NBA 2021/22

Svar
KTBFFH

Re: NBA 2021/22

Legg inn av KTBFFH »

GS tar henter seg inn igjen og Poole treffer noe utrolig viktige treere. +1 GS før siste periode. Tett og jevn finale kamp nå. Herlig

R66

Legg inn av R66 »

Poole igjen med buzzer beater tre
Spennende fjerde i vente

Draciger

Legg inn av Draciger »

Derrick White med noen håpløse involveringer i fjerde her.

Virker som vi choker på ny. Vi er ikke modne nok for disse øyeblikkene.

R66

Legg inn av R66 »

Ja det ser som om lufta gikk ut av Boston ballongen, de må finne måte å score og spille med etablert forsvar

Draciger

Legg inn av Draciger »

R66 skrev: tir jun 14, 2022 5:07 am Ja det ser som om lufta gikk ut av Boston ballongen, de må finne måte å score og spille med etablert forsvar
Laget er mentalt ute av det. Smart i fokus av helt feil årsaker.

R66

Legg inn av R66 »

Smart ikke så smart nå

R66

Legg inn av R66 »

10-0 i første tre min av fjerde, det var det

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

R66 skrev: tir jun 14, 2022 5:11 am 10-0 i første tre min av fjerde, det var det
Nja 7poengskamp, GS kan blåse vekk mange ledelser. Det har vi sett i flere kamper i denne serien

R66

Legg inn av R66 »

Gsw uten Curry skaffer seg fin ledelse, og Boston virker ut av det
De neste par min avgjørende

Draciger

Legg inn av Draciger »

KTBFFH skrev: tir jun 14, 2022 5:12 am
R66 skrev: tir jun 14, 2022 5:11 am 10-0 i første tre min av fjerde, det var det
Nja 7poengskamp, GS kan blåse vekk mange ledelser. Det har vi sett i flere kamper i denne serien
Spørsmålet om vi klarer å spille noe akseptabel angrepsspill. Ellers så tror jeg Green fouler ut her.

Draciger

Legg inn av Draciger »

Denne er tapt, fortjener ikke en seier med alle disse turnoverne.

R66

Legg inn av R66 »

Geez Brown
Curry uten treer i dag

Draciger

Legg inn av Draciger »

Wiggens har vært rå idag.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Brown med for mange turnovers. Tatum har ikke truffet et skudd over 16minutter. Da slår du ikke GS borte

R66

Legg inn av R66 »

Idiot Green, hvorfor er dommere så tålmodige med han?

Draciger

Legg inn av Draciger »

Tatum du er vår beste spiller, men du er under nivået under de virkelig beste.

Ime dreit seg ut med å kjøre small på slutten her. Null rim protection.

De to siste kampene viser at vi mangler et steg fra å være av championship kaliber. Det mentale er off, sytingen og manglende fokus på det som må gjøres.
Sist redigert av Draciger den tir jun 14, 2022 5:31 am, redigert 1 gang totalt.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

3-2 GS, blir fort game 7 dette. Wiggins helt rå i dag. Tatum forsvinner fullstendig siste 19-20min av kampen etter en effektiv start. Smart/Tatum/Brown med 14 turnovers kombinert er altfor mye

Draciger

Legg inn av Draciger »

KTBFFH skrev: tir jun 14, 2022 5:31 am 3-2 GS, blir fort game 7 dette. Wiggins helt rå i dag. Tatum forsvinner fullstendig siste 19-20min av kampen etter en effektiv start. Smart/Tatum/Brown med 14 turnovers kombinert er altfor mye
Helt vanvittig at man klarer å gi fra seg ballen så mye som man gjør i en FINALS. Blir så forbanna for GSW er ikke så gode i defence.

R66

Legg inn av R66 »

Lurer på om Thompson får rett da han sa at dette er over i seks kamper

Brukeravatar
Team Ingebrigtsen
Innlegg: 1081
Sted: Kongsberg

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Man ser godt forskjellen på hvem som har erfaringen fra å ha vært i samme situasjon, i finals, tidligere, og hvem som ikke har erfaringen. Warriors kommer til å bli mestere igjen, og de kommer til å bli det fordi de spiller smart, bruker all erfaring de har. De har til og med fått i gang Wiggins, noe som alle trodde var umulig for noen år siden.

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Kan ikke forstå "Steph som finals MVP tap eller vinn" greia, når ikke LeBron fikk den i 2018 så bør INGEN på det tapende laget få det, ever

Bilde

Draciger

Legg inn av Draciger »

1ChiBull1 skrev: ons jun 15, 2022 11:26 pm Kan ikke forstå "Steph som finals MVP tap eller vinn" greia, når ikke LeBron fikk den i 2018 så bør INGEN på det tapende laget få det, ever

Bilde
Skulle Celtics snu det så går den ikke til Curry.

Small_boi

Legg inn av Small_boi »

1ChiBull1 skrev: ons jun 15, 2022 11:26 pm Kan ikke forstå "Steph som finals MVP tap eller vinn" greia, når ikke LeBron fikk den i 2018 så bør INGEN på det tapende laget få det, ever

Bilde
Hadde du snakket om 2015 så hadde det vært en diskusjon. I 2018 ble Cavs sweepet i finalen og KD var den beste spilleren. Lebron var god, men skal du ha sjanse til å vinne det på taperlaget så må både serien være jevn og du må være klart bedre. Jeg ville hatt Steph over Lebron i 2018 også.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Small_boi skrev: tor jun 16, 2022 10:56 am
1ChiBull1 skrev: ons jun 15, 2022 11:26 pm Kan ikke forstå "Steph som finals MVP tap eller vinn" greia, når ikke LeBron fikk den i 2018 så bør INGEN på det tapende laget få det, ever

Bilde
Hadde du snakket om 2015 så hadde det vært en diskusjon. I 2018 ble Cavs sweepet i finalen og KD var den beste spilleren. Lebron var god, men skal du ha sjanse til å vinne det på taperlaget så må både serien være jevn og du må være klart bedre. Jeg ville hatt Steph over Lebron i 2018 også.
Når Lebron ikke fikk den i 2015, med monsterkamper og dro den serien til game 6 med Mozgov, Delladova og JR så vil ingen noensinne få den om de taper

R66

Legg inn av R66 »

Strålende start for Boston

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

GS avslutter perioden med 11-0 run

R66

Legg inn av R66 »

Isoball funker ikke for Boston, de bruker alt for lang tid og gsw er klare med hjelp
Gsw treffer treere, inkludert Green
Publikum var bra med i starten, mer stille mot slutten av kvarter

Draciger

Legg inn av Draciger »

Blir bare mer og mer frustrert med Tatum ut denne finals og det offensive har stagnert etter den gode starten.

GSW setter noen ville treere.

R66

Legg inn av R66 »

Boston får det ikke til mens gsw treffer på alt, +15 nå

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Draciger skrev: fre jun 17, 2022 3:41 am Blir bare mer og mer frustrert med Tatum ut denne finals og det offensive har stagnert etter den gode starten.

GSW setter noen ville treere.
22-0 Run GS etter den gode starten

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»