NBA 2021/22

Svar
Team Ingebrigtsen

NBA 2021/22

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

NBA 2021/22 er her!

Serien har i mange år vært en garantist for drama, men nå i sesong 75 ser denne serien ut til å boble over av drama. Etter at sesong 73 og 74 hovedsakelig omhandlet de sosiale skillelinjene, rasisme og dystre framtidsutsikter med et ukjent virus, så ser sesong 75 ut til å vende tilbake til mer bruk av tradisjonell bruk av dramaturgi. I Philadelphia og Brooklyn er det allerede før sesongen så mye drama at neste Emmy ikke kan arrangeres uten at Ben Simmons og Kyrie Irving er nominert til beste mannlige hovedrolle. Sesong 74 avsluttet med at Doc Rivers, Daryl Morey og kanskje også giganten Joel Embiid ville kvitte seg med den skuddredde Simmons. Men NBA ville ikke være den beste dramaserien uten Simmons nydelige portrettering av bortskjemt, rik ung mann. Simmons spiller rollen helt nydelig, spesielt når han uventet dukker opp tilbake i Philadelphia, så spiller han rollen så godt at man nesten skulle tro at skuespilleren selv hadde opplevd et lignende drama. Kommende sesong ser så langt ut til å ha lagt de fleste hovedhandlingene til Østkysten. For i Brooklyn møter vi den eksentriske Kyrie Irving som opererer helt i grenselandet mellom genialitet og galskap, mens vi i de tidligere sesonger flirte en god del av Irvings verdenssyn, så ser sesong 75 til å ta opp de mer problematiske sidene av psykisk sykdom, ikke minst hvordan det kan påvirke omgivelsene. Det blir spesielt interessant å finne ut hvordan serieskaperne skal kombinere det med at seriens beste spiller etter sesong 74, også befinner seg i Brooklyn. Av det vi vet om sesong 75, så vil nok handlingene i Philadelphia og Brooklyn overskygge handlingene i Wisconsin, hvor den greske guden tok med seg det meste i sesong 74.

Andre handlinger å se opp for: Los Angeles er stadig delt opp i to, hvor crewet til LeBron og tronfølgeren AD har den største delen, og den San Diego-baserte Kawhi styrer en mindre del. I San Francisco ser den populære Steph ut til å gå mot en strålende sesong, godt beskyttet av Draymond. Her får vi bare vente å se om Klay dukker opp etter hvert. Men mest spenning i West er om de unge utfordrerne til tronen, henholdsvis i Denver og Utah, er dette sesongen de kan gå hele veien? Dallas kan nok også gå under samme kategori, men befinner seg i utgangspunktet noe bak Utah og Denver. Og så har vi selvsagt blandingen mellom old school og det mer moderne i Phoenix.
Hovedhandlingene skjer som nevnt i Øst, her kan man også legge til de hardbarkete gutta i Miami, mens Atlanta vil nok ha en mer perifer rolle denne gang.

Slik vil jeg rangere lagene før sesongen, og da med tanke på hvem som er beste kandidat til å vinne hele greia.
1.Milwaukee Bucks - jeg har Bucks som favoritter til å repeate mest fordi det er så mange usikkerhetsmomenter med de andre favorittene. Jeg anser ikke Bucks som laget med høyest potensial, men som det av lagene med sjanse til å vinne, som vil være nærmest å oppnå sitt potensial. For uten om at PJ Tucker er borte, så er resten på plass, og Giannis har fortsatt en alder hvor han kan legge til erfaringer og rutine til sitt vanvittige fysisk talent.

2.Brooklyn Nets - OK, med Kyrie ville Nets vært det laget med klart størst potensiale i ligaen. Men selv med Kyrie borte, så vil et lag med ligaens beste spiller Durant, Harden og rollespillere som Mills, LMA, Blake Griffin, Joe Harris, Milsap, James Johnson - det er uansett bra. Det største spørsmålet er hvor mye uro og støy Kyrie vil føre til. Nesten som beste løsning for Nets bare er å glemme Kyrie, og gunne på med det man har.

3.Miami Heat - Kom seg aldri inn i forrige sesong, etter at de gikk helt til finals i 20. Men en starting 5 med Lowry, Robinson-Jimmy-PJ Tucker-Bam er i utgangspunktet noe av det bedre i ligaen, og definitivt 4 av de tøffeste gutta i klassen. Herro, Markieff og muligens Oladipo utover sesongen gir de en brukbar roster også.

