Arsenal Football Club - Pride of London

Svar
Myshkin

Re: Arsenal Football Club - Pride of London

Legg inn av Myshkin »

Lew_Ashby skrev: tir aug 03, 2021 10:31 am
Myshkin skrev: tir aug 03, 2021 10:00 am
Lew_Ashby skrev: tir aug 03, 2021 9:31 am Takk for kampen på søndag, folkens. Tidvis fint angrepsspill fra dere, men defensivt var det halloy, særlig i det kollektive presset. Skjønner at Arteta eksperimenterer litt i preseason, men kan jo ikke presse slik at en blind pasning forbi pressleddet fører til angrepsspillere alene med en forsvarer flere ganger ila en omgang. Trigget nesten min Villas-Boas-PTSD av å se på.

ESR er forresten en diamant. Misunner dere to egenproduserte kongespillere som ham og Saka.
Tror ikke vi i utgangspunktet er så redd for det defensive. Vi slapp inn kun 39 mål sist sesong. Det var tredje best i ligaen. Arteta har virkelig strammet opp det defensive uten den helt store klassen på forsvarsspillerne.
Ja, dere var solide defensivt i fjor. Men det presset som Arteta forsøkte i 1.omgang funket i hvert fall ikke godt. Tipper uansett dere blir gode defensivt igjen i årets sesong.
Jeg så ikke kampen, så kan ikke uttale meg om den. Men tviler ikke på at det høye presset feilet. Det ble brukt med vekslende hell sist sesong. Mot Man Utd fungerte det svært godt, men mot Villareal var det tidvis smertefullt å se på (selv om det tidvis fungerte i den kampen også), for eksempel. Erfaringene da var nok at et slikt press fungerte dårlig for oss mot lag som er gode til å spille det av, men godt mot lag som var dårlige/mindre gode til det - naturlig nok. Konklusjonen må vel være at vi selv er middels gode på å gjennomføre det - og når det feiler ser det stygt ut.

Den store utfordringen neste sesong er nok å bygge et offensiv basert på en soldid defensiv base. Vi fikk det delvis til i andre halvdel av forrige sesong etter at Ødegaard kom, men nå er vi en slik spiller short.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Myshkin skrev: tir aug 03, 2021 10:45 am
Jeg så ikke kampen, så kan ikke uttale meg om den. Men tviler ikke på at det høye presset feilet. Det ble brukt med vekslende hell sist sesong. Mot Man Utd fungerte det svært godt, men mot Villareal var det tidvis smertefullt å se på (selv om det tidvis fungerte i den kampen også), for eksempel. Erfaringene da var nok at et slikt press fungerte dårlig for oss mot lag som er gode til å spille det av, men godt mot lag som var dårlige/mindre gode til det - naturlig nok. Konklusjonen må vel være at vi selv er middels gode på å gjennomføre det - og når det feiler ser det stygt ut.

Den store utfordringen neste sesong er nok å bygge et offensiv basert på en soldid defensiv base. Vi fikk det delvis til i andre halvdel av forrige sesong etter at Ødegaard kom, men nå er vi en slik spiller short.
Du har nok rett i den vurderingen, Chelsea under Tuchel var ekstreme på å utnytte aggressivt press fra motstander forrige sesong. Kan bare huske United (0-0) og tidvis dere (0-1) som fikk mye ut av høyt press. City, Real Madrid og Liverpool ble tidvis avkledd da de forsøkte seg.

ESR er ikke veldig lik Øde i spillestil, men om han fortsetter med det han viste i Chelsea-kampen så kan han i hvert fall bli skapende for dere offensivt. Imponerte meg stort.

Myshkin

Legg inn av Myshkin »

Lew_Ashby skrev: tir aug 03, 2021 10:50 am
Myshkin skrev: tir aug 03, 2021 10:45 am
Jeg så ikke kampen, så kan ikke uttale meg om den. Men tviler ikke på at det høye presset feilet. Det ble brukt med vekslende hell sist sesong. Mot Man Utd fungerte det svært godt, men mot Villareal var det tidvis smertefullt å se på (selv om det tidvis fungerte i den kampen også), for eksempel. Erfaringene da var nok at et slikt press fungerte dårlig for oss mot lag som er gode til å spille det av, men godt mot lag som var dårlige/mindre gode til det - naturlig nok. Konklusjonen må vel være at vi selv er middels gode på å gjennomføre det - og når det feiler ser det stygt ut.

