Concept 2 romaskin

Svar
Bjoneroa

Concept 2 romaskin

Legg inn av Bjoneroa »

Yes folkens, en egen tråd for alt om Concept 2 romaskin! :D Kjør debatt!

Jeg kan åpne ballet med mitt vitnesbyrd! Etter at jeg nylig prøvde Concept 2 romaskiner så har jeg blitt frelst og kjøpt meg et slik vidunderlig treningsapparat. Forhåpentligvis har jeg romaskinen ila. denne uken. More to come!

Post deres beste tider folkens! Og tips og råd og spørsmål!

Mine foreløpig beste tider

500 meter: 1.37
2000 meter: 7.18
5000 meter: 18.34

Tormund

Legg inn av Tormund »

Herlig initiativ.

Har kun logget mine 5000 og 10000 tider.

10000 - 38,46
5000 - 17.32

Expekt

Legg inn av Expekt »

500m: 1:29,8 -
1000m: 3:16,1
2000m: 6:59,1
5000m: 19:03,8 (aldri en distanse jeg prioriterte)
10000m: 38:55 ca
21097m: 1:27:34
Maraton: Orket aldri å prøve.. men kjenner jeg angrer litt nå.

Alle tidene satt som heavyweight (over 75kg), men skulle jeg prøvd nå kunne jeg rodd som lightweight. 8-)

Jeg mistet litt interessen etter at jeg klarte sub7 på 2000 meter. Jeg rodde fortsatt nesten daglig etter dette, men stort sett bare rolige langturer. Jeg fant ut at 2:10 per 500m på 20 s/m var noe jeg kunne "kose" meg med på en fin puls uten at det kostet for mye krefter. Legger ved et bilde av en nesten perfekt skjerm etter en av øktene:
► Show Spoiler

Bjoneroa

Legg inn av Bjoneroa »

Bjoneroa skrev: tir okt 19, 2021 8:17 pm
Mine foreløpig beste tider

500 meter: 1.37
2000 meter: 7.18
5000 meter: 18.34
Legger til at jeg er 190cm, ca. 80+kg, straks 39 år.

Høyde og vekt har visst mye å si i roing..?

Bjoneroa

Legg inn av Bjoneroa »

Expekt skrev: tir okt 19, 2021 11:44 pm Legger ved et bilde av en nesten perfekt skjerm etter en av øktene:
► Show Spoiler
Gode tider! Håper du starter igang igjen med Concept 2, man kommer jo fort inn i det! :twisted:

Bildet ditt funker ikke!

Bjoneroa

Legg inn av Bjoneroa »

Tormund skrev: tir okt 19, 2021 8:22 pm Herlig initiativ.

Har kun logget mine 5000 og 10000 tider.

10000 - 38,46
5000 - 17.32
Ror du aktivt nå? :)

Tormund

Legg inn av Tormund »

Bjoneroa skrev: ons okt 20, 2021 12:39 pm
Tormund skrev: tir okt 19, 2021 8:22 pm Herlig initiativ.

Har kun logget mine 5000 og 10000 tider.

10000 - 38,46
5000 - 17.32
Ror du aktivt nå? :)
Nei. Kun som supplement til all annen trening. Jeg foretrekker rulleski som utholdenhetstrening på sommerstid, og ski vinterstid. Men roing er artig og vanvittig god trening, så det blir litt av det og :)

Tormund

Legg inn av Tormund »

Bjoneroa skrev: ons okt 20, 2021 12:35 pm
Bjoneroa skrev: tir okt 19, 2021 8:17 pm
Mine foreløpig beste tider

500 meter: 1.37
2000 meter: 7.18
5000 meter: 18.34
Legger til at jeg er 190cm, ca. 80+kg, straks 39 år.

Høyde og vekt har visst mye å si i roing..?
Det høres for meg ut som du er perfekt proporsjonert for Concept2-maskinen. Jeg kan ikke huske å ha sett en liten roer, du får jo mer range med din kroppsstørrelse.

utenforallfarvei

Legg inn av utenforallfarvei »

" Ro, ro til fiskeskjaer ".....

tillater meg et innlegg her ogsaa, maa ikke leses og jeg regner med at
ingen gidder hoere paa mitt tull. hahaha, det laater bra.
Jeg vokste opp med aa ro en "faering" som det heter paa fiskerspraaket,
ja vi guttunger kapprodde fra vi var 7-8 aar og ble godt trent, samtidig
laerte vi oss sjoevett, uten redningsvest og dill dall... Disse baatene var/er
ogsaa utmerket til aa seili i ganske sterk vind, umulig aa velve, saa vi
kappseilte ogsaa mye. Da maatte vi vaere to i hver baat, men vi rodde
ofte alene. Faeringen brukte vi ogsaa naar vi skar tang for aa hjelpe til
med aa forsoerge familien, fra vi var 13 aar.

