Arsenal Football Club - Pride of London

Svar
Brukeravatar
ulfarne
Innlegg: 1543

Re: Arsenal Football Club - Pride of London

Legg inn av ulfarne »

Saka med hattrick på Old Trafford

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Allerede en av verdens beste kantsspillere.

Juvel der..

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

De målene var en Henry verdig. Utrolig deilig vi fikk signert forlengelse på Saka.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

ulfarne skrev: man jun 19, 2023 9:59 pm Saka med hattrick på Old Trafford
Det skal han faktisk få lov til å gjenta 11. mai 2024. :lol:

LeCoq

Legg inn av LeCoq »

Ødegaard herjer greit i aften.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

LeCoq skrev: tir jun 20, 2023 9:29 pm Ødegaard herjer greit i aften.
Han var veldig god. Men det er han jo når han får (litt/mye) tid med ballen i de riktige posisjonene på banen.

Jeg har gitt opp Norge litt (i hvert fall i det korte bildet, når spillerstallen/valgene er som det er nå), så er egentlig ikke så opptatt av hva han presterer på landslaget. For vi vet hva han kan og kommer til å gjøre i Arsenal-drakta.

Men lett å se at han selv ønsker sterkt å prestere med flagget på brystet, både på banen og i intervjuer, og at han tydeligvis blir frustrert når det ikke lykkes. Så bra for ham hvis han kan få noen gode opplevelser der.

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

Lehmann er den gode gamle fremdeles. https://www.dagbladet.no/sport/politiet ... a/79603167

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Onv95 skrev: ons jun 21, 2023 11:28 am Lehmann er den gode gamle fremdeles. https://www.dagbladet.no/sport/politiet ... a/79603167
:lol: :lol: :lol:

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Saliba spiller ikke U21 EM.

På en måte bra, men vi får håpe han blir klar til pre season, så han får en skikkelig oppkjøring.

Veldig så mye verre den ryggskaden var enn det man først trodde.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

ESR med scoring for England i U21 EM.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Apropos de nye hjemmedraktene våre, her spikkes det fliser. Draktene har en "design-feil" som går ut på at sømmen på sidene bare representerer 32 kamper i Invincible-sesongen (20-årsjubileum), og ikke all 38. Sømmen er altså merket med WWWDWWD etc, 32 ganger.. Sjøl hadde jeg aldri "funnet" denne feilen. Og ikke minst, who cares?

Men nei, da må vi klage! Rase tilogmed..

https://www.dagbladet.no/sport/fans-ras ... p/79626215

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

DennisB skrev: fre jun 23, 2023 6:23 pm Apropos de nye hjemmedraktene våre, her spikkes det fliser. Draktene har en "design-feil" som går ut på at sømmen på sidene bare representerer 32 kamper i Invincible-sesongen (20-årsjubileum), og ikke all 38. Sømmen er altså merket med WWWDWWD etc, 32 ganger.. Sjøl hadde jeg aldri "funnet" denne feilen. Og ikke minst, who cares?

Men nei, da må vi klage! Rase tilogmed..

https://www.dagbladet.no/sport/fans-ras ... p/79626215
Rase hehe. Men det er jo faktisk en utrolig pinlig feil å gjøre på en drakt til godt over 1000lappen hvor dette designet skulle blant annet forsvare prisen.

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

Enzino skrev: tor jun 22, 2023 4:16 pm Saliba spiller ikke U21 EM.

På en måte bra, men vi får håpe han blir klar til pre season, så han får en skikkelig oppkjøring.

Veldig så mye verre den ryggskaden var enn det man først trodde.
Den kan han bli plaget med resten av livet har keg forstått på helsepersonell som jobber med ryggproblemer.

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

City jakter også Gvardiol, så kan vi håpe fokuset er der neste uke?

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Onv95 skrev: søn jun 25, 2023 12:46 pm City jakter også Gvardiol, så kan vi håpe fokuset er der neste uke?
Var ille nok at Chelsea var ute etter ham. Enda verre når han havner i City.

