Arsenal Football Club - Pride of London

Svar
Myshkin

Re: Arsenal Football Club - Pride of London

Legg inn av Myshkin »

Lumanza skrev: tor des 09, 2021 7:47 pm
Myshkin skrev: tor des 09, 2021 7:41 pm
Enzino skrev: tor des 09, 2021 5:44 pm

De sliter massivt økonomisk. Så tipper det har noe med det å gjøre. Såvidt jeg har forstått har han vært en av de beste spillerne der siste 1 1/2 sesong. Tipper han blir veldig dyr.

Vi må ha inn en spiss. Og han er kanskje et av de mer realistiske alterntivene. Han har vel god fysikk og brukbar fart. PL proven, som det heter. Er han målfarlig nok? Og er han god nok i link-up spillet? Usikker.
Enig i at vi må ha spiss. For all del ikke uenig i det. Likevel syns jeg det er viktigere med en kreativ midtbanespiller slik at vi snart kan utnytte ballbesittelsen og sette opp offensive spillere i gode posisjoner. Klarer vi å sette opp Martin i mellomrommet og Auba i avslutningsposisjon, så kanskje vi har en spiss som scorer av og til igjen.
Xhaka-Ødegaard relasjonen er det jo snakket varmt om. Xhaka er jo flink på dette. Kampen mot Everton kom nok for tidlig, og vi var i tillegg altfor defensive. På hjemmebane bør det sitte bedre. Men så er spørsmålet om Arteta har mistet garderoben snart, og da rakner alt
Xhaka er ok på dette. Flink er vel å dra det vel langt. I hvert fall om man bruker Cazorla som målestokk.

Jeg er positiv til å prøve og utvikle Ødegaard der, og få inn en ny 10-er, som vi er ryktet. Eventuelt om de Jong er mulig, så vil jo det også være fint. Det er riktig nok snart jul, men så snille gutter har vi ikke vært at nissen gir oss de Jong.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Lumanza skrev: tor des 09, 2021 7:47 pm
Myshkin skrev: tor des 09, 2021 7:41 pm
Enzino skrev: tor des 09, 2021 5:44 pm

De sliter massivt økonomisk. Så tipper det har noe med det å gjøre. Såvidt jeg har forstått har han vært en av de beste spillerne der siste 1 1/2 sesong. Tipper han blir veldig dyr.

Vi må ha inn en spiss. Og han er kanskje et av de mer realistiske alterntivene. Han har vel god fysikk og brukbar fart. PL proven, som det heter. Er han målfarlig nok? Og er han god nok i link-up spillet? Usikker.
Enig i at vi må ha spiss. For all del ikke uenig i det. Likevel syns jeg det er viktigere med en kreativ midtbanespiller slik at vi snart kan utnytte ballbesittelsen og sette opp offensive spillere i gode posisjoner. Klarer vi å sette opp Martin i mellomrommet og Auba i avslutningsposisjon, så kanskje vi har en spiss som scorer av og til igjen.
Xhaka-Ødegaard relasjonen er det jo snakket varmt om. Xhaka er jo flink på dette. Kampen mot Everton kom nok for tidlig, og vi var i tillegg altfor defensive. På hjemmebane bør det sitte bedre. Men så er spørsmålet om Arteta har mistet garderoben snart, og da rakner alt
Xhaka har pasningsferdighetene, men han sliter voldsomt med en gang tempoet skrus opp og han blir satt under press. Da blir han både for treig og han har ikke grunnteknikken som en slik spiller må ha til å komme seg ut av slike situasjoner. Han får det til mot svakere motstand, men aldri med gang motstanden er PL middels eller bedre.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Myshkin skrev: tor des 09, 2021 7:41 pm
Enzino skrev: tor des 09, 2021 5:44 pm
Lumanza skrev: tor des 09, 2021 5:38 pm 🚨🚨| Sergiño Dest and Frenkie De Jong will also be placed in the transfer market by FC Barcelona.
@gerardromero [🥇]

Noen som vet hvorfor Barca vil selge De Jong?

🇧🇷 Arsenal are ‘plotting’ a move for Everton forward Richarlison in an attempt to replace Alexandre Lacazette who is set to leave in the summer. [@Fichajes_futbol via @TEAMtalk].

Er dere positive til brasilianeren?
De sliter massivt økonomisk. Så tipper det har noe med det å gjøre. Såvidt jeg har forstått har han vært en av de beste spillerne der siste 1 1/2 sesong. Tipper han blir veldig dyr.

