Trump-familien

Svar
Corvus

Re: Trump-familien

Legg inn av Corvus »

Scuderia skrev: fre nov 19, 2021 9:37 pm
Idiomatisk skrev: fre nov 19, 2021 4:35 pm

Ok. Da får vi håpe Trump ikke sender inn stormtroppene ved neste anledning

Aunt Tifa kommer med en kraftig advarsel

hehe se på den livsfarlige gjengen der :)
Vi vet jo alle hvordan marxistene i antifa ser ut når de utøver volden sin overalt. Men hyggelig at det legges ut bilde av bestemødrene også, samme avskummet det tydeligvis. Mulig at de ikke slår ned random folk de her da.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

The Donald planlegger en pressekonferanse den 6. januar.

alseboy

Legg inn av alseboy »

Burde ikke snart avholdsmannen Donald ta en alvorsprat med junior - eller bryr han seg ikke?


Falcon
Innlegg: 2482

Legg inn av Falcon »


TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Folk_flesk skrev: ons okt 27, 2021 12:29 am Sikkert få som setter pris på en ny tråd om denne psykopat-familien, men bekrefter ikke dette at man, amerikaner eller nordmann, må være et direkte.. unnskyld uttrykket.. Rasshøl, for å støtte disse undermålerne:

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/9K ... -avskyelig
Det stemmer helt sikkert, så hvorfor ( som ironisk nok poengtert ) ikke bare ignorere disse tullingene da ?
Er det fordi vi elsker å hate dem eller er det noe annet ?
Det er litt rart egentlig, for jeg har registrert at de aller fleste som tar initiativ til å diskutere disse folka er de som i størst grad ikke kan fordra dem :D

...hvilket sikkert gjør meg til en dobbelmoralist som i det hele tatt klikket meg inn på denne tråden, men til mitt forsvar så trykket jeg ikke på linken ;)

Scuderia

Legg inn av Scuderia »

TrondLFC skrev: man jan 24, 2022 8:04 am
Folk_flesk skrev: ons okt 27, 2021 12:29 am Sikkert få som setter pris på en ny tråd om denne psykopat-familien, men bekrefter ikke dette at man, amerikaner eller nordmann, må være et direkte.. unnskyld uttrykket.. Rasshøl, for å støtte disse undermålerne:

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/9K ... -avskyelig
Det stemmer helt sikkert, så hvorfor ( som ironisk nok poengtert ) ikke bare ignorere disse tullingene da ?
Er det fordi vi elsker å hate dem eller er det noe annet ?
Det er litt rart egentlig, for jeg har registrert at de aller fleste som tar initiativ til å diskutere disse folka er de som i størst grad ikke kan fordra dem :D

...hvilket sikkert gjør meg til en dobbelmoralist som i det hele tatt klikket meg inn på denne tråden, men til mitt forsvar så trykket jeg ikke på linken ;)
Hva er det med venstresiden og hatet mot sin politiske motstandere?

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

alseboy skrev: man jan 24, 2022 12:49 am Burde ikke snart avholdsmannen Donald ta en alvorsprat med junior - eller bryr han seg ikke?

He-he, den kødden slutter aldri å overgå seg selv.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Scuderia skrev: man jan 24, 2022 8:19 am
TrondLFC skrev: man jan 24, 2022 8:04 am
Folk_flesk skrev: ons okt 27, 2021 12:29 am Sikkert få som setter pris på en ny tråd om denne psykopat-familien, men bekrefter ikke dette at man, amerikaner eller nordmann, må være et direkte.. unnskyld uttrykket.. Rasshøl, for å støtte disse undermålerne:

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/9K ... -avskyelig
Det stemmer helt sikkert, så hvorfor ( som ironisk nok poengtert ) ikke bare ignorere disse tullingene da ?
Er det fordi vi elsker å hate dem eller er det noe annet ?
Det er litt rart egentlig, for jeg har registrert at de aller fleste som tar initiativ til å diskutere disse folka er de som i størst grad ikke kan fordra dem :D