Jeg digger GabM, men Gvardiol hadde vært en perfekt makker til Saliba på sikt.

BigTonyAdams

Legg inn av BigTonyAdams »


Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

BigTonyAdams skrev: ons jun 28, 2023 1:16 pm
:lol: :lol: :lol:

Jokkemedkniven

Legg inn av Jokkemedkniven »

https://www.arsenal.com/kai-havertz-tra ... arteta-edu

Manager Mikel Arteta added: “Kai is a player of top quality. He has great versatility and is an intelligent player. He will bring a huge amount of extra strength to our midfield and variety to our play."
Dette bekrefter vel at Havertz kommer til å være en del av midtbanetrioen?

frogstuff

Legg inn av frogstuff »

Jeg er litt bekymret for spissplassen. Føler vi mangler en kraftspiss ala Giroud/Vlahovic/Mitrovic.

BigTonyAdams

Legg inn av BigTonyAdams »

Vi jubler for våre nye signeringer, mine damer og herrer, her er lillesøster sin

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2427

Legg inn av BrannLFC »

BigTonyAdams skrev: ons jun 28, 2023 10:28 pm Vi jubler for våre nye signeringer, mine damer og herrer, her er lillesøster sin
Maddison for den summen er vel bedre butikk enn Rice for milliarden? Med Rice ut forsvinner vel Xhaka, Partey og Jorginho også, og Elneny er eneste cover på midten om den overprisede briten skulle bli skadet. Og Rice skal slokke branner på midten, mens Ødegaard og Smith Rowe/Havertz/Vieira skal løpe ved siden av han i 4-3-3?

Med Lokonga / Elneny som alternativer på midten tror jeg dere kan fort få en ny 8.plass.
Sist redigert av BrannLFC den ons jun 28, 2023 11:32 pm, redigert 1 gang totalt.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

BrannLFC skrev: ons jun 28, 2023 11:29 pm
BigTonyAdams skrev: ons jun 28, 2023 10:28 pm Vi jubler for våre nye signeringer, mine damer og herrer, her er lillesøster sin
Maddison for den summen er vel bedre butikk enn Rice for milliarden? Med Rice ut forsvinner vel Xhaka, Partey og Jorginho også, og Elneny er eneste cover på midten om den overprisede briten skulle bli skadet. Og Rice skal slokke branner på midten, mens Ødegaard og Smith Rowe/Havertz/Vieira skal løpe ved siden av han i 4-3-3?

Med Lokonga / Elneny som alternativer på midten tror jeg dere kan fort få en ny 8.plass.
De er jo to helt forskjellige spillere med helt forskjellige roller og oppgaver. Så meningsløst å sammenligne.

Det var mange forståsegpåere som mente at det var stor tabbe å satse på Ødegaard i stedet for Maddison. Hvor er de nå?

Bra signing av Spurs det. Hvilken som blir størst suksess gjenstår å se. Kan godt hende Spurs får mest for penga. Over oss på tabellen tror jeg sitter mye lengre inne.

At vi skal chippe ut alle de 3 (uten flere inn) er forøvrig helt usannsynlig. Bare at du nevner Logkonga, viser hvor på bærtur du er i vurderingen. Vi er fortsatt favoritt hos bookiene til å lande Lavia, nå etter Rice-dealen. Den oddsen har ikke beveget på seg i kveld. Får vi han inn, kan nok alle 3 eller i hvert fall 2 av dem forsvinne.

Prøv deg heller med "Rice er alt for dyr". Den har mye mer for seg enn den svadaen her.

BigTonyAdams

Legg inn av BigTonyAdams »

BrannLFC skrev: ons jun 28, 2023 11:29 pm
BigTonyAdams skrev: ons jun 28, 2023 10:28 pm Vi jubler for våre nye signeringer, mine damer og herrer, her er lillesøster sin
Maddison for den summen er vel bedre butikk enn Rice for milliarden? Med Rice ut forsvinner vel Xhaka, Partey og Jorginho også, og Elneny er eneste cover på midten om den overprisede briten skulle bli skadet. Og Rice skal slokke branner på midten, mens Ødegaard og Smith Rowe/Havertz/Vieira skal løpe ved siden av han i 4-3-3?

