Arsenal Football Club - Pride of London

Svar
LeCoq

Re: Arsenal Football Club - Pride of London

Legg inn av LeCoq »

Odysseen skrev: søn okt 03, 2021 12:49 pm Så ikke kampen, men jeg tar 0-0 borte mot Brighton jeg altså. Dette er en kamp vi hadde tapt i fjor, helt garantert.
Hvor var disse unnskyldningene under Wenger og Emery? Tror aldri jeg har sett fans av en storklubb ha lavere standard. Begriper det faktisk ikke. Brentford spiller bedre fotball enn Arsenal.

startelver

Legg inn av startelver »

Brentford får med seg nok en seier fra London over West Ham. Fantastisk

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Og da er vi to poeng bak Spurs igjen.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Myshkin skrev: søn okt 03, 2021 12:21 am
DennisB skrev: lør okt 02, 2021 9:08 pm ESR Arsenals beste for meg. Ramsdale også god, men han holdt på å kløne inn et mål på et innlegg. Ikke mye å skryte av ellers i dag, men poenget var viktig, og vi holder nullen igjen, for fjerde gang på 5 kamper.

Jeg sitter alltid med et håp om at dette er dagen da vi sprudler. Bare sporadisk skjer det, som oftest fores vi med flykræsj-dager isteden.
Enig i at Smith-Rowe var bra i kampen, men for meg var Gabriel lagets gigant. Kanskje til og med banens beste i dag. Han ga alt i duellene og la til og med igjen gebisset på banen.
Ja, jeg tenkte å legge til Gabriel, men gjorde et poeng av at vi holdt nullen igjen, isteden. Mest takket være Gabriel og Ramsdale. Jeg har sett både Tomi og Tierney bedre, mens White var helt okey.

Er litt bekymret over at vi ikke skaper mer med et såpass knippe kreative spillere, men der har vi forsåvidt stått lenge. Med hederlige unntak, som mot Tottenham. Martin var under pari, dessverre, og det skaper litt uro i rekkene. Men han kommer nok tilbake i neste kamp.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Fire poeng opp til 2.plassen, med 31 kamper igjen å spille.

Her kan alt skje. Åpningskrisen vår er avverget.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

DennisB skrev: søn okt 03, 2021 5:24 pm Fire poeng opp til 2.plassen, med 31 kamper igjen å spille.

Her kan alt skje. Åpningskrisen vår er avverget.
Etter Liverpool- City er det enten 5 eller 6 poeng opp til 2.plassen.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Lumanza skrev: søn okt 03, 2021 5:27 pm
DennisB skrev: søn okt 03, 2021 5:24 pm Fire poeng opp til 2.plassen, med 31 kamper igjen å spille.

Her kan alt skje. Åpningskrisen vår er avverget.
Etter Liverpool- City er det enten 5 eller 6 poeng opp til 2.plassen.
Party pooper..
Opp til 2. eller 3.plassen, spiller det noen rolle?

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

DennisB skrev: søn okt 03, 2021 5:32 pm
Lumanza skrev: søn okt 03, 2021 5:27 pm
DennisB skrev: søn okt 03, 2021 5:24 pm Fire poeng opp til 2.plassen, med 31 kamper igjen å spille.

Her kan alt skje. Åpningskrisen vår er avverget.
Etter Liverpool- City er det enten 5 eller 6 poeng opp til 2.plassen.
Party pooper..
Opp til 2. eller 3.plassen, spiller det noen rolle?
Var du som startet med 2.plassen. 1 og 4.plass ville vært mer naturlig å nevnt. Ikke la sinnet ditt gå utover meg ;)

DennisB

Legg inn av DennisB »

Lumanza skrev: søn okt 03, 2021 5:44 pm
DennisB skrev: søn okt 03, 2021 5:32 pm
Lumanza skrev: søn okt 03, 2021 5:27 pm

Etter Liverpool- City er det enten 5 eller 6 poeng opp til 2.plassen.
Party pooper..
Opp til 2. eller 3.plassen, spiller det noen rolle?
Var du som startet med 2.plassen. 1 og 4.plass ville vært mer naturlig å nevnt. Ikke la sinnet ditt gå utover meg ;)
Pr. nå, stemmer utsagnet mitt. At èn kamp ikke er ferdigspilt, endrer ikke på det..

Og forresten, JEG ER IKKE SINNA, FOR STEIKE SVARTE!!
:lol: :lol:

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

DennisB skrev: søn okt 03, 2021 5:57 pm
Lumanza skrev: søn okt 03, 2021 5:44 pm
DennisB skrev: søn okt 03, 2021 5:32 pm
Party pooper..
Opp til 2. eller 3.plassen, spiller det noen rolle?
Var du som startet med 2.plassen. 1 og 4.plass ville vært mer naturlig å nevnt. Ikke la sinnet ditt gå utover meg ;)
Pr. nå, stemmer utsagnet mitt. At èn kamp ikke er ferdigspilt, endrer ikke på det..

