Strømmetjenester

Svar
Hoppidioten

Strømmetjenester

Legg inn av Hoppidioten »

Idag den 26.oktober lanserte HBO, HBO Max i Norge. Er nok mye likt som på HBO Nordic men det loves en del nye titler eksousivt på Max. 89,-kr i måneden.

Ellers, hvilke andre strømmetjenester bruker dere?

BioDex

Legg inn av BioDex »

Hoppidioten skrev: tir okt 26, 2021 7:46 pm Idag den 26.oktober lanserte HBO, HBO Max i Norge. Er nok mye likt som på HBO Nordic men det loves en del nye titler eksousivt på Max. 89,-kr i måneden.

Ellers, hvilke andre strømmetjenester bruker dere?
Håper på et lite løft i bilde kvaliteten. Det loves 4K på nye serier og filmer.

Av strømmetjenester har jeg det meste;
Netflix
Disney+
HBO Max via allente(tidl. canal digital)
Viaplay (også via allente)
Amazon Prime

kibby

Legg inn av kibby »

Tror vi har en tråd om dette allerede...

Ettersom jeg fikk HBO Max til 44.50 livet ut måtte jeg slå til...

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

kibby skrev: tir okt 26, 2021 8:55 pm Tror vi har en tråd om dette allerede...

Ettersom jeg fikk HBO Max til 44.50 livet ut måtte jeg slå til...
Jepp.

viewtopic.php?t=487

Pen pris for øvrig!

Tormund

Legg inn av Tormund »

Noen som vet om det er et tidsbegrenset tilbud på 44,50,-? Hadde egentlig ikke tenkt å aktivere abb før minst halve sesongen av succession var i gang...

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Tormund skrev: tir okt 26, 2021 10:07 pm Noen som vet om det er et tidsbegrenset tilbud på 44,50,-? Hadde egentlig ikke tenkt å aktivere abb før minst halve sesongen av succession var i gang...
Går ut 30. november.

Funker det å si opp gjeldende abo for så å reaktivere den med en gang med dette tilbudet?

Tormund

Legg inn av Tormund »

Chromeback skrev: tir okt 26, 2021 10:14 pm
Tormund skrev: tir okt 26, 2021 10:07 pm Noen som vet om det er et tidsbegrenset tilbud på 44,50,-? Hadde egentlig ikke tenkt å aktivere abb før minst halve sesongen av succession var i gang...
Går ut 30. november.

Funker det å si opp gjeldende abo for så å reaktivere den med en gang med dette tilbudet?
Ja, virker sånn. Mitt abo var deaktivert, og fikk tilbud om 44,50 da jeg gikk inn nå for å sjekke.

PS Mitt abo har vært deaktivert ca én måned.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Tormund skrev: tir okt 26, 2021 10:17 pm
Chromeback skrev: tir okt 26, 2021 10:14 pm
Tormund skrev: tir okt 26, 2021 10:07 pm Noen som vet om det er et tidsbegrenset tilbud på 44,50,-? Hadde egentlig ikke tenkt å aktivere abb før minst halve sesongen av succession var i gang...
Går ut 30. november.

Funker det å si opp gjeldende abo for så å reaktivere den med en gang med dette tilbudet?
Ja, virker sånn. Mitt abo var deaktivert, og fikk tilbud om 44,50 da jeg gikk inn nå for å sjekke.

PS Mitt abo har vært deaktivert ca én måned.
Hmm, får prøve å se, sykt typisk at jeg ble trukket forrige uke for neste måned.

Hater at ikke eksisterende kunder får samme tilbud, skjønner jo at de ønsker å tjene penger, men man burde jo få noe igjen som fast kunde…

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Chromeback skrev: tir okt 26, 2021 10:27 pm
Tormund skrev: tir okt 26, 2021 10:17 pm
Chromeback skrev: tir okt 26, 2021 10:14 pm

Går ut 30. november.

Funker det å si opp gjeldende abo for så å reaktivere den med en gang med dette tilbudet?
Ja, virker sånn. Mitt abo var deaktivert, og fikk tilbud om 44,50 da jeg gikk inn nå for å sjekke.

PS Mitt abo har vært deaktivert ca én måned.
Hmm, får prøve å se, sykt typisk at jeg ble trukket forrige uke for neste måned.

Hater at ikke eksisterende kunder får samme tilbud, skjønner jo at de ønsker å tjene penger, men man burde jo få noe igjen som fast kunde…
Du (og jeg, som også allerede har medlemskap fra HBO) får lage en ny bruker, med en ny mail, så bør man vel få dette tilbudet. Men mulig det fungerer å bare si opp abonnementet, og så melde seg inn på nytt.
Sist redigert av ElGuaje den tir okt 26, 2021 10:36 pm, redigert 1 gang totalt.