En kar fra Horten som sa han hadde trent roing med Tuftekara, var med
under "Gla`-dagan" paa Veiholmen for noen aar siden, der kapproing med
faering var en av klassene. Da fikk han ikke mye nytte av aa ha rodd i en
baat som veier noen faa tikilo . Faeringen veier vel over 200 kg. og
tofta er ikke akkurat bekvem aa sitte paa. Han ble ikke mester der nei.
Under Tokyo OL rodde de 4 kinesiske jentene like fort som Tuftekara
Lett aa la seg lure , men der er nok teknikken og kondisen viktigere enn
raa styrke. Disse jentene hadde garantert parkert Tuftekara i loeping.

Jeg eide en faering , og paa fisketur de faa gangene jeg var paa holmen,
saa applauderte galekara naar jeg som den absolutt eneste rodde. De
unge giddet ikke engang proeve, maatte ha minst 40 hk. for aa forflytte
seg en sjoemil. I dise linjer ligger forklaringen paa hvorfor vi gamlegutta
som misliker sterkt alle moderne dingser som brukes av mosjonister,
ikke hjelper noen til aa bli en bedre loeper. Fordi de/dere mangler den
psykiske styrke som vi opparbeidet ved at vi maatte jobbe ute i all
slags ruskevaer fra vi var guttunger.
Bjoneroa har lest hva Henry Olsen sa om dagens unge: " Puddinger".
Henry loep med sko uten demping i 1977 paa 2.17... i verdens tristeste
maratonloeype, raskere enn Moen i OL-21. Et stort tankekors for den
som oensker aa bli en god loeper, men som ikke taaler norsk vintervaer

Bjoneroa

Legg inn av Bjoneroa »

I går rodde jeg min første 10 000 meter. Tiden ble 39.24. Drag factor 124. :mrgreen:

Siktet meg inn på 2.00/500m, men etter 25 minutter ble det kjedelig og jeg økte tempoet! 2.00/500m føltes veldig lett, og jeg kunne sikkert holdt den farten i minst et par timer. Det hadde uansett vært rompa som ga opp først, ikke kondisen! Jeg er ikke vant til å sitte på det setet, og det tar nok litt tid å venne seg til... har heldigvis bestilt sittepute med romaskinen, som for øvrig fortsatt lar vente på seg, @#$% posten! :roll: :lol:

Expekt

Legg inn av Expekt »

Oi, se der, ja. SUB40 på første forsøk. Sterkt! Tror du og kroppen din er skapt for roing. Synd du ikke startet tidligere. :D
Og ja, når man sitter i over 30 minutter de første gangene så kjennes det greit i rumpa. Da jeg rodde HM for første gang så måtte jeg faktisk opp å stå ved et par anledninger..

Bjoneroa

Legg inn av Bjoneroa »

Expekt skrev: lør okt 23, 2021 8:31 am Oi, se der, ja. SUB40 på første forsøk. Sterkt! Tror du og kroppen din er skapt for roing. Synd du ikke startet tidligere. :D
Og ja, når man sitter i over 30 minutter de første gangene så kjennes det greit i rumpa. Da jeg rodde HM for første gang så måtte jeg faktisk opp å stå ved et par anledninger..
Sub 38 på andre forsøk! 10k 37.58

Det var hardt og ubehagelig, typ all out. Vil skrive mer om det i treningsdagboken min så fort jeg får tid :)

Har også fått min egen Concept 2 romaskin. Skriver mer senere.

Expekt

Legg inn av Expekt »

Rått! Ser ut som du disponerte kreftene ganske bra her, men du klarer garantert å presse tiden ned enda mer om du ønsker det i fremtiden. Ro-karrieren din er akkurat startet. :D
Vet ikke hvilke distanser du tenker mest på i nærmeste fremtid? Vet du snakket om sub17 på 5k, men hvem vet.. kanskje er du begynt å elske lengre turer.

