må spille mye bedre om Boston skal snu dette, Tatum ikke mye bedre, Horford med noen treere og bra forsvar, hva kan Pritchard komme med, og kan Timelord spille litt mer
Bucks avslutter første kvarter på 10-0 run og andre kvarter 11-3 run og ser ut som de har kontroll

R66

Legg inn av R66 »

Brown og Smart senker Boston, kan ikke treffe på noe
Giannis i foultrouble men likevel holder Bucks på ledelsen etter tre kvarter

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Giannis med en rolig TD i kveld og Bucks herjer med Celtics

R66

Legg inn av R66 »

Triple double for Giannis, Bucks tar første kamp, Boston med svak kamp for de fleste

R66

Legg inn av R66 »

GSW blir for puslete mot energetiske Memphis, og benken til GSW er for svak mot Clark og co
Brooks med mange bricks, airballs på åpne skudd, hvordan er dette mulig
Må nevne my guy Bane ble dunka på til de grader av unge Glove

R66

Legg inn av R66 »

Green utvist, litt hardt dømmt

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

R66 skrev: søn mai 01, 2022 11:00 pm Green utvist, litt hardt dømmt
Den der var skikkelig soft, burde ikke vært flagrant 2

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Er vel omtrent ingen som heier på Bucks her, og det gjør ikke jeg heller. Er vel laget jeg minst skal vinne av de som er igjen. Men er de ikke ganske åpenbart det laget med høyest tak? Synes vi har sett det hele sesongen, at når de virkelig går inn for oppgaven, så er de fort det laget som framstår som det beste. Å ha tilnærmet full kontroll mot Boston, uten Middleton, det er en styrkedemonstrasjon!

Ellers tilsier vel historien at Memphis burde tatt game 1 om de skulle ta serien mot Warriors. Nå var sjansen der, men de kunne ikke ta den når den var der.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»