4.Utah Jazz - jeg har lenge argumentert med at Mitchell og Gobert som dine stjernespillere er bra, men ikke helt der oppe. Det står jeg for fortsatt, men usikkerheten rundt Lakers og Clippers er så stor, at jeg ikke ser bort fra at Jazz kan komme ut av West, selv om de ikke har det samme høyeste nivå som de andre favorittene. Gay, Whiteside og Paschall inn er greit så lenge de ikke skal ha store roller, men det føles kanskje som om det å holde Conley skadefri inn mot sluttspillet bør være Utahs første pri denne sesongen.

5.Denver Nuggets - Nå når vi vet at Jokic er helt der oppe på øverste hylle, så blir det avgjørende når og i hvilken forfatning Jamal Murray er når han er tilbake. Forventer også at Porter fortsetter utviklingen, men her er jo også en med en del usikkerhet rundt vaksinen. Gordon og Green er fine rollespillere om man ikke forventer noe mer.

6.Los Angeles Lakers - Russell Westbrook inn for KCP og Kuz er artig nok i teorien, men i praksis svekker det selvfølgelig Lakers. Å ikke ha med Caruso er galskap. Lakers var mestere i 20, og hadde nok sammen med Nets det høyeste potensialet i forrige sesong, så en merkelig manøver av Pelinka å skifte så mye ut. Russ, DeAndre, Melo og Nunn er spillere du ikke vil ha med deg utover i et sluttspill. Til tross for alt det negative, det klart viktigste for Lakers er å holde AD og LeBron friske. Klarer de det, så er de helt klart av lagene som kan gå hele veien, selv om de har tradet seg nedover i offseason. Dwight og Rondo tilbake er et pluss, og når THT blir skadefri så er det forventet at han utvikler seg stort.

7.Phoenix Suns - Fikk enormt mye ut av forrige sesong, og Booker etablerte seg som noe langt mer enn en talentfull scorer, og CP3 er stdig en av de bedre rene pg'ene i ligaen. Men mest imponerende var det de fikk ut av Ayton. Samtidig, det meste gikk deres vei forrige sesong, det er mye som skal klaffe om det skal skje igjen.

8.Philadelphia 76ers -
totalt uoversiktlig situasjon rundt Simmons lover ikke vel for Sixers. Og ja, Simmons er helt der oppe som en av NBAs beste forsvarsspillere over flere år, og har ferdigheter som PG helt på øverste nivå. Men med et lag sentrert rundt Embiid, så tror jeg faktisk Sixers kunne kommet brukbart ut av det om de fikk en god skytter for Simmons. I et vakum vil det være en spiller som ikke er på Simmons nivå, men som likevel kan være mer riktig for Philadelphia. Så langt synes jeg derfor at Morey spiller kortene sine feil, for Sixers kommer ikke å få til en deal hvor det de får inn matcher Simmons på talent, men alternativet med å la situasjonen bare utvikle seg fører de ingen steder.

9.Dallas Mavericks - Jason Kidd har mange svakheter, men forståelse av PG-rollen er ikke en av de, heller ikke å få sin PG til å fungere med en big. Så jeg har faktisk litt tro på Kidd i Dallas. Det er så klart ingen diskusjon rundt Doncic lengre, han er en av ligaens aller beste spillere, men det han har rundt seg er for tynt selv om Porzingis ser bedre ut enn på lenge, og å resignere Hardaway er et pluss.

10.Golden State Warriors - kult om Klay snart er tilbake og vi får se et Warriors med han, Steph og Dray. De er ikke helt der oppe av den grunn, men de vil være blandt de som er mest interessant å få med seg spille. Gleder meg til det.

11.Los Angeles Clippers - det er vel ikke helt usannsynlig at Kawhi kan dukke opp igjen inn mot slutten av sesongen, og da er de jo i så fall et lag som kan nå langt.

12.Boston Celtics - Kemba ut var en helt riktig vurdering av Celtics. Tatum og Brown er fortsatt på vei oppover, og Smart er en spiller du vil ha med på ditt lag. Og mye er sagt og skrevet om Schroders offseason, men for den kontrakten han har nå, så er han et sterkt pluss. Horford tilbake? Tja, greier ikke å ha sterke meninger om det den ene eller andre veien.