Bjoneroa

Legg inn av Bjoneroa »

Expekt skrev: søn okt 31, 2021 1:33 am Rått! Ser ut som du disponerte kreftene ganske bra her, men du klarer garantert å presse tiden ned enda mer om du ønsker det i fremtiden. Ro-karrieren din er akkurat startet. :D
Vet ikke hvilke distanser du tenker mest på i nærmeste fremtid? Vet du snakket om sub17 på 5k, men hvem vet.. kanskje er du begynt å elske lengre turer.
Det var et helvete, mildt sagt. Og det frister ikke til gjentakelse med det første! :lol: Men akkurat nå er jeg hjemme med en lett forkjølelse, så ingen trening frister.

Jeg visste jo ikke hvilken tid jeg kunne forvente av meg selv, så jeg fulgte bare med i displayet på forventet måltid. Husker ikke helt nå, men jeg tror det var rundt midtveis at jeg bestemte meg for å gå for sub 38, men jeg tenkte hele tiden at jeg har tatt meg vann over hodet og jeg måtte virkelig tyne meg selv for ikke å gå hjem med 38.01.

Nå vet jeg hvor jeg ligger i landskapet som nybegynner, og jeg kan sette meg mål utifra det.

De langsiktige målene mine er:

5k sub 17
10k sub 35

Skal du sette igang å ro på Concept 2? :)

Bjoneroa

Legg inn av Bjoneroa »

Bjoneroa skrev: tor okt 28, 2021 9:43 am Sub 38 på andre forsøk! 10k 37.58
Kan legge til at drag factor var cirka 125, hvis jeg husker riktig..

Bjoneroa

Legg inn av Bjoneroa »

Her er romaskinen min :D

Har skrevet litt mer om denne i treningsdagboken min: viewtopic.php?t=880&start=120

Hadde vært fett om dere andre her begynner å ro igjen! :D

Bjoneroa

Legg inn av Bjoneroa »

Ny pers på 2000 meter i kveld: 7:01.3
Misset sub 7 med 1,4s!

Bjoneroa

Legg inn av Bjoneroa »

Expekt skrev: tir okt 19, 2021 11:44 pm 2000m: 6:59,1
Husker du hvordan det føltes underveis?
Jeg rodde nesten sub 7 i kveld og det var mildt sagt ubehagelig! :lol:

Expekt

Legg inn av Expekt »

Det var helt, helt jævlig, men fantastisk deilig etterpå. Husker jeg satt på en nattevakt og så Team Ingebrigtsen for inspirasjon og rett etter vakten så dro jeg på treningssenteret og prøvde. For min del hadde jeg absolutt ingenting meir å gi. Tror kroppen tenkte "Hva i all verden er det du holder på med!?" når jeg fortsatte å ro etter 1500m.. :D
De siste 500 meterne er brutale.

Bjoneroa

Legg inn av Bjoneroa »

Expekt skrev: tir nov 23, 2021 2:25 pm Det var helt, helt jævlig, men fantastisk deilig etterpå. Husker jeg satt på en nattevakt og så Team Ingebrigtsen for inspirasjon og rett etter vakten så dro jeg på treningssenteret og prøvde. For min del hadde jeg absolutt ingenting meir å gi. Tror kroppen tenkte "Hva i all verden er det du holder på med!?" når jeg fortsatte å ro etter 1500m.. :D
De siste 500 meterne er brutale.
Kult hvordan brødrene Ingebrigtsen inspirerer! Tipper du var sykt fornøyd etterpå :D

2000 meter roing er visst ingenting å kimse av. Den gir et annerledes ubehag (fysisk og mentalt) enn både 5k og 10k. Men om jeg må si nå hvilken som var verst, så var det defintivt 10k.

Føles fantastisk deilig etterpå ja! 8-) :twisted: :D

Vil du ta opp igjen roing eller?

Expekt

Legg inn av Expekt »

Bjoneroa skrev: tir nov 23, 2021 6:01 pm Vil du ta opp igjen roing eller?
Nei, det blir nok lite roing fremover.. med mindre jeg blir skadet og ikke er i stand til å løpe.
Løpinga tar opp mye tid - og som nybakt småbarnsfar får jeg ikke trent like mye som jeg ønsker. Ting hadde sikkert vært annerledes om jeg hadde hatt en romaskin eller en mølle her hjemme, men det har vi ikke plass til.. i hvert fall ikke en mølle.