...hvilket sikkert gjør meg til en dobbelmoralist som i det hele tatt klikket meg inn på denne tråden, men til mitt forsvar så trykket jeg ikke på linken ;)
Hva er det med venstresiden og hatet mot sin politiske motstandere?
For sikkerhets skyld ; jeg tilhører ikke noen venstreside....eller høyreside. Jeg ser på meg selv som en som er på fredssiden, og der finner du ikke noen politiske partier.
Derfor stemmer jeg blankt siden dagens politiske system gjør det umulig for meg å gjøre noe annet.

Jeg brukte terminologien "vi" som i en slags generell betegnelse da dette åpenbart er en sak som engasjerer ( alt for ) mange fremdeles.

Jeg ser derimot i ettertid at jeg burde brukt "dere", men da hadde jeg vel vært på høyresiden som det kalles.

Fremdeles så står poenget og budskapet om at det kan ha noe for seg å ignorere saker og personer man selv ikke har noe til overs for.

alseboy

Legg inn av alseboy »

Hm. Og hvem er det som skriker om demente Joe og Lets go Brandon i ett sett? De få standhaftige republikanerne som står opp mot Trumpismen, på tross av dødstrusler fra Trumpjuntaen, er det som skiller det nest største partiet hos vår viktigste alliansepartner fra å ta farvel med vestlige demokratiske spilleregler.

Dere vet veldig godt at det ikke handler om venstresiden. Selv FrP-aktører som Listhaug, Helgheim og Christian Tybring-Gjedde har uttalt at de har fått nok av Trumpismen. Så hvorfor babler dere om venstresiden sitt hat? Det er jo dere som har forlatt siste rest av anstendig.

Scuderia

Legg inn av Scuderia »

TrondLFC skrev: man jan 24, 2022 9:27 am
Scuderia skrev: man jan 24, 2022 8:19 am
TrondLFC skrev: man jan 24, 2022 8:04 am

Det stemmer helt sikkert, så hvorfor ( som ironisk nok poengtert ) ikke bare ignorere disse tullingene da ?
Er det fordi vi elsker å hate dem eller er det noe annet ?
Det er litt rart egentlig, for jeg har registrert at de aller fleste som tar initiativ til å diskutere disse folka er de som i størst grad ikke kan fordra dem :D

...hvilket sikkert gjør meg til en dobbelmoralist som i det hele tatt klikket meg inn på denne tråden, men til mitt forsvar så trykket jeg ikke på linken ;)
Hva er det med venstresiden og hatet mot sin politiske motstandere?
For sikkerhets skyld ; jeg tilhører ikke noen venstreside....eller høyreside. Jeg ser på meg selv som en som er på fredssiden, og der finner du ikke noen politiske partier.
Derfor stemmer jeg blankt siden dagens politiske system gjør det umulig for meg å gjøre noe annet.

Jeg brukte terminologien "vi" som i en slags generell betegnelse da dette åpenbart er en sak som engasjerer ( alt for ) mange fremdeles.

Jeg ser derimot i ettertid at jeg burde brukt "dere", men da hadde jeg vel vært på høyresiden som det kalles.

Fremdeles så står poenget og budskapet om at det kan ha noe for seg å ignorere saker og personer man selv ikke har noe til overs for.
Du skriver at du elsker å hate "dem".. og kaller dem "tullinger".. Virker som du har noe på hjerte selv om du definerer deg som "fredssiden"

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Det er ikke lett å være trumpist utenfor de mest innavlede delstatene i sørlige USA. Utrolig at noen presterer å være det i Norge.

