Arsenal Football Club - Pride of London

Svar
DennisB

Re: Arsenal Football Club - Pride of London

Legg inn av DennisB »

Myshkin skrev: søn jan 16, 2022 10:39 am Kan noen ringe meg når det går an å være her igjen?
Tror du kan titte fram igjen nå.

Det blir forresten litt tynt med kamper noen uker framover. Utsettelser, landslagsuke m.m.
Faktisk litt synd, når vi var så godt i siget som vi var. Pause fra 23.jan. til 10.februar.

Butbut, we will be black! Eh.. back!

Og først skal vi i gjennom returoppgjøret mot Pool, og Burnley-kampen. Spennende nok det..

Yesil

Legg inn av Yesil »

DennisB skrev: søn jan 16, 2022 10:40 am
Yesil skrev: søn jan 16, 2022 9:54 am
Enzino skrev: søn jan 16, 2022 12:08 am

Jeg synes det i utgangspunktet er feil at kamper blir utsatt. Men jeg mener veldig bestemt, at når andre lag gjør det og reglene er sånn, så må selvsagt Arsenal også gjøre det. Derfor mener jeg at med det som har skjedd hittil, så gjør klubben helt rett.

Det må gjelde like regler for alle. Enten kan man søke om utsettelse eller så kan man ikke. Det kan ikke gjelde et sett av regler for alle andre klubber og et annet for Arsenal. Dette er egentlig ikke noe å diskutere.
Og ja jeg er klar over at det til slutt viste seg at Liverpool bare hadde 1 faktisk smittetilfelle også, men med falske prøvesvar, null kontroll og hele førstelaget i isolasjon så måtte kampen på daværende tidspunkt utsettes. Det skjønner alle.

Og til info: Falske prøvesvar betyr ikke at Liverpool bevisst har manipulert tester og bestukket helsemyndighetene som har analysert prøvesvarene. Det skjønner også alle, går jeg ut i fra.
På tide å avslutte dette nå, men vil bare kommentere dette.

Selvsagt er ingen bestikkelser gjort eller noe i den duren. Det er vel bare èn person i denne tråden som har antydet det.

MEN, falske positive tester forekommer svært, svært sjelden. Og det er jo nettopp her tvilen har kommet inn over hvor mange dette gjaldt, og sannsynligheten for at det kunne stemme, kom inn.

Når ett slikt tilfelle er uhyre, uhyre sjelden, vi snakker om langt under en promille av alle tester, så kan man tenke seg at 5 eller 7 slike tester på samme dag, samme sted, er på grensen til umulig.

Det jeg synes er rart, er at ikke dere Pool-supportere har stilt spørsmål til dette selv. Hva som egentlig er fakta i saken.

Nå tror jeg ikke det er bevisst løyet, jeg har ingen grunn til å mene det, men at man kan overdrive litt i idrettens verden, er jo ikke en uvanlig ting. Når det hele tiden nevnes "ute av kontroll" etc, så er i hvertfall det hva man ønsket omverdenen til å tro.

For ordens skyld, noen covid-tester er upålitelige, men YTTERST få den veien det snakkes om her. Nesten samtlige feiltester gjelder negative falske tester. Dvs. at de testede er positive allikevel. Ikke positive falske tester. De er såpass uvanlige at det er jo her selve kjernen til vår "gnåling" ligger.

Det skulle ikke være vanskelig å forstå, men jeg prøver jo å formidle det allikevel.

Men som sagt, jeg tror ikke på noen konspirasjon, men man må jo nesten mistenke at klubben ikke er helt ærlig med dere supportere.

Ferdig diskutert for min del, synes bare dette var verdt en kommentar.
Til det første svaret ditt: Jo, det er mange Arsenalfans både hwr inne og ellers hvor fotball diskuteres/kommenteres som nå virker langt mer komfortabel med at det ble utsettelse enn da Liverpool fikk det. Nå er det, som han jeg svarte "noe alle gjør og som Arsenal selvsagt også må utnytte seg av". Tonen var mildt sagt en annen for 1 uke siden, uten at det var og er slik for alle Arsenal-fans.

