Trump-familien

Svar
Folk_flesk

Re: Trump-familien

Legg inn av Folk_flesk »

Idiomatisk skrev: man nov 15, 2021 6:23 pm Tenk at det går an å falle for dette mediehysteriet i en verden med internett. Man skjønner
raskt at dette forumet består av gamlinger som ikke ser på noe annet en Dagsrevyen på NRK eller CNN

Grunnen til at det ikke blir noen konsekvenser for Trump er

*Spoiler Alert*

Det var ikke noe forsøk på statskupp den 6. januar. Noen hundre rednecks uten våpen kan
ikke kuppe Amerika. Biden, justisministeren og demokratene vet alt dette men for å blidgjøre mobben
så fengsler de noen Qanon-sympatisører og fører litt politisk teater.

Hadde det vært et forsøk på statskupp den 6. januar så hadde saken vært en helt annen

Ellers så er det tilfredsstillende å se at det amerikanske folket ikke faller for teateret og sikter
seg heller inn på et "Red Wedding" i 2022

Du dreit deg ut totalt da du skråsikkert spådde Trump-seier ved valget for et år siden. Har du ingenting lært av tabbene dine?

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Bakkus skrev: man nov 15, 2021 6:19 pm
Fernandovonarb skrev: søn nov 14, 2021 11:02 pm Sitter og titter på angrepet på kongressen i dokumentaren NRK sender nå. Hvordan i helvete slipper Trump unna det som var et kuppforsøk. Han er som en åpenbar mafiaboss som har sendt sine fotsoldater i å gjøre drittjobben for seg, og han sitter fremdeles og hevder vrøvlet som fikk de dit.
NRK er en propagandaarm for venstresiden.
Hva har det med pengene til jernbanen å gjøre?

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Fernandovonarb skrev: man nov 15, 2021 6:30 pm
Bakkus skrev: man nov 15, 2021 6:19 pm
Fernandovonarb skrev: søn nov 14, 2021 11:02 pm Sitter og titter på angrepet på kongressen i dokumentaren NRK sender nå. Hvordan i helvete slipper Trump unna det som var et kuppforsøk. Han er som en åpenbar mafiaboss som har sendt sine fotsoldater i å gjøre drittjobben for seg, og han sitter fremdeles og hevder vrøvlet som fikk de dit.
NRK er en propagandaarm for venstresiden.
Hva har det med pengene til jernbanen å gjøre?
Hæææææ?????

Idiomatisk

Legg inn av Idiomatisk »

Folk_flesk skrev: man nov 15, 2021 6:26 pm
Idiomatisk skrev: man nov 15, 2021 6:23 pm Tenk at det går an å falle for dette mediehysteriet i en verden med internett. Man skjønner
raskt at dette forumet består av gamlinger som ikke ser på noe annet en Dagsrevyen på NRK eller CNN

Grunnen til at det ikke blir noen konsekvenser for Trump er

*Spoiler Alert*

Det var ikke noe forsøk på statskupp den 6. januar. Noen hundre rednecks uten våpen kan
ikke kuppe Amerika. Biden, justisministeren og demokratene vet alt dette men for å blidgjøre mobben
så fengsler de noen Qanon-sympatisører og fører litt politisk teater.

Hadde det vært et forsøk på statskupp den 6. januar så hadde saken vært en helt annen

Ellers så er det tilfredsstillende å se at det amerikanske folket ikke faller for teateret og sikter
seg heller inn på et "Red Wedding" i 2022
Du dreit deg ut totalt da du skråsikkert spådde Trump-seier ved valget for et år siden. Har du ingenting lært av tabbene dine?
Totalt driti ut også faktisk !!!! :lol: :lol: :lol:

Jeg er svært fornøyd med at Biden ble valgt, tidenes mest populære demokratiske president gjør en aldeles strålende jobb og baner vei for republikanerne de neste 10 årene om landet står seg til påske da :lol: :lol:

