Arsenal Football Club - Pride of London

Svar
DennisB

Re: Arsenal Football Club - Pride of London

Legg inn av DennisB »

Onv95 skrev: ons mar 22, 2023 1:06 pm Hva er oddsen på at en eller flere av Partey, Saka eller Ødegaard får en skade i landslagspausen? Uten disse tre så blir det Conference league neste sesong.
Skal ikke se bort fra at det kommer en skade eller to på de som er hjemme også. De fleste ulykkene skjer jo i hjemmet. Eller var det i Allers?

Vi får se hva vi får plastret sammen 1.april.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Onv95 skrev: ons mar 22, 2023 1:06 pm Hva er oddsen på at en eller flere av Partey, Saka eller Ødegaard får en skade i landslagspausen? Uten disse tre så blir det Conference league neste sesong.
Komisk hvor liten diff det er for oss mellom å garantert kvalle til CL og EL. 11 poeng mer garanterer CL, mens 10 poeng mer garanterer EL.

Det er en "sump" der nede som jeg er veldig glad for at vi ikke er en del av denne sesongen, selvom jeg kan ikke si at nervene er noe mindre tynnslitte der vi er med en skalla spanjol og langhåra jærbuing på jakt etter oss :P

Wellé

Legg inn av Wellé »

Özil har lagt opp. En fantastisk spiller og min favorittspiller utenfor Arsenal da vi signerte han. Var også på hans første hjemmekamp på Ashburton Grove hvor han hadde tre FPL assist (2 ekte og 1 retur på skudd som Ramsey puttet). Var min beste kampopplevelse på stadion bortsett fra da jeg så oss mot Chelsea på Highbury i 03/04.

Arsenal-karrieren endte dessverre ikke som man skulle ønsket, men sett i ettertid så vil jeg fokusere på spilleren han var for oss før kontraktforlengelsen. Da var han en nytelse å se på.

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Wellé skrev: ons mar 22, 2023 1:56 pm Özil har lagt opp. En fantastisk spiller og min favorittspiller utenfor Arsenal da vi signerte han. Var også på hans første hjemmekamp på Ashburton Grove hvor han hadde tre FPL assist (2 ekte og 1 retur på skudd som Ramsey puttet). Var min beste kampopplevelse på stadion bortsett fra da jeg så oss mot Chelsea på Highbury i 03/04.

Arsenal-karrieren endte dessverre ikke som man skulle ønsket, men sett i ettertid så vil jeg fokusere på spilleren han var for oss før kontraktforlengelsen. Da var han en nytelse å se på.
Spilleren vi hentet ga meg enorm tro på at vi igjen kunne konkurrere. Når vi fulgte opp med Sanchez, ble jeg nesten sikker. Første sesongen med de to var han enorm.

Dessverre gikk det nedover. Med spill, innsats og humør.

Måten han har opptrådt mot slutten av tiden i Arsenal, og etter han dro ("Trust the process"-tweeten etter 5-0 mot City, for eksempel) gjør at han ikke har en høy stjerne hos meg lenger.

Men det er umulig å ikke se at mannen var en gudebenådet fotballspiller. Så ham live to ganger, og begge gangene ble jeg sjukt imponert av touch'en. Kun Bergkamp kan måle seg.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Wellé skrev: ons mar 22, 2023 1:56 pm Özil har lagt opp. En fantastisk spiller og min favorittspiller utenfor Arsenal da vi signerte han. Var også på hans første hjemmekamp på Ashburton Grove hvor han hadde tre FPL assist (2 ekte og 1 retur på skudd som Ramsey puttet). Var min beste kampopplevelse på stadion bortsett fra da jeg så oss mot Chelsea på Highbury i 03/04.

Arsenal-karrieren endte dessverre ikke som man skulle ønsket, men sett i ettertid så vil jeg fokusere på spilleren han var for oss før kontraktforlengelsen. Da var han en nytelse å se på.
Det er 19,5 år siden, oktober 2003, hvis det er ligaen du tenker på. Da tipper jeg du er en av de relativt få norske goonere som har sett Thierry Henry live. Han scora vel 2-1- og vinnermålet i den kampen 👍

Eller, tenker du på CL-exiten vår i kvarten mot Chelsea i april 2004? Vi tapte 2-1 på Highbury da, etter 1-1 på brua.