Brukeravatar
LD-Johnson
Innlegg: 1291

Legg inn av LD-Johnson »

Folk_flesk skrev: man jan 24, 2022 10:42 am Det er ikke lett å være trumpist utenfor de mest innavlede delstatene i sørlige USA. Utrolig at noen presterer å være det i Norge.
"Alle som stemmer noe annet enn meg er innavl" - Den gode siden :lol:

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

LD-Johnson skrev: man jan 24, 2022 11:03 am
Folk_flesk skrev: man jan 24, 2022 10:42 am Det er ikke lett å være trumpist utenfor de mest innavlede delstatene i sørlige USA. Utrolig at noen presterer å være det i Norge.
"Alle som stemmer noe annet enn meg er innavl" - Den gode siden :lol:
Hvor skrev jeg "alle som stemmer noe annet enn meg"? Mente bare Trump-tilhengere, som er noen suppehuer en eller annen plass til høyre for FrP.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Folk_flesk skrev: man jan 24, 2022 11:26 am
LD-Johnson skrev: man jan 24, 2022 11:03 am
Folk_flesk skrev: man jan 24, 2022 10:42 am Det er ikke lett å være trumpist utenfor de mest innavlede delstatene i sørlige USA. Utrolig at noen presterer å være det i Norge.
"Alle som stemmer noe annet enn meg er innavl" - Den gode siden :lol:
Hvor skrev jeg "alle som stemmer noe annet enn meg"? Mente bare Trump-tilhengere, som er noen suppehuer en eller annen plass til høyre for FrP.
Gå gjennom historikken til brukeren, og se hvilken type han er. Absolutt null subastans i noe som helst.

Brukeravatar
LD-Johnson
Innlegg: 1291

Legg inn av LD-Johnson »

greyserpent skrev: man jan 24, 2022 11:47 am
Folk_flesk skrev: man jan 24, 2022 11:26 am
LD-Johnson skrev: man jan 24, 2022 11:03 am

"Alle som stemmer noe annet enn meg er innavl" - Den gode siden :lol:
Hvor skrev jeg "alle som stemmer noe annet enn meg"? Mente bare Trump-tilhengere, som er noen suppehuer en eller annen plass til høyre for FrP.
Gå gjennom historikken til brukeren, og se hvilken type han er. Absolutt null subastans i noe som helst.
Når nesten opp til nivået ditt da eller Mr.oneliner.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Scuderia skrev: man jan 24, 2022 10:37 am
TrondLFC skrev: man jan 24, 2022 9:27 am
Scuderia skrev: man jan 24, 2022 8:19 am

Hva er det med venstresiden og hatet mot sin politiske motstandere?
For sikkerhets skyld ; jeg tilhører ikke noen venstreside....eller høyreside. Jeg ser på meg selv som en som er på fredssiden, og der finner du ikke noen politiske partier.
Derfor stemmer jeg blankt siden dagens politiske system gjør det umulig for meg å gjøre noe annet.

Jeg brukte terminologien "vi" som i en slags generell betegnelse da dette åpenbart er en sak som engasjerer ( alt for ) mange fremdeles.

Jeg ser derimot i ettertid at jeg burde brukt "dere", men da hadde jeg vel vært på høyresiden som det kalles.

Fremdeles så står poenget og budskapet om at det kan ha noe for seg å ignorere saker og personer man selv ikke har noe til overs for.
Du skriver at du elsker å hate "dem".. og kaller dem "tullinger".. Virker som du har noe på hjerte selv om du definerer deg som "fredssiden"
Når du kverulerer på denne måten og tolker etter eget forgodtbefinnende så blir det umulig å debattere.
Jeg forlater tråden nå.

Scuderia

Legg inn av Scuderia »

TrondLFC skrev: man jan 24, 2022 12:03 pm
Scuderia skrev: man jan 24, 2022 10:37 am
TrondLFC skrev: man jan 24, 2022 9:27 am

For sikkerhets skyld ; jeg tilhører ikke noen venstreside....eller høyreside. Jeg ser på meg selv som en som er på fredssiden, og der finner du ikke noen politiske partier.
Derfor stemmer jeg blankt siden dagens politiske system gjør det umulig for meg å gjøre noe annet.

