Arsenal Football Club - Pride of London

Svar
Enzino
Innlegg: 5989

Re: Arsenal Football Club - Pride of London

Legg inn av Enzino »

Saka nr 2 og Ødegaard nr 3 i Player of the Year kåringen. Haaland selvsagt nr 1 og KdB nr. 4.

Jeg hadde lenge Saka som beste Arsenalspiller denne sesongen, men han har ikke vært i form den siste tiden, så nå synes jeg egentlig de er umulig å skille. MØ har vært best av dem den siste måneden, uten tvil.

Antar Saka får litt ekstra i en slik avstemning rett og slett pga. nasjonalitet, så sånn sett gir det mening at han er foran.

To Arsenalspillere i topp 3 og to nordmenn i topp 3. Ganske syke saker. Man skal ikke veldig mange måneder tilbake før begge deler var ganske utenkelig. 18-24 kanskje.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Bone8 skrev: fre mai 12, 2023 8:29 am
- Tierney
Jeg tror også at det er sannsynlig at han blir solgt. Dessverre.

Men det betyr at vi må ut og handle ny venstre back. For Zinchenko er både en del skadet, og heller ikke det idelle valget på slutten av kamper hvor vi forsvarer en ledelse og blir presset tilbake.

Tavares tror jeg ikke noe på at kan bli god nok som alternativ.

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Enzino skrev: fre mai 12, 2023 2:58 pm
Bone8 skrev: fre mai 12, 2023 8:29 am
- Tierney
Jeg tror også at det er sannsynlig at han blir solgt. Dessverre.

Men det betyr at vi må ut og handle ny venstre back. For Zinchenko er både en del skadet, og heller ikke det idelle valget på slutten av kamper hvor vi forsvarer en ledelse og blir presset tilbake.

Tavares tror jeg ikke noe på at kan bli god nok som alternativ.
Helt enig. En eller annen podcast spekulerte i Tomi som back up der, og en ny høyreback inn, men det har jeg ingen tro på, særlig siden Tomi også har vært mye skadet.

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

Blir det Cancelo så blir jeg veldig happy.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Enzino skrev: fre mai 12, 2023 2:56 pm Saka nr 2 og Ødegaard nr 3 i Player of the Year kåringen. Haaland selvsagt nr 1 og KdB nr. 4.

Jeg hadde lenge Saka som beste Arsenalspiller denne sesongen, men han har ikke vært i form den siste tiden, så nå synes jeg egentlig de er umulig å skille. MØ har vært best av dem den siste måneden, uten tvil.
Kunne gjerne ha snudd opp/ned på den rangeringen for min del.

taknina

Legg inn av taknina »

Jolla skrev: fre mai 12, 2023 4:51 pm
Enzino skrev: fre mai 12, 2023 2:56 pm Saka nr 2 og Ødegaard nr 3 i Player of the Year kåringen. Haaland selvsagt nr 1 og KdB nr. 4.

Jeg hadde lenge Saka som beste Arsenalspiller denne sesongen, men han har ikke vært i form den siste tiden, så nå synes jeg egentlig de er umulig å skille. MØ har vært best av dem den siste måneden, uten tvil.
Kunne gjerne ha snudd opp/ned på den rangeringen for min del.
KdB er PLs beste spiller denne sesongen og den beste spilleren i PL.

pUNKTUM FINALE.

Vike4

Legg inn av Vike4 »

Går rykter om Xhaka tilbake til Bundesliga. Absolutt ikke enig i det. Midtbanen er tynn allerede, og hva med Elneny og ESR? Tror det er gode muligheter for at minst en av de også forsvinner. Tierney, Holding, Tavares og Nelson er nok veldig nær en exit. Det er måte på hva vi kan få inn i løpet av en sommer. Føler vi burde roe ned litt på overgangsmarkedet. Caicedo/Rice og kanskje en midtstopper er egentlig nok.

Vike4

Legg inn av Vike4 »

Zinchenko trener i dag, så ryktene om at han er ute resten av sesongen må være falske.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Arteta er trener idag også, så ryktene om at det plutselig er Zinchenko som er trener må være falske.