Den store utfordringen neste sesong er nok å bygge et offensiv basert på en soldid defensiv base. Vi fikk det delvis til i andre halvdel av forrige sesong etter at Ødegaard kom, men nå er vi en slik spiller short.
Du har nok rett i den vurderingen, Chelsea under Tuchel var ekstreme på å utnytte aggressivt press fra motstander forrige sesong. Kan bare huske United (0-0) og tidvis dere (0-1) som fikk mye ut av høyt press. City, Real Madrid og Liverpool ble tidvis avkledd da de forsøkte seg.

ESR er ikke veldig lik Øde i spillestil, men om han fortsetter med det han viste i Chelsea-kampen så kan han i hvert fall bli skapende for dere offensivt. Imponerte meg stort.
ESR er en av mine aboslutte favorittspillere. Nydelig eksplosiv, no nonsense spillestil som er direkte på mål og en teknisk finesse som man er født med. Vanvittig arbeidskapasitet også. Er et av de største talentene som har kommet ut av akademiet vårt på lang, lang tid (sammen med Saka, selvfølgelig). Så jeg er helt enig i din vurdering.

ESR er nok en av de som i tillegg trenger litt kreativitet rundt seg. Er nok derfor han spilte på sitt beste med Lacazette forran seg og Saka ved siden av seg før Ødegaard kom, og etter Ødegaard kom var han på sitt beste på venstresiden når han kombinerte med Ødegaard og Tierney. Han er litt pass and run - noe som er befriende deilig etter år med balltrillere. Derfor Ramsey var min favoritt i sin tid.

Jeg tror ikke ESR er typen til å fylle det kreative rommet som 10-er - til tross for det nye draktnummeret. Da blir det i så fall mer den gode gamle shaddow striker 10-eren, og ikke som playmaker.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Myshkin skrev: tir aug 03, 2021 11:02 am
Lew_Ashby skrev: tir aug 03, 2021 10:50 am
Myshkin skrev: tir aug 03, 2021 10:45 am
Jeg så ikke kampen, så kan ikke uttale meg om den. Men tviler ikke på at det høye presset feilet. Det ble brukt med vekslende hell sist sesong. Mot Man Utd fungerte det svært godt, men mot Villareal var det tidvis smertefullt å se på (selv om det tidvis fungerte i den kampen også), for eksempel. Erfaringene da var nok at et slikt press fungerte dårlig for oss mot lag som er gode til å spille det av, men godt mot lag som var dårlige/mindre gode til det - naturlig nok. Konklusjonen må vel være at vi selv er middels gode på å gjennomføre det - og når det feiler ser det stygt ut.

Den store utfordringen neste sesong er nok å bygge et offensiv basert på en soldid defensiv base. Vi fikk det delvis til i andre halvdel av forrige sesong etter at Ødegaard kom, men nå er vi en slik spiller short.
Du har nok rett i den vurderingen, Chelsea under Tuchel var ekstreme på å utnytte aggressivt press fra motstander forrige sesong. Kan bare huske United (0-0) og tidvis dere (0-1) som fikk mye ut av høyt press. City, Real Madrid og Liverpool ble tidvis avkledd da de forsøkte seg.

ESR er ikke veldig lik Øde i spillestil, men om han fortsetter med det han viste i Chelsea-kampen så kan han i hvert fall bli skapende for dere offensivt. Imponerte meg stort.
ESR er en av mine aboslutte favorittspillere. Nydelig eksplosiv, no nonsense spillestil som er direkte på mål og en teknisk finesse som man er født med. Vanvittig arbeidskapasitet også. Er et av de største talentene som har kommet ut av akademiet vårt på lang, lang tid (sammen med Saka, selvfølgelig). Så jeg er helt enig i din vurdering.

ESR er nok en av de som i tillegg trenger litt kreativitet rundt seg. Er nok derfor han spilte på sitt beste med Lacazette forran seg og Saka ved siden av seg før Ødegaard kom, og etter Ødegaard kom var han på sitt beste på venstresiden når han kombinerte med Ødegaard og Tierney. Han er litt pass and run - noe som er befriende deilig etter år med balltrillere. Derfor Ramsey var min favoritt i sin tid.