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

kytec skrev: man nov 15, 2021 6:31 pm
Fernandovonarb skrev: man nov 15, 2021 6:30 pm
Bakkus skrev: man nov 15, 2021 6:19 pm
NRK er en propagandaarm for venstresiden.
Hva har det med pengene til jernbanen å gjøre?
Hæææææ?????
Var et like relevant svar som det han kom med.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Idiomatisk skrev: man nov 15, 2021 6:34 pm
Folk_flesk skrev: man nov 15, 2021 6:26 pm
Idiomatisk skrev: man nov 15, 2021 6:23 pm
Jeg er svært fornøyd med at Biden ble valgt, tidenes mest populære demokratiske president gjør en aldeles strålende jobb og baner vei for republikanerne de neste 10 årene om landet står seg til påske da :lol: :lol:
Vet du hvem som har fått nest mest stemmer i et Presidentvalg i USA gjennom tidene?

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Hele Trumps oppførsel etter valget var et eneste stort kuppforsøk.

Når den tapende parten går til ørten søksmål mot valgresultater og presser folkevalgte og vaktpersonell i forskjellige stater er det et forsøk på å underminere folkets vilje.
Sist redigert av PapaSmurf den man nov 15, 2021 6:46 pm, redigert 1 gang totalt.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

PapaSmurf skrev: man nov 15, 2021 6:44 pm Hele Trumps oppførsel etter valget var et eneste stort kuppforsøk.
Det startet greit lenge før valget også, for så vidt.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Idiomatisk skrev: man nov 15, 2021 6:34 pm
Folk_flesk skrev: man nov 15, 2021 6:26 pm
Idiomatisk skrev: man nov 15, 2021 6:23 pm Tenk at det går an å falle for dette mediehysteriet i en verden med internett. Man skjønner
raskt at dette forumet består av gamlinger som ikke ser på noe annet en Dagsrevyen på NRK eller CNN

Grunnen til at det ikke blir noen konsekvenser for Trump er

*Spoiler Alert*

Det var ikke noe forsøk på statskupp den 6. januar. Noen hundre rednecks uten våpen kan
ikke kuppe Amerika. Biden, justisministeren og demokratene vet alt dette men for å blidgjøre mobben
så fengsler de noen Qanon-sympatisører og fører litt politisk teater.

Hadde det vært et forsøk på statskupp den 6. januar så hadde saken vært en helt annen

Ellers så er det tilfredsstillende å se at det amerikanske folket ikke faller for teateret og sikter
seg heller inn på et "Red Wedding" i 2022
Du dreit deg ut totalt da du skråsikkert spådde Trump-seier ved valget for et år siden. Har du ingenting lært av tabbene dine?
Totalt driti ut også faktisk !!!! :lol: :lol: :lol:

Jeg er svært fornøyd med at Biden ble valgt, tidenes mest populære demokratiske president gjør en aldeles strålende jobb og baner vei for republikanerne de neste 10 årene om landet står seg til påske da :lol: :lol:
Du lovte før valget at du skulle fordufte hvis helten din tapte, ikke at du skulle komme tilbake i en enda mer tåpelig utgave.

Idiomatisk

Legg inn av Idiomatisk »

PapaSmurf skrev: man nov 15, 2021 6:44 pm Hele Trumps oppførsel etter valget var et eneste stort kuppforsøk.

Når den tapende parten går til ørten søksmål mot valgresultater og presser folkevalgte og vaktpersonell i forskjellige stater er det et forsøk på å underminere folkets vilje.
Nei, det var ikke noe statskupp vi var vitne til. Det var en dårlig taper som burde gitt
seg når høyesterett sa nei.

Et forsøk på statskupp ville bestått av 5000-10000 topptrente Trump-lojalister bevæpnet med angrepsrifler
klare til å gi livet sitt i et forsøk på å endre USA for alltid

Isteden fikk vi dette


Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Folk_flesk skrev: man nov 15, 2021 6:45 pm

Du lovte før valget at du skulle fordufte hvis helten din tapte, ikke at du skulle komme tilbake i en enda mer tåpelig utgave.
X-M?