Så til det siste her. Falske tester har blitt mye mer vanlig med omikron-viruset. Man ser bl.a drøssevis av folk som får positiv test ved å teste i halsen samtidig som de får negativ av å teste i nesen. Og man ser folk som får positiv hjemmetest som får negstiv PCR-test og selvfølgelig enda mer andre veien.

Det som menes med "falsk positiv" er at man får tilbake en positiv prøve. Enkelt og greit. Og så tester man igjen 1 dag eller 2 senere, og den testen er negativ. Deretter må man teste igjen etter ytterligere noen dager, og dersom den også er negativ regnes den første som "falsk", da slipper man karantene og man regnes som smittefri. Det kan altså ha vært smitte, men at man ikke har klart å fange det opp på mer enn én av alle de testene spillerne tar.

Klopp har forøvrig forklart situasjonen.
Sist redigert av Yesil den søn jan 16, 2022 11:57 am, redigert 1 gang totalt.

BigTonyAdams

Legg inn av BigTonyAdams »

Det er klart at Arsenal har utnyttet reglene her, det må alle se og forstå uansett hvor tykke briller man har.

Det andre er at reglene gjelder også for skader, sykdom, isolering og ikke bare påvist covid-19, som enkelte later til å tru.
Arsenal er langt i fra enestående her, skader og sykdom har blitt regnet inn i nesten alle tilfeller av utsettelse tidligere denne sesongen.

https://www.premierleague.com/news/2426753

As the guidance shows, the Board will consider the following principal factors when making a decision:

1) The impact of COVID-19 infections on a club’s squad, as well as injuries, illness and those isolating, and the number of players available on the squad list and any Under-21 players with appropriate experience. Where a club cannot field 13 outfield players and a goalkeeper either from its squad list or its appropriately experienced Under-21 players, the match will be postponed.

Jeg skal i alle fall ikke forsvare enkelte ekstreme utbrudd noen måtte hatt mot Liverpool siste uka, men min oppfatning av de fleste sin reaksjon mot deres utsettelse var basert på 13 (?) falske positive tester, noe som er 1 til 1 milliard sjanse for skal skje.
Jeg vet ikke hva som har skjedd her egentlig, så vil ikke mene noe om dette selv, da man ikke har annen informasjon enn dette, det kan være helt plausible grunner til at testingen har gått galt.
Dette vet vi bare ikke nok om.
Så er det internett da, plassen hvor mange liker å skyte litt ekstra fra hoftene og fitte opp stemningen til det uproporsjonale, da får man disse ekstreme «krigene» mellom fans på bakgrunn av for lite data om hva som faktisk har skjedd.

For min del syntes jeg det er generelt synd med alle disse utsatte kampene, men også tilhenger av at konkurranser skal avgjøres så rettferdig som mulig.
Få ville vel sett en vinner av noe mye takket være at motstanderen har vært rammet av noe utenfor noen sin makt og kontroll.
Kanskje med unntak av de som vinner da…

Jeg kan ikke fordra enkeltes grupper tendens til å stadig dra frem offerkort når ting ikke går deres vei, dette er noe som ofte forbeholdt ytre høyregrupper i politikken og som rasjonelle mennesker burde holde seg for god til.
Men medias tilnærming spesielt til at denne gangen var det Arsenal sin tur til å måtte utsette kampen, har vært langt over snittet og veldig overdrevent.
Det har fyrt opp andres tilhengere til det nærmest parodiske, spesielt siden man knapt har hørt noe om de tjuetalls tidligere kampene som har blitt utsatt, ja på grunnlag av Covid-19, isolasjon OG skader.
Her har ikke media vært sitt ansvar bevisst.