Vike4

Legg inn av Vike4 »

Det blir veldig vanskelig å motivere seg når du ikke har noe å spille for, så de er for så vidt unnskyldt. Klasseforskjell på lagene i dag, og fryktelig heldige som ikke tapte mer. Kan ikke annet enn å glede seg over Brighton. Får opp den ene klassespilleren etter den andre for latterlig lave summer.

Jokkemedkniven

Legg inn av Jokkemedkniven »

Vike4 skrev: søn mai 14, 2023 7:34 pm Det blir veldig vanskelig å motivere seg når du ikke har noe å spille for, så de er for så vidt unnskyldt. Klasseforskjell på lagene i dag, og fryktelig heldige som ikke tapte mer. Kan ikke annet enn å glede seg over Brighton. Får opp den ene klassespilleren etter den andre for latterlig lave summer.
Du får feire med en god pils idag.

Jokkemedkniven

Legg inn av Jokkemedkniven »

Vi mistet totalt kontrollen på midtbanen etter at Xhaka og Jorginho ble byttet ut. Vi skapte nok til å gå inn med en ledelse til pause, men når dommeren og VAR sørger for 0-1 og snyter oss for straffe, så blir det vanskelig.

Ellers har dette vært en strålende sesong totalt sett og den gøyeste sesongene jeg har sett av Arsenal så lenge jeg har fulgt med. Vi har en ung stamme i laget der vi har sikret nye kontrakter til Martinelli, Gabriel og Saka. Fortsetter Edu og Arteta med kloke signeringer nå i sommer som tidligere + at vi får Saliba på ny kontrakt, så ser framtiden utrolig lyst ut.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

Vike4 skrev: søn mai 14, 2023 7:34 pm Det blir veldig vanskelig å motivere seg når du ikke har noe å spille for, så de er for så vidt unnskyldt. Klasseforskjell på lagene i dag, og fryktelig heldige som ikke tapte mer. Kan ikke annet enn å glede seg over Brighton. Får opp den ene klassespilleren etter den andre for latterlig lave summer.
--- De hadde jo absolutt fortsatt noe å spille for,det har man så lenge det er matematisk mulig. Seier i dag og man kan fortsatt få 90 poeng. City slår Chelsea men taper mot Brighton og er bare ett poeng foran med en kamp igjen.
Men det var nok 2-2 kampen på Anfield som knakk spiriten denne gangen.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

Men hva er det som går av Brighton da? Utklassing av Arsenal idag og ble fullstendig pulverisert av Everton. Disse resultatene henger jo ikke på greip?

Jokkemedkniven

Legg inn av Jokkemedkniven »

Korgutt skrev: søn mai 14, 2023 7:49 pm Men hva er det som går av Brighton da? Utklassing av Arsenal idag og ble fullstendig pulverisert av Everton. Disse resultatene henger jo ikke på greip?
Everton med Lampard klarte uavgjort mot City på bortebane og Everton med Dyche tapte 0-3 mot samme lag på hjemmebane. Kamper lever sitt eget liv og det har de gjort i alle år.

thomassim

Legg inn av thomassim »

Gratulerer med 2. plassen, må nok en oljesjeik til før Arsenal vinner noe.

DennisB

Legg inn av DennisB »

TerryMcDermott skrev: søn mai 14, 2023 7:48 pm
Vike4 skrev: søn mai 14, 2023 7:34 pm Det blir veldig vanskelig å motivere seg når du ikke har noe å spille for, så de er for så vidt unnskyldt. Klasseforskjell på lagene i dag, og fryktelig heldige som ikke tapte mer. Kan ikke annet enn å glede seg over Brighton. Får opp den ene klassespilleren etter den andre for latterlig lave summer.
--- De hadde jo absolutt fortsatt noe å spille for,det har man så lenge det er matematisk mulig. Seier i dag og man kan fortsatt få 90 poeng. City slår Chelsea men taper mot Brighton og er bare ett poeng foran med en kamp igjen.
Men det var nok 2-2 kampen på Anfield som knakk spiriten denne gangen.
Tror ikke vi kan gi Liverpool kred for den. Vi visste at det var en vanskelig bortekamp.
Men når det samme skjedde mot West Ham, å ikke klare å holde på en 2-0-ledelse, og det ble fulgt opp med 3-3 mot bunnlaget, så sprakk det nok der. Siden har det bare vært krampetrekninger, i kjent stil.

