NBA 2021/22

Svar
Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Re: NBA 2021/22

Legg inn av Mr.Meep »

Skulle ønske det var regular stats og ikke voters som avgjorde dette

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Team Ingebrigtsen skrev: tor des 16, 2021 8:07 am
LBJ91 skrev: ons des 15, 2021 2:43 pm Det Jokic holder på denne sesongen er bare helt sinnsykt. Statistisk sett er han rett og slett i en egen liga, og om dette hadde vært baseball så hadde han vunnet MVPen nært enstemming, men siden NBA tar inn mye annet med i betraktningene så spørs det om han i det hele tatt ender topp 3..
Har tenkt på denne en stund, har lagt merke til akkurat det samme. Nå er timingen min elendig i og med at Jokic og Denver var langt under vanlig standard mot T-Wolves. Men det er trist å høre hvordan voterne bruker avanserte stats når det taler for Giannis, Steph eller KD. Men når de avanserte statsene sier Jokic, DA er de plutselige ikke så interessante/viktige lengre. Det absolutt verste med NBA er hvor politisk alt er. Steph, Giannis (eller til nøds KD) er historiene som passer inn i det imaget NBA ønsker å lage. Jokic passer ikke inn i dette bildet, så da skyver de han bare ned uten å kunne argumentere sportslig!
Jokic slåss jo tross alt bare mot svarte spillere!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Angående Jokic.



Visste at han hadde en god sesong, men ante ikke at han hadde en god sesong. Helt elleville tall, både offensivt og defensivt. Ligaens mest komplette spiller?

Trist hvis han blir enda en spiller som faller for sin egen spillestil. Alt trenger ikke å være så fancy, selv om det selvsagt gjør sporten mer morsom å følge.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

WTF



LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

47 spillere har entret Covid-protokollen på 16 dager i desember.
Kan ikke være langt unna en pause nå

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

LBJ91 skrev: tor des 16, 2021 11:12 pm 47 spillere har entret Covid-protokollen på 16 dager i desember.
Kan ikke være langt unna en pause nå
Lakers har nå Dwight, THT, Monk, Westbrook og Bradley ute. Ser ut til at de faktisk signerer IT på 10-dagers kontrakt. Men kan nok fort bli slik at sesongen blir pauset nå ja, men vi skal heller ikke glemme at christmas day- kampene er de viktigste pengekampene for NBA. Uansett, det var en deilig duell mellom KD og Embiid i natt, KD som vanlig konge i clutchen, men Embiid også med en stor kamp. Noe som bringer meg over til om Morey og Sixers virkelig skal sitte på Ben Simmons om de ikke får det de vil? Joel Embiid er en big med en god del helseproblemer, vil de virkelig bruke en av sesongene hvor han enda er i sin prime til å ikke satse? Tradisjonelt går det jo ganske nedover med store tunge centere når de passerer 30, så synes det er rart om Sixers kaster bort denne sesongen for å statuere et eksempel…

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »



Lol for ett opplegg det her blir

hgb

Legg inn av hgb »

LBJ91 skrev: fre des 17, 2021 11:10 pm

Lol for ett opplegg det her blir
Fantasymanageren hans er hvertfall fornøyd.

Men det raser ut folk øst og vest nå. Kings mangler halve stallen, Nets, Lakers, etc, etc. Så at Jordan Poole er i protocols for Warriors, og erfaringsmessig er han da ikke aleine. Vi får se hva de får til, men det ville ikke overraska meg veldig om fiksen egentlig blir å redusere karantenekrav, og heller la sjuke folk være sjuke og friske folk spille.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Selv om AD ble skadet underveis i denne, så finnes ingen unnskyldning for Lakers. Det var jevnt over elendig av alle. Når man fortsatt har LeBron så forventer man mer. Så vil vel noen synes at det var morsomt med IT tilbake, men for hver ting han gjør brukbart offensivt så ble han grovt overkjørt defensivt. Det er flere lag der ute som spiller greit med mange spillere ute, så dette ble for svakt. Så er det jo krise om AD er ute over lengre tid, på den andre siden så har jeg så og si gitt opp denne sesongen for AD, LeBron og Lakers del. I fjor gikk man glipp av å vinne hele greia når skadene kom, men det er ikke situasjonen denne sesongen.