Så vet vi dette blåser over etterhvert selv om det sikkert vil fortsatt hamre inn en knyttneve her og andre plasser på nettet mot oss.
Men da kan jo vi i lys at vårt gamle mantra at Arsenal viser «Class» vise dette i praksis også, ved å heller bare heve oss over bermen det måtte gjelde der ute.

Vi har utrolig mye å glede oss over om dagen med eget lag og klubb generelt, en pur ung stamme av noen av PLs mest talentfulle spillere, en manager som begynner å virkelig få ut potensialet sitt, vi linkes til spillere som viser at Arsenal har store ambisjoner og pilen siden begynnelsen av sesongen peker bare oppover, fansen er bedre enn på veldig mange år til å støtte laget og mange av spillerne har gått rett inn hjertene våre mer enn på veldig mange år, ja kanskje siden unbeaten-perioden.
La oss heller glede oss over dette og la utenomsportslig kaos forbli fokuset til de som orker og ikke har kanskje så mye å glede seg over som oss.

Ha en Gooner-fredelig Søndag alle sammen.

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

Hva lager vi til søndagsmiddag i dag?

Uten nld så tar jeg meg tid til langtidsstekte koteletter, tror jeg. Med poteter og grønnsaker i ovnen.

Husk at alt kunne vært verre. Vi kunne hatt Ralf i klubben.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Yesil skrev: søn jan 16, 2022 11:53 am
DennisB skrev: søn jan 16, 2022 10:40 am
Yesil skrev: søn jan 16, 2022 9:54 am
Og ja jeg er klar over at det til slutt viste seg at Liverpool bare hadde 1 faktisk smittetilfelle også, men med falske prøvesvar, null kontroll og hele førstelaget i isolasjon så måtte kampen på daværende tidspunkt utsettes. Det skjønner alle.

Og til info: Falske prøvesvar betyr ikke at Liverpool bevisst har manipulert tester og bestukket helsemyndighetene som har analysert prøvesvarene. Det skjønner også alle, går jeg ut i fra.
På tide å avslutte dette nå, men vil bare kommentere dette.

Selvsagt er ingen bestikkelser gjort eller noe i den duren. Det er vel bare èn person i denne tråden som har antydet det.

MEN, falske positive tester forekommer svært, svært sjelden. Og det er jo nettopp her tvilen har kommet inn over hvor mange dette gjaldt, og sannsynligheten for at det kunne stemme, kom inn.

Når ett slikt tilfelle er uhyre, uhyre sjelden, vi snakker om langt under en promille av alle tester, så kan man tenke seg at 5 eller 7 slike tester på samme dag, samme sted, er på grensen til umulig.

Det jeg synes er rart, er at ikke dere Pool-supportere har stilt spørsmål til dette selv. Hva som egentlig er fakta i saken.

Nå tror jeg ikke det er bevisst løyet, jeg har ingen grunn til å mene det, men at man kan overdrive litt i idrettens verden, er jo ikke en uvanlig ting. Når det hele tiden nevnes "ute av kontroll" etc, så er i hvertfall det hva man ønsket omverdenen til å tro.

For ordens skyld, noen covid-tester er upålitelige, men YTTERST få den veien det snakkes om her. Nesten samtlige feiltester gjelder negative falske tester. Dvs. at de testede er positive allikevel. Ikke positive falske tester. De er såpass uvanlige at det er jo her selve kjernen til vår "gnåling" ligger.

Det skulle ikke være vanskelig å forstå, men jeg prøver jo å formidle det allikevel.

Men som sagt, jeg tror ikke på noen konspirasjon, men man må jo nesten mistenke at klubben ikke er helt ærlig med dere supportere.

Ferdig diskutert for min del, synes bare dette var verdt en kommentar.
Til det første svaret ditt: Jo, det er mange Arsenalfans både hwr inne og ellers hvor fotball diskuteres/kommenteres som nå virker langt mer komfortabel med at det ble utsettelse enn da Liverpool fikk det. Nå er det, som han jeg svarte "noe alle gjør og som Arsenal selvsagt også må utnytte seg av". Tonen var mildt sagt en annen for 1 uke siden, uten at det var og er slik for alle Arsenal-fans.

