Arsenal Football Club - Pride of London

Svar
Jokkemedkniven
Innlegg: 2170

Re: Arsenal Football Club - Pride of London

Legg inn av Jokkemedkniven »

Ødegaard kåret til sesongens spiller.

Moist

Legg inn av Moist »

Jokkemedkniven skrev: fre jun 09, 2023 4:58 pm Ødegaard kåret til sesongens spiller.
Legger ved videosnutten også

https://www.arsenal.com/news/martin-ode ... yer-season

LeCoq

Legg inn av LeCoq »



Deilig!

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

Saliba er viktig. Sender et signal til potensielle nye spillere også. Hadde dette dratt ut utover sommeren, ville mye stått uklart.

Arsène Wenger

Legg inn av Arsène Wenger »

Saliba ser ut til å være i boks, Martin neste og vi kan fokusere på Rice og Caicedo.
Cancelo ser også ut til å være på vei inn.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Jokkemedkniven skrev: fre jun 09, 2023 4:58 pm Ødegaard kåret til sesongens spiller.
Må ha stått mellom han og Saka. Men Sakas lille formsvikt mot slutten av sesongen tippet det nok i MØs favør.

Edit: Ser fra artikkelen av Saka ble nr 2 ja, men marginen var større enn jeg trodde. over 50% på Ødegaard.

Martinelli nr. 3. Tenker Saliba hadde tatt den hvis han hadde holdt seg skadefri ut sesongen. Men Martinelli har også være kanongod, så vel fortjent selv om det ble en litt kjip avslutning med skade helt på tampen for hans del.

Jokkemedkniven
Innlegg: 2170

Legg inn av Jokkemedkniven »

Ornstein melder at vi er enige med Saliba om ny kontrakt!!!!

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Arsène Wenger skrev: lør jun 10, 2023 3:20 pm Saliba ser ut til å være i boks, Martin neste og vi kan fokusere på Rice og Caicedo.
Cancelo ser også ut til å være på vei inn.
Jeg tør ikke ta det for gitt før kontrakten er signert. Men det der var veldig lovende signaler.

Rice ser det ut som om vi lander. Mens Chelsea er favoritt til Caicedo. Må si det hadde vært veldig deilig hvis vi kunne klart å snappe ham foran dem. Men mistenker at han havner på brua.

Hva synes folket om Cancelo ryktene? Kvalitetsspiller selvsagt, og systemspiller, men har jo rukket å bli 29 år allerede.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »



4 års kontrakt. Samme som Martinelli. Litt rart at vi ikke klarer å signere dem på 5 års, men virker jo nesten som en bevisst policy fra klubben når det skjer flere ganger.

Uansett enormt viktig å lande. Ornstein pleier vel sjeldent å bomme. Men vil likevel se det offisielt.

Jokkemedkniven
Innlegg: 2170

Legg inn av Jokkemedkniven »

Enzino skrev: lør jun 10, 2023 3:30 pm

4 års kontrakt. Samme som Martinelli. Litt rart at vi ikke klarer å signere dem på 5 års, men virker jo nesten som en bevisst policy fra klubben når det skjer flere ganger.

Uansett enormt viktig å lande. Ornstein pleier vel sjeldent å bomme. Men vil likevel se det offisielt.
Nå melder Romano at vi skal forhandle med Ødegaard, men jeg regner med at den signeringen havner fort i boks. Men det som bekymrer meg mest er at vi kommer til å stå i samme situasjon i 2026 når hele stammen i laget har 1år igjen av kontrakten sin. Det er utrolig viktig at vi klarer å kjempe helt oppi toppen og vinne noen trofeer de neste 3 sesongene.

Arsène Wenger

Legg inn av Arsène Wenger »

Enzino skrev: lør jun 10, 2023 3:29 pm
Arsène Wenger skrev: lør jun 10, 2023 3:20 pm Saliba ser ut til å være i boks, Martin neste og vi kan fokusere på Rice og Caicedo.
Cancelo ser også ut til å være på vei inn.
Jeg tør ikke ta det for gitt før kontrakten er signert. Men det der var veldig lovende signaler.

Rice ser det ut som om vi lander. Mens Chelsea er favoritt til Caicedo. Må si det hadde vært veldig deilig hvis vi kunne klart å snappe ham foran dem. Men mistenker at han havner på brua.

Hva synes folket om Cancelo ryktene? Kvalitetsspiller selvsagt, og systemspiller, men har jo rukket å bli 29 år allerede.
Cancelo styrker laget, gir konkurranse til Benjamin som kan hoppe inn i midtforsvaret hvis/når Saliba eller Gabriel blir skadet.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Digg!! Får bare håpe han får orden på ryggen til neste sesong for mannen er viktig

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Arsène Wenger skrev: lør jun 10, 2023 3:54 pm
Enzino skrev: lør jun 10, 2023 3:29 pm
Arsène Wenger skrev: lør jun 10, 2023 3:20 pm Saliba ser ut til å være i boks, Martin neste og vi kan fokusere på Rice og Caicedo.
Cancelo ser også ut til å være på vei inn.
Jeg tør ikke ta det for gitt før kontrakten er signert. Men det der var veldig lovende signaler.

