Arsenal Football Club - Pride of London

Svar
Wellé

Re: Arsenal Football Club - Pride of London

Legg inn av Wellé »

Nydelig at Man Utd tydeligvis ikke vil komme til CL neste sesong.

Bjørn

Legg inn av Bjørn »

Håper Ale, som er så glad i å frekventere denne tråden, kommer med sine tanker rundt kveldens bragd!

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Juventus er ikke lite frekke. Ønsker Partey i bytte mot Arthur Melo. Fytti rakkern for en gjeng brødhuer.

Klopp tok armene sine rundt Saka etter kampen torsdag. Skulle hatt juling den frekke flatlusa.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Bjørn skrev: lør jan 15, 2022 8:40 pm Håper Ale, som er så glad i å frekventere denne tråden, kommer med sine tanker rundt kveldens bragd!
Hahaha, han er nok gått i hi sammen med Gary Neville-trollet.

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

Jeg har ikke full kontroll på reglene her, men kan noen si meg hvorfor alle er så sinte på oss fordi vi søkte om utsettelse, mens Liverpool gjorde det rette?

Var det at vi sendte et par spillere på lån for en uke siden?

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Liverpool supportere er sinte 24/7. Ingenting å bry seg om. Det er blitt en hype å være mest mulig sint for alt og alle.

Arsène Wenger

Legg inn av Arsène Wenger »

Onv95 skrev: lør jan 15, 2022 9:05 pm Jeg har ikke full kontroll på reglene her, men kan noen si meg hvorfor alle er så sinte på oss fordi vi søkte om utsettelse, mens Liverpool gjorde det rette?

Var det at vi sendte et par spillere på lån for en uke siden?
Er det ikke deilig å ha noen å hate?
Sånn har det alltid vært og sånn vil det alltid være, men viktigst av alt er å hate tottingham(og manu)(og pool).

Wellé

Legg inn av Wellé »

Husker at det var noen som ønsket Benitez til Arsenal. Lyst til å vedkjenne seg det nå..?

milanB

Legg inn av milanB »

Jøss… Har Arsenal fått utsatt en kamp pga en smittet? Skulle jo tro at utsettelser var bannlyst etter slakten av Klopp&co for en del dager siden. Ønsker ikke fansen å møte Tottenham med u-20 laget? Er det greit alikevel å flytte kamper? Sjokkerende….

morrisey

Legg inn av morrisey »

milanB skrev: lør jan 15, 2022 10:26 pm Jøss… Har Arsenal fått utsatt en kamp pga en smittet? Skulle jo tro at utsettelser var bannlyst etter slakten av Klopp&co for en del dager siden. Ønsker ikke fansen å møte Tottenham med u-20 laget? Er det greit alikevel å flytte kamper? Sjokkerende….
Husk nå på at de har en hel spiller(Ødegård) med Covid. Ikke lett da:-(

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

morrisey skrev: lør jan 15, 2022 10:30 pm
milanB skrev: lør jan 15, 2022 10:26 pm Jøss… Har Arsenal fått utsatt en kamp pga en smittet? Skulle jo tro at utsettelser var bannlyst etter slakten av Klopp&co for en del dager siden. Ønsker ikke fansen å møte Tottenham med u-20 laget? Er det greit alikevel å flytte kamper? Sjokkerende….
Husk nå på at de har en hel spiller(Ødegård) med Covid. Ikke lett da:-(
Kom et tilfelle til. Trist det for narrativet deres.

morrisey

Legg inn av morrisey »

Lumanza skrev: lør jan 15, 2022 10:31 pm
morrisey skrev: lør jan 15, 2022 10:30 pm
milanB skrev: lør jan 15, 2022 10:26 pm Jøss… Har Arsenal fått utsatt en kamp pga en smittet? Skulle jo tro at utsettelser var bannlyst etter slakten av Klopp&co for en del dager siden. Ønsker ikke fansen å møte Tottenham med u-20 laget? Er det greit alikevel å flytte kamper? Sjokkerende….
Husk nå på at de har en hel spiller(Ødegård) med Covid. Ikke lett da:-(
Kom et tilfelle til. Trist det for narrativet deres.
Ikke når de søkte og fikk medhold.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

morrisey skrev: lør jan 15, 2022 10:32 pm
Lumanza skrev: lør jan 15, 2022 10:31 pm
morrisey skrev: lør jan 15, 2022 10:30 pm

Husk nå på at de har en hel spiller(Ødegård) med Covid. Ikke lett da:-(
Kom et tilfelle til. Trist det for narrativet deres.
Ikke når de søkte og fikk medhold.
De søkte fordi de så hvordan alle andre klubber utnyttet reglene.

morrisey

Legg inn av morrisey »

Lumanza skrev: lør jan 15, 2022 10:34 pm
morrisey skrev: lør jan 15, 2022 10:32 pm
Lumanza skrev: lør jan 15, 2022 10:31 pm

Kom et tilfelle til. Trist det for narrativet deres.
Ikke når de søkte og fikk medhold.
De søkte fordi de så hvordan alle andre klubber utnyttet reglene.
Så fordi Ødegård hadde Covid var det innafor? For snøsokkene som har slaktet resten av verden når de hadde mange flere tilfeller?
Arsenal har sendt vekk tre(?) spiller på lån(?) siste uka. De har 4(?) i Afrika. Det teller ikke, på samme måte som for andre.
Kampen ble avlyst grunnet at the perennial cheaters brukte uttrykket usikker om Saka, bl.a.
Jeg reagerer ikke på at denne utsettes. Helt innafor etter min mening, ut fra sedvane siste tida.
Jeg reagerer ut fra, spesielt reaksjonen du, spesielt, samt andre på samme nivå, har hatt på andre situasjoner. Situasjoner som har vært mye klarere enn denne.
Men PL og dommerne er jo alltid på Arsenal sin side...