Vike4

Legg inn av Vike4 »

thomassim skrev: søn mai 14, 2023 7:56 pm Gratulerer med 2. plassen, må nok en oljesjeik til før Arsenal vinner noe.
City har blitt en godt styrt klubb, så får folk grine så mye de vil over de sjeikene. Det er selvfølgelig ikke kjekt for noen å se at andre lykkes fordi de gjør en del kloke avgjørelser. Folk sier "ja men City har brukt så og så mye penger siden 2015 og bla bla", men spillersalg er faktisk veldig lite viktig tydeligvis. Net-spend er det som faktisk forteller hvordan en klubb er drevet. City har blitt en verdig vinner av PL, selv om jeg ikke hadde ment det for en del år siden når de startet galskapen.

Vike4

Legg inn av Vike4 »

TerryMcDermott skrev: søn mai 14, 2023 7:48 pm
Vike4 skrev: søn mai 14, 2023 7:34 pm Det blir veldig vanskelig å motivere seg når du ikke har noe å spille for, så de er for så vidt unnskyldt. Klasseforskjell på lagene i dag, og fryktelig heldige som ikke tapte mer. Kan ikke annet enn å glede seg over Brighton. Får opp den ene klassespilleren etter den andre for latterlig lave summer.
--- De hadde jo absolutt fortsatt noe å spille for,det har man så lenge det er matematisk mulig. Seier i dag og man kan fortsatt få 90 poeng. City slår Chelsea men taper mot Brighton og er bare ett poeng foran med en kamp igjen.
Men det var nok 2-2 kampen på Anfield som knakk spiriten denne gangen.
Det var Liverpool kampen som ga laget første knekk, så kom der noen på rekke å rad.
City har 15 seiere på rad i PL nå? Kan ikke gjøre annet enn å applaudere vinner mentaliteten det laget har. De vinner PL fult fortjent, og vi må bare innse at de er noen hakk bedre enn oss og alle andre for øyeblikket.

Brukeravatar
ulfarne
Innlegg: 1543

Legg inn av ulfarne »

Jeg så ikke kampen. Hva faen skjedde? Er spillerne i feriemodus?

Vike4

Legg inn av Vike4 »

ulfarne skrev: søn mai 14, 2023 8:36 pm Jeg så ikke kampen. Hva faen skjedde? Er spillerne i feriemodus?
De sparte kreftene til å gå i 17 mai tog.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

ulfarne skrev: søn mai 14, 2023 8:36 pm Jeg så ikke kampen. Hva faen skjedde? Er spillerne i feriemodus?
De er opp mot en notorisk jukser som har brukt 15 år med økonomisk svindel til å bygge opp en tropp som har trippel dekning. Arsenal må få en dupp i en slik kamp, noe annet er naturstridig.

Nyt det dere har fått til. Det er sinnsykt imponerende, og så tar dere et lite steg til neste sesong. Det er fullt mulig, men å slåss mot en klubb, supportere, manager og spillere uten moral, og som er villig til å gjøre hva som helst for å vinne går ikke.
Sånn bortsett fra av gjengen i Viaplay er det dere som vil hylles denne sesongen. Gratulerer!

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Liten brannfakkkel.

Årets Arsenal er svakere enn Spurs sitt 16/17 utgave.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Jukselaget "verdig vinner", faktisk.

Utrolig hva man skal lese her inne.

Jokkemedkniven

Legg inn av Jokkemedkniven »

Koskinen skrev: søn mai 14, 2023 9:16 pm Liten brannfakkkel.

Årets Arsenal er svakere enn Spurs sitt 16/17 utgave.
Gratulerer med trofeet.

b0lle

Legg inn av b0lle »

SirJames skrev: søn mai 14, 2023 9:23 pm Jukselaget "verdig vinner", faktisk.