13.Atlanta Hawks - er det her man skal gå på den største smellen? Jeg vet ikke, klarer bare ikke å se Hawks som seriøse utfordrere. Det de gjorde forrige sesong + at de har mange unge spillere som i teorien skal bli enda bedre til tross.

14.Portland Trailblazers - Dames lojalitet til Portland er stor, men dette er siste sjanse for Trailblazers med Lillard. Som alltid er det store spørsmålet i Portland om de kan spille forsvar, man kan trygt si at Billups har en enorm oppgave foran seg. Bortsett fra Covington, så er det ingen som har sitt primære fokus på forsvarsspillet blant denne gjengen.

15.New York Knicks - Det var et klassisk Thibs-lag vi fikk forrige sesong, men Kemba og Fournier passer bare ikke inn i det bildet.

16.Chicago Bulls - Herlig, dette er en gjeng som endelig gjør Bulls relevante igjen. Jepp, de er fortsatt ikke noe mer enn et lag som kanskje akkurat er gode nok for sluttspillet, men de er definitivt inn på manges topp-5 league pass ranking, så også for meg.

17.Indiana Pacers - altså; alle kan være heldig/uheldig med skader, men Pacers har så mange skadeutsatte spillere, at her må man faktisk gå ut fra at de aldri kan stille med sitt beste lag.

18.Memphis Grizzlies
19.New Orleans Pelicans
20.Toronto Raptors
21.Washington Wizzards
22.Charlotte Hornets
23.Sacramento Kings
24.Minnesota Timberwolves
25.San Antonio Spurs
26.Cleveland Cavaliers
27.Orlando Magic
28.Houston Rockets
29.Detroit Pistons
30.Oklahoma City Thunder

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Spillere som jeg vil følge mest med på:
1.LeBron James
2.Anthony Davis
3.Kevin Durant
4.Luka Doncic
5.Ben Simmons
6.Steph Curry
7.Zion Williamson
8.Joel Embiid
9.Draymond Green
10.Derrick Rose

League Pass ranking:
1.Los Angeles Lakers
2.Brooklyn Nets
3.Philadelphia 76ers
4.Golden State Warriors
5.Chicago Bulls

Spiller-rangering:
1.Kevin Durant (Brooklyn Nets)

2.Giannis Antetokounmpo (Milwaukee Bucks)

3.LeBron James (Los Angeles Lakers)

4.Stephen Curry (Golden State Warriors)

5.Anthony Davis (Los Angeles Lakers)

6.Luka Doncic (Dallas Mavericks)

7.Kawhi Leonard (Los Angeles Clippers)

8.Joel Embiid (Philadelphia 76ers)

9.Nikola Jokic (Denver Nuggets)

10.James Harden (Brooklyn Nets)

11.Jimmy Butler (Miami Heat)

12.Damian Lillard (Portland Trailblazers)

13.Devin Booker (Phoenix Suns)

14.Jayson Tatum (Boston Celtics)

15.Chris Paul (Phoenix Suns)

16.Zion Williamson (New Orleans Pelicans)

17.Paul George (Los Angeles Clippers)

18. Bradley Beal (Washington Wizzards)

19. Draymond Green (Golden State Warriors)

20. Donovan Mitchell (Utah Jazz)

21.Khris Middleton (Milwaukee Bucks)

22.Rudy Gobert (Utah Jazz)

23.Kyle Lowry (Miami Heat)

24.Trae Young (Atlanta Hawks)

25.Bam Adebayo (Miami Heat)

26.Kyrie Irving (Brooklyn Nets)

27.Jamal Murray (Denver Nuggets)

28.Ben Simmons (Philadelphia 76ers)

29.Pascal Siakam (Toronto Raptors)

30.Klay Thompson (Golden State Warriors)

31.Ja Morant (Memphis Grizzlies)

32.Jrue Holiday (Milwaukee Bucks)

33.Jaylen Brown (Boston Celtics)

34.Russell Westbrook (Los Angeles Lakers)

35.De’Aaron Fox (Sacramento Kings)

36.Julius Randle (New York Knicks)

37.Zach LaVine (Chicago Bulls)

38.DeAndre Ayton (Phoenix Suns)