Jeg tror ikke ESR er typen til å fylle det kreative rommet som 10-er - til tross for det nye draktnummeret. Da blir det i så fall mer den gode gamle shaddow striker 10-eren, og ikke som playmaker.
Jepp, mente at han blir skapende for dere med sin dynamiske og direkte spillestil, kan aldri se for meg at han blir noen boksåpner eller Rui Costa-playmaker.

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Partey ute til serieåpningen med en ankelskade, han har vel vært rimelig kjeksete for dere sålangt?

Mia

Legg inn av Mia »

Hei dere. Er lysten på Ødegaard tilbake der, eller vill dere heller ha feks Maddison?

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

ESR er jo bedre en ødis.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Mia skrev: tir aug 03, 2021 4:01 pm Hei dere. Er lysten på Ødegaard tilbake der, eller vill dere heller ha feks Maddison?
Det har han,derfor er det helt nødvendig at Xhaka blir værende. Spennende å se hvem som blir hans partner i pivoten til åpningskampen. Lokonga,Elneny,Willock,Torreira? Er forresten uruguyaneren tilbake i trening med arsenal?

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Jeg siterte feil person
Skulle sitert .yshkin ang partey.

Chris Wheatley
Granit Xhaka signed his new Arsenal contract today. Four year deal.

Roma boss Jose Mourinho spoke directly with the Swiss midfielder who informed him about the new contract. #AFC

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Herlig å se


Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Flott at city super til seg både grealish og kane. To konkurrenter feid av banen . Takk for at FFP lempes litt på

GoldenTeacher

Legg inn av GoldenTeacher »

Bare inne for å si hei til dere alle!! Var medlem på vgd fra 08, utestengt fra 12 ish. Bare vert en leser siden. Vgd's fall blir dermed min oppstandelse.

DennisB

Legg inn av DennisB »

GoldenTeacher skrev: ons aug 04, 2021 5:04 pm Bare inne for å si hei til dere alle!! Var medlem på vgd fra 08, utestengt fra 12 ish. Bare vert en leser siden. Vgd's fall blir dermed min oppstandelse.
Ingen fare for at du blir utestengt her. Velkommen!

Arsène Wenger

Legg inn av Arsène Wenger »

Takker høflig nei til Maddison.
Personlig synes synes jeg Emile Smith Rowe bør dyrkes 100% i en 10`rolle, MEN konkurranse er alfa og omega i en storklubb.(hvilket vi ikke har i dag)

Emile er ung og lovende men jeg tror han hadde hatt godt av å herdes på kanten slik som Saka har gått si skole.
Vi tenger en Ødegård/.... ..
Håper Edu vet svaret før overgangsmarkedet stenger.

GoldenTeacher

Legg inn av GoldenTeacher »

DennisB skrev: ons aug 04, 2021 6:11 pm
GoldenTeacher skrev: ons aug 04, 2021 5:04 pm Bare inne for å si hei til dere alle!! Var medlem på vgd fra 08, utestengt fra 12 ish. Bare vert en leser siden. Vgd's fall blir dermed min oppstandelse.
Ingen fare for at du blir utestengt her. Velkommen!
Takk for det.

Du er blant dem som har gjort det trivelig å lese vgd. Det skal bli gøy å kunne debattere litt igjen!

DennisB

Legg inn av DennisB »

Prøver meg på en start-limerick før sesongen skyter i gang:

-----------------------

Har vi godt nok lag til å kjempe i toppen?

Et lag som har mål og tempo i kroppen?

Eller blir det som før,

at vi vil kaste på dør,

den mannen som er ansvarlig for troppen?

Myshkin

Legg inn av Myshkin »

DennisB skrev: tor aug 05, 2021 2:33 am Prøver meg på en start-limerick før sesongen skyter i gang:

-----------------------

Har vi godt nok lag til å kjempe i toppen?

Et lag som har mål og tempo i kroppen?

Eller blir det som før,

at vi vil kaste på dør,

den mannen som er ansvarlig for troppen?
👏👏👏🙌

Kunst

BigTonyAdams

Legg inn av BigTonyAdams »

City nå med £100 mil for Grealish og snart £120-130 mil for Kane.