Så til det siste her. Falske tester har blitt mye mer vanlig med omikron-viruset. Man ser bl.a drøssevis av folk som får positiv test ved å teste i halsen samtidig som de får negativ av å teste i nesen. Og man ser folk som får positiv hjemmetest som får negstiv PCR-test og selvfølgelig enda mer andre veien.

Det som menes med "falsk positiv" er at man får tilbake en positiv prøve. Enkelt og greit. Og så tester man igjen 1 dag eller 2 senere, og den testen er negativ. Deretter må man teste igjen etter ytterligere noen dager, og dersom den også er negativ regnes den første som "falsk", da slipper man karantene og man regnes som smittefri. Det kan altså ha vært smitte, men at man ikke har klart å fange det opp på mer enn én av alle de testene spillerne tar.

Klopp har forøvrig forklart situasjonen.
Ah, okey. Jeg hadde ingen anelse om at man skiller mellom falske positive omicron-tester, og øvrige falske positive covid-tester. Da stiller det seg annerledes, dersom det er tilfellet.

Oki, nå får vi se fram til møtet kommende torsdag. Kan fort bli en rakkarøkare det, så vi får håpe at det beste hjemmelaget vinner :D
Sist redigert av DennisB den søn jan 16, 2022 12:18 pm, redigert 1 gang totalt.

Wellé

Legg inn av Wellé »


TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Humor👍👍

DennisB

Legg inn av DennisB »

BigTonyAdams skrev: søn jan 16, 2022 11:54 am Det er klart at Arsenal har utnyttet reglene her, det må alle se og forstå uansett hvor tykke briller man har.

Det andre er at reglene gjelder også for skader, sykdom, isolering og ikke bare påvist covid-19, som enkelte later til å tru.
Arsenal er langt i fra enestående her, skader og sykdom har blitt regnet inn i nesten alle tilfeller av utsettelse tidligere denne sesongen.

https://www.premierleague.com/news/2426753

As the guidance shows, the Board will consider the following principal factors when making a decision:

1) The impact of COVID-19 infections on a club’s squad, as well as injuries, illness and those isolating, and the number of players available on the squad list and any Under-21 players with appropriate experience. Where a club cannot field 13 outfield players and a goalkeeper either from its squad list or its appropriately experienced Under-21 players, the match will be postponed.

Jeg skal i alle fall ikke forsvare enkelte ekstreme utbrudd noen måtte hatt mot Liverpool siste uka, men min oppfatning av de fleste sin reaksjon mot deres utsettelse var basert på 13 (?) falske positive tester, noe som er 1 til 1 milliard sjanse for skal skje.
Jeg vet ikke hva som har skjedd her egentlig, så vil ikke mene noe om dette selv, da man ikke har annen informasjon enn dette, det kan være helt plausible grunner til at testingen har gått galt.
Dette vet vi bare ikke nok om.
Så er det internett da, plassen hvor mange liker å skyte litt ekstra fra hoftene og fitte opp stemningen til det uproporsjonale, da får man disse ekstreme «krigene» mellom fans på bakgrunn av for lite data om hva som faktisk har skjedd.

For min del syntes jeg det er generelt synd med alle disse utsatte kampene, men også tilhenger av at konkurranser skal avgjøres så rettferdig som mulig.
Få ville vel sett en vinner av noe mye takket være at motstanderen har vært rammet av noe utenfor noen sin makt og kontroll.
Kanskje med unntak av de som vinner da…

Jeg kan ikke fordra enkeltes grupper tendens til å stadig dra frem offerkort når ting ikke går deres vei, dette er noe som ofte forbeholdt ytre høyregrupper i politikken og som rasjonelle mennesker burde holde seg for god til.
Men medias tilnærming spesielt til at denne gangen var det Arsenal sin tur til å måtte utsette kampen, har vært langt over snittet og veldig overdrevent.
Det har fyrt opp andres tilhengere til det nærmest parodiske, spesielt siden man knapt har hørt noe om de tjuetalls tidligere kampene som har blitt utsatt, ja på grunnlag av Covid-19, isolasjon OG skader.
Her har ikke media vært sitt ansvar bevisst.