Har du sjekket ut garageathlete på instagram?
Samblythe er også dyktig. Jeg fulgte hans program for å klare sub7 på 2000m (fitnessmatters.co.uk), men dette klarer du sikkert i morgen, hvis du vil. Det blir spennende å se hvor langt du klarer å presse ned tiden på 2000m hvis du fortsetter å ro.
Har du laget deg en profil på concept2.com ? Der kan du måle deg mot andre i din vektklasse, alder osv.

I tillegg har du jo "rowpro". En app som gjør at du kan ro sammen med andre.
Også appen "ergdata" kan være nyttig. Det virker jo som du er opptatt av litt statistikk og sånn. :D

Bjoneroa

Legg inn av Bjoneroa »

Tormund skrev: tir okt 19, 2021 8:22 pm Herlig initiativ.

Har kun logget mine 5000 og 10000 tider.

10000 - 38,46
5000 - 17.32
Hei Tormund! 5k-tiden din er knallgod! Nå har jeg funnet en nerdete romaskin-kalkis, og på bakgrunn av 5k-tiden din så gir kalkisen deg en estimert 10k-tid på 36:44... Hva tenker du selv?

Kalkisen er her: https://www.machars.net (Velg Paul's law, fanen helt til høyre.)

Bjoneroa

Legg inn av Bjoneroa »

Expekt skrev: ons nov 24, 2021 7:25 am
Bjoneroa skrev: tir nov 23, 2021 6:01 pm Vil du ta opp igjen roing eller?
Nei, det blir nok lite roing fremover.. med mindre jeg blir skadet og ikke er i stand til å løpe.
Løpinga tar opp mye tid - og som nybakt småbarnsfar får jeg ikke trent like mye som jeg ønsker. Ting hadde sikkert vært annerledes om jeg hadde hatt en romaskin eller en mølle her hjemme, men det har vi ikke plass til.. i hvert fall ikke en mølle.

Har du sjekket ut garageathlete på instagram?
Samblythe er også dyktig. Jeg fulgte hans program for å klare sub7 på 2000m (fitnessmatters.co.uk), men dette klarer du sikkert i morgen, hvis du vil. Det blir spennende å se hvor langt du klarer å presse ned tiden på 2000m hvis du fortsetter å ro.
Har du laget deg en profil på concept2.com ? Der kan du måle deg mot andre i din vektklasse, alder osv.

I tillegg har du jo "rowpro". En app som gjør at du kan ro sammen med andre.
Også appen "ergdata" kan være nyttig. Det virker jo som du er opptatt av litt statistikk og sånn. :D
Bank i bordet... *bank bank bank!* :?

Ser den med tiden! Trening tar tid, og energi :!: Jeg har unngått å ha mølle hjemme fordi det tar for mye plass og er tilnærmet uhåndterlig. En romaskin kan i det minste løftes og flyttes rundt, og deles i to og stues vekk hvis nødvendig. En tredemølle er jo et evig monster som tar opp plass.

Løper du utendørs gjennom vinteren? Hadde du noen mål?

Jeg har ikke sjekket ut garageathlete på insta, men jeg ser han ligger i toppsjiktet i Concept2 logbook ;) De jeg har sett på er Dark Horse Rowing og Training Tall, på YouTube begge to. Ellers er jeg med i en C2-gruppe på FB, men ikke så mye å lære i gruppen.

Jeg har fått med meg appene du nevner, men så langt styrt unna de. Tror det blir altfor mye analysering av treningsøkter hvis jeg laster ned en sånn app. Greit å holde det relativt enkelt :lol:

Tormund

Legg inn av Tormund »

Bjoneroa skrev: tor nov 25, 2021 12:02 am
Tormund skrev: tir okt 19, 2021 8:22 pm Herlig initiativ.

Har kun logget mine 5000 og 10000 tider.

10000 - 38,46
5000 - 17.32
Hei Tormund! 5k-tiden din er knallgod! Nå har jeg funnet en nerdete romaskin-kalkis, og på bakgrunn av 5k-tiden din så gir kalkisen deg en estimert 10k-tid på 36:44... Hva tenker du selv?