Så Kyrie tilbake på en del kamper unna NY-området? Høres ikke ut som en god ide akkurat…kan ikke tenke meg til at de på noen måter denne sesongen vil bli lettvint for vaksinerte spillere..

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Team Ingebrigtsen skrev: lør des 18, 2021 7:55 am Selv om AD ble skadet underveis i denne, så finnes ingen unnskyldning for Lakers. Det var jevnt over elendig av alle. Når man fortsatt har LeBron så forventer man mer. Så vil vel noen synes at det var morsomt med IT tilbake, men for hver ting han gjør brukbart offensivt så ble han grovt overkjørt defensivt. Det er flere lag der ute som spiller greit med mange spillere ute, så dette ble for svakt. Så er det jo krise om AD er ute over lengre tid, på den andre siden så har jeg så og si gitt opp denne sesongen for AD, LeBron og Lakers del. I fjor gikk man glipp av å vinne hele greia når skadene kom, men det er ikke situasjonen denne sesongen.

Så Kyrie tilbake på en del kamper unna NY-området? Høres ikke ut som en god ide akkurat…kan ikke tenke meg til at de på noen måter denne sesongen vil bli lettvint for vaksinerte spillere..
Syns ikke det er så jævlig krise at AD er ute om Dwight blir klar. Syns AD har vært skremmende dårlig i år. Defansivt vesentlig dårligere enn på mange år og fremover er han krise for å være en spiller med kvaliteter i kategorien Giannis, KD og de beste PFene i ligaen. Syns du overvurder han altfor mye. Lakers er vell 3-0/4-0 uten han i år der Lebron spiller og da pleier Lebron virkelig å spille. Resten av Lakers laget var virkelig energiløst i natt og når spillere som Ellington og Carmelo skyter elendig så blir det ikke lett. IT morsomt ja, men det siste Lakers trenger nå

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Team Ingebrigtsen skrev: lør des 18, 2021 7:55 am
Så Kyrie tilbake på en del kamper unna NY-området? Høres ikke ut som en god ide akkurat…kan ikke tenke meg til at de på noen måter denne sesongen vil bli lettvint for vaksinerte spillere..
Eneste grunnen til at de går med på dette er vell dette Corona helvete der lag vil ha spillere inn og ut av laget i en lang periode nå.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

