De kommer for barna deres!

Svar
Balder
Innlegg: 557

Re: De kommer for barna deres!

Legg inn av Balder »

Idiomatisk skrev: lør okt 30, 2021 10:45 am
Balder skrev: lør okt 30, 2021 10:31 am
Idiomatisk skrev: lør okt 30, 2021 9:37 am

Da putter vi Hardy-guttene i kurven for mennesker som ikke har peil på hva de snakker om

Du skjønner, om du hadde fulgt med så hadde du visst at grunnen til at demokratene nå taper mørkeblå stater er nettopp fordi
foreldrene ser hva og skjønner hva slags faenskap demokratene pusher inn på skoler.

Fra å lede med 33% til å ligge under med 10%

Hva tror du årsaken til det kan være smarten? At barna ikke får gratis skolebrød eller kanskje fordi
de ser at det foregår noe helt jævlig i klasserommene?

Sitte der å late som du vet hva du prater om når du HELT KLART ikke gjør det. Kanskje bedre å ikke skrive noe i det hele tatt?
En annen mulighet her er at republikanerne har fått folk til å tro at CRT er noe annet enn det det egentlig er.
"Many Americans embrace falsehoods about critical race theory"
https://www.reuters.com/world/us/many-a ... 021-07-15/
Det er jo en mulighet for at de har klart å fått så mange mennesker til å tro at det er noe helt annet enn det det er. Men jeg velger å tro at når over 70% av foreldrene i USA som har blitt spurt om temaet er kritiske at det kanskje kan være noe mer bak.
70%? Undersøkelsen som omtales i artikkelen jeg linker til sier noe annet, så det er ikke så sikkert at det er så krystallklart.
Det ser ut for meg som om man prøver å pynte på historien. Fornekte historien. Det har gått så langt at lærere til og med kan bli tvunget til å gi et alternativt syn på holocaust.
"Texas teachers told: State law requires teaching ‘opposing’ views on Holocaust".
https://www.timesofisrael.com/texas-tea ... ing-views/
Hvordan gjør man det uten å få magen til å vrenge seg?

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

Idiomatisk skrev: lør okt 30, 2021 10:41 am "Forskning på rasisme i det norske skoleverket" Det var jo en annen måte å si kritisk raseteori på.

Uansett så mener jeg ikke kritisk raseteori er en greie i norske skoler foreløpig. Som nevnt i åpningsinnlegget så sa jeg radikal kjønnsteori var utbredt i norske skolebøker, men de har startet så smått å "forske på" rasisme i enkelte skoler enda det bare blir mindre og mindre rasisme i vesten.
Du lyver så det renner av deg og da er det nytteløst å diskutere.

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

Rhabagatz skrev: lør okt 30, 2021 10:52 am Det som er hevet over enhver tvil er at høyresiden har, gjennom meningsmålinger, funnet ut at dette er en vinnersak, og kjører hardt ut.
At man forsker på rasistiske strukturer i et samfunn er bare rett og rimelig, og forhåpentligvis fører dette til at disse strukturene motarbeides. Selv om enkelte åpenbart er imot at rasismens skal motarbeides.
Det som er ganske typisk er at for eksempel antirasister blir forsøkt framstilt som rasister.
For i bakvendtland, der kan alt gå an. Der er de like tøysete og rare alle mann.

Brukeravatar
LD-Johnson
Innlegg: 1291

Legg inn av LD-Johnson »

Hardy-guttene skrev: lør okt 30, 2021 11:04 am
Rhabagatz skrev: lør okt 30, 2021 10:52 am Det som er hevet over enhver tvil er at høyresiden har, gjennom meningsmålinger, funnet ut at dette er en vinnersak, og kjører hardt ut.
At man forsker på rasistiske strukturer i et samfunn er bare rett og rimelig, og forhåpentligvis fører dette til at disse strukturene motarbeides. Selv om enkelte åpenbart er imot at rasismens skal motarbeides.
Det som er ganske typisk er at for eksempel antirasister blir forsøkt framstilt som rasister.
For i bakvendtland, der kan alt gå an. Der er de like tøysete og rare alle mann.
Jepp vi har aldri opplevd at såkalte anti-fascister har oppført seg som fascister heller :lol:

Brukeravatar
LD-Johnson
Innlegg: 1291

Legg inn av LD-Johnson »

Hardy-guttene skrev: lør okt 30, 2021 10:11 am
Idiomatisk skrev: lør okt 30, 2021 9:37 am Da putter vi Hardy-guttene i kurven for mennesker som ikke har peil på hva de snakker om

Du skjønner, om du hadde fulgt med så hadde du visst at grunnen til at demokratene nå taper mørkeblå stater er nettopp fordi
foreldrene ser hva og skjønner hva slags faenskap demokratene pusher inn på skoler.
Så nå dreier det seg plutselig om amerikansk politikk i stedet for forskning på rasisme i det norske skoleverket?
Når og hvor er det norske skoleverket tema i denne tråden?

