Arsenal Football Club - Pride of London

Svar
Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Re: Arsenal Football Club - Pride of London

Legg inn av Lumanza »

Mari lånes ut. Da øker sjansene for at pool kampen utsettes

GoldenTeacher

Legg inn av GoldenTeacher »

Wellé skrev: man jan 17, 2022 4:02 pm
DennisB skrev: man jan 17, 2022 3:07 pm Jeg håper ikke denne kampen blir utsatt. Da begynner dette å bli for dumt. Dette er ligacupen, og de har vel også sine egne regler.
Selv om Pool fikk den første utsatt, vil jeg ikke utsette denne. Det kan uansett være godt for oss å ikke møte Salah og Manè.

Jeg tror vi kan stille sånn noenlunde greit, og da bør den spilles. Selv om midtbanen kanskje blir en autostrada for Pool.
Virker som reglene er forholdsvis like som i PL, i hvert fall i de senere rundene.

Jeg driter litt i om hvem vi stiller med og hvem de stiller med. Så lenge vi kommer oss igjennom denne kampen uten nye skader så er jeg happy. Har aldri brydd meg om tuneringen før utover at det er gøy å se unge spillere der, og ville vært hyklersk å skulle bry meg om den nå bare fordi vi er i en semi.
Var det deg "wellevinho" som ble nevnt i Arsecast Extra i dag?

DennisB

Legg inn av DennisB »

Wellé skrev: man jan 17, 2022 4:02 pm
DennisB skrev: man jan 17, 2022 3:07 pm Jeg håper ikke denne kampen blir utsatt. Da begynner dette å bli for dumt. Dette er ligacupen, og de har vel også sine egne regler.
Selv om Pool fikk den første utsatt, vil jeg ikke utsette denne. Det kan uansett være godt for oss å ikke møte Salah og Manè.

Jeg tror vi kan stille sånn noenlunde greit, og da bør den spilles. Selv om midtbanen kanskje blir en autostrada for Pool.
Virker som reglene er forholdsvis like som i PL, i hvert fall i de senere rundene.

Jeg driter litt i om hvem vi stiller med og hvem de stiller med. Så lenge vi kommer oss igjennom denne kampen uten nye skader så er jeg happy. Har aldri brydd meg om tuneringen før utover at det er gøy å se unge spillere der, og ville vært hyklersk å skulle bry meg om den nå bare fordi vi er i en semi.
Dette er for meg en fryktelig merkelig innstilling til en semifinale i en av Englands cuper.

Jeg følger selvsagt alle steder, og spesielt hvor vi har kommet så langt som dette, med høyeste interesse. Det var derfor jeg ble supporter av denne klubben.

Takk og lov at jeg ikke er så blasert at jeg ikke kan se verdien i å komme til en Wembley-finale.

Og jeg synes definitivt ikke det er det spor hyklersk å vise litt mer interesse der vi er med i avslutningen av turneringene. Langt i fra. Det er da en helt naturlig ting.

Dagens rant fra mig.

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

Jeg har fått min gamle mor til å tømme sparekontoen sin og overføre alt til meg. Jeg lovte henne en 100% sikker investering, som da er å spille på at Liverpool vinner på torsdag. Jeg deler gevinsten 50/50 med henne, noe som vel er i overkant generøst. Men jeg er jo en kjernekar.

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

DennisB skrev: man jan 17, 2022 5:05 pm
Lezah skrev: man jan 17, 2022 4:39 pm For oss som har sett lit FTV opp gjennom:
Veldig lite jeg har sett av AFTV disse årene, DTs ranter er vel nesten det eneste.

Shocking, for å si det mildt.
"Absolutely no place on the channel again", er også en klar melding fra AFTV.

Iddot, som kona sier.
Ikke overraskende. Og Robbie visste nok om dette.

Aftv er svin som er en stor del av grunnen til vår ekstremt polariserte fanbase.

Håper de råtner hele gjengen.