Så vet vi dette blåser over etterhvert selv om det sikkert vil fortsatt hamre inn en knyttneve her og andre plasser på nettet mot oss.
Men da kan jo vi i lys at vårt gamle mantra at Arsenal viser «Class» vise dette i praksis også, ved å heller bare heve oss over bermen det måtte gjelde der ute.

Vi har utrolig mye å glede oss over om dagen med eget lag og klubb generelt, en pur ung stamme av noen av PLs mest talentfulle spillere, en manager som begynner å virkelig få ut potensialet sitt, vi linkes til spillere som viser at Arsenal har store ambisjoner og pilen siden begynnelsen av sesongen peker bare oppover, fansen er bedre enn på veldig mange år til å støtte laget og mange av spillerne har gått rett inn hjertene våre mer enn på veldig mange år, ja kanskje siden unbeaten-perioden.
La oss heller glede oss over dette og la utenomsportslig kaos forbli fokuset til de som orker og ikke har kanskje så mye å glede seg over som oss.

Ha en Gooner-fredelig Søndag alle sammen.
Tommel herfra og til månen, BTA. Ting satt på plass der de hører hjemme, som vanlig.
Det er deilig å være en reell trussel igjen, og ha gode utsikter for framtida.
Sist redigert av DennisB den søn jan 16, 2022 12:31 pm, redigert 1 gang totalt.

Yesil

Legg inn av Yesil »

DennisB skrev: søn jan 16, 2022 12:18 pm
Yesil skrev: søn jan 16, 2022 11:53 am
DennisB skrev: søn jan 16, 2022 10:40 am
På tide å avslutte dette nå, men vil bare kommentere dette.

Selvsagt er ingen bestikkelser gjort eller noe i den duren. Det er vel bare èn person i denne tråden som har antydet det.

MEN, falske positive tester forekommer svært, svært sjelden. Og det er jo nettopp her tvilen har kommet inn over hvor mange dette gjaldt, og sannsynligheten for at det kunne stemme, kom inn.

Når ett slikt tilfelle er uhyre, uhyre sjelden, vi snakker om langt under en promille av alle tester, så kan man tenke seg at 5 eller 7 slike tester på samme dag, samme sted, er på grensen til umulig.

Det jeg synes er rart, er at ikke dere Pool-supportere har stilt spørsmål til dette selv. Hva som egentlig er fakta i saken.

Nå tror jeg ikke det er bevisst løyet, jeg har ingen grunn til å mene det, men at man kan overdrive litt i idrettens verden, er jo ikke en uvanlig ting. Når det hele tiden nevnes "ute av kontroll" etc, så er i hvertfall det hva man ønsket omverdenen til å tro.

For ordens skyld, noen covid-tester er upålitelige, men YTTERST få den veien det snakkes om her. Nesten samtlige feiltester gjelder negative falske tester. Dvs. at de testede er positive allikevel. Ikke positive falske tester. De er såpass uvanlige at det er jo her selve kjernen til vår "gnåling" ligger.

Det skulle ikke være vanskelig å forstå, men jeg prøver jo å formidle det allikevel.

Men som sagt, jeg tror ikke på noen konspirasjon, men man må jo nesten mistenke at klubben ikke er helt ærlig med dere supportere.