Alt dette etter ett og ett halvt år med Covid-19…

Poenget mitt her er bare, hvor mye er det egentlig verdt å bruke av penger for å konkurrere med slikt? Skal man skvise mer og mer ut for å holde følge med sånt, stinker dette en reel økonomisk smell i framtiden, da i desperasjon for å i det hele tatt å kunne drømme om å holde følge med dem.

Skal man egentlig bare omfavne Super League, hvor resultater og konkurranse ikke betyr noe likevel?

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

BigTonyAdams skrev: tor aug 05, 2021 9:54 pm City nå med £100 mil for Grealish og snart £120-130 mil for Kane.

Alt dette etter ett og ett halvt år med Covid-19…

Poenget mitt her er bare, hvor mye er det egentlig verdt å bruke av penger for å konkurrere med slikt? Skal man skvise mer og mer ut for å holde følge med sånt, stinker dette en reel økonomisk smell i framtiden, da i desperasjon for å i det hele tatt å kunne drømme om å holde følge med dem.

Skal man egentlig bare omfavne Super League, hvor resultater og konkurranse ikke betyr noe likevel?
Burde tenkt på dette før mann krevde wengers hode på et fat.

City kan vel ende opp med messi også?

Og selger kanskje noe "vrakgods" til oss?

Positivt at city svekker spurs og villa. Slike typer kan ikke bare erstattes,selvom pengene de mottar er greie å ha må de kjøpe riktig .

DennisB

Legg inn av DennisB »

BigTonyAdams skrev: tor aug 05, 2021 9:54 pm City nå med £100 mil for Grealish og snart £120-130 mil for Kane.

Alt dette etter ett og ett halvt år med Covid-19…

Poenget mitt her er bare, hvor mye er det egentlig verdt å bruke av penger for å konkurrere med slikt? Skal man skvise mer og mer ut for å holde følge med sånt, stinker dette en reel økonomisk smell i framtiden, da i desperasjon for å i det hele tatt å kunne drømme om å holde følge med dem.

Skal man egentlig bare omfavne Super League, hvor resultater og konkurranse ikke betyr noe likevel?
220-230 mill pund brukt, og jeg er neimen ikke sikker på at de to gjør City noe bedre i det hele tatt..
Det er det komplett gale ved det hele.

Jeg blir ikke akkurat skremt av verken Grealish eller Kane. Det som er synd, er at de betaler summer som selgerklubbene kan investere i to-tre nye spillere. Jeg hadde tatt det siste hver dag i uka.

Så poenget mitt er at vi trenger ikke følge galoppen til City. Heller investere 2 eller 3 spillere, gjerne unge, for den samme summen (100-120 mill). Jeg tviler på at City har investert godt her.
Sist redigert av DennisB den fre aug 06, 2021 11:06 am, redigert 1 gang totalt.

Mia

Legg inn av Mia »

DennisB skrev: fre aug 06, 2021 10:54 am
BigTonyAdams skrev: tor aug 05, 2021 9:54 pm City nå med £100 mil for Grealish og snart £120-130 mil for Kane.

Alt dette etter ett og ett halvt år med Covid-19…

Poenget mitt her er bare, hvor mye er det egentlig verdt å bruke av penger for å konkurrere med slikt? Skal man skvise mer og mer ut for å holde følge med sånt, stinker dette en reel økonomisk smell i framtiden, da i desperasjon for å i det hele tatt å kunne drømme om å holde følge med dem.

Skal man egentlig bare omfavne Super League, hvor resultater og konkurranse ikke betyr noe likevel?
220-230 mill pund brukt, og jeg er neimen ikke sikker på at de to gjør City noe bedre i det hele tatt..
Det er det komplett gale ved det hele.

Jeg blir ikke akkurat skremt av verken Grealish eller Kane. Det som er synd, er at de betaler summer som selgerklubbene kan investere i to-tre nye spillere. Jeg hadde tatt det siste hver dag i uka.
Var lysten til å skrive noe av det samme. Grealish er en god spiller, men hvor mye styrket han dem egentlig? Og for den prisen. Kane, tja er han så ekstremt mye bedre enn aguero var i toppform.
Årets flopp med tanke på pris Grealish.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Mia skrev: fre aug 06, 2021 11:05 am
DennisB skrev: fre aug 06, 2021 10:54 am
BigTonyAdams skrev: tor aug 05, 2021 9:54 pm City nå med £100 mil for Grealish og snart £120-130 mil for Kane.