Jeg kjenner ikke alderen din, men noe sier meg at du var en veldig ung Welle den gangen.

Wellé

Legg inn av Wellé »

DennisB skrev: ons mar 22, 2023 3:12 pm
Wellé skrev: ons mar 22, 2023 1:56 pm Özil har lagt opp. En fantastisk spiller og min favorittspiller utenfor Arsenal da vi signerte han. Var også på hans første hjemmekamp på Ashburton Grove hvor han hadde tre FPL assist (2 ekte og 1 retur på skudd som Ramsey puttet). Var min beste kampopplevelse på stadion bortsett fra da jeg så oss mot Chelsea på Highbury i 03/04.

Arsenal-karrieren endte dessverre ikke som man skulle ønsket, men sett i ettertid så vil jeg fokusere på spilleren han var for oss før kontraktforlengelsen. Da var han en nytelse å se på.
Det er 19,5 år siden, oktober 2003, hvis det er ligaen du tenker på. Da tipper jeg du er en av de få norske goonere som har sett Thierry Henry live. Han scora vel 2-1- og vinnermålet i den kampen 👍

Eller, tenker du på CL-exiten vår mot Chelsea i april 2004? Vi tapte 2-1 på Highbury da, etter 1-1 på brua.

Jeg kjenner ikke alderen din, men noe sier meg at du var en veldig ung Welle den gangen.
Det var en 14 år gammel Wellewinho som var på Highbury den dagen.

Far og jeg reiste med Gooners Norway og hadde en pakkedeal som inkluderte hotell. Tilfeldigvis så var det samme hotell som Chelsea-spillerne spiste frokosten sin på på kampdagen. Far lurte på om jeg ikke hadde lyst til å gå bort for å spørre om autografer, men som den erkegooneren jeg er så så jeg bare dumt på han og spurte han om han var idiot.

Et annet aspekt med at vi reiste med Gooner Norway den gangen, og som jeg tror jeg har nevnt noen ganger tidligere, er at reiselederen hadde to billetter til Players Lounge til den kampen som han ga bort til de to yngste av reisefølget, og jeg var en av de to heldige der. Fikk hilse på Henry, Vieira, Gilberto, en ung Fabregas og spurte Wenger om jeg kunne sitte til hotellet (actually true story).

Ref scoringen du nevner så satt jeg maks 10 rader opp fra banen bak målet til Chelsea da Henry flakset inn den ballen. Cudicini med en gedigen keepertabbe som gjorde meg sjeldent lykkelig.

Blir nok umulig å toppe den turen i min levetid :P

DennisB

Legg inn av DennisB »

Wellé skrev: ons mar 22, 2023 3:19 pm
DennisB skrev: ons mar 22, 2023 3:12 pm
Wellé skrev: ons mar 22, 2023 1:56 pm Özil har lagt opp. En fantastisk spiller og min favorittspiller utenfor Arsenal da vi signerte han. Var også på hans første hjemmekamp på Ashburton Grove hvor han hadde tre FPL assist (2 ekte og 1 retur på skudd som Ramsey puttet). Var min beste kampopplevelse på stadion bortsett fra da jeg så oss mot Chelsea på Highbury i 03/04.

Arsenal-karrieren endte dessverre ikke som man skulle ønsket, men sett i ettertid så vil jeg fokusere på spilleren han var for oss før kontraktforlengelsen. Da var han en nytelse å se på.
Det er 19,5 år siden, oktober 2003, hvis det er ligaen du tenker på. Da tipper jeg du er en av de få norske goonere som har sett Thierry Henry live. Han scora vel 2-1- og vinnermålet i den kampen 👍

Eller, tenker du på CL-exiten vår mot Chelsea i april 2004? Vi tapte 2-1 på Highbury da, etter 1-1 på brua.

Jeg kjenner ikke alderen din, men noe sier meg at du var en veldig ung Welle den gangen.
Det var en 14 år gammel Wellewinho som var på Highbury den dagen.

Far og jeg reiste med Gooners Norway og hadde en pakkedeal som inkluderte hotell. Tilfeldigvis så var det samme hotell som Chelsea-spillerne spiste frokosten sin på på kampdagen. Far lurte på om jeg ikke hadde lyst til å gå bort for å spørre om autografer, men som den erkegooneren jeg er så så jeg bare dumt på han og spurte han om han var idiot.