Ferdig diskutert for min del, synes bare dette var verdt en kommentar.
Til det første svaret ditt: Jo, det er mange Arsenalfans både hwr inne og ellers hvor fotball diskuteres/kommenteres som nå virker langt mer komfortabel med at det ble utsettelse enn da Liverpool fikk det. Nå er det, som han jeg svarte "noe alle gjør og som Arsenal selvsagt også må utnytte seg av". Tonen var mildt sagt en annen for 1 uke siden, uten at det var og er slik for alle Arsenal-fans.

Så til det siste her. Falske tester har blitt mye mer vanlig med omikron-viruset. Man ser bl.a drøssevis av folk som får positiv test ved å teste i halsen samtidig som de får negativ av å teste i nesen. Og man ser folk som får positiv hjemmetest som får negstiv PCR-test og selvfølgelig enda mer andre veien.

Det som menes med "falsk positiv" er at man får tilbake en positiv prøve. Enkelt og greit. Og så tester man igjen 1 dag eller 2 senere, og den testen er negativ. Deretter må man teste igjen etter ytterligere noen dager, og dersom den også er negativ regnes den første som "falsk", da slipper man karantene og man regnes som smittefri. Det kan altså ha vært smitte, men at man ikke har klart å fange det opp på mer enn én av alle de testene spillerne tar.

Klopp har forøvrig forklart situasjonen.
Ah, okey. Jeg hadde ingen anelse om at man skiller mellom falske positive omicron-tester, og øvrige falske positive covid-tester. Da stiller det seg annerledes, dersom det er tilfellet.

Oki, nå får vi se fram til møtet kommende torsdag. Kan fort bli en rakkarøkare det, så vi får håpe at det beste hjemmelaget vinner :D
Det vet jeg ikke om man gjør, men "falske" positive tester har jo blitt et hett tema i det siste, i både nyheter og sosiale medier. Der folk som bl.a tester i hals får positiv, mens test utført samtidig i nesen er negativ.
Var eksempelvis en jeg kjenner som i går fikk negativ PCR tatt i nesen, etter at han dagen før testet positivt med hjemmetest fra halsen. Han testet på nytt med hjemmetest i går kveld og fikk samme svar: Positiv i hals og negativ i nesen.

Så det kan være såpass enkelt som at den ene testen er utført i nese/hals, mens de andre testene er utført motsatt plass. Det er uansett mer usikkerhet i testingen nå, og det spekuleres i at det skyldes at omikron-viruset ikke fester seg like godt og ikke alltid både i hals og nese.

La det være sagt, jeg bryr meg veldig lite om at Arsenal får lengre hvile før semifinale 2 eller at de fikk kampen sin utsatt. Det var bare litt spesielt når en god del Arsenalfans hadde gått såpass hardt ut for 1 uke siden, at de nå synes det er på sin plass å utnytte systemet. Reglene burde vært utelukkende covid-relatert fravær. Helt tøysete at man får utsatt kamper pga. skader, AFCON og suspensjoner. Sannsynligvis er dette også inkludert i vurderingen av Liverpools tilfelle sist uke. Idiotisk.

startelver

Legg inn av startelver »

Arsenal sitt rykte blir ikke bedre etter dette ihvertfall.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

startelver skrev: søn jan 16, 2022 12:38 pm Arsenal sitt rykte blir ikke bedre etter dette ihvertfall.
Er det ulovlig å følge regler?

Spurs derimot ble jo tatt med buksene nede av UEFA

GoldenTeacher

Legg inn av GoldenTeacher »

Jeg har hvertfall kost meg siste døgnet. Å se det engasjementet Arsenal har vekket i media, fans og spillere i hele England er beviset på at klubben vår berører folk dypt. Nøyaktig hvorfor det er slik er jo ikke helt enkelt å si, Arsenal er jo ikke det mest suksessrike laget siste 15 år akkurat. Men dersom vi ser på de suksessrike klubbene de siste årene, så er det pengedopede klubber som man knapt bryr seg om liksom. Liverpool har hatt 2 fine sesonger på 40 år, med fans man stort sett bare ler av. De krangler like mye med hverandre som med alle andre :)