KTBFFH skrev: lør des 18, 2021 8:23 am Syns ikke det er så jævlig krise at AD er ute om Dwight blir klar. Syns AD har vært skremmende dårlig i år. Defansivt vesentlig dårligere enn på mange år og fremover er han krise for å være en spiller med kvaliteter i kategorien Giannis, KD og de beste PFene i ligaen. Syns du overvurder han altfor mye. Lakers er vell 3-0/4-0 uten han i år der Lebron spiller og da pleier Lebron virkelig å spille. Resten av Lakers laget var virkelig energiløst i natt og når spillere som Ellington og Carmelo skyter elendig så blir det ikke lett. IT morsomt ja, men det siste Lakers trenger nå
AD har ikke vært på sitt beste, delvis på grunn av skader og delvis fordi Lakers ikke spiller på styrkene til han. LeBron eller Rondo som PG fungerer sånn cirka hundre ganger bedre for AD enn Westbrook. Defensivt så guarder han alle fem posisjonene, ingen andre som er i nærheten av det. Hadde han kun gått for returer og blocks, som *host* du vet hvem jeg mener, så kunne han rolig gjort det, men Lakers trenger han overalt. Tenker nok at skadefri og i rette omgivelser så er AD ligaens beste spiller sammen med KD. Men akkurat skadene er en del av gamet, og AD er helt klart mye kjeks. Når det kommer til når han er skadefri så er det jo Lakers sinnsyk dumme offseason som ødelegger. At de fortsetter den offseason med å hente inn IT er jo en parodi. Lakers gjør altså noen kjempetabber i sommer, så har de hatt et halvt år på å analysere det, og så fortsetter de i samme sporet, det er ikke til å tro! Som vi så fra første stund i natt, IT er ikke svak eller dårlig defensivt, han er elendig.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Team Ingebrigtsen skrev: lør des 18, 2021 9:13 am
KTBFFH skrev: lør des 18, 2021 8:23 am Syns ikke det er så jævlig krise at AD er ute om Dwight blir klar. Syns AD har vært skremmende dårlig i år. Defansivt vesentlig dårligere enn på mange år og fremover er han krise for å være en spiller med kvaliteter i kategorien Giannis, KD og de beste PFene i ligaen. Syns du overvurder han altfor mye. Lakers er vell 3-0/4-0 uten han i år der Lebron spiller og da pleier Lebron virkelig å spille. Resten av Lakers laget var virkelig energiløst i natt og når spillere som Ellington og Carmelo skyter elendig så blir det ikke lett. IT morsomt ja, men det siste Lakers trenger nå
AD har ikke vært på sitt beste, delvis på grunn av skader og delvis fordi Lakers ikke spiller på styrkene til han. LeBron eller Rondo som PG fungerer sånn cirka hundre ganger bedre for AD enn Westbrook. Defensivt så guarder han alle fem posisjonene, ingen andre som er i nærheten av det. Hadde han kun gått for returer og blocks, som *host* du vet hvem jeg mener, så kunne han rolig gjort det, men Lakers trenger han overalt. Tenker nok at skadefri og i rette omgivelser så er AD ligaens beste spiller sammen med KD. Men akkurat skadene er en del av gamet, og AD er helt klart mye kjeks. Når det kommer til når han er skadefri så er det jo Lakers sinnsyk dumme offseason som ødelegger. At de fortsetter den offseason med å hente inn IT er jo en parodi. Lakers gjør altså noen kjempetabber i sommer, så har de hatt et halvt år på å analysere det, og så fortsetter de i samme sporet, det er ikke til å tro! Som vi så fra første stund i natt, IT er ikke svak eller dårlig defensivt, han er elendig.
Jeg er ikke uenig med deg i at potensiale er der oppe, rett bak de aller beste. Topp 10 spiller uten tvil i NBA. Rangerer han bak Giannis, LBJ, Leonard, KD. Så er han i bunken rett bak med Curry og Jokic. Han er svakere bakover i år enn tidligere, faller ofte ut av posisjon og tar en del feile valg. Eksempel forrige kamp måtte Reaves inn og reparere rommet AD etterlater seg fordi han tar et feilvalg. Det jeg er mest kritisk til er det han presterer fremover. Det er så inni helvete langt unna potensialet hans. Han er så lite aggressiv og skal drive med de lange mid-range skuddene sine hele tiden. Han er lite interessert i pick and roll der han faktisk går skikkelig på kurv. Enten halvhjertet pick and roll eller så er det pick and pop. I tillegg til å være ligaens dårligste 3 poengskytter med spillere som tar minimum 2 treere pr kamp. Monsterkampene Jokic, Embiid, Giannis og KD leverer, ser vi aldri AD gjøre lenger dessverre. Det er nå han skulle begynte å levere på det nivået.

Vi så mye av dette ifjor også uten Westbrook, men det hjelper heller ikke med Westbrook der er jeg 100% enig og håper av hele mitt hjerte de klarer å lure noen til å ta han. Ja han er en del skadet, men overraskende nok har han vært relativt skadefri i år (Unntak nå siste uken/2). At han er best som C men nekter å spille det gjør jo ikke akkurat saken hans bedre. Kunne vært inne og totalt dominert inside, men ønsker heller å stå ute å skyte lange toere/treere. Det er rett og slett trist at en 37år gammel mann må bære dette laget i angrep og score 25-30 for at de skal vinne når du har AD og tildels Wess

Klarer de ikke å få bort Westbrook så bør de alvorlig vurdere han som 6th man resten av sesongen. I tillegg til å prøve å få tak i en 3D i en pakke med THT og Nunn kunne reddet denne sesongen. En Grant eller Barnes. Eventuelt i en billigere pakke Young eller Covington.

