Arsenal Football Club - Pride of London

Svar
Bone8

Re: Arsenal Football Club - Pride of London

Legg inn av Bone8 »

Koskinen skrev: man mai 15, 2023 1:37 pm
Bone8 skrev: man mai 15, 2023 12:53 pm
startelver skrev: man mai 15, 2023 12:22 pm Engelsk media skriver at Arsenal har "bottlet" det.

Men å komme til CL er vel ikke bottling akkurat. Nå er det ingen selvfølge at dere kjemper om tittelen neste sesong, og dere ledet denne sesongen 90% av tiden. Sånt sett kvalifisert til bottling.
Flaut forsøk. Du har virkelig lite å glede deg over dette året.

Hvordan kan man bottle noe ingen trodde man kom til å vinne?

De tre vanskeligste kampene i sesongen kom alle i løpet av de ni siste kampene.

Men vi må huske at det er 18 andre lag som bottlet det før oss. Spurs usedvanlig tidlig.
Når man leder stort med mesteparten av sesongen unnagjort er bottling langt mer riktig her, enn når Spurs vant 10 av de siste 11 i 2017. Husker Arsenalfansen da kjørte på med bottling på vgd, enda Spurs aldri hadde ledet serien den sesongen.
Nå er vel alle innlegg fra VGD borte for godt men jeg tror du skulle lett forgjeves for å finne den type innlegg fra meg, så skjønner ikke hvordan det er relevant. TIpper jeg ikke er alene om å heller ønske Tottenham som ligavinner enn Chelsea.

Man ledet mesteparten av sesongen fordi man i realiteten kjempet på en front (ute av cuper tidlig og ikke toppet i EL, som man faktisk bottlet, hvis man skal kritisere for noe), hadde lite sentrale skader og hadde et "lett" kampoppsett.

Bottling handler om når en favoritt ikke innfrir. Arsenal var kanskje favoritt et kvarter i oddsen, mens City har vært favoritter det meste av året.

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Bone8 skrev: tir mar 28, 2023 12:01 pm
Wellé skrev: tir mar 28, 2023 8:45 am
Bone8 skrev: tir mar 28, 2023 8:29 am Jeg vet du, og de fleste her er enige, men skriver det likevel.

Denne sesongen er jeg fornøyd med, uansett om vi kommer på første eller andre.

Reisen med laget, utviklingen og stemningen har vært fantastisk. Kan ikke huske sist laget ga meg så mange positive opplevelser på en sesong, og det var så mange spillere jeg liker.

Hvis vi til slutt taper ligaen til kanskje verdens beste fotballag, så skal jeg se tilbake på spådommene før sesongen igjen, og være fornød med en unik sesong.
Hvis man ser sesongen som helhet så er jeg uansett ekstremt fornøyd med denne sesongen, men kan ikke benekte at jeg kommer til å være ekstremt skuffet hvis vi snubler på målstreken. Vi har tross alt ledet ligaen i 25 av 28 runder så langt.
Klart jeg blir skuffet. Men jeg ser også programmet vi har igjen (Liverpool, City og Newcastle borte er tre av de tøffeste kampene man kan ha).
Jeg mener ikke tabellen lyver, men programmet taler for at vi går på flere poengtap enn City. Vinner City mot Liverpool, så tror jeg vi må ta poeng på Etihad for å ha en sjanse.

Først etter den kampen kan jeg begynne å tenke at vi kan klare det, hvis vi fortsatt leder serien. Vi har da fortsatt vanskelige kamper igjen, men det har også City (Fulham, Brentford og Brighton borte, Chelsea hjemme).

Så vi snubler ikke på målstreken hvis vi ikke klarer det. Vi er på den siste milen av en maraton, og har de tøffeste motbakkene igjen.

Taper vi poeng mot Wolves siste kamp, så snubler vi på målstreken, og da blir jeg skuffet og forbanna.
Bare for å sitere meg selv.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Come on, bottling? Vi har aldri ledet med mer enn 8 poeng, med èn kamp mer spilt. I realiteten altså 5 poeng.
Hva er en 5 poengs ledelse mot City, med 11-12 kamper igjen? Den kan bli like fort borte som snø i Sahara.