Wellé

Legg inn av Wellé »

GoldenTeacher skrev: man jan 17, 2022 7:07 pm Var det deg "wellevinho" som ble nevnt i Arsecast Extra i dag?
Haha, ja, det var meg. Godt plukket opp :lol:

Knaxern

Legg inn av Knaxern »


Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Arsenal-Burnley på søndag er mao også litt i faresonen siden begge nå er usikre om de kan stille lag i midtuken.

Wellé

Legg inn av Wellé »

DennisB skrev: man jan 17, 2022 7:17 pm Dette er for meg en fryktelig merkelig innstilling til en semifinale i en av Englands cuper.

Jeg følger selvsagt alle steder, og spesielt hvor vi har kommet så langt som dette, med høyeste interesse. Det var derfor jeg ble supporter av denne klubben.

Takk og lov at jeg ikke er så blasert at jeg ikke kan se verdien i å komme til en Wembley-finale.

Og jeg synes definitivt ikke det er det spor hyklersk å vise litt mer interesse der vi er med i avslutningen av turneringene. Langt i fra. Det er da en helt naturlig ting.

Dagens rant fra mig.
Du får skylde på Wenger. Det er han som har lært meg gjennom sine laguttak å ikke vurdere turneringen som viktig. Selv da vi kom til finalen stilte vi ekstremt ungt. Når klubben nedprioriterte turneringen i 20 år så er det ikke rart at fansen følger etter.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Wellé skrev: man jan 17, 2022 7:48 pm
GoldenTeacher skrev: man jan 17, 2022 7:07 pm Var det deg "wellevinho" som ble nevnt i Arsecast Extra i dag?
Haha, ja, det var meg. Godt plukket opp :lol:
Prater vi kjendis??😏😏

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Veldig synd for Auba. Vært to tøffe sesonger for han nå med mye sykdom og annet som har ødelagt for vår storscorer. Håper virkelig han kommer seg og skyter oss til nye høyder denne vårsesongen.

Mari ut, men inn igjen med Azeez,Møller og John Jules fra lån.

Kolasinac og Guendouzi sine overganger til Marseille er ikke berørt av deres transfer ban. Saliba derimot kan de nå bare glemme.

Lacazette har visstnok takket nei til Newcastle pga frykten for nedrykk.

Vlahovic vil til oss, vi vil ha han, mens Fiorentina vil selge for det vi vil gi. Torreira også med i en pakke der. Forholdet mellom klubbene er glimrende. Problemet er agenten. Hvis det skjer noe blir det ikke før DD day. Spørs da om vi tør å shippe ut noen av våre tre spisser da. Nketiah bør vi virkelig få solgt uansett,men med Aubas potensielle hjertefeil har vi et nytt problem.

Arthur Melo er ikke gitt opp enda. Forhandlinger pågår.

Vike4

Legg inn av Vike4 »

Agenten til Vlahovic krever 18 mill€ ifølge italienske kilder.

🚨 Dušan Vlahović is demanding €8m and his agent wants a €10m commission fee along with the 20% of a future sale. Those are the problems that are present right now. Reports, @SkyItalia.

Dette er uten tvil en agent vi skal holde oss langt unna.

startelver

Legg inn av startelver »

Skal dere ikke spille mot Liverpool heller? Dette begynner å bli krise for en del klubber og alle utsettelsene vi ser.

Vike4

Legg inn av Vike4 »

Di Marzio bekrefter nå at Vlahovic blir til sommeren. Da ender han nok ikke opp i Arsenal, men det er helt greit mtp at agenten er så grådig som han er.

Burnley kampen som skulle spilles imorga er også utsatt pga de kun har 10 spillere tilgjengelig, så kampen mot oss til helgen blir også trolig utsatt. Kampen mot Liverpool også er i fare siden vi ikke har nok spillere heller, og da er plutselig mnd over og behovet for nye spillere er nesten fraværende.