Det er nok noe som sitter fra veldig gammelt av, og som eskalerte med Wenger og den fantastiske fotballen ingen andre var i nærheten av å kunne kopiere. Dette stikker tydeligvis så dypt (enda) at vi nå får hele fotball-england mot. Klarer Arteta å gjøre litt tilsvarende Moh å dyrke "alle-mot-oss" mentalitet inn i spillergruppen, så er dette bare positivt. Fansen har i alle fall, for første gang siden mid 2000, endelig samlet seg. Sjeldent har vi vel vert mer unison enn nå? La det vare

BigTonyAdams

Legg inn av BigTonyAdams »

Wengerist skrev: søn jan 16, 2022 12:05 pm Hva lager vi til søndagsmiddag i dag?

Uten nld så tar jeg meg tid til langtidsstekte koteletter, tror jeg. Med poteter og grønnsaker i ovnen.

Husk at alt kunne vært verre. Vi kunne hatt Ralf i klubben.
Dansk hakkebøff med fløtesaus, poteter, persille, rødbetter og ertestuing.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Salahs kontrakt går ut sommeren 2023. Skal vi prøve oss på et bud i sommer?

Brukeravatar
ulfarne
Innlegg: 1543

Legg inn av ulfarne »

Fy faen, for en barnehage denne tråden har blitt

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

ulfarne skrev: søn jan 16, 2022 1:54 pm Fy faen, for en barnehage denne tråden har blitt
Kom over til oss i Chelsea-tråden. Mye koseligere der!

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Vi snuser på Diego Costa nå. For en nedtur det ville vært om det blir han istedet for Vlahovic.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Lumanza skrev: søn jan 16, 2022 2:02 pm Vi snuser på Diego Costa nå. For en nedtur det ville vært om det blir han istedet for Vlahovic.
Haha, Diego Costa har vel spilt på seg et varig stempel som hæstkuk, bl.a etter utvisningen av Gabriel (den første..) i en av de omdiskuterte Chelsea-kampene våre.

Dette kan ikke være sant, eller samme Costa? Han er 33, og har flyttet hjem til mamma i Brasil..

Jokkemedkniven
Innlegg: 2170

Legg inn av Jokkemedkniven »

Synes det er utrolig morsomt å lese reaksjonene fra diverse journalister og pundits. De har vært helt stille angående utsettelser når andre lag har gjort det samme, men når Arsenal fikk kampen sin nå utsatt, så er alle i harnisk og roper skandale.
Det er bare å sitte seg ned å nyte meltdownen.

Myshkin

Legg inn av Myshkin »

GatlingGun skrev: søn jan 16, 2022 1:57 pm
ulfarne skrev: søn jan 16, 2022 1:54 pm Fy faen, for en barnehage denne tråden har blitt
Kom over til oss i Chelsea-tråden. Mye koseligere der!
Vurderer overgang nå. Full nissefest i tråden her i hvert fall.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Lumanza skrev: søn jan 16, 2022 1:29 pm Salahs kontrakt går ut sommeren 2023. Skal vi prøve oss på et bud i sommer?
Han hadde vært fint å ha som back up for Saka.

Bare å slenge inn et bud på £ 40.000.001.

Skal ikke se bort i fra at han har et ønske om bli invincible, og det kan man jo som kjent bare bli i en engelsk klubb (i moderne tid).




Beklager hvis jeg har har misforstått, men dette er trolletråden nå, ikke sant?

DennisB

Legg inn av DennisB »

Myshkin skrev: søn jan 16, 2022 2:48 pm
GatlingGun skrev: søn jan 16, 2022 1:57 pm
ulfarne skrev: søn jan 16, 2022 1:54 pm Fy faen, for en barnehage denne tråden har blitt
Kom over til oss i Chelsea-tråden. Mye koseligere der!
Vurderer overgang nå. Full nissefest i tråden her i hvert fall.
For å være helt ærlig, hva er det jeg ikke ser?