Jeg brukte terminologien "vi" som i en slags generell betegnelse da dette åpenbart er en sak som engasjerer ( alt for ) mange fremdeles.

Jeg ser derimot i ettertid at jeg burde brukt "dere", men da hadde jeg vel vært på høyresiden som det kalles.

Fremdeles så står poenget og budskapet om at det kan ha noe for seg å ignorere saker og personer man selv ikke har noe til overs for.
Du skriver at du elsker å hate "dem".. og kaller dem "tullinger".. Virker som du har noe på hjerte selv om du definerer deg som "fredssiden"
Når du kverulerer på denne måten og tolker etter eget forgodtbefinnende så blir det umulig å debattere.
Jeg forlater tråden nå.
Så du kom altså bare inn her for å si hva du tror andre mener om jeg skal ta det du skriver ordrett? Debatter blir mer produktive om du har egne meninger.

Bye bye..

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Folk_flesk skrev: man jan 24, 2022 9:26 am
alseboy skrev: man jan 24, 2022 12:49 am Burde ikke snart avholdsmannen Donald ta en alvorsprat med junior - eller bryr han seg ikke?

He-he, den kødden slutter aldri å overgå seg selv.
I alle dager. Var innom twitter nå og så dukket denne opp. Han har en nesten like rablende tirade over noen glass med sterkere saker også. Han virker å være rimelig klar for en rehab. Sinnsykt.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Trump er gal. Ingen grunn til å anta noe annet!
Men nå er han nok overvektig, men ellers ser han jo relativt sprek ut til tross alt og være 75 år. Spesielt når man sammenligner med Joe Biden som jo nærmest ser ut til og være 90 år.
Jfr. klippet i går med golfbanen og han fleipet med at han ville bli amerikas 45 og 47 president.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Legger ved en link til hele Trumps tale i Texas. Dette er det definitivt verdt å sette av 1 time og 30 minutter til:

https://resett.no/2022/01/30/se-trumps-rally-i-texas/

Etter min vurdering virker Donald skarpere og mer oppglødd enn noen gang tidligere.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Huff

alseboy

Legg inn av alseboy »

Trumpern vil ha Kongressen til å etterforske sin egen visepresident, etter at VPën nektet å be Kongressen stemme for Trump etter at han tapte valget.

Hvor langt unna tvangstrøye og medisinering er vi egentlig nå?

https://www.msnbc.com/rachel-maddow-sho ... YdFiVmj7ak

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Nå har faen meg det republikanske partiet kommet frem til at kongress-stormingen var en "legitim politisk ytring":

https://edition.cnn.com/2022/02/04/poli ... index.html

Den politiske søppel-kulturen de er i ferd med å skape der borte er rett og slett skremmende. De bygde vel opp et et noenlunde bra utgangspunkt etter krigen, men så har de de siste tiårene systematisk gjort alt for å underminere seg selv. De har blitt et land det er umulig å se opp til for et rasjonelt menneske.

LANISTA

Legg inn av LANISTA »

Folk_flesk skrev: fre feb 04, 2022 11:11 pm Nå har faen meg det republikanske partiet kommet frem til at kongress-stormingen var en "legitim politisk ytring":

https://edition.cnn.com/2022/02/04/poli ... index.html

Den politiske søppel-kulturen de er i ferd med å skape der borte er rett og slett skremmende. De bygde vel opp et et noenlunde bra utgangspunkt etter krigen, men så har de de siste tiårene systematisk gjort alt for å underminere seg selv. De har blitt et land det er umulig å se opp til for et rasjonelt menneske.
I Trump-tiden kan jeg ikke si jeg var stolt av amerikansk blod. Jeg så denne komme. Begge kystene er like PK som Sverige. Det var nødt til å få et utløp i midten av landet.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

