NBA 2021/22

Svar
1ChiBull1

Re: NBA 2021/22

Legg inn av 1ChiBull1 »



Får se hvor bra laget er med bedre motstand fremover

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

DennisB skrev: man okt 25, 2021 3:25 pm
1ChiBull1 skrev: søn okt 24, 2021 6:06 pm Med andre ord; Det har vært gørrkjedelig å være Bulls fan siden Wade og Jimmy var på laget, la meg overreagere og blissfully nyte denne starten :lol:
Lenge siden jeg har sett oppkjøringa til en Bulls hjemmekamp, men spiller de fortsatt klassikeren fra Alan Parsons Project, Sirius? Får gåsehud bare ved tanken.. Ett av mine all time favoritt band.

Yes ;)

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Idrettsuøtvere er så forbanna hårsåre. Tenker jeg setter noen penger på Lakers -15,5 poeng nå de møter OKC på nytt neste uke...




Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Lew_Ashby skrev: tor okt 28, 2021 7:37 am Idrettsuøtvere er så forbanna hårsåre. Tenker jeg setter noen penger på Lakers -15,5 poeng nå de møter OKC på nytt neste uke...



Man burde kanskje ikke kaste ballen rett til OKC i første omgang hvis man ikke ønsker dette.

FightingVikes

Legg inn av FightingVikes »

Skjer'a? Det å slå defending champ er ikke vanlig i min verden :-)

Koste meg eller med Netflix sin episode om Historien bak skandalekampen i Palace of Auburn Hills. Verdt å se!

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

FightingVikes skrev: tor okt 28, 2021 2:09 pm Skjer'a? Det å slå defending champ er ikke vanlig i min verden :-)
Husk at her er vi vant til 82 regular season kamper, kontra 17 i NFL
Det er ikke like stort når defending champs taper en regular season kamp da

FightingVikes

Legg inn av FightingVikes »

1ChiBull1 skrev: tor okt 28, 2021 2:21 pm
FightingVikes skrev: tor okt 28, 2021 2:09 pm Skjer'a? Det å slå defending champ er ikke vanlig i min verden :-)
Husk at her er vi vant til 82 regular season kamper, kontra 17 i NFL
Det er ikke like stort når defending champs taper en regular season kamp da
Jo, når du holder med Timberwolves så er det stort! Bare det å vinne er egentlig stort :-)

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »


Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

LBJ91 skrev: tor okt 28, 2021 2:55 pm
ELSKER det. Basket blir så mye gøyere. Beina til Lowry beveger seg jo ikke, Harden initierer all kontakten.

Haha, for en sodd Harden er:


Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Liker Edwards bedre og bedre. Fyren er nesten alltid underholdende når han er på micen. Hyller Giannis greit her etter nattens seier.

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

Lew_Ashby skrev: tor okt 28, 2021 3:18 pm
LBJ91 skrev: tor okt 28, 2021 2:55 pm
ELSKER det. Basket blir så mye gøyere. Beina til Lowry beveger seg jo ikke, Harden initierer all kontakten.

Haha, for en sodd Harden er:

Tror det var Bomani Jones som for noen år siden sammenlignet Hardens spillestil med en person som gang på gang kommer unna med forsikringssvindel.

Ufattelig deilig å få det tullet hans bort

Small_boi

Legg inn av Small_boi »

Lew_Ashby skrev: tor okt 28, 2021 7:37 am Idrettsuøtvere er så forbanna hårsåre. Tenker jeg setter noen penger på Lakers -15,5 poeng nå de møter OKC på nytt neste uke...



Jeg har aldri skjønt den der med at det ikke er lov å spille siste posessionene. Greit at man ikke gunner på 110% når det allerede er avgjort, men du kan jo prøve å ta i mot ballen i hvert fall. Uansett gjør det jo ingenting siden du vant, så hva er vitsen med å hisse seg opp sånn?
I noen kamper lar de jo til og med skuddklokken gå ut og får turnover når det er tid igjen, må jo være like greit å lempe opp et skudd når det kampen ikke er over.

Lebron

Legg inn av Lebron »

Jeg tenker til og med i de baner at de burde oppfordret hverandre til "stat-padding", særlig de som er 2-3 valget på benken tjener jo relativt store summer av sin lønn på å nå stat-mål så vidt jeg har forstått det. Gjorde det før i vertfall.

Lebron

Legg inn av Lebron »

Mulig jeg er sent ute med det her, men om ståva står seg i år med Lakers, så tror jeg LeBron er ferdig med å vinne mesterskap som "the guy". Mulig han vinner flere som nr 2 eller 3, eller evt om han holder på til han er 50 lenger ned.

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »




LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

Pelinka:

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

LBJ91 skrev: fre okt 29, 2021 12:39 pm
Russ <3. Han er -38 de første 5 kampene denne sesongen.

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »



LBJ91 og Draciger sin favorittspiller legger opp som en Chicago Bull

Kommer aldri til å glemme det Chicago laget fra 2009-2014, for en spiller han var, ikke loaded med talent, men kanskje den sykeste hustlen jeg noengang har sett og energien hans var smittsom - Heart and soul for hele laget

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Bilde

<3

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

1ChiBull1 skrev: fre okt 29, 2021 2:04 pm

LBJ91 og Draciger sin favorittspiller legger opp som en Chicago Bull

Kommer aldri til å glemme det Chicago laget fra 2009-2014, for en spiller han var, ikke loaded med talent, men kanskje den sykeste hustlen jeg noengang har sett og energien hans var smittsom - Heart and soul for hele laget
Klassespiller. Irriterende hestkuk, men klasse.

Så denne syke staten:
Noah er 2 måneder yngre enn LeBron.
Noah endte opp med å spille 20789 NBA minutter(reg+playoffs), mens LeBron har p.d.d spilt 61204 minutter

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

NO
E
Harden
Igang

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

Austin Reaves er ett funn og fortjener så mange minutter som mulig.
Melo har mistet mye, men den smoothe jumpern blir aldri å forlate han.

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »


Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

For å ikke overøse tråden med negativitet, så har jeg holdt meg litt unna i det siste, for det er helt forbanna irriterende å se hvordan Pelinka har ødelagt rosteren til Lakers, og med det fratatt LeBron og AD en god sjanse til ny ring. Det er kvalmende å se hvor dårlig Westbrook er, og samtidig ser man hvor gode KCP, Kuz og Caruso er, så hadde Lakers alle ingredienser til å vinne. I tillegg så er det helt uforståelig at DeAndre tar minutter fra Dwight. Og selv om Melo har sine kvelder han treffer, så er det selvfølgelig slik at han heller ikke er noe pluss.

På den andre siden så er det artig å se Bulls og Wizzards spille, det er noe man ikke har sagt på noen år :)

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »



5-1

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Zion... hva i helvete driver du med om dagen:

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Knicks og Chicago #1 og #2 seed i East, bra for ligaen

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Ooh tuuuuung kropp der Zion

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Lew_Ashby skrev: søn okt 31, 2021 12:29 pm Zion... hva i helvete driver du med om dagen:
Shit, for ett syn. Her må det gå i mye pizza og burgers.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Laffano16 skrev: søn okt 31, 2021 12:43 pm Ooh tuuuuung kropp der Zion
Ser ut som han spiller o-line for Saints og ikke basketball for Pels. Han har jo en unik fysikk, og har sikkert vært vanskelig å holde formen med en skade i foten, men helvete heller. Den kroppen der kommer maks til å holde seg skadefri i 2 mnd av gangen om han ikke endrer på ett eller annet.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»