Vi må ha inn en spiss. Og han er kanskje et av de mer realistiske alterntivene. Han har vel god fysikk og brukbar fart. PL proven, som det heter. Er han målfarlig nok? Og er han god nok i link-up spillet? Usikker.
Enig i at vi må ha spiss. For all del ikke uenig i det. Likevel syns jeg det er viktigere med en kreativ midtbanespiller slik at vi snart kan utnytte ballbesittelsen og sette opp offensive spillere i gode posisjoner. Klarer vi å sette opp Martin i mellomrommet og Auba i avslutningsposisjon, så kanskje vi har en spiss som scorer av og til igjen.
Tror dessverre aldri får se Auba opp mot toppnivået igjen. Han virker i tillegg til å være ute av form, også å ha blitt akkurat litt for sein inn i alle situasjoner. Vet ikke om det er farten eller oppfattelsen eller begge deler som er blitt tregere. Men veldig ofte jeg tenker at "den hadde han satt for 2 år siden". Kan jo håpe at hvis han kommer tilbake i form og har rett playmaker bak seg, så kommer det tilbake. Men jeg tillater meg å tvile.

Myshkin

Legg inn av Myshkin »

Enzino skrev: tor des 09, 2021 8:49 pm
Myshkin skrev: tor des 09, 2021 7:41 pm
Enzino skrev: tor des 09, 2021 5:44 pm

De sliter massivt økonomisk. Så tipper det har noe med det å gjøre. Såvidt jeg har forstått har han vært en av de beste spillerne der siste 1 1/2 sesong. Tipper han blir veldig dyr.

Vi må ha inn en spiss. Og han er kanskje et av de mer realistiske alterntivene. Han har vel god fysikk og brukbar fart. PL proven, som det heter. Er han målfarlig nok? Og er han god nok i link-up spillet? Usikker.
Enig i at vi må ha spiss. For all del ikke uenig i det. Likevel syns jeg det er viktigere med en kreativ midtbanespiller slik at vi snart kan utnytte ballbesittelsen og sette opp offensive spillere i gode posisjoner. Klarer vi å sette opp Martin i mellomrommet og Auba i avslutningsposisjon, så kanskje vi har en spiss som scorer av og til igjen.
Tror dessverre aldri får se Auba opp mot toppnivået igjen. Han virker i tillegg til å være ute av form, også å ha blitt akkurat litt for sein inn i alle situasjoner. Vet ikke om det er farten eller oppfattelsen eller begge deler som er blitt tregere. Men veldig ofte jeg tenker at "den hadde han satt for 2 år siden". Kan jo håpe at hvis han kommer tilbake i form og har rett playmaker bak seg, så kommer det tilbake. Men jeg tillater meg å tvile.
Jeg tviler også sterkt på at han kommer tilbake til toppnivået sitt, men at han har betydelig mer inne enn han viser nå er jeg temmelig sikker på. Han er visst nok klubbens tredje raskeste spiller ennå, så litt kraft i pedalene er det. Nok til å score oftere enn han har gjort.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Elneny til Newcastle? Er siste ryktet.

Hadde vært kult om vi fikk solgt litt til dem. Kanskje vi får solgt for en gangs skyld

DennisB

Legg inn av DennisB »

Richarlison er et ja fra meg. Bedre enn alle spissene vi har pr. nå. I hvertfall når det kommer til avslutningsegenskaper og evne. Men vi må kanskje ikke la oss lure av de tre "målene" han scoret mot oss. Det er ikke der han egentlig ligger i nivå.

Tror han hadde hevet laget vårt, men det er også viktig som Myshkin er inne på, å sette opp spillet bedre. Binde leddene bedre sammen. En kreativ dyp playmaker burde man prioritert høyt. Xhaka har ikke vært mannen som fyller den rollen slik vi ønsker til maks de siste to årene under Arteta, så jeg ser ikke at han blir det framover heller.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Reiss Nelson has scored his first goal for Feyenoord. #AFC

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Vi linkes til alle spillere som kan være tilgjengelige.

Jeg tipper vi alle blir skuffet i januar.

Myshkin

Legg inn av Myshkin »

Bone8 skrev: fre des 10, 2021 9:21 am Vi linkes til alle spillere som kan være tilgjengelige.