39.Brandon Ingram (New Orleans Pelicans)

40.Shai Gilgeous-Alexander (Oklahoma City Thunder)

41.Mike Conley (Utah Jazz)

42. Nikola Vucevic (Chicago Bulls)

43.Clint Capela (Atlanta Hawks)

44.CJ McCollum (Portland Trailblazers)

45.Domantas Sabonis (Indiana Pacers)

46.Jusuf Nurkic (Portland Trailblazers)

47.Malcolm Brogdon (Indiana Pacers)

48.Karl-Anthony Towns (Minnesota Timberwolves)

49.LaMelo Ball (Charlotte Hornets)

50.Lonzo Ball (Chicago Bulls)

Lebron

Legg inn av Lebron »

Bra jobbet, godt initiativ <3 Tommel opp <3

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Hahaha. Ben Simmons nektet å gjøre forsvarsdriller på dagens trening, så Doc sendte ham hjem og Sixers har utestengt Simmons i en kamp. For et jævla såpedrama.

Det er ikke ofte en idrettsutøver kan oppføre seg så elendig at man sympatiserer med klubb framfor spiller, men her er Simmons så forbanna ufordragelig at det bare er å håpe at han må råtne på benk eller i G-league dersom han ikke skjerper seg. Kommer til å være krisestemning ifm neste CBA, skal en spiller få lønn med en slik oppførsel?

Strålende tråd og åpningsinnlegg, forresten!

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

Ikke bare camp Simmons som er løker her, men Moreys stahet er jo også komisk. Han må jo snart skjønne at de pakkene han forventer å få i retur aldri blir å komme.

Morey har leverage over Simmons, men ikke over de andre GMene. Senk kravet å få slått slutt på dette sirkuset, for slik ståa er nå så er det bare tapere i denne situasjonen.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Blir en gledens dag den dagen Ben er ferdig i Philly. Da skal jeg sprette en iskald P-Max.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

LBJ91 skrev: tir okt 19, 2021 7:44 pm Ikke bare camp Simmons som er løker her, men Moreys stahet er jo også komisk. Han må jo snart skjønne at de pakkene han forventer å få i retur aldri blir å komme.

Morey har leverage over Simmons, men ikke over de andre GMene. Senk kravet å få slått slutt på dette sirkuset, for slik ståa er nå så er det bare tapere i denne situasjonen.
Liker at Morey står på sitt og krever det man mener spilleren er verdt. Trodde faktisk at det skulle funke, men nå er jo situasjonen dessverre nærmest uholdbar.

Hvorfor skal en spiller kunne signere en supermax som han kun ville få med klubben som draftet ham, for så å kreve trade med 4 år igjen av kontakten, og ALLIKEVEL kunne kreve full lønn? Fordi han har sårede følelser? Personlig mener jeg det framstår rimelig håpløst.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Skal angivelig ha stukket rett på strippeklubben. Jeg elsker NBA.


Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Lew_Ashby skrev: tir okt 19, 2021 11:00 pm Skal angivelig ha stukket rett på strippeklubben. Jeg elsker NBA.

lololol

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Jeg elsker NBA 2.0. Er så mye sære personligheter i amerikansk idrett...



LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

Lew_Ashby skrev: tir okt 19, 2021 10:58 pm
LBJ91 skrev: tir okt 19, 2021 7:44 pm Ikke bare camp Simmons som er løker her, men Moreys stahet er jo også komisk. Han må jo snart skjønne at de pakkene han forventer å få i retur aldri blir å komme.

Morey har leverage over Simmons, men ikke over de andre GMene. Senk kravet å få slått slutt på dette sirkuset, for slik ståa er nå så er det bare tapere i denne situasjonen.
Liker at Morey står på sitt og krever det man mener spilleren er verdt. Trodde faktisk at det skulle funke, men nå er jo situasjonen dessverre nærmest uholdbar.

Hvorfor skal en spiller kunne signere en supermax som han kun ville få med klubben som draftet ham, for så å kreve trade med 4 år igjen av kontakten, og ALLIKEVEL kunne kreve full lønn? Fordi han har sårede følelser? Personlig mener jeg det framstår rimelig håpløst.
Enig i at det er håpløst, men la oss heller ikke glemme at det var 76ers som først ville avslutte dette forholdet, de har vært nære ved å trade Simmons ett par ganger og Doc+Embiid kastet han totalt under bussen etter fjorårets playoffs.