Arsenal har prestert over absolutt all forventning i år. Ikke en kjeft trodde at dette unge laget skulle ta seriegull. Det som har skjedd i år, er kort og godt en ursterk prestasjon. Arsenal har med god margin satt på plass lag som Man United, Liverpool, Tottenham, Newcastle, Chelsea og hele hopen av lag. City kan ingen gjøre noe med. Det vet man bare, spesielt med Haaland på laget. Da må det i såfall være en ekstremsesong fra et annet lag, med 95-100 poeng. Arsenal er selvsagt ikke der.

Bottling er ikke engang på bordet. Glem det.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Tallenes tale er veldig klare:

Arsenal 2022/23 Premier League poeng per kamp:

Med Saliba: 2,44
Uten Saliba: 1,67

Innslupne mål per kamp:

Med Saliba: 0,93
Uten Saliba: 1,89

Nå er det selvsagt andre ting som også spiller inn. Men disse tallene er ekstreme nok, til å vise hvilken spiller som er vår klart viktigste for å score poeng.

Tipper ikke engang Liverpool med/uten VvD har like ekstrem statistikk de siste årene (noen Liverpool fans som vet kanskje?).

Wellé

Legg inn av Wellé »

Enzino skrev: man mai 15, 2023 3:19 pm Tallenes tale er veldig klare:

Arsenal 2022/23 Premier League poeng per kamp:

Med Saliba: 2,44
Uten Saliba: 1,67

Innslupne mål per kamp:

Med Saliba: 0,93
Uten Saliba: 1,89

Nå er det selvsagt andre ting som også spiller inn. Men disse tallene er ekstreme nok, til å vise hvilken spiller som er vår klart viktigste for å score poeng.

Tipper ikke engang Liverpool med/uten VvD har like ekstrem statistikk de siste årene (noen Liverpool fans som vet kanskje?).
Vi har ikke akkurat gode kort på hånden før en kontraktsforhandling :P

SirJames

Legg inn av SirJames »

Bone8 skrev: man mai 15, 2023 12:53 pm
startelver skrev: man mai 15, 2023 12:22 pm Engelsk media skriver at Arsenal har "bottlet" det.

Men å komme til CL er vel ikke bottling akkurat. Nå er det ingen selvfølge at dere kjemper om tittelen neste sesong, og dere ledet denne sesongen 90% av tiden. Sånt sett kvalifisert til bottling.
Flaut forsøk. Du har virkelig lite å glede deg over dette året.

Hvordan kan man bottle noe ingen trodde man kom til å vinne?

De tre vanskeligste kampene i sesongen kom alle i løpet av de ni siste kampene.

Men vi må huske at det er 18 andre lag som bottlet det før oss. Spurs usedvanlig tidlig.
Det å gi bort noen 2-0 ledelser, samt spille 3-3 mot et lag som i praksis er nedrykksklare, er vel en slags bottling det også. Bare der er det 6 poeng som hadde satt dere i førersetet igjen. Men ok, vi kan kalle det mini-bottling, da ;)

For jeg er jo enig i premisset, det er jo den som har favorittstempelet som kan "anklages" for bottling hvis de ikke innfrir. Men hvis man samtidig skal være pirkete, var dere jo favoritter en god stund mot slutten, før disse poengtapene kom :)

Når det gjelder diskusjon vedr jukselaget, synes jeg det er innafor at det får en viss plass her i klubbtråden deres. Må huske på at det er snart 20 år siden forrige ligagull. Og med en sånn strålende sesong dere har hatt denne gang, hvor dere feks i snitt har scoret nesten 2,5 mål i hver eneste kamp, må det være et helvete å tape gullet til lag som jukser.

Been there, done that...så jeg kjenner følelsen..

Limpar91

Legg inn av Limpar91 »

taknina skrev: man mai 15, 2023 9:44 am
Og har de "sonet" så er vel saken ute av verden som ellers i samfunnet?

Nei bleika sannhet er jo at hadde ett lag blitt eid av blekhvite nordbaggar som twisted and turned på lovene for å sette seg i best mulig posisjon for å kjempe seg opp mot en posisjon i toppen av hirarkiet så hadde det vært rimelig stille.