Rice ser det ut som om vi lander. Mens Chelsea er favoritt til Caicedo. Må si det hadde vært veldig deilig hvis vi kunne klart å snappe ham foran dem. Men mistenker at han havner på brua.

Hva synes folket om Cancelo ryktene? Kvalitetsspiller selvsagt, og systemspiller, men har jo rukket å bli 29 år allerede.
Cancelo styrker laget, gir konkurranse til Benjamin som kan hoppe inn i midtforsvaret hvis/når Saliba eller Gabriel blir skadet.
At han styrker stallen er helt utvilsomt. Tenkte mer på alle diskusjonene som har gått her inne om å kjøpe spillere over en viss alder. Var vel mange som heller ville ha Mudryk enn Trossard, og så aksepterer man Trossard på 27 år fordi han er god og gjør en jobb, men mange mener han bør være en unntaks-transfer. Kjøpet av Jorghino ble massivt kritisert, osv.

Arsène Wenger

Legg inn av Arsène Wenger »

Enzino skrev: lør jun 10, 2023 6:49 pm
Arsène Wenger skrev: lør jun 10, 2023 3:54 pm
Enzino skrev: lør jun 10, 2023 3:29 pm

Jeg tør ikke ta det for gitt før kontrakten er signert. Men det der var veldig lovende signaler.

Rice ser det ut som om vi lander. Mens Chelsea er favoritt til Caicedo. Må si det hadde vært veldig deilig hvis vi kunne klart å snappe ham foran dem. Men mistenker at han havner på brua.

Hva synes folket om Cancelo ryktene? Kvalitetsspiller selvsagt, og systemspiller, men har jo rukket å bli 29 år allerede.
Cancelo styrker laget, gir konkurranse til Benjamin som kan hoppe inn i midtforsvaret hvis/når Saliba eller Gabriel blir skadet.
At han styrker stallen er helt utvilsomt. Tenkte mer på alle diskusjonene som har gått her inne om å kjøpe spillere over en viss alder. Var vel mange som heller ville ha Mudryk enn Trossard, og så aksepterer man Trossard på 27 år fordi han er god og gjør en jobb, men mange mener han bør være en unntaks-transfer. Kjøpet av Jorghino ble massivt kritisert, osv.
Unge lovende er alltid gøy, men vi går inn i en krevende sesong med et ellevilt kamp-program med den yngste stallen i ligaen
.
Skal vi etablere oss i topp 4, kjempe i Champions League, og FA-cup er erfaring og bred stall alfa og omega.
Jorghino og Trossard har hevet laget og det vil også Cancelo gjøre, uansett om de er 19 eller 29.

I gamle dager sa vi Wenger knows, men nå om dagen sier vi Arteta Knows.
Mydryk who?

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Enzino skrev: lør jun 10, 2023 6:49 pm
Arsène Wenger skrev: lør jun 10, 2023 3:54 pm
Enzino skrev: lør jun 10, 2023 3:29 pm

Jeg tør ikke ta det for gitt før kontrakten er signert. Men det der var veldig lovende signaler.

Rice ser det ut som om vi lander. Mens Chelsea er favoritt til Caicedo. Må si det hadde vært veldig deilig hvis vi kunne klart å snappe ham foran dem. Men mistenker at han havner på brua.

Hva synes folket om Cancelo ryktene? Kvalitetsspiller selvsagt, og systemspiller, men har jo rukket å bli 29 år allerede.
Cancelo styrker laget, gir konkurranse til Benjamin som kan hoppe inn i midtforsvaret hvis/når Saliba eller Gabriel blir skadet.
At han styrker stallen er helt utvilsomt. Tenkte mer på alle diskusjonene som har gått her inne om å kjøpe spillere over en viss alder. Var vel mange som heller ville ha Mudryk enn Trossard, og så aksepterer man Trossard på 27 år fordi han er god og gjør en jobb, men mange mener han bør være en unntaks-transfer. Kjøpet av Jorghino ble massivt kritisert, osv.
Jeg tok alderen til Trossard på hukommelsen. Men det riktige er selvsagt at han akkurat hadde fylt 28 år (i desember 2022) før han kom i januar 2023. Så jeg bommet med ca. 1 måned her.

Vike4

Legg inn av Vike4 »

Rice skal tydeligvis være nær en overgang til oss nå i følge det som skal være en veldig god kilde i The Guardian.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Stan the Man

Bilde

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

Nå må Stan også være The EnglishMAN og ordne et gull der også.