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

spiller på lån(?) siste uka

>> et halmstrå av et argument.

Niles ble lånt ut til Roma 8.januar. For en uke siden hadde ikke vi denne situasjonen. Baloguns utlån har vært under opprulling i flere måneder nå.
Hvis ikke Liverpool hadde latt Shaqiri gå i sommer, kunne dem hatt nok spillere til første ligacup semien!!!111

Jeg reagerer ikke på at denne utsettes. Helt innafor etter min mening, ut fra sedvane siste tida.

>> så slutt å grin. Liverpool fikk smake sin egen medisin. Nå har Arsenal en uke hvile før returen, mens Liverpool må spille mot Brentford i mellomtiden. KARMA IS A BITCH

morrisey

Legg inn av morrisey »

Lumanza skrev: lør jan 15, 2022 10:54 pm spiller på lån(?) siste uka

>> et halmstrå av et argument.

Niles ble lånt ut til Roma 8.januar. For en uke siden hadde ikke vi denne situasjonen. Baloguns utlån har vært under opprulling i flere måneder nå.
Hvis ikke Liverpool hadde latt Shaqiri gå i sommer, kunne dem hatt nok spillere til første ligacup semien!!!111

Jeg reagerer ikke på at denne utsettes. Helt innafor etter min mening, ut fra sedvane siste tida.

>> så slutt å grin. Liverpool fikk smake sin egen medisin. Nå har Arsenal en uke hvile før returen, mens Liverpool må spille mot Brentford i mellomtiden. KARMA IS A BITCH
Takk for at du viser meg din utrolige dumskap. Å sammenligne sommerens salg med gårsdagens lån i denne sammenheng? Gir dumhet en ny dimensjon.
Personlig er jeg forresten takknemlig for at vi skal spille i morgen. For lange pauser har en dårlig innvirkning på laget.
I Arsenals tilfelle skjønner jeg at lange pauser er positivt. Da slipper de å møte sine fans den perioden.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

morrisey skrev: lør jan 15, 2022 11:08 pm
Lumanza skrev: lør jan 15, 2022 10:54 pm
Takk for at du viser meg din utrolige dumskap. Å sammenligne sommerens salg med gårsdagens lån i denne sammenheng? Gir dumhet en ny dimensjon.
Personlig er jeg forresten takknemlig for at vi skal spille i morgen. For lange pauser har en dårlig innvirkning på laget.
I Arsenals tilfelle skjønner jeg at lange pauser er positivt. Da slipper de å møte sine fans den perioden.
Satt på spissen for å få frem et poeng. Arsenal ønsker å styrke seg i januar. Noen spillere må ut, de trenger også førstelagsfotball regelmessig. Man kan ikke gå rundt å tenke på at man kanskje kan mangle spillere. Det handler også om økonomi. Redusere lønnsutgifter, frigjøre spillere i troppen, slik at man unngår misnøye i spillergruppa hvis for mange går uten spilletid.

Regner med at du også fordømmer samtlige klubber som har solgt eller lånt ut spillere i januar. Ikke bare Arsenal. Så du bevarer din integritet.

Fansen var jo enestående på Anfield. Arsenal kan takke fansen for en enorm støtte i den kampen. Så den dumskapen kan du stikke opp i ditt egen rævhøl

Klopp er neppe enig med deg at tett kampprogram er bra. virker som han hater å lede laget sitt i fotballkamper. Han, Tuchel og Ragnick kan pelle seg tilbake til Tyskland.

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

milanB skrev: lør jan 15, 2022 10:26 pm Jøss… Har Arsenal fått utsatt en kamp pga en smittet? Skulle jo tro at utsettelser var bannlyst etter slakten av Klopp&co for en del dager siden. Ønsker ikke fansen å møte Tottenham med u-20 laget? Er det greit alikevel å flytte kamper? Sjokkerende….
Jeg er mot å utsette kamper. Alle klubber i PL kan stille lag.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Kun 2 poeng opp til Chelsea hvis vi vinner hengekampene!

Nå skal jo det godt gjøres selvsagt, men som Nils Arne Eggen sa: "It is hope in a hanging snore!"

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Lumanza skrev: lør jan 15, 2022 5:12 pm On 20 October, Arsenal travelled to Old Trafford for a league match with Manchester United, which they won 1–0, but the match was marred by a 21-player brawl which resulted in Arsenal being deducted two points and their opponents one point.