Myhre

Legg inn av Myhre »

The King in the fourth!! Reincarnated

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Bang!

Nets i covid karantene omtrent hele laget inkludert Kyrie


Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Screenshot_20211219-042408_NBA.jpg
Det her er helt sinnsvakt utrolig..

Men til OKC sitt forsvar de fortjente å vinne ledet omtrent hele matchen. Skulle ha sjekka at PG13 og Kawhi ikke spilte...

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »


Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

KTBFFH skrev: lør des 18, 2021 9:30 amJeg er ikke uenig med deg i at potensiale er der oppe, rett bak de aller beste. Topp 10 spiller uten tvil i NBA. Rangerer han bak Giannis, LBJ, Leonard, KD. Så er han i bunken rett bak med Curry og Jokic. Han er svakere bakover i år enn tidligere, faller ofte ut av posisjon og tar en del feile valg. Eksempel forrige kamp måtte Reaves inn og reparere rommet AD etterlater seg fordi han tar et feilvalg. Det jeg er mest kritisk til er det han presterer fremover. Det er så inni helvete langt unna potensialet hans. Han er så lite aggressiv og skal drive med de lange mid-range skuddene sine hele tiden. Han er lite interessert i pick and roll der han faktisk går skikkelig på kurv. Enten halvhjertet pick and roll eller så er det pick and pop. I tillegg til å være ligaens dårligste 3 poengskytter med spillere som tar minimum 2 treere pr kamp. Monsterkampene Jokic, Embiid, Giannis og KD leverer, ser vi aldri AD gjøre lenger dessverre. Det er nå han skulle begynte å levere på det nivået.

Vi så mye av dette ifjor også uten Westbrook, men det hjelper heller ikke med Westbrook der er jeg 100% enig og håper av hele mitt hjerte de klarer å lure noen til å ta han. Ja han er en del skadet, men overraskende nok har han vært relativt skadefri i år (Unntak nå siste uken/2). At han er best som C men nekter å spille det gjør jo ikke akkurat saken hans bedre. Kunne vært inne og totalt dominert inside, men ønsker heller å stå ute å skyte lange toere/treere. Det er rett og slett trist at en 37år gammel mann må bære dette laget i angrep og score 25-30 for at de skal vinne når du har AD og tildels Wess

Klarer de ikke å få bort Westbrook så bør de alvorlig vurdere han som 6th man resten av sesongen. I tillegg til å prøve å få tak i en 3D i en pakke med THT og Nunn kunne reddet denne sesongen. En Grant eller Barnes. Eventuelt i en billigere pakke Young eller Covington.
Uansett hva man synes om AD, så er han i alle fall ute de fire neste ukene, noe som står helt nydelig i stil med hele sesongen (og sist offseason) til Lakers. Så vil jeg selvsagt være enig i at det ikke er tilfeldig når det gjelder AD, han er skadeutsatt, og det påvirker både tilgjengeligheten, men også at han sjelden har lange perioder hvor han er i god fysisk form. Med AD ute, så kan jeg offisielt si at jeg egentlig gir f i Lakers denne sesongen, og jeg håper egentlig kun på at LeBron går for stats. Han er ikke typen til det, samtidig så er det ikke noe mer han kan få ut av denne sesongen.

Ellers bare merkelig å se på nattens kamper, med så mange spillere borte. Utah mot Washington var det nærmeste av en normal kamp, hvor Wizzards fortsatt imponerer en god del som lag, selv om det var Beal som dro lasset i denne.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Laffano16 skrev: søn des 19, 2021 4:32 am
Haha.