Jeg tipper vi alle blir skuffet i januar.
Alltid gøy med nye spillere, men det er ikke kvaliteten på spillerne som er problemet for å se en betydelig forbedring fra de 4 siste kampene. Skal vi kjempe om topp 4 er nye spillere et must. For plassene 5-7 er det andre ting som må løses. Nye spillere hjelper neppe før de problemene er løst.

Sorry for den bastante formuleringen. Var ikke meningen det. Fikk dårlig tid til å trykke send 🙂

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Myshkin skrev: fre des 10, 2021 9:53 am
Bone8 skrev: fre des 10, 2021 9:21 am Vi linkes til alle spillere som kan være tilgjengelige.

Jeg tipper vi alle blir skuffet i januar.
Alltid gøy med nye spillere, men det er ikke kvaliteten på spillerne som er problemet for å se en betydelig forbedring fra de 4 siste kampene. Skal vi kjempe om topp 4 er nye spillere et must. For plassene 5-7 er det andre ting som må løses. Nye spillere hjelper neppe før de problemene er løst.

Sorry for den bastante formuleringen. Var ikke meningen det. Fikk dårlig tid til å trykke send 🙂
Nei, det var et unormalt kort innlegg for deg å være :lol:

Men jeg er enig i det du sier.

Troppen vår i dag skal være god nok for 5.-6. plass, men manageren og systemet hans er ikke tilpasset spillermaterialet.

Brukeravatar
ulfarne
Innlegg: 1543

Legg inn av ulfarne »

Bone8 skrev: fre des 10, 2021 9:21 am Jeg tipper vi alle blir skuffet i januar.
Hyggelig med tradisjoner

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Torreira har overbevist Fiorentina om at de vil ha han permanent. Da slår vel opsjonen ut? Spent på hva vi får.

ESR trente idag. Mens Martinelli kjeksen er ute med hamstring?

Maitland Niles is irritated at his peripheral role at Arsenal this season having been told he would have the opportunity to play more minutes. Everton have a long-standing interest in the player, Newcastle also monitoring the situation. [@SamiMokbel81_DM]

🇭🇺 Arsenal are ready to drop €40m on Hungarian attacking midfielder Dominik Szoboszlai. [@solofichajes123 via @TEAMtalk].

Arteta on Nketiah contract:

"We are having some discussions with him and his agent. I would like him to stay at the club. He's our player and someone that we rate. He has the Arsenal DNA in his blood. His reason [of rejecting] is that he wants to play more football." #AFC

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

ulfarne skrev: fre des 10, 2021 5:31 pm
Bone8 skrev: fre des 10, 2021 9:21 am Jeg tipper vi alle blir skuffet i januar.
Hyggelig med tradisjoner
:lol:

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

"Unwell" Auba set to miss Soton game.

Visstnok ikke møtt opp til trening. Så kan man spekulere så mye man vil. Kan være covid, kan være andre ting.

Gud hjelpe meg.

Pepe ute i kulden, Laca med en svak kamp sist, Nketiah som ikke vil forlenge, Martinelli som er småskadet. Balogun spiller u 23 ikveld?

Blir vel Rob Holding på topp.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

City ønsker Tavares nå, men ifølge ESPN vil de ikke gi et offer før til sommeren.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Lumanza skrev: fre des 10, 2021 8:50 pm "Unwell" Auba set to miss Soton game.

Visstnok ikke møtt opp til trening. Så kan man spekulere så mye man vil. Kan være covid, kan være andre ting.

Gud hjelpe meg.

Pepe ute i kulden, Laca med en svak kamp sist, Nketiah som ikke vil forlenge, Martinelli som er småskadet. Balogun spiller u 23 ikveld?

Blir vel Rob Holding på topp.
Skal ikke kimse av Rob Holding!

Men det blir nok Saka og Martin som må score de to målene vi trenger for å vinne denne kampen, når Xhaka lager straffe igjen.

Myshkin

Legg inn av Myshkin »

Martinelli a.k.a. El Cracker

caliblue

Legg inn av caliblue »

Skjønner ikke greia.

Hva vi så på mandag var et Arsenal-lag som tøyet strikken langt når det kom til drøying av tid. Martinelli går ned, spiller død, får langvarig behandling på banen før han selv bruker trekvart evighet på å uanstrengt gå av banen. 3-4 minutter slått ihjel.