Og hadde det vært en Røkke eller en annen pengemongul, de fleste av de om ikke alle med dommer under belte av økonomisk karakter ved å kutte svinger og bråbremse å snu midt i traffikken som hadde gått inn for å løfte eget lag via gråsone så hadde det vært til øredøvende jubel.

Så her er det soleklart at det går mye på feil rase og kultur noe som selvsagt er livsfarlig. Spessielt når en ikke spiller med åpne kort om det.

Sannheten er jo at kapitalen vil bestandig prøve å strekke grensene der det blir GITT muligheter. På samme måte som fotballspillere tester ut dommerne i hver kamp de spiller. Men dette har en igrunn andre tråder å diskutere dette i.

For de som vil DISKUTERE.

Det kan godt hende det er interessant å diskutere, men kanskje ikke i en klubbtråd? Det er nok mer nyansert som du er inne på, men vet ikke om å late som om alle som er skeptiske er imot folk fra midtøsten, og ikke bare skeptisk til styrene der, i likhet med mange som var/er skeptiske til russiske oligarker. Start gjerne en tråd i hovedforumet eller noe sånt, for det er mer interessant å høre med flere grupperinger, inkludert de som står i fare/glede for å bli oppkjøpt av oljemilliardærer fra riker med begrenset demokrati.

startelver

Legg inn av startelver »

Ale skrev: man mai 15, 2023 2:42 pm
Bjørn skrev: man mai 15, 2023 12:18 pm Kan vi gjøre en avtale om at folk ikke siterer taperen Ale? Da slipper vi som har blokkert han å lese de patetiske innleggene hans.
Litt banter må du tåle, Bjørn.
Jeg tror de misforstod, jeg siterte engelsk media på ordet "bottling"
Samtidig skrev jeg at det er en prestasjon å greie CL-plass og det er bra nok i seg selv. Spesielt med tanke på målet før sesongen.

Men nå skal dere få klubbtråden tilbake.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Jeg er enig i at det ikke er bottling. Men som jeg skrev, mer riktig enn når Spurs ble kalt bottlere etter 10 seire og 1 tap i en sesong de ble nummer to. Hadde aldri hatt en uke på topp.

DennisB

Legg inn av DennisB »

SirJames skrev: man mai 15, 2023 3:38 pm
Bone8 skrev: man mai 15, 2023 12:53 pm
startelver skrev: man mai 15, 2023 12:22 pm Engelsk media skriver at Arsenal har "bottlet" det.

Men å komme til CL er vel ikke bottling akkurat. Nå er det ingen selvfølge at dere kjemper om tittelen neste sesong, og dere ledet denne sesongen 90% av tiden. Sånt sett kvalifisert til bottling.
Flaut forsøk. Du har virkelig lite å glede deg over dette året.

Hvordan kan man bottle noe ingen trodde man kom til å vinne?

De tre vanskeligste kampene i sesongen kom alle i løpet av de ni siste kampene.

Men vi må huske at det er 18 andre lag som bottlet det før oss. Spurs usedvanlig tidlig.
Det å gi bort noen 2-0 ledelser, samt spille 3-3 mot et lag som i praksis er nedrykksklare, er vel en slags bottling det også. Bare der er det 6 poeng som hadde satt dere i førersetet igjen. Men ok, vi kan kalle det mini-bottling, da ;)

For jeg er jo enig i premisset, det er jo den som har favorittstempelet som kan "anklages" for bottling hvis de ikke innfrir. Men hvis man samtidig skal være pirkete, var dere jo favoritter en god stund mot slutten, før disse poengtapene kom :)

Når det gjelder diskusjon vedr jukselaget, synes jeg det er innafor at det får en viss plass her i klubbtråden deres. Må huske på at det er snart 20 år siden forrige ligagull. Og med en sånn strålende sesong dere har hatt denne gang, hvor dere feks i snitt har scoret nesten 2,5 mål i hver eneste kamp, må det være et helvete å tape gullet til lag som jukser.