Et annet aspekt med at vi reiste med Gooner Norway den gangen, og som jeg tror jeg har nevnt noen ganger tidligere, er at reiselederen hadde to billetter til Players Lounge til den kampen som han ga bort til de to yngste av reisefølget, og jeg var en av de to heldige der. Fikk hilse på Henry, Vieira, Gilberto, en ung Fabregas og spurte Wenger om jeg kunne sitte til hotellet (actually true story).

Ref scoringen du nevner så satt jeg maks 10 rader opp fra banen bak målet til Chelsea da Henry flakset inn den ballen. Cudicini med en gedigen keepertabbe som gjorde meg sjeldent lykkelig.

Blir nok umulig å toppe den turen i min levetid :P
Må ha vært en fantastisk opplevelse. Minner for livet.

Jeg hadde en lignende greie med svigersønnen min på Old Trafford i vår prime. Han var ihuga United-fan, og vi dro over for å se Arsenal bli gruset av United med 6-1.. For han var helgen komplett, (samme alder som deg), vi var på museumet på OT, og fikk også en visning på stadion dagen i forveien, og traff på noen United-spillere, med autografer etc. Ikke det samme for meg selvsagt, men han var i ekstase.

Nei, sånt skal mye til for å toppe ;)
Sist redigert av DennisB den ons mar 22, 2023 3:39 pm, redigert 1 gang totalt.

PerSmertesacker

Legg inn av PerSmertesacker »

Bone8 skrev: ons mar 22, 2023 2:44 pm
Wellé skrev: ons mar 22, 2023 1:56 pm Özil har lagt opp. En fantastisk spiller og min favorittspiller utenfor Arsenal da vi signerte han. Var også på hans første hjemmekamp på Ashburton Grove hvor han hadde tre FPL assist (2 ekte og 1 retur på skudd som Ramsey puttet). Var min beste kampopplevelse på stadion bortsett fra da jeg så oss mot Chelsea på Highbury i 03/04.

Arsenal-karrieren endte dessverre ikke som man skulle ønsket, men sett i ettertid så vil jeg fokusere på spilleren han var for oss før kontraktforlengelsen. Da var han en nytelse å se på.
Spilleren vi hentet ga meg enorm tro på at vi igjen kunne konkurrere. Når vi fulgte opp med Sanchez, ble jeg nesten sikker. Første sesongen med de to var han enorm.

Dessverre gikk det nedover. Med spill, innsats og humør.

Måten han har opptrådt mot slutten av tiden i Arsenal, og etter han dro ("Trust the process"-tweeten etter 5-0 mot City, for eksempel) gjør at han ikke har en høy stjerne hos meg lenger.

Men det er umulig å ikke se at mannen var en gudebenådet fotballspiller. Så ham live to ganger, og begge gangene ble jeg sjukt imponert av touch'en. Kun Bergkamp kan måle seg.
Hav var tidvis en gudebenådet fotballspiller, men dessverre en rass fyr.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Merkes at Bacary er utestengt ja, når det heller blir mimring her inne etter ett innlegg om Özil :lol:

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

DennisB skrev: ons mar 22, 2023 3:27 pm
Et annet aspekt med at vi reiste med Gooner Norway den gangen, og som jeg tror jeg har nevnt noen ganger tidligere, er at reiselederen hadde to billetter til Players Lounge til den kampen som han ga bort til de to yngste av reisefølget, og jeg var en av de to heldige der. Fikk hilse på Henry, Vieira, Gilberto, en ung Fabregas og spurte Wenger om jeg kunne sitte til hotellet (actually true story).