LANISTA skrev: man feb 07, 2022 5:55 pm
Folk_flesk skrev: fre feb 04, 2022 11:11 pm Nå har faen meg det republikanske partiet kommet frem til at kongress-stormingen var en "legitim politisk ytring":

https://edition.cnn.com/2022/02/04/poli ... index.html

Den politiske søppel-kulturen de er i ferd med å skape der borte er rett og slett skremmende. De bygde vel opp et et noenlunde bra utgangspunkt etter krigen, men så har de de siste tiårene systematisk gjort alt for å underminere seg selv. De har blitt et land det er umulig å se opp til for et rasjonelt menneske.
I Trump-tiden kan jeg ikke si jeg var stolt av amerikansk blod. Jeg så denne komme. Begge kystene er like PK som Sverige. Det var nødt til å få et utløp i midten av landet.
Kanskje forslaget om deling ikke er så dumt. De to kystene kan ev. limes sammen av en nordlig remse langs grensa til Canada, for de greiene som blir liggende i midten ønsker vel uansett ikke noe naboskap med en slik kommunist-stat. Idaho blir kanskje et problem der oppe i nordvest, men enda verre blir det nok for folk i byer som Austin å leve i den nye Trump-staten. Så delingen vil vel medføre den største folkeforflytningen siden India/Pakistan-separasjonen i 1947.

LANISTA

Legg inn av LANISTA »

Folk_flesk skrev: man feb 07, 2022 6:09 pm
LANISTA skrev: man feb 07, 2022 5:55 pm
Folk_flesk skrev: fre feb 04, 2022 11:11 pm Nå har faen meg det republikanske partiet kommet frem til at kongress-stormingen var en "legitim politisk ytring":

https://edition.cnn.com/2022/02/04/poli ... index.html

Den politiske søppel-kulturen de er i ferd med å skape der borte er rett og slett skremmende. De bygde vel opp et et noenlunde bra utgangspunkt etter krigen, men så har de de siste tiårene systematisk gjort alt for å underminere seg selv. De har blitt et land det er umulig å se opp til for et rasjonelt menneske.
I Trump-tiden kan jeg ikke si jeg var stolt av amerikansk blod. Jeg så denne komme. Begge kystene er like PK som Sverige. Det var nødt til å få et utløp i midten av landet.
Kanskje forslaget om deling ikke er så dumt. De to kystene kan ev. limes sammen av en nordlig remse langs grensa til Canada, for de greiene som blir liggende i midten ønsker vel uansett ikke noe naboskap med en slik kommunist-stat. Idaho blir kanskje et problem der oppe i nordvest, men enda verre blir det nok for folk i byer som Austin å leve i den nye Trump-staten. Så delingen vil vel medføre den største folkeforflytningen siden India/Pakistan-separasjonen i 1947.
Kanskje ikke så dumt:) Orker bare ikke en ny borgerkrig. Har fortsatt vondt i ryggen fra den forrige.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »


FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Texas_John skrev: tor feb 03, 2022 9:18 pm Legger ved en link til hele Trumps tale i Texas. Dette er det definitivt verdt å sette av 1 time og 30 minutter til:

https://resett.no/2022/01/30/se-trumps-rally-i-texas/

Etter min vurdering virker Donald skarpere og mer oppglødd enn noen gang tidligere.

Resett og trumphyllest. Tidenes red flag

morrisey

Legg inn av morrisey »

Trump er vel selve beviset på at amerikanerne er verdenshistoriens dummeste folkeslag.

HarryH

Legg inn av HarryH »

morrisey skrev: fre feb 25, 2022 11:22 pm Trump er vel selve beviset på at amerikanerne er verdenshistoriens dummeste folkeslag.
Det er vel litt dumt å si? USA er jo temmelig suverene mht antall Nobel-priser for fremragende vitenskapelige prestasjoner blant annet?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Politikk - Internasjonal»