''OKC Big 3 tonight'':

SGA — 18 PTS, 6 AST, Game Winner
Dort — 29 PTS, 5 REB, 4 3PT
Giddey — 8 PTS, 18(!) REB, 10 AST

OKC er som tidligere nevnt en av mine favoritter i år.

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »




Lakerland har sett bedre dager, for å si det mildt..

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Lakers taper en jevn batalje i natt, de leder med 1 poeng 1min før slutt der Bulls får flere sjanser til å score ved offansive returer og tilslutt går opp i +1. I tillegg bommer de flere skudd selv i clutchen. En helt grei kamp av et redusert Lakers. Turnovers og straffer tar livet av de i år. 9 flere
TO enn Bulls og at de skyter 16-17% dårligere straffer enn Bulls. Lebron med en god kamp, Melo også med en god kamp 21p 5 returer 2 steals og 2 blocks i natt.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

KTBFFH skrev: man des 20, 2021 5:47 am Lakers taper en jevn batalje i natt, de leder med 1 poeng 1min før slutt der Bulls får flere sjanser til å score ved offansive returer og tilslutt går opp i +1. I tillegg bommer de flere skudd selv i clutchen. En helt grei kamp av et redusert Lakers. Turnovers og straffer tar livet av de i år. 9 flere
TO enn Bulls og at de skyter 16-17% dårligere straffer enn Bulls. Lebron med en god kamp, Melo også med en god kamp 21p 5 returer 2 steals og 2 blocks i natt.
Jepp FTs kan de ikke skyte. Så må jeg si at Melo og IT ikke oppfører seg som profesjonelle basketballspillere, etter 2-3 forferdelige defensive spill på rad, så går de rundt og gliser over at de satte poeng selv i den perioden, når de først og fremst burde tenkt på hvor elendig de er i forsvar. Og så synes jeg LeBron er veldig av og på, spesielt i starten så han ikke ut til å bry seg, før han girte opp etter hvert. Men small ball center greia, den skal han bare fortsette med, funker godt det. Russ vil alltid være Russ, blander det gode med det helt hodeløse. Trivelig med Ariza på parketten igjen, og man ser med en gang at der har du faktisk en som legger litt ære i forsvarsspillet, og ikke som Melo og IT som bare går rundt og flirer.

Får legge til at jeg er snill i kommentarene nå :) har delvis gitt opp denne sesongen på LeBrons vegne, for egentlig synes jeg ikke IT er i nærheten av å være på NBA-nivå, blir utnyttet grovt hver eneste gang Lakers er i forsvar. Det er bare det at jeg akkurat nå ikke bryr meg nok for å komme med en rant om det..

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Team Ingebrigtsen skrev: man des 20, 2021 6:36 am
KTBFFH skrev: man des 20, 2021 5:47 am Lakers taper en jevn batalje i natt, de leder med 1 poeng 1min før slutt der Bulls får flere sjanser til å score ved offansive returer og tilslutt går opp i +1. I tillegg bommer de flere skudd selv i clutchen. En helt grei kamp av et redusert Lakers. Turnovers og straffer tar livet av de i år. 9 flere
TO enn Bulls og at de skyter 16-17% dårligere straffer enn Bulls. Lebron med en god kamp, Melo også med en god kamp 21p 5 returer 2 steals og 2 blocks i natt.
Jepp FTs kan de ikke skyte. Så må jeg si at Melo og IT ikke oppfører seg som profesjonelle basketballspillere, etter 2-3 forferdelige defensive spill på rad, så går de rundt og gliser over at de satte poeng selv i den perioden, når de først og fremst burde tenkt på hvor elendig de er i forsvar. Og så synes jeg LeBron er veldig av og på, spesielt i starten så han ikke ut til å bry seg, før han girte opp etter hvert. Men small ball center greia, den skal han bare fortsette med, funker godt det. Russ vil alltid være Russ, blander det gode med det helt hodeløse. Trivelig med Ariza på parketten igjen, og man ser med en gang at der har du faktisk en som legger litt ære i forsvarsspillet, og ikke som Melo og IT som bare går rundt og flirer.