Tormund

Legg inn av Tormund »

Chromeback skrev: tir okt 26, 2021 10:27 pm
Tormund skrev: tir okt 26, 2021 10:17 pm
Chromeback skrev: tir okt 26, 2021 10:14 pm

Går ut 30. november.

Funker det å si opp gjeldende abo for så å reaktivere den med en gang med dette tilbudet?
Ja, virker sånn. Mitt abo var deaktivert, og fikk tilbud om 44,50 da jeg gikk inn nå for å sjekke.

PS Mitt abo har vært deaktivert ca én måned.
Hmm, får prøve å se, sykt typisk at jeg ble trukket forrige uke for neste måned.

Hater at ikke eksisterende kunder får samme tilbud, skjønner jo at de ønsker å tjene penger, men man burde jo få noe igjen som fast kunde…
Enig, den er kjip. Prøv med en annen epost-adresse.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Tormund skrev: tir okt 26, 2021 10:34 pm
Chromeback skrev: tir okt 26, 2021 10:27 pm
Tormund skrev: tir okt 26, 2021 10:17 pm

Ja, virker sånn. Mitt abo var deaktivert, og fikk tilbud om 44,50 da jeg gikk inn nå for å sjekke.

PS Mitt abo har vært deaktivert ca én måned.
Hmm, får prøve å se, sykt typisk at jeg ble trukket forrige uke for neste måned.

Hater at ikke eksisterende kunder får samme tilbud, skjønner jo at de ønsker å tjene penger, men man burde jo få noe igjen som fast kunde…
Enig, den er kjip. Prøv med en annen epost-adresse.
Godt man har mange av dem :lol:

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Netflix
Amazon Prime (Tatt seg opp veldig under pandemien, fått et mye mer variert innhold og snart tatt igjen Netflix i antall abonnementer)
HBO Nordic (Av og på)
ViaPlay (Sjeldent)

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Netflix
Amazon Prime
HBO Max

PEF_1973

Legg inn av PEF_1973 »

Har følgende
  • TV2-Sumo - For fotballen. Kun min gamle mors dragning mot Home and Away og Farmen gjør at jeg seriøst vurderer det etter april 2022...
  • Netflix - En og annen serie, som er verdt å se, mye rør og "75% av episodene"-serier. Vurderer pause etter The Witcher sesong 2.
  • Amazon Prime (pause nå)
  • HBO Max - Livslangt medlem på Nordic, men har selvsagt blitt "ny" kunde
  • Discovery+ - Mye piss, men fotball og grei underholdning når det passer
TV2-Sumpo er en egen særklasse når det kommer til skampris, men Netflix priser ser jo nesten ut i forhold til Amazon, HBO og D+, i allefall så lite jeg bruker det.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Akkurat nå kun Netflix og Disney.
Pause på HBO og Viaplay.
Vurderer Amazon istedet for Viaplay neste gang.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Har TV, men bruker den stort sett bare til å strømme filmer og TV-serier. Har Netflix og HBO inkludert. Fint at lineær tv er på vei ut

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Snakk om å snakke seg rundt spørsmålet om hvorfor ikke eksisterende kunder ikke fikk dette tilbudet. Hater at journalister ikke går hardere på når de får ikke-svar servert i sveisen.

– Det stemmer at det i en kortere periode er et introduksjonstilbud til nye kunder hvor man kan spare 50 prosent på månedsprisen. Men vi har også et meget attraktivt tilbud til alle våre nåværende kunder. Tidligere betalte HBO Nordic-kunder 109,- måneden. Med HBO Max er prisen redusert til 89,- og så har man i tillegg mulighet til å benytte seg av et tilbud hvor man får full tilgang til HBO Max i et helt år for 699,- (ca. 58,- per måned). Prisen for det nye årsabonnementet betyr nesten 50 % rabatt sammenlignet med vår gamle pris. Vi synes at dette er et meget attraktivt tilbud for alle kunder – nye som eksisterende, avslutter Ryel.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Gikk inn på HBO nå og aktiverte det nye tilbudet så 45 kr i mnd er da gode greier.
Men man kan ikke ta pause, da mister man tilgangen på dette "livet ut" tilbudet, men 45 kr er jo ikke så mye å ta pause fra sånn sett.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3102

Legg inn av MacanT »

Queenie skrev: ons okt 27, 2021 7:36 pm Fint at lineær tv er på vei ut
Hvorfor er det fint?