Ben er en stor baby, men 76ers har jaggu bidratt med sitt til å gjøre dette til det sirkuset det er

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Lew_Ashby skrev: tir okt 19, 2021 11:08 pm Jeg elsker NBA 2.0. Er så mye sære personligheter i amerikansk idrett...
Hahah, dette er jævlig sært. Mulig jeg misforstår her, men mener han at han hadde vunnet i en gorilla-kamp?

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Langt fra sikker på at Lakers tar denne til slutt, men «tvangsforingen» av AD liker jeg veldig godt..

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Team Ingebrigtsen skrev: ons okt 20, 2021 5:57 am Langt fra sikker på at Lakers tar denne til slutt, men «tvangsforingen» av AD liker jeg veldig godt..
Good call :)

At LeBron så bra ut, og at AD SKAL være den som tar flest skuddforsøk er slik det SKAL være. Det er da Lakers har sitt høyeste potensiale. Så er det som forventet med Westbrook, tror alle skjønner at han ble tradet for av kommersielle hensyn, for han er og blir lite effektiv. Skal dog sies at i 4 av 5 NBA-kamper så ville han kommet til 6-8 FTs, han hadde ikke akkurat dommerne med seg. Skepsisen mot DeAndre og Melo ble også bekreftet, kan likevel ikke tenke med at de kommer inn i noen sluttspills-rotasjon uansett. Av rollespillerne så var det ikke bra treffprosent på Bazemore, men han spiller ''riktig'', bra defensivt og tar treerne for spacingens del offensivt. Kan fort bli en spiller Lakers vil ha på parketten selv om han ikke skyter bra.

Uansett, deilig at ting er i gang igjen selv med tap for LeBron og AD :P

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

LBJ91 skrev: tir okt 19, 2021 11:30 pm Enig i at det er håpløst, men la oss heller ikke glemme at det var 76ers som først ville avslutte dette forholdet, de har vært nære ved å trade Simmons ett par ganger og Doc+Embiid kastet han totalt under bussen etter fjorårets playoffs.

Ben er en stor baby, men 76ers har jaggu bidratt med sitt til å gjøre dette til det sirkuset det er
Dette. Uansett hvor mye Simmons opptrer som en bortskjemt guttunge, så kan ikke headcoachen si at han er usikker på hvor langt Sixers kan gå med Simmons. Da er løpet kjørt, og Morey skulle da bare fått tradet han kjapt og fått mest mulig. Situasjonen til Sixers er tross alt kaotisk slik det er nå, de kan ikke fortsette å ha det slik særlig mye lengre. Så langt kommer ikke Morey noe bra ut av denne situasjonen.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Ingen som nevner Currys første triple double siden 2016 altså😅

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Men det er jo ikke ordentlig Philly-ball hvis man har ett FO som gjør jobben sin ordentlig.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Lew_Ashby skrev: tir okt 19, 2021 11:08 pm Jeg elsker NBA 2.0. Er så mye sære personligheter i amerikansk idrett...
Kunne ikke noen tatt sikte på å samle minst to av Irving, Simmons og Towns i samme klubb? Kanskje fortrinnsvis de to sistnevnte.......

Small_boi

Legg inn av Small_boi »

Kult å se Bjelica briljere igjen. Passer så mye bedre på et lag med gode medspillere og som flytter på ballen. Da er ikke akkurat Minnesota og Sacramento den beste matchen.

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

Så DAJ er DONE done.
Forskjellen på hans fysiske tilstedeværelse kontra Dwight er faen meg drøy. Gi Dwight inside position og han er fortsatt så å si umulig å flytte på, mens DAJ kan flyttes bort av uansett hvem faen som måtte guarde han

DennisB

Legg inn av DennisB »

Laffano16 skrev: ons okt 20, 2021 9:05 am Ingen som nevner Currys første triple double siden 2016 altså😅
Joda, jeg satte noen kroner på Curry over 4,5 assists, til 1.80. Han endte på 10 faktisk.
Moro å se Steph dominere i begge ender, selv med en skuddag under pari. Han stjal en del assists (og rebounds) fra Draymond i denne kampen.

