Arsenal Football Club - Pride of London

Svar
Vike4

Re: Arsenal Football Club - Pride of London

Legg inn av Vike4 »

Når skal Arteta ta tak med Gabriel? Holding er nesten bedre.

Jokkemedkniven
Innlegg: 2170

Legg inn av Jokkemedkniven »

Virker som at hele laget var nervøse i denne første omgangen, veldig upresise i passningspillet og vi klarer ikke å etablere spillet vårt. Utrolig deilig med målet helt på tampen.

Jokkemedkniven
Innlegg: 2170

Legg inn av Jokkemedkniven »

Deiligste seieren denne sesongen!

LeCoq

Legg inn av LeCoq »

Det er så JÆVLIG deilig

Vike4

Legg inn av Vike4 »

Faen meg så deilig😍

Wellé

Legg inn av Wellé »

Herregud!!! Jeg sitrer og skjelver, tar random knee slides og regelrett vet ikke hva jeg skal gjøre med meg selv

Jokkemedkniven
Innlegg: 2170

Legg inn av Jokkemedkniven »

Er det sånn at vi får lov til å ta av nå? Eller må vi vente til vi har slått ett topplag?

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Både på 1-1 og 2-2 tenkte jeg at faen nå glipper dette.

Men vi var gode i dag, og vant veldig fortjent. Straffen kommer som en følge av at vi trykker dem dypt inn i egen box over tid. Den var på ingen måte tilfeldig.

Jaja, folkes, vi snakket om kanskje 0 poeng mot Tottenham, Liverpool og City. Nå har vi 6 av 6 poeng så langt.

Vi har faktisk et lag som er godt nok til å kjempe om 2. plassen denne sesongen. Det er tidligere enn jeg trodde.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Jokkemedkniven skrev: søn okt 09, 2022 7:35 pm Er det sånn at vi får lov til å ta av nå? Eller må vi vente til vi har slått ett topplag?
Vi må selvsagt vente til vi har slått noen over oss på tabellen, med å juble. :lol:

Moist

Legg inn av Moist »

Jokkemedkniven skrev: søn okt 09, 2022 7:35 pm Er det sånn at vi får lov til å ta av nå? Eller må vi vente til vi har slått ett topplag?
Jeg gjentar meg selv, vi har enda ikke slått et lag over oss på tabellen

Jokkemedkniven
Innlegg: 2170

Legg inn av Jokkemedkniven »

Enzino skrev: søn okt 09, 2022 7:37 pm Både på 1-1 og 2-2 tenkte jeg at faen nå glipper dette.

Men vi var gode i dag, og vant veldig fortjent. Straffen kommer som en følge av at vi trykker dem dypt inn i egen box over tid. Den var på ingen måte tilfeldig.

Jaja, folkes, vi snakket om kanskje 0 poeng mot Tottenham, Liverpool og City. Nå har vi 6 av 6 poeng så langt.

Vi har faktisk et lag som er godt nok til å kjempe om 2. plassen denne sesongen. Det er tidligere enn jeg trodde.
Man ser også at mentaliteten i laget har blitt sterkere, hvor ofte har ikke vi ledet mot Liverpool eller en annen vanskelig kamp for den del for så å slippe inn et mål helt i sluttminuttene?

Jokkemedkniven
Innlegg: 2170

Legg inn av Jokkemedkniven »

Må også hylle Arteta for å bruke Tomi på VB idag, har aldri sett Salah være plantet så dypt i en lomme før kampen idag.

PerSmertesacker

Legg inn av PerSmertesacker »

Herregud for en utladning. Vi er veldig bra. Jeg synes faktisk Jesus mangler litt, men det er få spisser i verden som har et nivå som er høyere inne. Gabriel er vårt eneste skikkelig svake punkt. White - Saliba er våre to beste stoppere.
Sist redigert av PerSmertesacker den søn okt 09, 2022 7:42 pm, redigert 1 gang totalt.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Fløte, og litt piska krem 😁😁

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

Jeg er rett og slett tilfreds med livet nå i kveld.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

For en jobb Arteta har gjort det siste året++.

Bare å hylle!

Bjørn

Legg inn av Bjørn »

Er du i live, onv95?!!!

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Arsenal hadde 46 (!) toucher inne i Liverpools box i denne kampen.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Bjørn skrev: søn okt 09, 2022 7:43 pm Er du i live, onv95?!!!
Han lever nok, men samtidig spørs det om ikke han må forhandle om å få tilbake kona og ungene.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Imponerende å se på dere i dag.

Hva Gabriel til tider holder på med for dere er på grensen til hoderystende, men samtidig har han en del gode elementer i spillet sitt. Frustrerende type.

Andre omgangen deres frem til 2-2 scoringen er noe av det råeste jeg har sett på veldig lang tid. Konstant trykk, og stadig spillere som fyller på. Litt som å se det første året til Klopp hvor fotballen hans satt ordentlig. Konstant trykk og gjenvinning høyt i banen som gjør Liverpool til statister i lengre perioder.

Vike4

Legg inn av Vike4 »

Litt Everton hjelp nå, så blir det en grei kveld.

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

Sjekket akkurat resultatet. Tror fremdeles ikke det er sant. Fy faen så jævlig deilig.

Brukeravatar
ulfarne
Innlegg: 1543

Legg inn av ulfarne »

Arteta out

Wellé

Legg inn av Wellé »

Hvor er HenryLegend når vi vinner? Har vel kun vært i tråden etter Man Utd-kampen

DennisB

Legg inn av DennisB »

At vi vinner knepent, var kanskje ingen stor bombe. Men at vi skulle dominere såpass foran begge bokser, hadde jeg aldri trodd. XG`en vår er helt rå, vi har 2 i xG i overvekt mot Liverpool, som alle trodde ville konkurrere med City om seieren i år også.

Så kan Pool-supporterne grine om skandaledømming så mye de vil, men vi er jo altså klart best i kampen. Når var vi det sist mot dem, med tilsvarende xG? Må vi tilbake til 1934?

Det kommer naturligvis en nedtur en gang, men dette nytes så lenge det er mulig. Vi er foran City, verdens beste lag, etter 9 kamper faktisk. Helt surrealistisk.

LeCoq

Legg inn av LeCoq »


Bjørn

Legg inn av Bjørn »

Kostelig lesning i Liverpool-tråden nå. Folk håper at Jesus faktisk pådro seg en hodeskade😎

Odysseen

Legg inn av Odysseen »

For et lag vi har. Hjelpes.

BigTonyAdams

Legg inn av BigTonyAdams »

Dette var deilig guttær ❤️🤍.

Jokkemedkniven
Innlegg: 2170

Legg inn av Jokkemedkniven »

Bjørn skrev: søn okt 09, 2022 8:10 pm Kostelig lesning i Liverpool-tråden nå. Folk håper at Jesus faktisk pådro seg en hodeskade😎
Passe på at du ikke generaliserer, har bare sett en som håper det, men det sier egentlig det meste om han.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»