Alt dette etter ett og ett halvt år med Covid-19…

Poenget mitt her er bare, hvor mye er det egentlig verdt å bruke av penger for å konkurrere med slikt? Skal man skvise mer og mer ut for å holde følge med sånt, stinker dette en reel økonomisk smell i framtiden, da i desperasjon for å i det hele tatt å kunne drømme om å holde følge med dem.

Skal man egentlig bare omfavne Super League, hvor resultater og konkurranse ikke betyr noe likevel?
220-230 mill pund brukt, og jeg er neimen ikke sikker på at de to gjør City noe bedre i det hele tatt..
Det er det komplett gale ved det hele.

Jeg blir ikke akkurat skremt av verken Grealish eller Kane. Det som er synd, er at de betaler summer som selgerklubbene kan investere i to-tre nye spillere. Jeg hadde tatt det siste hver dag i uka.
Var lysten til å skrive noe av det samme. Grealish er en god spiller, men hvor mye styrket han dem egentlig? Og for den prisen. Kane, tja er han så ekstremt mye bedre enn aguero var i toppform.
Årets flopp med tanke på pris Grealish.
Enig.
Godt mulig Grealish kan bli god, men han tar jo opp en plass i City som har vært verdensklasse uansett. Han styrker dem neppe. Og for den prisen?
Husk også at Grealish ikke engang var fast på det engelske landslaget. Til og med Saka fikk mer spilletid i EM..

Kane tror jeg faktisk har hatt sine beste år. Som deg, tror jeg ikke han vil bli like god i City som Aguero har vært.

Tror ikke vi skal frykte City noe mer etter dette. Jeg er faktisk litt tilfreds med at de tappes for så mye penger (selv om krana kanskje er uendelig..). Men FFP og alt det der (ja, jeg vet at det er en pause etter covid), så begrenser det kanskje tilsvarende kjøp de kommende årene?

Å handle inn gode spillere fra andre klubber er aldri en garanti for suksess. Tusenvis av eksempler på det.

Skulle gjerne hatt Messi til Arsenal dog... :)

Mia

Legg inn av Mia »

DennisB skrev: fre aug 06, 2021 11:16 am
Mia skrev: fre aug 06, 2021 11:05 am
DennisB skrev: fre aug 06, 2021 10:54 am
220-230 mill pund brukt, og jeg er neimen ikke sikker på at de to gjør City noe bedre i det hele tatt..
Det er det komplett gale ved det hele.

Jeg blir ikke akkurat skremt av verken Grealish eller Kane. Det som er synd, er at de betaler summer som selgerklubbene kan investere i to-tre nye spillere. Jeg hadde tatt det siste hver dag i uka.
Var lysten til å skrive noe av det samme. Grealish er en god spiller, men hvor mye styrket han dem egentlig? Og for den prisen. Kane, tja er han så ekstremt mye bedre enn aguero var i toppform.
Årets flopp med tanke på pris Grealish.
Godt mulig Grealish kan bli god, men han tar jo opp en plass i City som har vært verdensklasse uansett. Han styrker dem neppe. Og for den prisen?
Husk også at Grealish ikke engang var fast på det engelske landslaget. Til og med Saka fikk mer spilletid i EM..

Kane tror jeg faktisk har hatt sine beste år. Som deg, tror jeg ikke han vil bli like god i City som Aguero har vært.

Tror ikke vi skal frykte City noe mer etter dette. Jeg er faktisk litt tilfreds med at de tappes for så mye penger (selv om krana kanskje er uendelig..). Men FFP og alt det der (ja, jeg vet at det er en pause etter covid), så begrenser det kanskje tilsvarende kjøp de kommende årene?

Å handle inn gode spillere fra andre klubber er aldri en garanti for suksess. Tusenvis av eksempler på det.

Skulle gjerne hatt Messi til Arsenal dog... :)
Enig med deg. Men angående Messi så for all del bruk penger på han, han vill koste mye, men mye blir raskt betalt tilbake grunnet navnet Messi. Men jeg tror ikke Messi vill være bra i engelsk fotball. Tror egentlig han vill skuffe i den klubben uansett. Alltid vært i trygge Barcelona, ikke bare bare å flytte på seg da i en alder av 34.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Mia skrev: fre aug 06, 2021 11:22 am
DennisB skrev: fre aug 06, 2021 11:16 am
Mia skrev: fre aug 06, 2021 11:05 am

Var lysten til å skrive noe av det samme. Grealish er en god spiller, men hvor mye styrket han dem egentlig? Og for den prisen. Kane, tja er han så ekstremt mye bedre enn aguero var i toppform.
Årets flopp med tanke på pris Grealish.
Godt mulig Grealish kan bli god, men han tar jo opp en plass i City som har vært verdensklasse uansett. Han styrker dem neppe. Og for den prisen?
Husk også at Grealish ikke engang var fast på det engelske landslaget. Til og med Saka fikk mer spilletid i EM..