Brukeravatar
ulfarne
Innlegg: 1543

Legg inn av ulfarne »

Alle disse utsatte kampene fører til at vi må langt uti juni for å få fullført PL-sesongen. Det fører til at neste sesong kommer senere i gang, og at vi derfor må avlyse VM i Qatar for å få kabalen til å gå opp :)

Brukeravatar
ulfarne
Innlegg: 1543

Legg inn av ulfarne »

Og nei, jeg tror ikke på dette selv engang

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

ulfarne skrev: tir jan 18, 2022 2:27 am Alle disse utsatte kampene fører til at vi må langt uti juni for å få fullført PL-sesongen. Det fører til at neste sesong kommer senere i gang, og at vi derfor må avlyse VM i Qatar for å få kabalen til å gå opp :)
Jeg har uansett avlyst VM i Qatat. Så den et allerede i boks.

Bone8

Legg inn av Bone8 »

DennisB skrev: man jan 17, 2022 5:05 pm
Lezah skrev: man jan 17, 2022 4:39 pm For oss som har sett lit FTV opp gjennom:
Veldig lite jeg har sett av AFTV disse årene, DTs ranter er vel nesten det eneste.

Shocking, for å si det mildt.
"Absolutely no place on the channel again", er også en klar melding fra AFTV.

Iddot, som kona sier.
Det har vel blitt bevist at de visste om det, så dette er bare enda mer kynisk av en kynisk gjeng.

Håper hele greia legges ned. Kun underholdning for motstanderfans.

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Kan ikke fatte og begripe om Vlahovic velger å komme til Arsenal nå. Han må jo være av de heiteste spissene i verden som ikke heter Mbappe eller Haaland.

Til sommeren har han et år igjen av kontrakten, og kan sikkert velge destinasjon selv.

Når det ser ut til at Arthur blir også er jeg spent på hva Arsenal gjør.

Hvis ingen kommer inn tror jeg vi har for tynn tropp til å klare topp 4.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Vike4 skrev: man jan 17, 2022 11:44 pm Di Marzio bekrefter nå at Vlahovic blir til sommeren. Da ender han nok ikke opp i Arsenal, men det er helt greit mtp at agenten er så grådig som han er.

Burnley kampen som skulle spilles imorga er også utsatt pga de kun har 10 spillere tilgjengelig, så kampen mot oss til helgen blir også trolig utsatt. Kampen mot Liverpool også er i fare siden vi ikke har nok spillere heller, og da er plutselig mnd over og behovet for nye spillere er nesten fraværende.
Jeg var jo ikke så hypp på han, for å si det mildt, men hadde jo på mange måter begynt å forberede meg på at han skulle komme, så nå ble jeg jo skuffet.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Chelsea skal møte Brighton på bortebane i dag. Hvis de skulle avgi poeng i denne kampen så er de virkelig i sumpen med oss. De har allerede en fot uti allerede, men ved poengtap så er det svalestup for å henge med oss og Tottenham. Med tanke på form er det vanskelig å se for seg at West Ham og Man Utd skal blande seg inn for mye nå.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Vi burde kanskje hatt en egen overgangstråd siden først og fremst Lumanza og jeg "spammer" ned tråden med rykter?

Ser både i Liverpool-tråden, og fra denne artikkelen fra desember, at Camavinga er misfornøyd med spilletiden i RM. Her burde vi så absolutt kjenne vår besøkelsestid. Real Madrid har prøvd å spille han som en singel pivot, med manglende hell, men det er ikke en rolle vi bruker. Som en av to i en dobbel pivot passer han nok bedre. Hvis prisen på mellom £40-50m er korrekt så er det absolutt noe vi burde være interessert i for en av de største midtbanetalentene i verden.

https://www.si.com/soccer/liverpool/tra ... ental-rage

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

DT in prison? Lee Gunner packing his bags because nobody is bothered to watch him? Sir Arsène Wenger sitting in the throne of international football? End of the day everyone gets what they deserve.