Kalkisen er her: https://www.machars.net (Velg Paul's law, fanen helt til høyre.)
Jeg tenker at det er helt innafor på en medioker dag ;)

Bjoneroa

Legg inn av Bjoneroa »

Ny pers på 60 minutter med 15017 meter, 1:59.8/500m :D

Expekt

Legg inn av Expekt »

Bjoneroa skrev: ons des 08, 2021 9:43 pm Ny pers på 60 minutter med 15017 meter, 1:59.8/500m :D
Rått! Føler du bør kjøre på med et halvmaraton før julaften! :mrgreen:

Bjoneroa

Legg inn av Bjoneroa »

Expekt skrev: tor des 09, 2021 12:09 am
Bjoneroa skrev: ons des 08, 2021 9:43 pm Ny pers på 60 minutter med 15017 meter, 1:59.8/500m :D
Rått! Føler du bør kjøre på med et halvmaraton før julaften! :mrgreen:
8-) Jeg tar utfordringen!

Bjoneroa

Legg inn av Bjoneroa »

Expekt skrev: tor des 09, 2021 12:09 am
Bjoneroa skrev: ons des 08, 2021 9:43 pm Ny pers på 60 minutter med 15017 meter, 1:59.8/500m :D
Rått! Føler du bør kjøre på med et halvmaraton før julaften! :mrgreen:
I kveld rodde jeg halvmaraton på 83 minutter og 24 sekunder, 1:58.6/500m. Drag factor 110. Satte maskinen på "just row", og da sub 2:0-fart føltes naturlig bestemte jeg meg for i hvert fall å ro en time, også tenkte jeg på det Expekt skrev her... :? :lol:

Det føles greit å ha gjennomført, men det blir definitivt veldig lenge til neste gang. Minst ett år! Halvmaraton er rett og slett for langt. Vil holde meg til max 60 minutter i framtiden.

Jeg kommer ikke til å ro noe mer nå på et par-tre dager. Og når jeg begynner igjen vil jeg kjøre rolige økter i lavere og midtre del av pulssone 1 i minst én uke.

10km (37:58) var faktisk verre, og morsommere! Halvmaraton var too much; en slags kjedsomhet blandet med seig lidelse, ispedd vissheten om at det hele tiden er "langt igjen til mål!". Selv de siste 500 meterne var "lange".

Tanken på å ro et fullt maraton gjør meg uvel, og det vil aldri skje. Akkurat som jeg aldri kommer til å løpe et maraton. Hva er vitsen med å tyne kroppen så fælt? Alt går på skinner fram til cirka 30km, også pensler det over i et fysiologisk helvete. Selvfølgelig kan psyken overkjøre dette, men er det sunt? Jeg snakker ikke av erfaring, for jeg holder meg unna så lange distanser.

Om ingenting annet så var dette en sykt bra økt! Hvis jeg lar kroppen hvile og restituere fremover så vil jeg definitivt dra nytte av denne økten. Over 45 minutter i pulssone 2, og over 30 minutter i pulssone 3! På en romaskin er dette noe annet enn med løping, i hvert fall så lenge kroppen ikke er like vant til å ro som å løpe.

Syre? Ja, akkurat passe, og aldri for mye. Hadde jeg gitt mer gass på noe som helst tidspunkt underveis ville jeg garantert kollapset lenge før mål. (Hadde jeg vært mer restituert kunne jeg pushet hardere i kveld, så jeg har faktisk mer å gå på i denne distansen.) Jeg måtte derfor være tålmodig og forsøkte å disponere kreftene likt helt fram til mållinjen. Jeg turte dog å gi litt mer gass de siste 1500-meterne, uten at det hjalp mer enn noen veldig få sekunder.

Anyways: Mission accomplished! 8-) Jeg begynte å ro for under 2 måneder siden, 13. oktober.

Expekt

Legg inn av Expekt »

Bjoneroa skrev: tor des 09, 2021 10:43 pm

I kveld rodde jeg halvmaraton på 83 minutter og 24 sekunder, 1:58.6/500m. Drag factor 110. Satte maskinen på "just row", og da sub 2:0-fart føltes naturlig bestemte jeg meg for i hvert fall å ro en time, også tenkte jeg på det Expekt skrev her... :? :lol:

Det føles greit å ha gjennomført, men det blir definitivt veldig lenge til neste gang. Minst ett år! Halvmaraton er rett og slett for langt. Vil holde meg til max 60 minutter i framtiden.

Jeg kommer ikke til å ro noe mer nå på et par-tre dager. Og når jeg begynner igjen vil jeg kjøre rolige økter i lavere og midtre del av pulssone 1 i minst én uke.