Ref scoringen du nevner så satt jeg maks 10 rader opp fra banen bak målet til Chelsea da Henry flakset inn den ballen. Cudicini med en gedigen keepertabbe som gjorde meg sjeldent lykkelig.
Det der er drøyt kult. Kanskje ikke så enkelt å forstå hvor spes det var der og da i den alderen? Jeg har sett Henry, Bergkamp, Adams, Ljungberg og Vieira live, og hadde til og med billetter på VIP-tribunen på Millienium (Sven Gøran Ericsson satt 4 plasser til høyre for meg), men din opplevelse med å treffe dem er jo enda kulere. :lol:

Når det gjelder den scoringen, så er den så spesiell at man husker den mange år etterpå selv om man ikke har sett den live. Den dagen skulle jeg og en kompis jeg bodde sammen med ha svært vors med middag og fullt opplegg. Så stua var full av folk. Da innlegget ble slått (Ljungberg eller Lauren? husker ikke, men det kom fra høyresiden), og jeg så det var ganske løst rett mot keeper, så gikk jeg for å hente en øl i kjøleskapet. Og så hørte jeg folk skrek bak meg. Kunne nesten ikke tro at det innlegget skulle føre til mål, så trodde først de fleipet med meg. Måtte ty til reprisen for å få sett målet. Haha...

DennisB

Legg inn av DennisB »

Özil var en kul fyr, på banen i hvertfall. Som spiller var han unik, og kunne skinne i en tid og i lag som hadde råd til å ha en spiller på banen med relative svakheter i det defensive spillet. Tror ikke det kunne funket i dagens mer moderne fotball, med høyt press og kollektivt forsvarsspill. Men hos Real Madrid, for Tyskland og en god stund for oss, funket det veldig bra, så lenge disse lagene eide ballen, og han kunne styre spillet på Ødegaard-vis. Og hadde gode defensive midtbanespillere forøvrig.

Som fyr utenfor banen, kan man sikkert diskutere ting og tang, man setter seg jo i en skvis når man er kompis med Erdogan. Men sånt bryr meg veldig sjelden, jeg ser tilbake på Özils tid i Arsenal på hva han gjorde og betydde på banen. En fantastisk spiller på sitt beste.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Enzino skrev: ons mar 22, 2023 3:49 pm
DennisB skrev: ons mar 22, 2023 3:27 pm
Et annet aspekt med at vi reiste med Gooner Norway den gangen, og som jeg tror jeg har nevnt noen ganger tidligere, er at reiselederen hadde to billetter til Players Lounge til den kampen som han ga bort til de to yngste av reisefølget, og jeg var en av de to heldige der. Fikk hilse på Henry, Vieira, Gilberto, en ung Fabregas og spurte Wenger om jeg kunne sitte til hotellet (actually true story).

Ref scoringen du nevner så satt jeg maks 10 rader opp fra banen bak målet til Chelsea da Henry flakset inn den ballen. Cudicini med en gedigen keepertabbe som gjorde meg sjeldent lykkelig.
Det der er drøyt kult. Kanskje ikke så enkelt å forstå hvor spes det var der og da i den alderen? Jeg har sett Henry, Bergkamp, Adams, Ljungberg og Vieira live, og hadde til og med billetter på VIP-tribunen på Millienium (Sven Gøran Ericsson satt 4 plasser til høyre for meg), men din opplevelse med å treffe dem er jo enda kulere. :lol:

Når det gjelder den scoringen, så er den så spesiell at man husker den mange år etterpå selv om man ikke har sett den live. Den dagen skulle jeg og en kompis jeg bodde sammen med ha svært vors med middag og fullt opplegg. Så stua var full av folk. Da innlegget ble slått (Ljungberg eller Lauren? husker ikke, men det kom fra høyresiden), og jeg så det var ganske løst rett mot keeper, så gikk jeg for å hente en øl i kjøleskapet. Og så hørte jeg folk skrek bak meg. Kunne nesten ikke tro at det innlegget skulle føre til mål, så trodde først de fleipet med meg. Måtte ty til reprisen for å få sett målet. Haha...
Welle skrev, ja :D

Jeg var nok litt eldre enn 14 den gangen :lol:

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

DennisB skrev: ons mar 22, 2023 3:56 pm
Enzino skrev: ons mar 22, 2023 3:49 pm
DennisB skrev: ons mar 22, 2023 3:27 pm
Et annet aspekt med at vi reiste med Gooner Norway den gangen, og som jeg tror jeg har nevnt noen ganger tidligere, er at reiselederen hadde to billetter til Players Lounge til den kampen som han ga bort til de to yngste av reisefølget, og jeg var en av de to heldige der. Fikk hilse på Henry, Vieira, Gilberto, en ung Fabregas og spurte Wenger om jeg kunne sitte til hotellet (actually true story).