Får legge til at jeg er snill i kommentarene nå :) har delvis gitt opp denne sesongen på LeBrons vegne, for egentlig synes jeg ikke IT er i nærheten av å være på NBA-nivå, blir utnyttet grovt hver eneste gang Lakers er i forsvar. Det er bare det at jeg akkurat nå ikke bryr meg nok for å komme med en rant om det..
Regner med IT er vekke når folk begynne å komme tilbake. Vi får håpe Lakers klarer å holde seg innenfor topp 6 i år som blir mega tøft. Nei det er ikke mye å håpe på med LBJ og Lakers øyne i år om ikke Palinka trykke på noen knapper og det skjer endringer i før DD i februar.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

IT passer dessverre godt inn i bildet av Lakers. Navnet er mer avgjørende enn hvor god eller dårlig spilleren er, dessuten er det mange som ønsker han inn i ligaen igjen. Men så lenge LeBron gidder å gi oss solide numre og tall, så får man heller glede seg over det mens korthuset til Pelinka rakner.

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

LeSwept

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Perk er kanskje den svakeste NBA-"eksperten" jeg har sett noensinne, men selv om dette er forsøk på hot take så burde denne spådommen ekskludert ham fra tv-skjermer for all fremtid.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Jo dummere kommentarer, desto flere seere/lesere/lyttere ser ut til å være oppskriften i statene. Legg et søk på Lakers på for eksempel YouTube, og de gode analysene har kanskje 10k seere. Så legger en eller idiot ut at Lakers trader for Klay, Kyrie eller Simmons, og du har en mill seere på no time. Les ellers kommentarene på diverse forum, for eksempel på silver screen and roll, og du ser at den gjennomsnittlige Lakers-fansen er totalt blåste, så du skal ikke se bort i fra at de synes Perks analyser er fantastiske.

For øvrig, synd med skaden på Caruso i natt, det får være grenser for hvor lenge DeRozan skal holde Bulls gående, men de får vel LaVine tilbake snart. Ellers så jeg en del på Sixers mot Celtics, og selv om Embiid har nydelige stats, så har Kanter aldri kunnet spille forsvar, og han kan det ikke nå etter navneskiftet heller. Jeg vet ikke, men spørs hvor lenge man i Boston kan tro at Tatum og Brown er de som skal føre de hele veien? De mangler så klart Horford i denne, men synes ikke maksnivået til Boston er spesielt høyt. Hos Sixers må man bare spørre seg om ikke de bør designe flere ting for Seth, for som skytter er han ikke stort dårligere enn broderen. Mangler så klart ballhandlingen, men som ren skytter er han enorm.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Team Ingebrigtsen skrev: tir des 21, 2021 6:46 am Jo dummere kommentarer, desto flere seere/lesere/lyttere ser ut til å være oppskriften i statene. Legg et søk på Lakers på for eksempel YouTube, og de gode analysene har kanskje 10k seere. Så legger en eller idiot ut at Lakers trader for Klay, Kyrie eller Simmons, og du har en mill seere på no time. Les ellers kommentarene på diverse forum, for eksempel på silver screen and roll, og du ser at den gjennomsnittlige Lakers-fansen er totalt blåste, så du skal ikke se bort i fra at de synes Perks analyser er fantastiske.
Fantastisk at folk gidder å bruke energi på youtube for å presentere totalt idiotiske rykter/trade osv. Tenker på de der det er 0 rot i virkeligheten

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Som å si at Zion er klar for spill i Lakers å de tror på deg lissom det er korka

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

Perk var ikke så halvgærn når han først begynte i 2019, men han har med årene bare lent seg mer og mer i retning av en Stephen A. stil.
Med den stilen får man masse tv-tid, masse penger og horrible takes.

Man må huske på at Een i ESPN står for Entertainment

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»