Kane tror jeg faktisk har hatt sine beste år. Som deg, tror jeg ikke han vil bli like god i City som Aguero har vært.

Tror ikke vi skal frykte City noe mer etter dette. Jeg er faktisk litt tilfreds med at de tappes for så mye penger (selv om krana kanskje er uendelig..). Men FFP og alt det der (ja, jeg vet at det er en pause etter covid), så begrenser det kanskje tilsvarende kjøp de kommende årene?

Å handle inn gode spillere fra andre klubber er aldri en garanti for suksess. Tusenvis av eksempler på det.

Skulle gjerne hatt Messi til Arsenal dog... :)
Enig med deg. Men angående Messi så for all del bruk penger på han, han vill koste mye, men mye blir raskt betalt tilbake grunnet navnet Messi. Men jeg tror ikke Messi vill være bra i engelsk fotball. Tror egentlig han vill skuffe i den klubben uansett. Alltid vært i trygge Barcelona, ikke bare bare å flytte på seg da i en alder av 34.
Jeg ble like overrasket som alle andre ja. Som tidenes beste fotballspiller, har han aldri spilt i verdens beste og tøffeste liga. Det burde han jo strengt tatt ha gjort, men jeg ser det bare ikke komme nå, i en alder av 34. Han har vel egentlig alt å tape på det, men for en utfordring om han hadde tatt sjansen. Hadde han lykkes, så hadde han definitivt stadfestet sin stilling som verdens beste.

Men han går jo selvsagt ikke til Arsenal, selv om han burde..

Arsène Wenger

Legg inn av Arsène Wenger »

Daniel Ek-En drøm?
Intet nytt under solen?

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Noe som slo meg idag. Er Patrick Vieira den første manageren i PL som er mørkhudet? I hvertfall en av veldig få.

Jokkemedkniven

Legg inn av Jokkemedkniven »

Lumanza skrev: fre aug 06, 2021 11:03 pm Noe som slo meg idag. Er Patrick Vieira den første manageren i PL som er mørkhudet? I hvertfall en av veldig få.
Chris Hughton var før han, vet ikke om noen andre.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Lumanza skrev: fre aug 06, 2021 11:03 pm Noe som slo meg idag. Er Patrick Vieira den første manageren i PL som er mørkhudet? I hvertfall en av veldig få.
Det har vært 9 stykker totalt i PL, leser jeg.
Ruud Gullit den første, han tok over Chelsea i 1996.
Paul Ince den første briten.
Ja, det er ekstremt få, når man tenker på prosentantallet svarte som har spilt i PL.

Ruud Gullit - Chelsea, Newcastle United
Chris Hughton - Tottenham (caretaker), Newcastle United, Norwich City, Brighton
Jean Tigana - Fulham
Paul Ince - Blackburn Rovers
Darren Moore - West Brom
Terry Connor - Wolves (caretaker)
Nuno Espirito Santo - Wolves
Hayden Mullins - Watford (caretaker)
Chris Ramsey - Queens Park Rangers

startelver

Legg inn av startelver »

Dette stemmer jo ikke med det PK-bildet som er lagt opp til i England , der alle skal være med.

Kvinner skal involvere seg mer og mer i alle sendingene, 50% må det være. Samme med svarte pundits , må alltid være med en i studio.

Så på tide å få inn flere på trenersiden også.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

startelver skrev: lør aug 07, 2021 12:44 pm Dette stemmer jo ikke med det PK-bildet som er lagt opp til i England , der alle skal være med.

Kvinner skal involvere seg mer og mer i alle sendingene, 50% må det være. Samme med svarte pundits , må alltid være med en i studio.

Så på tide å få inn flere på trenersiden også.
Snart blir det vel rasistisk å sparke en mørk trener?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»