Klubben har i ettertid bekreftet at Martinelli er testet ut, i trening og tilgjengelig for spill. Men bare fordi noen på twitter har skrevet at Martinelli er skadet, så er han liksom en kjeks?

Når skal folk lære? Dette er hva Martinelli gjør. Husker fortsatt et oppgjør på Goodison hvor jeg godtet meg over at Everton ikke spilte ut ballen når Martinelli begynte å rulle rundt. Så gjorde ikke Arsenal det heller og han ble liggende i flere minutter nede ved det ene hjørneflagget før det ble stopp i spillet. Han var ikke skadet da heller. Lagkameratene hans vet.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

caliblue skrev: lør des 11, 2021 10:27 am Skjønner ikke greia.

Hva vi så på mandag var et Arsenal-lag som tøyet strikken langt når det kom til drøying av tid. Martinelli går ned, spiller død, får langvarig behandling på banen før han selv bruker trekvart evighet på å uanstrengt gå av banen. 3-4 minutter slått ihjel.

Klubben har i ettertid bekreftet at Martinelli er testet ut, i trening og tilgjengelig for spill. Men bare fordi noen på twitter har skrevet at Martinelli er skadet, så er han liksom en kjeks?

Når skal folk lære? Dette er hva Martinelli gjør. Husker fortsatt et oppgjør på Goodison hvor jeg godtet meg over at Everton ikke spilte ut ballen når Martinelli begynte å rulle rundt. Så gjorde ikke Arsenal det heller og han ble liggende i flere minutter nede ved det ene hjørneflagget før det ble stopp i spillet. Han var ikke skadet da heller. Lagkameratene hans vet.
Bør ikke svaret trolleriet ditt, men Martinelli har helt klart spilt langtidsskadet i over et halvt år også, eller var det et år?

Andre Gomes var nok også keen på å drøye tiden da Son ble utvist. Juksemaker.

Fascinerende dette Arsenal-hatet ditt. Hvor kommer det fra?

caliblue

Legg inn av caliblue »

Lumanza skrev: lør des 11, 2021 10:37 am
Fascinerende dette Arsenal-hatet ditt. Hvor kommer det fra?
Bare så det er sagt, så mener jeg at shithousery og forsøk på å komme inn under huden på motstander er en vesentlig del av spillet. Drøying av tid er godt innafor. Innføring av effektiv spilletid vil ødelegge fotballen.

Arsenal på mandag var ikke noe bedre enn Pulis sitt utskjelte Stoke-lag. Faktisk spilletid er lavere enn noensinne denne sesongen.

Jeg tviler ikke på at Martinelli kjente noe. Jeg har null tro på at det var så alvorlig at han måtte legge seg ned. Jeg har ingen tro på at den behandlingen han mottok ute på banen var noe annet enn spill for galleriet. Arsenal hadde ikke en innbytter klar, så det ga mening å late som om at skaden var mye verre enn hva den var fordi alternativet var å spille 10 mot 11 i noen minutter. Samtlige lag gjør dette. Med dommeres velsignelse.

Vike4

Legg inn av Vike4 »

Vi blir linket til en del spennende spillere, så får vi se om Josh opner lommeboken nok en gang. Han har i så fall vært flittig med det siden han tok over klubben, så får folk være så misfornøyde som de bare vil over eierne.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

caliblue skrev: lør des 11, 2021 11:12 am
Lumanza skrev: lør des 11, 2021 10:37 am
Fascinerende dette Arsenal-hatet ditt. Hvor kommer det fra?
Bare så det er sagt, så mener jeg at shithousery og forsøk på å komme inn under huden på motstander er en vesentlig del av spillet. Drøying av tid er godt innafor. Innføring av effektiv spilletid vil ødelegge fotballen.

Arsenal på mandag var ikke noe bedre enn Pulis sitt utskjelte Stoke-lag. Faktisk spilletid er lavere enn noensinne denne sesongen.