Bjørn

Legg inn av Bjørn »

Vike4 skrev: man jun 12, 2023 10:02 pm Rice skal tydeligvis være nær en overgang til oss nå i følge det som skal være en veldig god kilde i The Guardian.
Da er det vel bare å vente på at Boehly åpner sjekkheftet igjen....

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Bjørn skrev: tir jun 13, 2023 2:20 pm
Vike4 skrev: man jun 12, 2023 10:02 pm Rice skal tydeligvis være nær en overgang til oss nå i følge det som skal være en veldig god kilde i The Guardian.
Da er det vel bare å vente på at Boehly åpner sjekkheftet igjen....
Ser ut som Boehly er mer opptatt med Golden Globe om dagen, får håpe at det var hvor sjekkheftet hans ble brukt :-)

https://www.thewrap.com/todd-boehly-buy ... -the-hfpa/

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Rice er et kult kjøp. Virker som en ekstremt god match for begge parter. Slenger dere Caicedo på toppen av dette har Arsenal et helt spinnvilt lag neste sesong.

startelver

Legg inn av startelver »

Trodde Rice skulle til United ?

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

startelver skrev: ons jun 14, 2023 10:07 am Trodde Rice skulle til United ?
Han skal det. Arsenal-ryktene er bare en smokescreen.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

startelver skrev: ons jun 14, 2023 10:07 am Trodde Rice skulle til United ?
Havner sikkert i Chelsea til slutt er mitt tips, ingenting er avgjort rundt Rice enda offisielt, og i motsetning til Mudryk som jeg er glad for at vi ikke fikk, så vil jeg bli mer skuffet her.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Wengerist skrev: tir jun 13, 2023 11:20 am Nå må Stan også være The EnglishMAN og ordne et gull der også.
Vet jo hva neste i rekken må bli:

Bilde

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

Terminlista blir offentliggjort på torsdag. Jeg er bombesikker på at vi får Luton på bortebane i første ksmp.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Canucks skrev: ons jun 14, 2023 10:28 am
startelver skrev: ons jun 14, 2023 10:07 am Trodde Rice skulle til United ?
Havner sikkert i Chelsea til slutt er mitt tips, ingenting er avgjort rundt Rice enda offisielt, og i motsetning til Mudryk som jeg er glad for at vi ikke fikk, så vil jeg bli mer skuffet her.
Hvis du seriøst tror det, burde sette noen kroner på det. Du får helt opp i 16-1 i odds på det.

Det har vært så klare signaler fra både spiller og klubb over lang tid, og de siste skriverinene om det, at jeg tror overgangen til oss er høyst sannsynlig. Bookiene mener også det samme. Men sikkert er det selvsagt ikke. Jeg blir definitivt skuffet hvis vi ikke lander ham. Særlig hvis Caicedo også glipper (her er Chelsea knepen favoritt foran oss hos Bookiene).

Jeg så en gammel scouting video på ham i går. Skjønner godt at Arteta vil jobbe med ham, for han er steingod på en del ting (han er helt ram på å lese spillet riktig, være på rett sted og snappe ball, så vil gi masse beskyttelse til forsvaret - jeg vil faktisk påstå han er bedre enn Partey på det og har derfor begynt å lure på om han kanskje kan bli en 6er likevel), og så har han et stort forbedringspotensiale i nettopp det Arteta vil kunne lære ham, som handler om småpasningsspilet i trekanter, og det å velge riktige løsninger med ball under press. Men skulle vi lande ham, så ser jeg ikke bort fra at vi må tåle noen feil de første månedene til han lærer seg spillesystemet.

Jokkemedkniven
Innlegg: 2170

Legg inn av Jokkemedkniven »

Onv95 skrev: ons jun 14, 2023 11:42 am Terminlista blir offentliggjort på torsdag. Jeg er bombesikker på at vi får Luton på bortebane i første ksmp.
Og kampen blir spilt på fredagen.

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

Jokkemedkniven skrev: ons jun 14, 2023 4:35 pm
Onv95 skrev: ons jun 14, 2023 11:42 am Terminlista blir offentliggjort på torsdag. Jeg er bombesikker på at vi får Luton på bortebane i første ksmp.
Og kampen blir spilt på fredagen.
Jepp. Glemte å nenve det. Bankers.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Terminlisten har blitt lagt ut nå. Syns vi fikk en forholdsvis chill start på sesongen hvor vi er mest sannsynlig klare favoritter i alle de 6 første kampene:
https://www.livesport.com/no/lag/arsena ... 9f/kamper/

En annen fin quirk med listen er at vi visstnok alle kampene våre etter CL-kamper i gruppespillet er på The Grove. Det kan jo fort være en betydelig fordel for å slippe mye reising mot kamper med kort forberedelsestid.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»