Odysseen

Legg inn av Odysseen »

Wellé skrev: tir jan 18, 2022 9:22 am Chelsea skal møte Brighton på bortebane i dag. Hvis de skulle avgi poeng i denne kampen så er de virkelig i sumpen med oss. De har allerede en fot uti allerede, men ved poengtap så er det svalestup for å henge med oss og Tottenham. Med tanke på form er det vanskelig å se for seg at West Ham og Man Utd skal blande seg inn for mye nå.
Det verste er jo, som du sier, at med tap i dag er Chelsea nede med oss, Spurs, WH og Utd. Det som faktisk er enda verre, sett med Chelsea-øyne, er at en ikke skal se bort i fra at Tuchel faktisk får sparken med et par halvdårlige resultater til. Sånn driver faktisk den klubben der.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Wijnaldum.... gjensidig....signer?

Yesil

Legg inn av Yesil »

Hvor mange spillere må Arsenal låne ut neste uke, for å komme under FAs grense for tilgjengelige spillere? Ødegaard tilbake betyr vel 2 nye ut?

GoldenTeacher

Legg inn av GoldenTeacher »

Wellé skrev: man jan 17, 2022 7:48 pm
GoldenTeacher skrev: man jan 17, 2022 7:07 pm Var det deg "wellevinho" som ble nevnt i Arsecast Extra i dag?
Haha, ja, det var meg. Godt plukket opp :lol:
Haha herlig :D

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Yesil skrev: tir jan 18, 2022 11:58 am Hvor mange spillere må Arsenal låne ut neste uke, for å komme under FAs grense for tilgjengelige spillere? Ødegaard tilbake betyr vel 2 nye ut?
Ja, håper vi får ut Kolasinac og Cedric innen neste kamp, så vi får flere hengekamper.

Odysseen

Legg inn av Odysseen »

Yesil skrev: tir jan 18, 2022 11:58 am Hvor mange spillere må Arsenal låne ut neste uke, for å komme under FAs grense for tilgjengelige spillere? Ødegaard tilbake betyr vel 2 nye ut?
Jeg orker egentlig ikke, men mener du helt seriøst at Arsenal skal skrinlegge all aktivitet i den éne måneden ila. sesongen hvor overganger kan skje, fordi vi har ufattelige mengder med skader/covid-relaterte problemer? Du tenker det er veldig sentralt for Arsneal sin videre sesong å beholde Mari og Kolasinac, som vel utover de første 3 kampene, hvor Arsenal burde fått utsatt kamper pga. covid, men ikke fikk det (noe som ble feiret av hele fotball-England), knapt har spilt ett eneste minutt, og i rundt 90% av kampene ikke engang har vært i kamptroppen?

Du er jo et troll, på linje med Lumanza, og det vet jeg jo egentlig. Skal du trolle, så forsøk i hvert fall og holde deg til noe som ligner på en seriøs mening.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Yesil skrev: tir jan 18, 2022 11:58 am Hvor mange spillere må Arsenal låne ut neste uke, for å komme under FAs grense for tilgjengelige spillere? Ødegaard tilbake betyr vel 2 nye ut?
Nå skal man jo selvfølgelig ta det som ryktes fra klubben med en klype salt, men det er flere kilder som har meldt at vi ikke ville klart å stille 13 førstelagsspillere selv hvis man teller Balogun, AMN og Xhaka. Nå skal jeg ærlig innrømme at jeg ikke hadde blitt sjokkert om man "oversolgte" skader på spillere som Chambers, Saka og Cedric for å få kampen utsatt, men vi var uten tvil ganske tynnslitt for NLD.

Jeg håper jo at vi spiller mot Liverpool uavhengig av hvem vi har tilgjengelige. Det er ikke en tunering jeg bryr meg nevneverdig om, og jeg taper heller denne kampen enn å skape enda mer opphoping av kamper etter landslagspausen. Det samme tror jeg Liverpool tenker, spesielt siden dere har CL.

Dessverre er det jo stor sannsynlighet for at Burnley-kampen også blir utsatt for vår del. Både vi og Burnley er jo i en posisjon hvor vi kanskje søker om utsettelse.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»