Jeg tviler ikke på at Martinelli kjente noe. Jeg har null tro på at det var så alvorlig at han måtte legge seg ned. Jeg har ingen tro på at den behandlingen han mottok ute på banen var noe annet enn spill for galleriet. Arsenal hadde ikke en innbytter klar, så det ga mening å late som om at skaden var mye verre enn hva den var fordi alternativet var å spille 10 mot 11 i noen minutter. Samtlige lag gjør dette. Med dommeres velsignelse.
Drøyinga var ikke noe spesiell. Vi får gult med en gang vi prøver oss på noe mens andre lag får holde på mot oss ustraffet

Yesil

Legg inn av Yesil »

Lumanza skrev: lør des 11, 2021 1:12 pm
caliblue skrev: lør des 11, 2021 11:12 am
Lumanza skrev: lør des 11, 2021 10:37 am
Fascinerende dette Arsenal-hatet ditt. Hvor kommer det fra?
Bare så det er sagt, så mener jeg at shithousery og forsøk på å komme inn under huden på motstander er en vesentlig del av spillet. Drøying av tid er godt innafor. Innføring av effektiv spilletid vil ødelegge fotballen.

Arsenal på mandag var ikke noe bedre enn Pulis sitt utskjelte Stoke-lag. Faktisk spilletid er lavere enn noensinne denne sesongen.

Jeg tviler ikke på at Martinelli kjente noe. Jeg har null tro på at det var så alvorlig at han måtte legge seg ned. Jeg har ingen tro på at den behandlingen han mottok ute på banen var noe annet enn spill for galleriet. Arsenal hadde ikke en innbytter klar, så det ga mening å late som om at skaden var mye verre enn hva den var fordi alternativet var å spille 10 mot 11 i noen minutter. Samtlige lag gjør dette. Med dommeres velsignelse.
Drøyinga var ikke noe spesiell. Vi får gult med en gang vi prøver oss på noe mens andre lag får holde på mot oss ustraffet
Dette dommer-tullet ditt, er det noe du tror seriøst på eller er det bare en spøk som har blitt tatt alt for langt?

Myshkin

Legg inn av Myshkin »

caliblue skrev: lør des 11, 2021 10:27 am Skjønner ikke greia.

Hva vi så på mandag var et Arsenal-lag som tøyet strikken langt når det kom til drøying av tid. Martinelli går ned, spiller død, får langvarig behandling på banen før han selv bruker trekvart evighet på å uanstrengt gå av banen. 3-4 minutter slått ihjel.

Klubben har i ettertid bekreftet at Martinelli er testet ut, i trening og tilgjengelig for spill. Men bare fordi noen på twitter har skrevet at Martinelli er skadet, så er han liksom en kjeks?

Når skal folk lære? Dette er hva Martinelli gjør. Husker fortsatt et oppgjør på Goodison hvor jeg godtet meg over at Everton ikke spilte ut ballen når Martinelli begynte å rulle rundt. Så gjorde ikke Arsenal det heller og han ble liggende i flere minutter nede ved det ene hjørneflagget før det ble stopp i spillet. Han var ikke skadet da heller. Lagkameratene hans vet.
Klubben sa senest i dag at han er ute på ubestemt tid …

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Yesil skrev: lør des 11, 2021 1:17 pm
Lumanza skrev: lør des 11, 2021 1:12 pm
caliblue skrev: lør des 11, 2021 11:12 am
Bare så det er sagt, så mener jeg at shithousery og forsøk på å komme inn under huden på motstander er en vesentlig del av spillet. Drøying av tid er godt innafor. Innføring av effektiv spilletid vil ødelegge fotballen.

Arsenal på mandag var ikke noe bedre enn Pulis sitt utskjelte Stoke-lag. Faktisk spilletid er lavere enn noensinne denne sesongen.

Jeg tviler ikke på at Martinelli kjente noe. Jeg har null tro på at det var så alvorlig at han måtte legge seg ned. Jeg har ingen tro på at den behandlingen han mottok ute på banen var noe annet enn spill for galleriet. Arsenal hadde ikke en innbytter klar, så det ga mening å late som om at skaden var mye verre enn hva den var fordi alternativet var å spille 10 mot 11 i noen minutter. Samtlige lag gjør dette. Med dommeres velsignelse.
Drøyinga var ikke noe spesiell. Vi får gult med en gang vi prøver oss på noe mens andre lag får holde på mot oss ustraffet
Dette dommer-tullet ditt, er det noe du tror seriøst på eller er det bare en spøk som har blitt tatt alt for langt?
Det er ingen spøk nei, at vi er uglesett av den engelske dommerstanden. Det er ganske utbredt enighet om det blant Arsenalfansen. Pepe fikk jo gult kort for drøying ifjor når han fikk beskjed om at han ikke skulle byttes av likevel da han var på vei ut. Ødegaard fikk gult mot Everton fordi han ga frisparket til noen andre.

caliblue

Legg inn av caliblue »

Myshkin skrev: lør des 11, 2021 1:30 pm
Klubben sa senest i dag at han er ute på ubestemt tid …
Da må det ha skjedd noe siden i går.