Idiomatisk

Legg inn av Idiomatisk »

Folk_flesk skrev: man nov 15, 2021 6:45 pm
Idiomatisk skrev: man nov 15, 2021 6:34 pm
Folk_flesk skrev: man nov 15, 2021 6:26 pm

Du dreit deg ut totalt da du skråsikkert spådde Trump-seier ved valget for et år siden. Har du ingenting lært av tabbene dine?
Totalt driti ut også faktisk !!!! :lol: :lol: :lol:

Jeg er svært fornøyd med at Biden ble valgt, tidenes mest populære demokratiske president gjør en aldeles strålende jobb og baner vei for republikanerne de neste 10 årene om landet står seg til påske da :lol: :lol:
Du lovte før valget at du skulle fordufte hvis helten din tapte, ikke at du skulle komme tilbake i en enda mer tåpelig utgave.
Du kan alltids legge meg til som uvenn igjen :lol: :lol: men det ser ut til at du ikke kan få nok av mine kvalitetsinnlegg

Rhabagatz

Legg inn av Rhabagatz »

Idiomatisk skrev: man nov 15, 2021 6:52 pm
PapaSmurf skrev: man nov 15, 2021 6:44 pm Hele Trumps oppførsel etter valget var et eneste stort kuppforsøk.

Når den tapende parten går til ørten søksmål mot valgresultater og presser folkevalgte og vaktpersonell i forskjellige stater er det et forsøk på å underminere folkets vilje.
Nei, det var ikke noe statskupp vi var vitne til. Det var en dårlig taper som burde gitt
seg når høyesterett sa nei.

Et forsøk på statskupp ville bestått av 5000-10000 topptrente Trump-lojalister bevæpnet med angrepsrifler
klare til å gi livet sitt i et forsøk på å endre USA for alltid

Idiotien er nesten fullkommen:
Hvis jeg baker en kake som smaker dritt, da forsøkte jeg ikke å bake en kake.

Bakkus

Legg inn av Bakkus »

Fernandovonarb skrev: man nov 15, 2021 6:35 pm
kytec skrev: man nov 15, 2021 6:31 pm
Fernandovonarb skrev: man nov 15, 2021 6:30 pm

Hva har det med pengene til jernbanen å gjøre?
Hæææææ?????
Var et like relevant svar som det han kom med.
Hvordan er det irrelevant å hevde at DRK ikke er en nøytral nyhetsformidler?

Idiomatisk

Legg inn av Idiomatisk »

Rhabagatz skrev: man nov 15, 2021 6:55 pm
Idiomatisk skrev: man nov 15, 2021 6:52 pm
PapaSmurf skrev: man nov 15, 2021 6:44 pm Hele Trumps oppførsel etter valget var et eneste stort kuppforsøk.

Når den tapende parten går til ørten søksmål mot valgresultater og presser folkevalgte og vaktpersonell i forskjellige stater er det et forsøk på å underminere folkets vilje.
Nei, det var ikke noe statskupp vi var vitne til. Det var en dårlig taper som burde gitt
seg når høyesterett sa nei.

Et forsøk på statskupp ville bestått av 5000-10000 topptrente Trump-lojalister bevæpnet med angrepsrifler
klare til å gi livet sitt i et forsøk på å endre USA for alltid
Idiotien er nesten fullkommen:
Hvis jeg baker en kake som smaker dritt, da forsøkte jeg ikke å bake en kake.
Du får leve i din alternative virkelighet du da eller i håpet

Dette er som sagt politisk teater som kun en twitter-mobb og mediene hauser opp

Det finnes ingen land i verden med flere skytevåpen enn USA, og allikevel så utføres det første forsøket på statskupp uten et eneste skytevåpen, og det med den verste, skumleste og farligste diktatoren USA noen gang har sett !!!!

:roll: :roll: :roll:

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Bakkus skrev: man nov 15, 2021 6:58 pm
Fernandovonarb skrev: man nov 15, 2021 6:35 pm
kytec skrev: man nov 15, 2021 6:31 pm

Hæææææ?????
Var et like relevant svar som det han kom med.
Hvordan er det irrelevant å hevde at DRK ikke er en nøytral nyhetsformidler?
Hva du føler og mener om det er meg revnende likegyldig. Forhold deg til filmen som var laget av amerikanere, og forhåpentlig blir pensum på skolene der så idiotene aldri kan komme i den posisjonen igjen.