10km (37:58) var faktisk verre, og morsommere! Halvmaraton var too much; en slags kjedsomhet blandet med seig lidelse, ispedd vissheten om at det hele tiden er "langt igjen til mål!". Selv de siste 500 meterne var "lange".

Tanken på å ro et fullt maraton gjør meg uvel, og det vil aldri skje. Akkurat som jeg aldri kommer til å løpe et maraton. Hva er vitsen med å tyne kroppen så fælt? Alt går på skinner fram til cirka 30km, også pensler det over i et fysiologisk helvete. Selvfølgelig kan psyken overkjøre dette, men er det sunt? Jeg snakker ikke av erfaring, for jeg holder meg unna så lange distanser.

Om ingenting annet så var dette en sykt bra økt! Hvis jeg lar kroppen hvile og restituere fremover så vil jeg definitivt dra nytte av denne økten. Over 45 minutter i pulssone 2, og over 30 minutter i pulssone 3! På en romaskin er dette noe annet enn med løping, i hvert fall så lenge kroppen ikke er like vant til å ro som å løpe.

Syre? Ja, akkurat passe, og aldri for mye. Hadde jeg gitt mer gass på noe som helst tidspunkt underveis ville jeg garantert kollapset lenge før mål. (Hadde jeg vært mer restituert kunne jeg pushet hardere i kveld, så jeg har faktisk mer å gå på i denne distansen.) Jeg måtte derfor være tålmodig og forsøkte å disponere kreftene likt helt fram til mållinjen. Jeg turte dog å gi litt mer gass de siste 1500-meterne, uten at det hjalp mer enn noen veldig få sekunder.

Anyways: Mission accomplished! 8-) Jeg begynte å ro for under 2 måneder siden, 13. oktober.
Herlig! :D Tror jeg rodde 3 halvmaraton i løpet av de to årene jeg drev på med roing, og enig i det du sier.. at alt over 1 time blir egentlig for langt, men jeg angrer veldig på at jeg ikke bare prøvde meg på en helmaraton når jeg først likte roing. For det hadde vært artig og hatt på merittlista. Imponerende med sub2 også.

Prøver meg på å legge ut et bilde her igjen, selv om jeg ikke fikk det til sist.



De siste månedene gikk egentlig bare ut på å ro rolig og kontrollert, og prøve å få et perfekt bilde på monitoren etterpå. Jeg klarte det aldri, men var nærme noen ganger.

Bjoneroa

Legg inn av Bjoneroa »

Expekt skrev: lør des 11, 2021 2:35 am Tror jeg rodde 3 halvmaraton i løpet av de to årene jeg drev på med roing, og enig i det du sier.. at alt over 1 time blir egentlig for langt, men jeg angrer veldig på at jeg ikke bare prøvde meg på en helmaraton når jeg først likte roing. For det hadde vært artig og hatt på merittlista.

De siste månedene gikk egentlig bare ut på å ro rolig og kontrollert, og prøve å få et perfekt bilde på monitoren etterpå. Jeg klarte det aldri, men var nærme noen ganger.
Ja, altså.. det blir for langt for en hard effort. Det er jo seigpining deluxe!

I en 10km, og i hvert fall i en 5km, så kan man gønne på og bade i syre - hvis man kan takle det. Det er actionfylt og intenst.
I et halvmaraton så kan man ikke det, det vil aldri holde inn til mål, og når det er x-antall meter igjen til mål i et halvmaraton så er jeg så sliten at det ikke går an å gi på noe særlig.

Et perfekt halvmaraton/maraton må vel være å finne nøyaktig steady pace som vil holde helt inn. Som sagt, seigpining :lol: Men hver sin smak!

Jeg har kjempelyst til å ro flere timer i strekk, mye lenger enn halvmaraton, og kommer garantert til å gjøre det før jul, men da i easy pace som "long slow distance".
Ser for meg f.eks. 3 x 45 min med 5 minutter pause mellom, og pulssone 1 hele veien. Det er noe annet enn seigpining, bare avslappende og meditativt :)

Jeg ser på bildet ditt og synes det er ganske så perfekt, men jeg skjønner greia. Jeg har sett det i noen grupper på FB at noen får tallene helt perfekt og de går bevisst inn for det. Det er defintivt ikke lett! Jeg har bestemt meg for å aldri bevisst begi meg ut på det, for jeg vet at da blir jeg helt hekta på tallene :lol:

Btw, bra effort med stroke rate 20!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Helse, Kosthold og Trening»