Haha, for dumt.
Det var i 1990/91 sesongen. Husker godt det der. Vi har god tradisjon for å lage kvalme på OT... hahaha... Vi vant jo serien den sesongen. Rocastle og Limpar herjet. Alan Smith ble vel toppscorer hvis jeg ikke husker feil.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Chromeback skrev: lør jan 15, 2022 5:55 pm Dere er klar over at det finnes en egen krangletråd her inne?
Den er fin. Der gjorde vel jeg meg ferdig i løpet av et innlegg? :lol:

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

TrueBlue81 skrev: lør jan 15, 2022 9:22 pm Liverpool supportere er sinte 24/7. Ingenting å bry seg om. Det er blitt en hype å være mest mulig sint for alt og alle.
Dette er min type humor... hahaha... N1!

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

Kan dere Liverpooltroll ta rennfart og sykle vannrett inn i helvete.

Ser dere virkelig ikke at de aller fleste Arsenal-supportere her er motstandere av utsettelsen? Vi mener reglene er feil og det var galt å utsette kampen.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Onv95 skrev: søn jan 16, 2022 12:01 am Kan dere Liverpooltroll ta rennfart og sykle vannrett inn i helvete.

Ser dere virkelig ikke at de aller fleste Arsenal-supportere her er motstandere av utsettelsen? Vi mener reglene er feil og det var galt å utsette kampen.
Jeg synes det i utgangspunktet er feil at kamper blir utsatt. Men jeg mener veldig bestemt, at når andre lag gjør det og reglene er sånn, så må selvsagt Arsenal også gjøre det. Derfor mener jeg at med det som har skjedd hittil, så gjør klubben helt rett.

Det må gjelde like regler for alle. Enten kan man søke om utsettelse eller så kan man ikke. Det kan ikke gjelde et sett av regler for alle andre klubber og et annet for Arsenal. Dette er egentlig ikke noe å diskutere.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Det er ikke mye vits å være sure på Arsenal for utsettelsen. Jeg skjønner godt at de la inn en søknad for det. Den største kritikken bør rettes mot forbundet. Når det er sagt, jeg skjønner at mange er fortvilet. Jeg leste en på Twitter som hadde tatt turen over fra New York for å se kamp. Det finnes helt sikkert mange slike eksempler. Det tas ikke akkurat mye hensyn til supporterne når kampen avlyses dagen før den skulle blitt spilt. Og for Tottenhams del er begynner det nå å bli skummelt mange hengekamper å ta igjen. "Heldigvis" ble vi kastet ut av Conference League. Hadde vi gått videre derfra hadde det blir vanskelig å finne tidspunkt for alle kampene.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Bjørn skrev: lør jan 15, 2022 8:40 pm Håper Ale, som er så glad i å frekventere denne tråden, kommer med sine tanker rundt kveldens bragd!
"Verdens største klubb" fortsetter å levere!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

trønderen skrev: søn jan 16, 2022 12:09 am Det er ikke mye vits å være sure på Arsenal for utsettelsen. Jeg skjønner godt at de la inn en søknad for det. Den største kritikken bør rettes mot forbundet.
Dette ja. Alt for mye av fokuset som havner på helt feil steder.

Ønsker man at dette skal ta slutt hjelper det ikke å klage på Liverpool, Arsenal, Klopp eller lignende. Da kommer man ingen vei, allikevel er det her veien fort supportere velger å gå allikevel.

Myshkin

Legg inn av Myshkin »

Hvem faen skrudde på insektsfangeren? Utrolig mye irriterende summing som har trekt inn her nå.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Chromeback skrev: søn jan 16, 2022 12:11 am
trønderen skrev: søn jan 16, 2022 12:09 am Det er ikke mye vits å være sure på Arsenal for utsettelsen. Jeg skjønner godt at de la inn en søknad for det. Den største kritikken bør rettes mot forbundet.
Dette ja. Alt for mye av fokuset som havner på helt feil steder.

Ønsker man at dette skal ta slutt hjelper det ikke å klage på Liverpool, Arsenal, Klopp eller lignende. Da kommer man ingen vei, allikevel er det her veien fort supportere velger å gå allikevel.
Det som var dumt var jo den jævla sutringa da Liverpool søkte om utsettelse og fikk det. Man burde skjønt at dette var en situasjon man kunne komme i sjøl, og at utsettelsen kom som følge av at EFL så at regelverket tilsa at kampen kunne utsettes. Nå er det samme med Arsenal, regelverket tilsier at kampen kan utsettes. Dette er ikke Arsenals skyld nå, og det var ikke Liverpools skyld. Det er som vanlig de elendige fotballmyndighetene i England som fucker opp. Irritasjonen må adresseres dit.

Så får vi håpe de samme fotballmyndighetene nå kan ta grep og stramme inn regelverket kraftig.

Vike4

Legg inn av Vike4 »

Lurer på om utsettelsen av kampen i dag kan være med på at vi dropper et lån/kjøp av en midtbanespiller nå i januar. Det er snakk om 2 kamper vel før vi får tilbake Partey og Elneny og da er bredden ok.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»