Ja, det stuper inn noen utenfra her og der som legger igjen eder og galle, ganske naturlig etter den siste uka, men har vi vært så ille selv da? Noen mildt sagt tullete kommentarer, ja, men de frekventerer tråden ellers også.

Siden jeg er en av dem som har flest innlegg her i det siste, så treffer pilene helt klart meg også.
Blir fort vekk redd for å skrive noe som helst nå.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Slapp av, det er vel et fåtall som reagerer. Og alle ser hvor disse debattantene kommer fra. Det er det samme i omtrent alle tråder. Det verste er denne grininga fra dem. Kanskje det kan bli roligere viss dem skulle vinne i dag. Blir det ikke 3 poeng, og Milner entrer banen, ja da er det full kjør igjen. Hold ut.

Myshkin

Legg inn av Myshkin »

DennisB skrev: søn jan 16, 2022 2:56 pm
Myshkin skrev: søn jan 16, 2022 2:48 pm
GatlingGun skrev: søn jan 16, 2022 1:57 pm

Kom over til oss i Chelsea-tråden. Mye koseligere der!
Vurderer overgang nå. Full nissefest i tråden her i hvert fall.
For å være helt ærlig, hva er det jeg ikke ser?

Ja, det stuper inn noen utenfra her og der som legger igjen eder og galle, ganske naturlig etter den siste uka, men har vi vært så ille selv da? Noen mildt sagt tullete kommentarer, ja, men de frekventerer tråden ellers også.

Siden jeg er en av dem som har flest innlegg her i det siste, så treffer pilene helt klart meg også.
Blir fort vekk redd for å skrive noe som helst nå.
I henhold til normal etikette kan man være nisse i egen tråd, men ikke være nisse i andres klubbtråd. Jeg sikter derfor ikke til vår klan, selv om jeg hadde foretrukket at vi ikke spanderte grøt.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Myshkin skrev: søn jan 16, 2022 3:32 pm
DennisB skrev: søn jan 16, 2022 2:56 pm
Myshkin skrev: søn jan 16, 2022 2:48 pm

Vurderer overgang nå. Full nissefest i tråden her i hvert fall.
For å være helt ærlig, hva er det jeg ikke ser?

Ja, det stuper inn noen utenfra her og der som legger igjen eder og galle, ganske naturlig etter den siste uka, men har vi vært så ille selv da? Noen mildt sagt tullete kommentarer, ja, men de frekventerer tråden ellers også.

Siden jeg er en av dem som har flest innlegg her i det siste, så treffer pilene helt klart meg også.
Blir fort vekk redd for å skrive noe som helst nå.
I henhold til normal etikette kan man være nisse i egen tråd, men ikke være nisse i andres klubbtråd. Jeg sikter derfor ikke til vår klan, selv om jeg hadde foretrukket at vi ikke spanderte grøt.
Ah, okey. Ser absolutt den.
Og btw, du kan få sagt det 😂

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Enzino skrev: søn jan 16, 2022 2:51 pm
Lumanza skrev: søn jan 16, 2022 1:29 pm
Han hadde vært fint å ha som back up for Saka.

Ja, og da får vi to Salah`er i Arsenal. Vi har jo også Salah-Eddine som har sittet på benken i noen ligacupkamper.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Tar gjerne tapte West Ham-poeng i dag, men det holder neppe helt inn.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Benitez ferdig i Everton. Kun 1 seier på siste 10 i PL. Den kom mot oss.

Vike4

Legg inn av Vike4 »

DennisB skrev: søn jan 16, 2022 3:55 pm Tar gjerne tapte West Ham-poeng i dag, men det holder neppe helt inn.
Vi trenger den hjelpen vi kan få og Leeds gjør en god jobb forløpig.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Micah Richards får sagt det.

Ser ut som Oxen fra Grimstad er nede for telling etter en sjelden scoring på hodet.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»