Gabriel Martinelli
Gabi was substituted during the match against Everton on Monday. He has been fully assessed since and is fit and available for selection for Saturday’s match.
https://www.arsenal.com/news/team-news- ... -rowe-leno

Yesil

Legg inn av Yesil »

Lumanza skrev: lør des 11, 2021 2:00 pm
Yesil skrev: lør des 11, 2021 1:17 pm
Lumanza skrev: lør des 11, 2021 1:12 pm

Drøyinga var ikke noe spesiell. Vi får gult med en gang vi prøver oss på noe mens andre lag får holde på mot oss ustraffet
Dette dommer-tullet ditt, er det noe du tror seriøst på eller er det bare en spøk som har blitt tatt alt for langt?
Det er ingen spøk nei, at vi er uglesett av den engelske dommerstanden. Det er ganske utbredt enighet om det blant Arsenalfansen. Pepe fikk jo gult kort for drøying ifjor når han fikk beskjed om at han ikke skulle byttes av likevel da han var på vei ut. Ødegaard fikk gult mot Everton fordi han ga frisparket til noen andre.
Så store deler av Arsenalfansen går i fullt alvor rundt og tror at dommerstanden har avklart og bestemt at de skal dømme mot Arsenal så mye som mulig?

Myshkin

Legg inn av Myshkin »

caliblue skrev: lør des 11, 2021 2:06 pm
Myshkin skrev: lør des 11, 2021 1:30 pm
Klubben sa senest i dag at han er ute på ubestemt tid …
Da må det ha skjedd noe siden i går.

Gabriel Martinelli
Gabi was substituted during the match against Everton on Monday. He has been fully assessed since and is fit and available for selection for Saturday’s match.
https://www.arsenal.com/news/team-news- ... -rowe-leno
Mmh. Mulig jeg tar feil. Gledelig i så fall. Han har vært altfor mye skadet.

Mirror skrev dette i dag:

Gabriel Martinelli (thigh) will be out for the foreseeable future, while Sead Kolasinac (ankle) continues his recovery but won’t return until the new year.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Yesil skrev: lør des 11, 2021 2:11 pm
Lumanza skrev: lør des 11, 2021 2:00 pm
Yesil skrev: lør des 11, 2021 1:17 pm
Dette dommer-tullet ditt, er det noe du tror seriøst på eller er det bare en spøk som har blitt tatt alt for langt?
Det er ingen spøk nei, at vi er uglesett av den engelske dommerstanden. Det er ganske utbredt enighet om det blant Arsenalfansen. Pepe fikk jo gult kort for drøying ifjor når han fikk beskjed om at han ikke skulle byttes av likevel da han var på vei ut. Ødegaard fikk gult mot Everton fordi han ga frisparket til noen andre.
Så store deler av Arsenalfansen går i fullt alvor rundt og tror at dommerstanden har avklart og bestemt at de skal dømme mot Arsenal så mye som mulig?
Mange arsenal fans tror dessverre det, ikke lagt noe spesielt merke til det i PL selv. Eneste er disse topplagene som ikke fått kort samt United som en periode ikke fikk straffer imot og alle straffer for

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

MentalM skrev: lør des 11, 2021 2:20 pm
Yesil skrev: lør des 11, 2021 2:11 pm
Lumanza skrev: lør des 11, 2021 2:00 pm

Det er ingen spøk nei, at vi er uglesett av den engelske dommerstanden. Det er ganske utbredt enighet om det blant Arsenalfansen. Pepe fikk jo gult kort for drøying ifjor når han fikk beskjed om at han ikke skulle byttes av likevel da han var på vei ut. Ødegaard fikk gult mot Everton fordi han ga frisparket til noen andre.
Så store deler av Arsenalfansen går i fullt alvor rundt og tror at dommerstanden har avklart og bestemt at de skal dømme mot Arsenal så mye som mulig?
Mange arsenal fans tror dessverre det, ikke lagt noe spesielt merke til det i PL selv. Eneste er disse topplagene som ikke fått kort samt United som en periode ikke fikk straffer imot og alle straffer for
Vi hadde garantert fått en spiller utvist for tilsvarende forseelser fra Godfrey mandag

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»