Queenie

Legg inn av Queenie »

MacanT skrev: ons nov 03, 2021 11:16 pm
Queenie skrev: ons okt 27, 2021 7:36 pm Fint at lineær tv er på vei ut
Hvorfor er det fint?
Mange mennesker lar tv'en definere deres liv.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3102

Legg inn av MacanT »

Queenie skrev: ons nov 03, 2021 11:33 pm
MacanT skrev: ons nov 03, 2021 11:16 pm
Queenie skrev: ons okt 27, 2021 7:36 pm Fint at lineær tv er på vei ut
Hvorfor er det fint?
Mange mennesker lar tv'en definere deres liv.
Lenge siden folk brydde seg om sendetider. Nå bruker folk flest opptak, start forfra eller ukesarkiv.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

kibby skrev: tir okt 26, 2021 8:55 pm Tror vi har en tråd om dette allerede...

Ettersom jeg fikk HBO Max til 44.50 livet ut måtte jeg slå til...
Da burde du lest det som står med liten skrift.
Du er ikke lova 44,50 til evig tid, men 50% av TIL ENHVERT TIDS FULLPRIS på abonnemnetet....

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

PEF_1973 skrev: ons okt 27, 2021 6:19 pm Har følgende
  • TV2-Sumo - For fotballen. Kun min gamle mors dragning mot Home and Away og Farmen gjør at jeg seriøst vurderer det etter april 2022...
  • Netflix - En og annen serie, som er verdt å se, mye rør og "75% av episodene"-serier. Vurderer pause etter The Witcher sesong 2.
  • Amazon Prime (pause nå)
  • HBO Max - Livslangt medlem på Nordic, men har selvsagt blitt "ny" kunde
  • Discovery+ - Mye piss, men fotball og grei underholdning når det passer
TV2-Sumpo er en egen særklasse når det kommer til skampris, men Netflix priser ser jo nesten ut i forhold til Amazon, HBO og D+, i allefall så lite jeg bruker det.
Har:
Netflix
Amazon Prime
Disney+
Discovery+ (hovedsaklig pga norsk og svensk fotball, men ting som Brille, Kongen Befaler og Alle mot Alle fenger også)
Viaplay Total (midlertidig, mens Glimt er i Europa)
NRK TV-appen

Kommer aldri til å ha:
TV2 Play - er fotballinteressert, men HATER TV2 sine blodpriser, press mot leverandøre og generelt ufyselige framferd at det er totalt uaktuelt å spandere en eneste krone på dem.

Klodrik

Legg inn av Klodrik »

Kalle73 skrev: tor nov 04, 2021 12:35 pm
kibby skrev: tir okt 26, 2021 8:55 pm Tror vi har en tråd om dette allerede...

Ettersom jeg fikk HBO Max til 44.50 livet ut måtte jeg slå til...
Da burde du lest det som står med liten skrift.
Du er ikke lova 44,50 til evig tid, men 50% av TIL ENHVERT TIDS FULLPRIS på abonnemnetet....

Ja, men om de f.eks. øker grunnprisen med 50% til neste år vil 50% rabatt fra den økte prisen fortsatt være en god deal. Evt. kan man kansellere hvis prisøkningen tar helt av, er jo ingen bindingstid

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Tar nok uansett litt tid før man når de sinnsyke 106,- man betalte for Nordic. Fikk egentlig ikke med meg denne prisøkningen en gang, trodde fortsatt at man betalte 89,- i mnd.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Noen som vet om Malcolm i midten er å finne på en streaming side?

BioDex

Legg inn av BioDex »

Megapixsel skrev: søn nov 07, 2021 4:07 am Noen som vet om Malcolm i midten er å finne på en streaming side?
Foreløpig er den ikke å finne på noen av strømme tjenestene her til lands, men ville vært rart om den ikke kommer på disney+ etter hvert siden serien er en Fox produksjon.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

BioDex skrev: søn nov 07, 2021 8:11 am
Megapixsel skrev: søn nov 07, 2021 4:07 am Noen som vet om Malcolm i midten er å finne på en streaming side?
Foreløpig er den ikke å finne på noen av strømme tjenestene her til lands, men ville vært rart om den ikke kommer på disney+ etter hvert siden serien er en Fox produksjon.
Takker!
Sett mange klipp på YouTube i det siste, kjenner på savnet. Legendarisk serie. Så alt igjen i 2014, tror jeg husket 90 prosent av replikkene.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»