Og forresten, JEG ER IKKE SINNA, FOR STEIKE SVARTE!!
:lol: :lol:
Jo, fordi du sa det var 31 kamper igjen å spille. Ikke for City og Pool som har 32 kamper igjen før dagens poeng deles ut.

startelver

Legg inn av startelver »

Da er vi nestbest i byen igjen , så lenge det varer :D

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Vi er forresten to bak poeng fjorårsskjema. Da hadde vi 12 poeng 4-0-3 etter syv kamper. Men så tok vi svært lite poeng etter det frem til jul.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

DCL og Watkins som Laca erstatter?

Synd vi ikke gir han ny kontrakt. Vil smerte å se han gå gratis til en annen PL konkurrent.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Arsenal are following William Saliba's progress closely - they are really happy with the French centre back. 🇫🇷 #AFC

Arsenal told Saliba weeks ago that they trust him 100% for the future, he joined OM on loan to play all games as starter then he’ll be back. #Arsenal

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Classy gesture from #Arsenal, this. Arsenal have agreed to defer Derby's £1.4m instalment for Krystian Bielik until next year. #dcfc in administration and owed the figure this month but now avoid further embargo

DennisB

Legg inn av DennisB »

Lumanza skrev: tir okt 05, 2021 6:27 pm Arsenal are following William Saliba's progress closely - they are really happy with the French centre back. 🇫🇷 #AFC

Arsenal told Saliba weeks ago that they trust him 100% for the future, he joined OM on loan to play all games as starter then he’ll be back. #Arsenal
Har sagt det hele tiden, Saliba er meget god. Vi får se hvem som blir prioritert av White, Gabriel og Saliba, når dette utlånet er over.

Det hadde også vært et alternativ å starte alle tre som stoppere, i en formasjon med to offensive vingbacker.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Partey og Elneny forsvinner til Afrika Cup i januar. Lukter ny midtbane sentral inn eller kjører vi på med Xhaka,Lokonga og Niles?

Pepe forsvinner vel og?

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Bissouma arrestert for seksuell tilnærming/voldtekt. Bra vi holdt oss unna han. Men usikker på alvorlighetsgraden her, om det bare er en klasisk me2 der sjekking av damer på byen ikke er lov lenger.

Ser ellers newcastle blir kjøpt opp av rike folk fra saudi. Topp 4 ser bare vanskeligere og vanskeligere ut

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

Når man ser avskummet og det menneskelige bunnslammet som eier City og nå newcastle, så skal vi bare si oss fornøyd med en vanlig amerikansk kapitalist.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Joe Willock. Hva skjer med han nå?

Ser forresten at Wilshere trener med oss

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Ser at Ben White forteller at han og Gabriel ikke forstår hverandre språklig. Kan ikke skjønne annet enn at dette vil by på problemer når de daner midtstopperpar sammen.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Lumanza skrev: tor okt 07, 2021 8:55 pm Ser at Ben White forteller at han og Gabriel ikke forstår hverandre språklig. Kan ikke skjønne annet enn at dette vil by på problemer når de daner midtstopperpar sammen.
Byr på så mye problemer at dere holdt nullen 3 av de 4 siste kampene med dette stopperparet.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

HeskeyTime skrev: fre okt 08, 2021 9:18 am
Lumanza skrev: tor okt 07, 2021 8:55 pm Ser at Ben White forteller at han og Gabriel ikke forstår hverandre språklig. Kan ikke skjønne annet enn at dette vil by på problemer når de daner midtstopperpar sammen.
Byr på så mye problemer at dere holdt nullen 3 av de 4 siste kampene med dette stopperparet.
Fortsatt mange kamper igjen

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Lumanza skrev: fre okt 08, 2021 12:05 pm
HeskeyTime skrev: fre okt 08, 2021 9:18 am
Lumanza skrev: tor okt 07, 2021 8:55 pm Ser at Ben White forteller at han og Gabriel ikke forstår hverandre språklig. Kan ikke skjønne annet enn at dette vil by på problemer når de daner midtstopperpar sammen.
Byr på så mye problemer at dere holdt nullen 3 av de 4 siste kampene med dette stopperparet.
Fortsatt mange kamper igjen
Tenk når de får tid til å utvikle kommunikasjon i tillegg til den åpenbare kjemien de har allerede.

GoldenTeacher

Legg inn av GoldenTeacher »

HeskeyTime skrev: fre okt 08, 2021 2:16 pm
Lumanza skrev: fre okt 08, 2021 12:05 pm
HeskeyTime skrev: fre okt 08, 2021 9:18 am

Byr på så mye problemer at dere holdt nullen 3 av de 4 siste kampene med dette stopperparet.
Fortsatt mange kamper igjen
Tenk når de får tid til å utvikle kommunikasjon i tillegg til den åpenbare kjemien de har allerede.
Dette er ikke så lett å forstå ser du.

Arsène Wenger

Legg inn av Arsène Wenger »

Arteta kåret til månedens manager for september.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Arsène Wenger skrev: fre okt 08, 2021 7:45 pm Arteta kåret til månedens manager for september.
Og Tomiyasu månedens Arsenalspiller

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Kroenke er forresten på 7.plass over verdens rikeste fotballeiere. 4.plass i PL bak NUFC, City og Chelsea.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Ny smultring på reservekeeper Hein idag mot Hviterussland i VM-kvalikk.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Vi er interessert i å resignere Ox. Huff

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»