Med Lokonga / Elneny som alternativer på midten tror jeg dere kan fort få en ny 8.plass.
Mm, men hvis atte, om atte, bare atte, så kommer det en dinosaur.
Makan til svada tror jeg aldri har lest på en gang her inne.

Forhold deg heller til fakta hvordan situasjonen, utdyp hvorfor du syntes Maddison er så bedre butikk enn Rice, så er det kanskje verdt å lese det.

BigTonyAdams

Legg inn av BigTonyAdams »

Mine tanker om hvordan Arsenal ser ut neste sesong, den første med forbehold om at Partey blir, tror jeg er den beste formasjonen jevnt over og mot de beste.
Her kan også Rice droppe ned sammen med Partey hvis det trengs.

Den andre blir min hjemmeformasjon når vi møter mindre klubber som Luton, Sheffield og Tottenham, vel og merke i angrep.
lineup (2).png
lineup (3).png
lineup (4).png

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

BrannLFC skrev: ons jun 28, 2023 11:29 pm
BigTonyAdams skrev: ons jun 28, 2023 10:28 pm Vi jubler for våre nye signeringer, mine damer og herrer, her er lillesøster sin
Maddison for den summen er vel bedre butikk enn Rice for milliarden? Med Rice ut forsvinner vel Xhaka, Partey og Jorginho også, og Elneny er eneste cover på midten om den overprisede briten skulle bli skadet. Og Rice skal slokke branner på midten, mens Ødegaard og Smith Rowe/Havertz/Vieira skal løpe ved siden av han i 4-3-3?

Med Lokonga / Elneny som alternativer på midten tror jeg dere kan fort få en ny 8.plass.
Dude, lavt nivå ass. Rice er en kanonsignering for Arsenal, han og Havertz/Timber i tillegg er akkurat den statementen som behøves for å bygge på det de oppnådde forrige sesong. Synes det er veldig bra at flere klubber ruster opp for å utfordre City og annen møkk, men føler nesten dette vinduet ser urovekkende godt ut for deres del. Vi skal da tross alt klare å havne over dere igjen nå! :D

startelver

Legg inn av startelver »

Maddison får roe seg ned, kommer til å bli Spursfan etter en liten hjernevask.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Machine_Head skrev: tor jun 29, 2023 10:55 am
Dude, lavt nivå ass. Rice er en kanonsignering for Arsenal, han og Havertz/Timber i tillegg er akkurat den statementen som behøves for å bygge på det de oppnådde forrige sesong. Synes det er veldig bra at flere klubber ruster opp for å utfordre City og annen møkk, men føler nesten dette vinduet ser urovekkende godt ut for deres del. Vi skal da tross alt klare å havne over dere igjen nå! :D
Arsenal mot Liverpool duellen kan bli interessant denne sesongen. Kanskje det mest spennende for de to klubbene. Selv om vi kan håpe at City går på en smell.

Mulig jeg har blitt for cocky, men for min del klarer jeg ikke se noen andre lag enn Liverpool utfordre oss om 2/3 plass.

Liverpool lå hårfint foran Arsenal på odds hos bookiene for å vinne ligaen (begge selvsagt langt bak City) før vi signerte Rice. Etter at vi signerte Rice gikk vi forbi dere.

Bjørn

Legg inn av Bjørn »

Spent på om Saliba blir klar til sesongstart...

Jokkemedkniven

Legg inn av Jokkemedkniven »


Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Bjørn skrev: tor jun 29, 2023 4:08 pm Spent på om Saliba blir klar til sesongstart...
Jeg også. Men blir han ikke klar til pre season, så får vi i hvert fall spilt inn en annen konstelasjon bak.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»