Been there, done that...så jeg kjenner følelsen..
Nja, favoritter hos bookiene var vi ikke "en god stund". Det var status quo en stund, hvor lagene fulgte hverandre i samme avstand, og det lå da og vippet rundt 50/50. Men vi goonere (vel, de fleste av oss) visste at dette var en urealistisk oddssetting. City har for meg vært klar favoritt hele sesongen i gjennom. 5 poengs ledelse (8 med en kamp mer spilt) er jo ingenting når vi vet at seiersrekka deres kommer på slutten.

Synes du Liverpool bottlet også, da dere ledet med enda flere poeng, 7 (like mange kamper spilt), omtrent på samme tidspunkt i sesongen for noen år siden? City passerte dere da også, og vant til slutt.

Dette er ikke engang minibottling. Det er selvsagt dårlig av oss, men når man innser at City rett og slett er for gode, og at vi ikke er helt på samme nivå, så senkes man mentalt og kanskje spesielt i inngang til kampene når sekken skal knytes. Det er bare slikt som skjer når det glipper litt etter en lang, og meget god sesong. Når skadene gjør sine inntog, og flere ikke tar samme ansvar som de en gang gjorde. Helt forståelig.

Som det nevnes over her, om noen skulle kalle det bottling, så bottlet alle de andre lagene bak oss lenge før vi gjorde det. Tenk litt på den du. Vi var i hvertfall med så lenge som mulig. Nesten helt inn.

SirJames

Legg inn av SirJames »

DennisB skrev: man mai 15, 2023 6:00 pm
SirJames skrev: man mai 15, 2023 3:38 pm
Bone8 skrev: man mai 15, 2023 12:53 pm

Flaut forsøk. Du har virkelig lite å glede deg over dette året.

Hvordan kan man bottle noe ingen trodde man kom til å vinne?

De tre vanskeligste kampene i sesongen kom alle i løpet av de ni siste kampene.

Men vi må huske at det er 18 andre lag som bottlet det før oss. Spurs usedvanlig tidlig.
Det å gi bort noen 2-0 ledelser, samt spille 3-3 mot et lag som i praksis er nedrykksklare, er vel en slags bottling det også. Bare der er det 6 poeng som hadde satt dere i førersetet igjen. Men ok, vi kan kalle det mini-bottling, da ;)

For jeg er jo enig i premisset, det er jo den som har favorittstempelet som kan "anklages" for bottling hvis de ikke innfrir. Men hvis man samtidig skal være pirkete, var dere jo favoritter en god stund mot slutten, før disse poengtapene kom :)

Når det gjelder diskusjon vedr jukselaget, synes jeg det er innafor at det får en viss plass her i klubbtråden deres. Må huske på at det er snart 20 år siden forrige ligagull. Og med en sånn strålende sesong dere har hatt denne gang, hvor dere feks i snitt har scoret nesten 2,5 mål i hver eneste kamp, må det være et helvete å tape gullet til lag som jukser.

Been there, done that...så jeg kjenner følelsen..
Nja, favoritter hos bookiene var vi ikke "en god stund". Det var status quo en stund, hvor lagene fulgte hverandre i samme avstand, og det lå da og vippet rundt 50/50. Men vi goonere (vel, de fleste av oss) visste at dette var en urealistisk oddssetting. City har for meg vært klar favoritt hele sesongen i gjennom. 5 poengs ledelse (8 med en kamp mer spilt) er jo ingenting når vi vet at seiersrekka deres kommer på slutten.

Synes du Liverpool bottlet også, da dere ledet med enda flere poeng, 7 (like mange kamper spilt), omtrent på samme tidspunkt i sesongen for noen år siden? City passerte dere da også, og vant til slutt.

Dette er ikke engang minibottling. Det er selvsagt dårlig av oss, men når man innser at City rett og slett er for gode, og at vi ikke er helt på samme nivå, så senkes man mentalt og kanskje spesielt i inngang til kampene når sekken skal knytes. Det er bare slikt som skjer når det glipper litt etter en lang, og meget god sesong. Når skadene gjør sine inntog, og flere ikke tar samme ansvar som de en gang gjorde. Helt forståelig.