Ref scoringen du nevner så satt jeg maks 10 rader opp fra banen bak målet til Chelsea da Henry flakset inn den ballen. Cudicini med en gedigen keepertabbe som gjorde meg sjeldent lykkelig.
Det der er drøyt kult. Kanskje ikke så enkelt å forstå hvor spes det var der og da i den alderen? Jeg har sett Henry, Bergkamp, Adams, Ljungberg og Vieira live, og hadde til og med billetter på VIP-tribunen på Millienium (Sven Gøran Ericsson satt 4 plasser til høyre for meg), men din opplevelse med å treffe dem er jo enda kulere. :lol:

Når det gjelder den scoringen, så er den så spesiell at man husker den mange år etterpå selv om man ikke har sett den live. Den dagen skulle jeg og en kompis jeg bodde sammen med ha svært vors med middag og fullt opplegg. Så stua var full av folk. Da innlegget ble slått (Ljungberg eller Lauren? husker ikke, men det kom fra høyresiden), og jeg så det var ganske løst rett mot keeper, så gikk jeg for å hente en øl i kjøleskapet. Og så hørte jeg folk skrek bak meg. Kunne nesten ikke tro at det innlegget skulle føre til mål, så trodde først de fleipet med meg. Måtte ty til reprisen for å få sett målet. Haha...
Welle skrev, ja :D

Jeg var nok litt eldre enn 14 den gangen :lol:
Nå gikk det litt for fort i svingen ja... haha...

Blandet sammen innleggene i en deilig saus der. Uansett rått å få møte gutta i voksen alder da! ;-)

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

Adebayors avskjedsvideo 😂

Med videoen fra den famøse feiringen mot oss… da er man rimelig bitter😃

Varer vel ikke lenge før han er i trenerteamet til u18 hos oss eller noe da😉

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Wengerist skrev: ons mar 22, 2023 6:46 pm Adebayors avskjedsvideo 😂

Med videoen fra den famøse feiringen mot oss… da er man rimelig bitter😃

Varer vel ikke lenge før han er i trenerteamet til u18 hos oss eller noe da😉
Han vil uansett alltid være en viktig del av historien til den ærverdige klubben Manchester City da!

startelver

Legg inn av startelver »

Det er vel City sitt håp at det kommer skader i hos Arsenal.

City sender egen fysio med Haaland og de sniker seg tilbake til Manchester, mens Ødegaard er åpent vilt.

DennisB

Legg inn av DennisB »

startelver skrev: ons mar 22, 2023 8:27 pm Det er vel City sitt håp at det kommer skader i hos Arsenal.

City sender egen fysio med Haaland og de sniker seg tilbake til Manchester, mens Ødegaard er åpent vilt.
Tviler på at noen av lagene ønsker skader på de andre. Jeg tror du blander Premier League med Gallipoli.

Haaland er nok tilbake når PL starter opp igjen. Han har blitt for stor for vår lille verden i Norge, dessverre.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Dette ser jo ikke bra ut. Nok en jente som anmelder Partey.
https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... ation.html

DennisB

Legg inn av DennisB »

Wellé skrev: tor mar 23, 2023 11:44 am Dette ser jo ikke bra ut. Nok en jente som anmelder Partey.
https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... ation.html
Spesielt hvis det denne gangen dreier seg om anklagelser som har skjedd på britisk jord, kan det se stygt ut.
Mye kan vel tyde på at Partey slapp såpass lett unna de forrige anklagene pga. jurisdiksjon.

Men nå, som da, får vi bare avvente. Kan jo være storm i et vannglass, vi får se, eller i verste fall oppspinn og løgner. Holder alle muligheter åpne.

Wellé

Legg inn av Wellé »

DennisB skrev: tor mar 23, 2023 11:53 am
Wellé skrev: tor mar 23, 2023 11:44 am Dette ser jo ikke bra ut. Nok en jente som anmelder Partey.
https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... ation.html
Spesielt hvis det denne gangen dreier seg om anklagelser som har skjedd på britisk jord, kan det se stygt ut.
Mye kan vel tyde på at Partey slapp unna de forrige anklagene pga. jurisdiksjon.

Men nå, som da, får vi bare avvente. Kan jo være storm i et vannglass, vi får se, eller i verste fall oppspinn og løgner. Holder alle muligheter åpne.
Det var en som ble droppet og så er det en som fortsatt er under etterforskning såvidt jeg har forstått det. Nå kom det en tredje anklager for en hendelse som skjedde februar 2022.