Rhabagatz

Legg inn av Rhabagatz »

Idiomatisk skrev: man nov 15, 2021 7:06 pm
Rhabagatz skrev: man nov 15, 2021 6:55 pm
Idiomatisk skrev: man nov 15, 2021 6:52 pm

Nei, det var ikke noe statskupp vi var vitne til. Det var en dårlig taper som burde gitt
seg når høyesterett sa nei.

Et forsøk på statskupp ville bestått av 5000-10000 topptrente Trump-lojalister bevæpnet med angrepsrifler
klare til å gi livet sitt i et forsøk på å endre USA for alltid
Idiotien er nesten fullkommen:
Hvis jeg baker en kake som smaker dritt, da forsøkte jeg ikke å bake en kake.
Du får leve i din alternative virkelighet du da eller i håpet

Dette er som sagt politisk teater som kun en twitter-mobb og mediene hauser opp

Det finnes ingen land i verden med flere skytevåpen enn USA, og allikevel så utføres det første forsøket på statskupp uten et eneste skytevåpen, og det med den verste, skumleste og farligste diktatoren USA noen gang har sett !!!!

:roll: :roll: :roll:
Bare avsporinger.
Som sagt, om jeg forsøker å bake en kake, men den blir vond, forsøkte jeg fortsatt å bake en kake.
Selv en toåring forstår dette.

Idiomatisk

Legg inn av Idiomatisk »

Som sagt, demokratene taper enormt med terreng over hele landet

Majoriteten av den amerikanske befolkningen driter i at en gjeng med rednecks
drev med ferdsel på ulovlig område for 10 måneder siden.


Bensinprisene
Eiendomsprisene
Supply-chain kaos
Meningsløs kulturkrig

De bryr seg om inflasjon, prisene på biff, epler og poteter

Det innbilte statskuppet kommer kanskje på plass nr. 182 over
hva folk flest bryr seg om

SirJames

Legg inn av SirJames »

Bare jeg som lurer på hvordan det kan være så dårlig kontroll på skarp ammunisjon på et filmsett..??

Ljot

Legg inn av Ljot »

SirJames skrev: man nov 15, 2021 7:53 pm Bare jeg som lurer på hvordan det kan være så dårlig kontroll på skarp ammunisjon på et filmsett..??
Det høres mildt sagt underlig ut. Her har det vært svikt i samtlige ledd fra utstyrsansvarlig til sluttbruker. Om denne historien kan lære oss noe som helst så er det at all omgang med våpen fordrer opplæring, kadaverdisiplin og tydelige, lettfattelige sikkerhetsregler.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Ljot skrev: man nov 15, 2021 8:05 pm
SirJames skrev: man nov 15, 2021 7:53 pm Bare jeg som lurer på hvordan det kan være så dårlig kontroll på skarp ammunisjon på et filmsett..??
Det høres mildt sagt underlig ut. Her har det vært svikt i samtlige ledd fra utstyrsansvarlig til sluttbruker. Om denne historien kan lære oss noe som helst så er det at all omgang med våpen fordrer opplæring, kadaverdisiplin og tydelige, lettfattelige sikkerhetsregler.
Mhm, goes without saying, really.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Idiomatisk skrev: man nov 15, 2021 6:52 pm
Et forsøk på statskupp ville bestått av 5000-10000 topptrente Trump-lojalister bevæpnet med angrepsrifler
klare til å gi livet sitt i et forsøk på å endre USA for alltid
Trump håpet åpenbart at det ville dukke opp 50 000 - 100 000 topptrente Trump-lojalister bevæpnet med tanks. Problemet til Trump og Trump-fans er at denne styrken ikke finnes. Det er en samling av landets minst ressurssterke mennesker og deres evne til å mobilisere noen reell trussel er tilsvarende.