Som det nevnes over her, om noen skulle kalle det bottling, så bottlet alle de andre lagene bak oss lenge før vi gjorde det. Tenk litt på den du.
Gidder ikke, er på ferie 😎

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Nok et fantastisk lag offer for at helt åpenlyst juks er lov i en av verdens største fotballigaer.

Denne gangen var der Arsenal som traff på et ekstremt bra lag, men som med Liverpool i flere av sesongene ender det med bitter 2.plass bak sportshistoriens største juksere. Glem Tour de France og Armstrong. Måten City ødelegger engelsk fotball på er en skam.

DennisB

Legg inn av DennisB »

SirJames skrev: man mai 15, 2023 6:09 pm
DennisB skrev: man mai 15, 2023 6:00 pm
SirJames skrev: man mai 15, 2023 3:38 pm

Det å gi bort noen 2-0 ledelser, samt spille 3-3 mot et lag som i praksis er nedrykksklare, er vel en slags bottling det også. Bare der er det 6 poeng som hadde satt dere i førersetet igjen. Men ok, vi kan kalle det mini-bottling, da ;)

For jeg er jo enig i premisset, det er jo den som har favorittstempelet som kan "anklages" for bottling hvis de ikke innfrir. Men hvis man samtidig skal være pirkete, var dere jo favoritter en god stund mot slutten, før disse poengtapene kom :)

Når det gjelder diskusjon vedr jukselaget, synes jeg det er innafor at det får en viss plass her i klubbtråden deres. Må huske på at det er snart 20 år siden forrige ligagull. Og med en sånn strålende sesong dere har hatt denne gang, hvor dere feks i snitt har scoret nesten 2,5 mål i hver eneste kamp, må det være et helvete å tape gullet til lag som jukser.

Been there, done that...så jeg kjenner følelsen..
Nja, favoritter hos bookiene var vi ikke "en god stund". Det var status quo en stund, hvor lagene fulgte hverandre i samme avstand, og det lå da og vippet rundt 50/50. Men vi goonere (vel, de fleste av oss) visste at dette var en urealistisk oddssetting. City har for meg vært klar favoritt hele sesongen i gjennom. 5 poengs ledelse (8 med en kamp mer spilt) er jo ingenting når vi vet at seiersrekka deres kommer på slutten.

Synes du Liverpool bottlet også, da dere ledet med enda flere poeng, 7 (like mange kamper spilt), omtrent på samme tidspunkt i sesongen for noen år siden? City passerte dere da også, og vant til slutt.

Dette er ikke engang minibottling. Det er selvsagt dårlig av oss, men når man innser at City rett og slett er for gode, og at vi ikke er helt på samme nivå, så senkes man mentalt og kanskje spesielt i inngang til kampene når sekken skal knytes. Det er bare slikt som skjer når det glipper litt etter en lang, og meget god sesong. Når skadene gjør sine inntog, og flere ikke tar samme ansvar som de en gang gjorde. Helt forståelig.

Som det nevnes over her, om noen skulle kalle det bottling, så bottlet alle de andre lagene bak oss lenge før vi gjorde det. Tenk litt på den du.
Gidder ikke, er på ferie 😎
:lol: :lol: God ferie!

Vike4

Legg inn av Vike4 »

“Takehiro Tomiyasu could be out until September after knee surgery and will participate in the Asian Cup in January next year.

“Kieran Tierney is expected to move to Newcastle United.”

Bone8

Legg inn av Bone8 »

SirJames skrev: man mai 15, 2023 3:38 pm
Bone8 skrev: man mai 15, 2023 12:53 pm
startelver skrev: man mai 15, 2023 12:22 pm Engelsk media skriver at Arsenal har "bottlet" det.

Men å komme til CL er vel ikke bottling akkurat. Nå er det ingen selvfølge at dere kjemper om tittelen neste sesong, og dere ledet denne sesongen 90% av tiden. Sånt sett kvalifisert til bottling.
Flaut forsøk. Du har virkelig lite å glede deg over dette året.

Hvordan kan man bottle noe ingen trodde man kom til å vinne?