Det ser virkelig ikke bra ut for klubben, og spesielt ikke hvis han blir dømt.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Hyggeligere nyheter

Moist

Legg inn av Moist »

DennisB skrev: tor mar 23, 2023 11:53 am
Wellé skrev: tor mar 23, 2023 11:44 am Dette ser jo ikke bra ut. Nok en jente som anmelder Partey.
https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... ation.html
Spesielt hvis det denne gangen dreier seg om anklagelser som har skjedd på britisk jord, kan det se stygt ut.
Mye kan vel tyde på at Partey slapp såpass lett unna de forrige anklagene pga. jurisdiksjon.

Men nå, som da, får vi bare avvente. Kan jo være storm i et vannglass, vi får se, eller i verste fall oppspinn og løgner. Holder alle muligheter åpne.
Står vel i artikkelen at det var på ferie i Middelhavet og ikke på britisk jord dog.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Moist skrev: tor mar 23, 2023 12:30 pm
DennisB skrev: tor mar 23, 2023 11:53 am
Wellé skrev: tor mar 23, 2023 11:44 am Dette ser jo ikke bra ut. Nok en jente som anmelder Partey.
https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... ation.html
Spesielt hvis det denne gangen dreier seg om anklagelser som har skjedd på britisk jord, kan det se stygt ut.
Mye kan vel tyde på at Partey slapp såpass lett unna de forrige anklagene pga. jurisdiksjon.

Men nå, som da, får vi bare avvente. Kan jo være storm i et vannglass, vi får se, eller i verste fall oppspinn og løgner. Holder alle muligheter åpne.
Står vel i artikkelen at det var på ferie i Middelhavet og ikke på britisk jord dog.
Hadde ikke den siste skjedd i Hertfordshire?

Syns det var en rotete og dårlig artikkel, men det er jo klassisk for DM. Er så mye reklame at det er lett å miste en setning eller et avsnitt, men de var den eneste kilden jeg fant da jeg postet det.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Moist skrev: tor mar 23, 2023 12:30 pm
DennisB skrev: tor mar 23, 2023 11:53 am
Wellé skrev: tor mar 23, 2023 11:44 am Dette ser jo ikke bra ut. Nok en jente som anmelder Partey.
https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... ation.html
Spesielt hvis det denne gangen dreier seg om anklagelser som har skjedd på britisk jord, kan det se stygt ut.
Mye kan vel tyde på at Partey slapp såpass lett unna de forrige anklagene pga. jurisdiksjon.

Men nå, som da, får vi bare avvente. Kan jo være storm i et vannglass, vi får se, eller i verste fall oppspinn og løgner. Holder alle muligheter åpne.
Står vel i artikkelen at det var på ferie i Middelhavet og ikke på britisk jord dog.
I linken som er postet står det Hertfordshire. Du ser ut til å blande med juni-anmeldelsen, som skjedde på ferie. Det er tre forskjellige anmeldelser, de to første er også beskrevet i artikkelen.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Wellé skrev: tor mar 23, 2023 12:34 pm
Moist skrev: tor mar 23, 2023 12:30 pm
DennisB skrev: tor mar 23, 2023 11:53 am
Spesielt hvis det denne gangen dreier seg om anklagelser som har skjedd på britisk jord, kan det se stygt ut.
Mye kan vel tyde på at Partey slapp såpass lett unna de forrige anklagene pga. jurisdiksjon.

Men nå, som da, får vi bare avvente. Kan jo være storm i et vannglass, vi får se, eller i verste fall oppspinn og løgner. Holder alle muligheter åpne.
Står vel i artikkelen at det var på ferie i Middelhavet og ikke på britisk jord dog.
Hadde ikke den siste skjedd i Hertfordshire?

Syns det var en rotete og dårlig artikkel, men det er jo klassisk for DM. Er så mye reklame at det er lett å miste en setning eller et avsnitt, men de var den eneste kilden jeg fant da jeg postet det.
Synes artikkelen er klar nok. De bare legger til de to først anmeldelsene for å lage en kontekst. Det skilles på anmeldelsene med måneder, så det ikke blir en kok ut av det.