Ljot

Legg inn av Ljot »

SirJames skrev: man nov 15, 2021 10:28 pm
Ljot skrev: man nov 15, 2021 8:05 pm
SirJames skrev: man nov 15, 2021 7:53 pm Bare jeg som lurer på hvordan det kan være så dårlig kontroll på skarp ammunisjon på et filmsett..??
Det høres mildt sagt underlig ut. Her har det vært svikt i samtlige ledd fra utstyrsansvarlig til sluttbruker. Om denne historien kan lære oss noe som helst så er det at all omgang med våpen fordrer opplæring, kadaverdisiplin og tydelige, lettfattelige sikkerhetsregler.
Mhm, goes without saying, really.
Det burde vært slik. Men vi kan se til vårt ellers eminente politikorps for å finne mange eksempler på at disse enkle tankene ikke alltid følges. Fordi den jevne tjenesteperson ikke har våpenhåndtering i ryggmargen. Det er en sekundær ting, noe de må gjøre. Og da smeller det av og til et skudd gjennom speilet når de skal tøffe seg. Fordi de ikke har kadaverdisiplin på å sjekke at våpenet er tomt før de begynner å fingre med det.

Det første man skal gjøre når man får et våpen i hendene er å sjekke at kammer og magasin er tomt. Uansett. Alltid. Bekreft tomt våpen, få bekreftelse på at dine omgivelser ser at våpenet er tomt. Så kan man begynne med de øvelsene som en film eller en treningssesjon krever.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Ljot skrev: man nov 15, 2021 10:59 pm
SirJames skrev: man nov 15, 2021 10:28 pm
Ljot skrev: man nov 15, 2021 8:05 pm
Det høres mildt sagt underlig ut. Her har det vært svikt i samtlige ledd fra utstyrsansvarlig til sluttbruker. Om denne historien kan lære oss noe som helst så er det at all omgang med våpen fordrer opplæring, kadaverdisiplin og tydelige, lettfattelige sikkerhetsregler.
Mhm, goes without saying, really.
Det burde vært slik. Men vi kan se til vårt ellers eminente politikorps for å finne mange eksempler på at disse enkle tankene ikke alltid følges. Fordi den jevne tjenesteperson ikke har våpenhåndtering i ryggmargen. Det er en sekundær ting, noe de må gjøre. Og da smeller det av og til et skudd gjennom speilet når de skal tøffe seg. Fordi de ikke har kadaverdisiplin på å sjekke at våpenet er tomt før de begynner å fingre med det.

Det første man skal gjøre når man får et våpen i hendene er å sjekke at kammer og magasin er tomt. Uansett. Alltid. Bekreft tomt våpen, få bekreftelse på at dine omgivelser ser at våpenet er tomt. Så kan man begynne med de øvelsene som en film eller en treningssesjon krever.
Indeed.

Har tatt kopi av det uthevede og sendt til Alec Baldwin 8-)

Idiomatisk

Legg inn av Idiomatisk »

Orakelet skrev: man nov 15, 2021 10:54 pm
Idiomatisk skrev: man nov 15, 2021 6:52 pm
Et forsøk på statskupp ville bestått av 5000-10000 topptrente Trump-lojalister bevæpnet med angrepsrifler
klare til å gi livet sitt i et forsøk på å endre USA for alltid
Det er en samling av landets minst ressurssterke mennesker og deres evne til å mobilisere noen reell trussel er tilsvarende.
Takk for at du underbygger mitt poeng om at Trump-supporterne ikke er farlige og at Trump ikke var noe farlig diktator, akkurat det jeg ville frem til, en gjeng rednecks uten våpen. Litt av et Orakel du

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Når man spiller i en cowboyfilm der seksløperen er med i mange scener tror jeg skuespillerne bør overlate den sjekken til sikkerhetspersonell.

På generell basis greier jeg ikke kritisere skuespillerne for slike uhell. De må hele veien basere seg på at de bak kamera tar vare på det sikkerhetsmessige.

Men oppførselen til familien Trump i denne saken er uansett heslig. At en familie som søker presidentembetet + rådgiverroller lager t-skjorter og henger ut Baldwin på den måten er nok et bevis på at de hører til laaaangt unna det hvite hus.

Bruker en slik tragedie på en slik måte. Det er så usmakelig det.

Pur og gjennomsyret ondskap.

Ljot

Legg inn av Ljot »

PapaSmurf skrev: man nov 15, 2021 11:18 pm Når man spiller i en cowboyfilm der seksløperen er med i mange scener tror jeg skuespillerne bør overlate den sjekken til sikkerhetspersonell.