De tre vanskeligste kampene i sesongen kom alle i løpet av de ni siste kampene.

Men vi må huske at det er 18 andre lag som bottlet det før oss. Spurs usedvanlig tidlig.
Det å gi bort noen 2-0 ledelser, samt spille 3-3 mot et lag som i praksis er nedrykksklare, er vel en slags bottling det også. Bare der er det 6 poeng som hadde satt dere i førersetet igjen. Men ok, vi kan kalle det mini-bottling, da ;)

For jeg er jo enig i premisset, det er jo den som har favorittstempelet som kan "anklages" for bottling hvis de ikke innfrir. Men hvis man samtidig skal være pirkete, var dere jo favoritter en god stund mot slutten, før disse poengtapene kom :)

Når det gjelder diskusjon vedr jukselaget, synes jeg det er innafor at det får en viss plass her i klubbtråden deres. Må huske på at det er snart 20 år siden forrige ligagull. Og med en sånn strålende sesong dere har hatt denne gang, hvor dere feks i snitt har scoret nesten 2,5 mål i hver eneste kamp, må det være et helvete å tape gullet til lag som jukser.

Been there, done that...så jeg kjenner følelsen..
Det er selvsagt å snuble litt. Men isolert har man jo tatt poeng på Anfield. Man har vunnet på St. James' park. Alle lag taper uventede poeng (City mot Forrest). Selvsagt ugunstig at våre kommer mot slutten, men tror det kommer av at vi har en så tynn tropp at vi ikke kan erstatte starterne godt når de blir skadet eller ute av form.
Partey har for eksempel vært elendig, og Saka har hatt et formtap. Saliba er utrolig mye bedre enn Holding i vårt system. Kun Ødegaard og Martinelli av de offensive har levert godt mot slutten.

Og det er selvsagt greit å nevne premissene rundt City, men når det går over til en diskusjon som egentlig ikke handler om Arsenal, men en ren diskusjon av City, så synes jeg det sporer av litt.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Dersom dere lander både Rice og Caicedo i sommer har dere fikset midtbanen for de neste 10 årene. Hadde vært helt ellevilt god butikk for dere.

At det ikke blir gull denne sesongen får så være, i et større perspektiv er den så viktig dersom den leder dere til å hente de to nevnte spillerne.

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Lew_Ashby skrev: tir mai 16, 2023 9:29 am Dersom dere lander både Rice og Caicedo i sommer har dere fikset midtbanen for de neste 10 årene. Hadde vært helt ellevilt god butikk for dere.

At det ikke blir gull denne sesongen får så være, i et større perspektiv er den så viktig dersom den leder dere til å hente de to nevnte spillerne.
Tror sannsynligheten for at man henter begge er liten. Da skal det en helvetes mange, gode, salg til at man kan forsterke andre svakheter i troppen.

Vi må ha back(er) også, samt midtstopper, og helst en annerledes spiss enn de vi har.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Bone8 skrev: tir mai 16, 2023 11:50 am
Lew_Ashby skrev: tir mai 16, 2023 9:29 am Dersom dere lander både Rice og Caicedo i sommer har dere fikset midtbanen for de neste 10 årene. Hadde vært helt ellevilt god butikk for dere.

At det ikke blir gull denne sesongen får så være, i et større perspektiv er den så viktig dersom den leder dere til å hente de to nevnte spillerne.
Tror sannsynligheten for at man henter begge er liten. Da skal det en helvetes mange, gode, salg til at man kan forsterke andre svakheter i troppen.

Vi må ha back(er) også, samt midtstopper, og helst en annerledes spiss enn de vi har.
Synes vi har god dekning på backene. Kan selvsagt stille spm ved skadefrekvensen til Tomi. Og selvsagt må vi erstatte hvis Tierney selges.

En høyrebeint midtstopper tror jeg har høy prioritet ved siden av forsterkning(er) på midten.

En venstrebeint ving kommer deretter (med mindre Marquinhos er klar til å ta steget opp, men det er vel usannsynlig). Tror dog ikke vi kjøper angrepsspillere uten at enten ESR eller Nelson selges. Men det kan jo fort vekk skje.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Lew_Ashby skrev: tir mai 16, 2023 9:29 am Dersom dere lander både Rice og Caicedo i sommer har dere fikset midtbanen for de neste 10 årene. Hadde vært helt ellevilt god butikk for dere.