Den siste anmeldte hendelsen skal angivelig ha skjedd i Hertfordshire, i februar 2022.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Wellé skrev: tor mar 23, 2023 11:44 am Dette ser jo ikke bra ut. Nok en jente som anmelder Partey.
https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... ation.html
Der hvor ting skurrer litt:
"According to the Sun, the player is under caution at a police station and has spent hours being quizzed over the latest allegation."

Mer enn nok bildebevis på at Partey er i Ghana og tviler på at Ghanesiske myndigheter hadde gitt engelsk politi tillatelse til å anholde landets største fotballstjerne rett før han skal spille landskamp.

Det virker også som at The Sun er eneste kilden for denne tredje anmeldelsen. Fant kun to andre kilder som omtaler det, og det er linkede DM og Football London, og begge henviser til The Sun. Nå vil jeg bare ettertrykkelig si at jeg ikke avfeier denne potensielle tredje anmeldelsen, men hvis det er en avis jeg ikke har problemer med å se for meg finne på dette så er det The Sun.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Wellé skrev: tor mar 23, 2023 1:10 pm
Wellé skrev: tor mar 23, 2023 11:44 am Dette ser jo ikke bra ut. Nok en jente som anmelder Partey.
https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... ation.html
Der hvor ting skurrer litt:
"According to the Sun, the player is under caution at a police station and has spent hours being quizzed over the latest allegation."

Mer enn nok bildebevis på at Partey er i Ghana og tviler på at Ghanesiske myndigheter hadde gitt engelsk politi tillatelse til å anholde landets største fotballstjerne rett før han skal spille landskamp.

Det virker også som at The Sun er eneste kilden for denne tredje anmeldelsen. Fant kun to andre kilder som omtaler det, og det er linkede DM og Football London, og begge henviser til The Sun. Nå vil jeg bare ettertrykkelig si at jeg ikke avfeier denne potensielle tredje anmeldelsen, men hvis det er en avis jeg ikke har problemer med å se for meg finne på dette så er det The Sun.
De timene i avhør kan jo ha skjedd for noen dager siden da. Mandag f.eks, dagen etter kampen vår. Han kan vel ha reist direkte til Ghana etter det, allerede mandag kveld. Vi vet jo hvor upresise aviser kan være.

Nei, det er ikke godt å si. Bare å avvente.

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Wellé skrev: tor mar 23, 2023 11:55 am
DennisB skrev: tor mar 23, 2023 11:53 am
Wellé skrev: tor mar 23, 2023 11:44 am Dette ser jo ikke bra ut. Nok en jente som anmelder Partey.
https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... ation.html
Spesielt hvis det denne gangen dreier seg om anklagelser som har skjedd på britisk jord, kan det se stygt ut.
Mye kan vel tyde på at Partey slapp unna de forrige anklagene pga. jurisdiksjon.

Men nå, som da, får vi bare avvente. Kan jo være storm i et vannglass, vi får se, eller i verste fall oppspinn og løgner. Holder alle muligheter åpne.
Det var en som ble droppet og så er det en som fortsatt er under etterforskning såvidt jeg har forstått det. Nå kom det en tredje anklager for en hendelse som skjedde februar 2022.

Det ser virkelig ikke bra ut for klubben, og spesielt ikke hvis han blir dømt.
Altså, ærlig talt. Hvor dum kan han være?

Hvis det er hold i dette håper jeg han går på hue og ræva ut av klubben så snart som mulig.

Hvor mye røyk uten ild?

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

Sånn ca føler jeg meg for tiden:

Arsène Wenger

Legg inn av Arsène Wenger »

Onv95 skrev: tor mar 23, 2023 3:57 pm Sånn ca føler jeg meg for tiden:
Etter nærmere 20 år i ingenmannsland er Arsenal endelig tilbake, og jeg skal nyte hvert eneste sekund av denne sesongen.
Godt mulig vi kommer på 2.plass etter City, men fy fasan hvilken sesong det har vært.
Ødegård, Saliba, White, Partey, Xhaka, Gabrielx3, Partey, Zinchenko og nå Trossard, hvilken gjeng og hvilken framtid.
Fotball blir så meget bedre om vi kan leve i nuet, nyte og sette pris oppturene når de først er der og der er vi nå. Det er jo det fotball egentlig dreier seg om.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»