På generell basis greier jeg ikke kritisere skuespillerne for slike uhell. De må hele veien basere seg på at de bak kamera tar vare på det sikkerhetsmessige.

Men oppførselen til familien Trump i denne saken er uansett heslig. At en familie som søker presidentembetet + rådgiverroller lager t-skjorter og henger ut Baldwin på den måten er nok et bevis på at de hører til laaaangt unna det hvite hus.

Bruker en slik tragedie på en slik måte. Det er så usmakelig det.

Pur og gjennomsyret ondskap.
Mnja. Ethvert menneske som tar et våpen i sine hender har et selvstendig ansvar for å forsikre seg om at våpenet er ufarlig.

Forøvrig helt enig i din vurdering av familien Trump. Smakløse mennesker.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Ljot skrev: man nov 15, 2021 11:25 pm
PapaSmurf skrev: man nov 15, 2021 11:18 pm Når man spiller i en cowboyfilm der seksløperen er med i mange scener tror jeg skuespillerne bør overlate den sjekken til sikkerhetspersonell.

På generell basis greier jeg ikke kritisere skuespillerne for slike uhell. De må hele veien basere seg på at de bak kamera tar vare på det sikkerhetsmessige.

Men oppførselen til familien Trump i denne saken er uansett heslig. At en familie som søker presidentembetet + rådgiverroller lager t-skjorter og henger ut Baldwin på den måten er nok et bevis på at de hører til laaaangt unna det hvite hus.

Bruker en slik tragedie på en slik måte. Det er så usmakelig det.

Pur og gjennomsyret ondskap.
Mnja. Ethvert menneske som tar et våpen i sine hender har et selvstendig ansvar for å forsikre seg om at våpenet er ufarlig.

Forøvrig helt enig i din vurdering av familien Trump. Smakløse mennesker.
Jeg er i utgangspunktet enig. Men her snakker vi om en skuespiller i en westernfilm med ansatte dedikert til sikkerhetsprosedyrer, prop assistants osv. Jeg greier ikke pinne dette på Baldwin. I de fleste sammenhenger ville man ha sjekket et våpen man får i hånden, men her… jeg kan ikke forestille meg at det er kutyme. Det blir sikkert det en periode fremover.

Bakkus

Legg inn av Bakkus »

Fernandovonarb skrev: man nov 15, 2021 7:08 pm
Bakkus skrev: man nov 15, 2021 6:58 pm
Fernandovonarb skrev: man nov 15, 2021 6:35 pm

Var et like relevant svar som det han kom med.
Hvordan er det irrelevant å hevde at DRK ikke er en nøytral nyhetsformidler?
Hva du føler og mener om det er meg revnende likegyldig. Forhold deg til filmen som var laget av amerikanere, og forhåpentlig blir pensum på skolene der så idiotene aldri kan komme i den posisjonen igjen.
Ja, la oss få Sovietunion-tilstander i den vestlige verden der demokratenes bolshevik-organisasjoner blir hyllet som helter.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Idiomatisk skrev: man nov 15, 2021 11:10 pm
Orakelet skrev: man nov 15, 2021 10:54 pm
Idiomatisk skrev: man nov 15, 2021 6:52 pm
Et forsøk på statskupp ville bestått av 5000-10000 topptrente Trump-lojalister bevæpnet med angrepsrifler
klare til å gi livet sitt i et forsøk på å endre USA for alltid
Det er en samling av landets minst ressurssterke mennesker og deres evne til å mobilisere noen reell trussel er tilsvarende.
Takk for at du underbygger mitt poeng om at Trump-supporterne ikke er farlige og at Trump ikke var noe farlig diktator, akkurat det jeg ville frem til, en gjeng rednecks uten våpen. Litt av et Orakel du
Trump ønsker å være en farlig diktator og fansen hans ønsker å være en del av en farlig millits. Slik sett er det farlige på nivå med idiotene vi har sett i Norge nylig, dvs. han med pil og bue og han med stor kniv. De er imidlertid ikke farlige på samme måte som forgjengeren Hitler. Hitler klarte å mobilisere svært ressurssterke folk og han var ressurssterk selv. Da blir det hele langt farligere enn det klønete forsøket til Trump & co.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Politikk - Internasjonal»