At det ikke blir gull denne sesongen får så være, i et større perspektiv er den så viktig dersom den leder dere til å hente de to nevnte spillerne.
Tror ikke det skjer med mindre Xhaka selges. Men han ryktes jo til Leverkusen, så kanskje. Vi får ikke mye for ham, men det frigjør en del i lønnsbudsjettet.

Vike4

Legg inn av Vike4 »

Romano
Granit Xhaka, set to leave Arsenal at the end of the season. No negotiations over new deal and plan to part ways in June. 🚨⚪️🔴 #AFC

Bayer Leverkusen are in advanced talks to sign him — €15m fee.

Understand personal terms are almost agreed over four year deal — June 2027.

Er overrasket over at Xhaka forlater klubben i sommer. Plutselig veldig tynt besatt nå.

Brukeravatar
ulfarne
Innlegg: 1543

Legg inn av ulfarne »

Vike4 skrev: tir mai 16, 2023 5:59 pm Romano
Granit Xhaka, set to leave Arsenal at the end of the season. No negotiations over new deal and plan to part ways in June. 🚨⚪️🔴 #AFC

Bayer Leverkusen are in advanced talks to sign him — €15m fee.

Understand personal terms are almost agreed over four year deal — June 2027.

Er overrasket over at Xhaka forlater klubben i sommer. Plutselig veldig tynt besatt nå.
Kun 108 dager til sommervinduet stenger, så da rekker vi nok ikke å hente en erstatter nei

Bjørn

Legg inn av Bjørn »

ulfarne skrev: tir mai 16, 2023 8:20 pm
Vike4 skrev: tir mai 16, 2023 5:59 pm Romano
Granit Xhaka, set to leave Arsenal at the end of the season. No negotiations over new deal and plan to part ways in June. 🚨⚪️🔴 #AFC

Bayer Leverkusen are in advanced talks to sign him — €15m fee.

Understand personal terms are almost agreed over four year deal — June 2027.

Er overrasket over at Xhaka forlater klubben i sommer. Plutselig veldig tynt besatt nå.
Kun 108 dager til sommervinduet stenger, så da rekker vi nok ikke å hente en erstatter nei
😆

Vike4

Legg inn av Vike4 »

ulfarne skrev: tir mai 16, 2023 8:20 pm
Vike4 skrev: tir mai 16, 2023 5:59 pm Romano
Granit Xhaka, set to leave Arsenal at the end of the season. No negotiations over new deal and plan to part ways in June. 🚨⚪️🔴 #AFC

Bayer Leverkusen are in advanced talks to sign him — €15m fee.

Understand personal terms are almost agreed over four year deal — June 2027.

Er overrasket over at Xhaka forlater klubben i sommer. Plutselig veldig tynt besatt nå.
Kun 108 dager til sommervinduet stenger, så da rekker vi nok ikke å hente en erstatter nei
Nå tenkte jeg mer på at vi kanskje trenger tre midtbanespillere. Elneny ute av kontrakt, eller har han ett år til? ESR vil muligens bli solgt også. Vieira ingen PL spiller har det vist seg. Når vi allerede har en tynn midtbane, så har vi en enorm jobb der. Håpet Xhaka ble en sesong til.

Vi er nesten litt avhengige av å få opp en fra egne rekker.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Jeg ser mange eksperter hevder nå at denne utgaven av Man City er den beste og mest komplette av dem alle. Til de som har snakket ned City i hele år.

Og her sitter man og hevder at vi har bottlet fordi vi ikke har holdt dem unna i ligaen. Er vel mer et under at vi holdt følge så lenge.
Slår de Chelsea på hjemmebane til helgen er det spikret, og de kan sende utpå C-laget i de to siste kampene mot Brentford og Brighton.

Mye skal til for å hindre Man City The Treble i år, tror jeg. De tre store samme sesong. Det har bare Man United klart i England, i sesongen 98/99.