Utrolig hva man skal lese her inne.
Da har vi vel ingen verdig vinner i år igjen som vanlig. Det siste laget som vant ligaen med færre poeng en det Arsenal kommer til å ende med i år var Leicester, en sesong der ingen av topplagene presterte. Om Arsenal er avhengig av at alle topplagene skal ha en dårlig sesong for at de skal lykkes fortjener de aldri å vinne.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

b0lle skrev: søn mai 14, 2023 9:51 pm
SirJames skrev: søn mai 14, 2023 9:23 pm Jukselaget "verdig vinner", faktisk.

Utrolig hva man skal lese her inne.
Da har vi vel ingen verdig vinner i år igjen som vanlig. Det siste laget som vant ligaen med færre poeng en det Arsenal kommer til å ende med i år var Leicester, en sesong der ingen av topplagene presterte. Om Arsenal er avhengig av at alle topplagene skal ha en dårlig sesong for at de skal lykkes fortjener de aldri å vinne.
Dette blir jo som med de som forsøkte seg på Mühlegg. De ødelegger seg i forsøket og ser da dårligere ut enn de var. Arsenal skal ha masse kred for det de har gjort denne sesongen, men det er klart strikken ryker til slutt når konkurrenten notorisk jukser.

taknina

Legg inn av taknina »

markantovertak skrev: søn mai 14, 2023 11:00 pm
b0lle skrev: søn mai 14, 2023 9:51 pm
SirJames skrev: søn mai 14, 2023 9:23 pm Jukselaget "verdig vinner", faktisk.

Utrolig hva man skal lese her inne.
Da har vi vel ingen verdig vinner i år igjen som vanlig. Det siste laget som vant ligaen med færre poeng en det Arsenal kommer til å ende med i år var Leicester, en sesong der ingen av topplagene presterte. Om Arsenal er avhengig av at alle topplagene skal ha en dårlig sesong for at de skal lykkes fortjener de aldri å vinne.
Dette blir jo som med de som forsøkte seg på Mühlegg. De ødelegger seg i forsøket og ser da dårligere ut enn de var. Arsenal skal ha masse kred for det de har gjort denne sesongen, men det er klart strikken ryker til slutt når konkurrenten notorisk jukser.
Det må være godt å leve i den bobla som du og Sir James og andre gjør.

Å selv kunne bestemme når rettsamfunnet fungerer og når en skal sette det til side å gå med mobben til sjeriffkontoret for å røske ut å henge fangen.

For saken er jo den at enten så går dere på akkord med deres rettsprinnsipper eller så er dere sorry to say steika domme.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2491

Legg inn av BrannLFC »

Dere var uheldig igår. Utrolig at ikke 1.mål ble annullert og tatt av VAR. En klar forseelse mot Kiwior. Fikk ikke spillerne deres det med seg? 0 protester.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

taknina skrev: man mai 15, 2023 1:11 am
markantovertak skrev: søn mai 14, 2023 11:00 pm
b0lle skrev: søn mai 14, 2023 9:51 pm

Da har vi vel ingen verdig vinner i år igjen som vanlig. Det siste laget som vant ligaen med færre poeng en det Arsenal kommer til å ende med i år var Leicester, en sesong der ingen av topplagene presterte. Om Arsenal er avhengig av at alle topplagene skal ha en dårlig sesong for at de skal lykkes fortjener de aldri å vinne.
Dette blir jo som med de som forsøkte seg på Mühlegg. De ødelegger seg i forsøket og ser da dårligere ut enn de var. Arsenal skal ha masse kred for det de har gjort denne sesongen, men det er klart strikken ryker til slutt når konkurrenten notorisk jukser.
Det må være godt å leve i den bobla som du og Sir James og andre gjør.

Å selv kunne bestemme når rettsamfunnet fungerer og når en skal sette det til side å gå med mobben til sjeriffkontoret for å røske ut å henge fangen.

For saken er jo den at enten så går dere på akkord med deres rettsprinnsipper eller så er dere sorry to say steika domme.
City har blitt dømt for økonomisk juks.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»