Gøy (sorry folkens, jeg er en sucker for underdogs) at Lakers snubler, ikke uventet å se at Russ fortsetter sine rustne skuddferdigheter fra i fjor. Jeg har ikke trua på at denne fryktede trioen går til topps i år, LeBron og AD må nok bære laget nærmest alene denne sesongen også, men Westbrook får nok flere assists og rebounds etterhvert. Men alt i alt tror jeg ikke det passer han å være tredjefiolin i laget, og når skuddene sjelden sitter lenger, så er jeg tvilende.

Tross 67 poeng fra LBJ og AD, så taper de altså (og det på en dag hvor kun 21 poeng av Steph var mest for Warriors). Impoenerende av begge, men de trenger andre til å steppe opp, noe de manglet også i fjor. Melo holder ikke lenger toppnivået, og de har få andre gode skyttere.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

LBJ er helt hinsides og spiller strålende i en alder av snart 37. Det dummeste Lakers gjorde var og hentet Russ, hadde de hentet 2 solide spillere på 20m kontrakter hadde de muligens vært en klar favoritt i år om AD-LBJ er skadefrie.

DennisB

Legg inn av DennisB »

KTBFFH skrev: ons okt 20, 2021 4:20 pm LBJ er helt hinsides og spiller strålende i en alder av snart 37. Det dummeste Lakers gjorde var og hentet Russ, hadde de hentet 2 solide spillere på 20m kontrakter hadde de muligens vært en klar favoritt i år om AD-LBJ er skadefrie.
Enig. En overbetalt Westbrook er alt annet enn bra for Lakers.

Men LBJ er ikke bekymret for Russ i år, sier han selv. Noe han selvsagt må si. Lakers har tilsynelatende selv trua på noe stort.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

DennisB skrev: ons okt 20, 2021 4:51 pm
KTBFFH skrev: ons okt 20, 2021 4:20 pm LBJ er helt hinsides og spiller strålende i en alder av snart 37. Det dummeste Lakers gjorde var og hentet Russ, hadde de hentet 2 solide spillere på 20m kontrakter hadde de muligens vært en klar favoritt i år om AD-LBJ er skadefrie.
Enig. En overbetalt Westbrook er alt annet enn bra for Lakers.

Men LBJ er ikke bekymret for Russ i år, sier han selv. Noe han selvsagt må si. Lakers har tilsynelatende selv trua på noe stort.
Ja altså så lenge LBJ og AD er skadefrie så er kanskje GSW den værste matchupen for Lakers i hele år, med tanke på tempo og skuddkvaliteten de innehar. Tror Lakers klarer seg vesentlig bedre mot lag som har lavere tempo og ikke treffer og skyter så mange treere som GSW gjør i løpet av en kveld.

Ja Lebron kan jo ikke si noe, men spent på hva LBJ tenker når vi kommer til Februar og Russ ikke fungerer, tørr de evt å gi han vekk for noe annet?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Russ starter alltid svakt. Har liten tro på prosjektet, men velger å avvente til januar med å gi dommen min. Det er latterlig mange brikker som skal smelte sammen her. Fit framstår like forferdelig som ventet, men la oss se når kampene faktisk betyr noe.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Imponerende vekt det rapporteres at Zion nådde i off-season.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Chromeback skrev: ons okt 20, 2021 6:07 pm Imponerende vekt det rapporteres at Zion nådde i off-season.
Hjelper lite om han ikke får spilt play offs 😅

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Laffano16 skrev: ons okt 20, 2021 6:18 pm
Chromeback skrev: ons okt 20, 2021 6:07 pm Imponerende vekt det rapporteres at Zion nådde i off-season.
Hjelper lite om han ikke får spilt play offs 😅
Det store spørsmålet er vel om han klarer å slanke av seg kiloene han har lagt på seg nå, før neste off-season.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Embiid er lei Ben kan man vel slå fast.


Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Chromeback skrev: ons okt 20, 2021 6:26 pm
Laffano16 skrev: ons okt 20, 2021 6:18 pm
Chromeback skrev: ons okt 20, 2021 6:07 pm Imponerende vekt det rapporteres at Zion nådde i off-season.
Hjelper lite om han ikke får spilt play offs 😅
Det store spørsmålet er vel om han klarer å slanke av seg kiloene han har lagt på seg nå, før neste off-season.
Såpass..... ern 130 kg?!?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»