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

DennisB skrev: tor mai 18, 2023 5:25 am Jeg ser mange eksperter hevder nå at denne utgaven av Man City er den beste og mest komplette av dem alle. Til de som har snakket ned City i hele år.

Og her sitter man og hevder at vi har bottlet fordi vi ikke har holdt dem unna i ligaen. Er vel mer et under at vi holdt følge så lenge.
Slår de Chelsea på hjemmebane til helgen er det spikret, og de kan sende utpå C-laget i de to siste kampene mot Brentford og Brighton.

Mye skal til for å hindre Man City The Treble i år, tror jeg. De tre store samme sesong. Det har bare Man United klart i England, i sesongen 98/99.
Man utd kan stoppe dem selv. Det gir en ekstra dimensjon til den kampen.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Wengerist skrev: tor mai 18, 2023 7:58 am
DennisB skrev: tor mai 18, 2023 5:25 am Jeg ser mange eksperter hevder nå at denne utgaven av Man City er den beste og mest komplette av dem alle. Til de som har snakket ned City i hele år.

Og her sitter man og hevder at vi har bottlet fordi vi ikke har holdt dem unna i ligaen. Er vel mer et under at vi holdt følge så lenge.
Slår de Chelsea på hjemmebane til helgen er det spikret, og de kan sende utpå C-laget i de to siste kampene mot Brentford og Brighton.

Mye skal til for å hindre Man City The Treble i år, tror jeg. De tre store samme sesong. Det har bare Man United klart i England, i sesongen 98/99.
Man utd kan stoppe dem selv. Det gir en ekstra dimensjon til den kampen.
Sant. Jeg tror det bare ikke før jeg ser det.

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

DennisB skrev: tor mai 18, 2023 10:13 am
Wengerist skrev: tor mai 18, 2023 7:58 am
DennisB skrev: tor mai 18, 2023 5:25 am Jeg ser mange eksperter hevder nå at denne utgaven av Man City er den beste og mest komplette av dem alle. Til de som har snakket ned City i hele år.

Og her sitter man og hevder at vi har bottlet fordi vi ikke har holdt dem unna i ligaen. Er vel mer et under at vi holdt følge så lenge.
Slår de Chelsea på hjemmebane til helgen er det spikret, og de kan sende utpå C-laget i de to siste kampene mot Brentford og Brighton.

Mye skal til for å hindre Man City The Treble i år, tror jeg. De tre store samme sesong. Det har bare Man United klart i England, i sesongen 98/99.
Man utd kan stoppe dem selv. Det gir en ekstra dimensjon til den kampen.
Sant. Jeg tror det bare ikke før jeg ser det.
Ballon d’or MBE Rashford scorer nok et par hattrick som vanlig.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Wengerist skrev: tor mai 18, 2023 11:36 am
DennisB skrev: tor mai 18, 2023 10:13 am
Wengerist skrev: tor mai 18, 2023 7:58 am
Man utd kan stoppe dem selv. Det gir en ekstra dimensjon til den kampen.
Sant. Jeg tror det bare ikke før jeg ser det.
Ballon d’or MBE Rashford scorer nok et par hattrick som vanlig.
Hehe ja :lol:
United med ursvake 51 mål på sine 35 seriekamper (kun 10 plussmål).
.
City med 92, Arsenal 83, Liverpool 70, Brighton 66, Tottenham 65, Newcastle 63.

Ikke mye som minner om underholdning eller effektivitet foran kassa fra United i år heller. De endte på 57 mål i fjor (0 plussmål). Andre sesongen på rad under 60 mål. 2.plassen til Solskjær ga dem vel 73 mål..
Blir svært overrasket om ikke City tar FA-cupen også.

Men nå var vel dette en tråd om Arsenal, Dennis ;)

Jokkemedkniven
Innlegg: 2170

Legg inn av Jokkemedkniven »

Ramsdale har signert ny kontrakt.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Piers Morgan viser igjen med dette hvilket brødhue han er. At han er Arsenal-supporter, er et pinlig skue.

Vi skulle ha signert Ronaldo, faktisk..

https://www.dagbladet.no/sport/skulle-s ... o/79310454

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»