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

LD-Johnson skrev: lør okt 30, 2021 11:08 am
Hardy-guttene skrev: lør okt 30, 2021 10:11 am
Idiomatisk skrev: lør okt 30, 2021 9:37 am Da putter vi Hardy-guttene i kurven for mennesker som ikke har peil på hva de snakker om

Du skjønner, om du hadde fulgt med så hadde du visst at grunnen til at demokratene nå taper mørkeblå stater er nettopp fordi
foreldrene ser hva og skjønner hva slags faenskap demokratene pusher inn på skoler.
Så nå dreier det seg plutselig om amerikansk politikk i stedet for forskning på rasisme i det norske skoleverket?
Når og hvor er det norske skoleverket tema i denne tråden?
Allerede i åpningsinnlegget. La meg sitere derfra:

"Er det norske folk klarer over at kritiske raseteorier og radikale kjønnsidelogier er på vei inn i norske
skoler? Vet foreldre at de betaler for hjernevaskingen av egne barn?

“Give me just one generation of youth, and I’ll transform the whole world.”

Det er på tide norske foreldre blir opplyst om hva som blir lært i skolene og det er på tide foreldrene får innsyn
i hva destruktive krefter prøver å gjøre med våre samfunn.

Nå er nemlig kritisk raseteori på vei inn det norske skolesystemet"

At fyren slenger inn et amerikansk sitat midt oppe i dette og også skriver at norske foreldre "betaler for hjernevaskingen av deres barn" viser med all tydelighet at han sauser sammen Norge og USA fra første stund. Formodentlig for å promotere en eller annen latterlig Trump-agenda, som i beste fall et par prosent av det norske folk lar seg begeistre over.

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

Folk_flesk skrev: lør okt 30, 2021 11:32 am
LD-Johnson skrev: lør okt 30, 2021 11:08 am
Hardy-guttene skrev: lør okt 30, 2021 10:11 am
Så nå dreier det seg plutselig om amerikansk politikk i stedet for forskning på rasisme i det norske skoleverket?
Når og hvor er det norske skoleverket tema i denne tråden?
At fyren slenger inn et amerikansk sitat midt oppe i dette og også skriver at norske foreldre "betaler for hjernevaskingen av deres barn" viser med all tydelighet at han sauser sammen Norge og USA fra første stund. Formodentlig for å promotere en eller annen latterlig Trump-agenda, som i beste fall et par prosent av det norske folk lar seg begeistre over.
Nok en tulletråd dette av ts.

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Rhabagatz skrev: lør okt 30, 2021 8:12 am
Neptun skrev: fre okt 29, 2021 11:41 pm

Hva med å snu litt på flisa, hvilke andre land og folk mener du det er større toleranse, frihet og likestilling i enn Norge?
Du virker å være veldig misfornøyd med Norge og nordmenn, det er derfor jeg spør. Så nå kan du vise til hvilke andre land og folk - spesielt i Afrika, Midt-Østen og Asia som hele tiden går under radaren til dem som bor i Norge og klager. Spent på listen din.
Og der er vi på relativisering. Å senke sine absolutte standarder fordi de er gode relativt sett er en fallitterklæring. Spesielt når man sammenligner seg med mislykkede stater, teokratier og diktaturer. Jeg tror for øvrig at vi er i en slags gullalder i den vestlige kulturen. Slike pleier ikke å vare evig, og vi ser klare tegn til at vi er i et begynnende kulturelt og politisk fall i vesten. Den kommer nok til Norge.

Jeg er ikke misfornøyd med nordmenn. Underlig at du trekker den konklusjonen basert i det du siterer, som er fritt for kritikk av det norske. Men, selv om jeg er noe mer enn bare norsk, så er jeg så absolutt norsk. Men jeg har flere perspektiver en de monokulturelle som har bodd i Norge hele livet, og kan peke på noen ting jeg synes gode og dårlige med Norge. La meg trekke frem to ting: I Norge er det at folk har tillit til hverandre og systemet (og omvendt) er veldig god ting som forenkler ting og som gjør at forholdet til kjente og ukjent starter på et positivt sett. Det er flott. Negativt - nordmenn er relativt sett voldsomt selvgode. Jeg tror at det bare er USA som kan måle seg mot oss i selvgodhet, av de land og kulturer jeg kjenner. Du kan se tegn til dette i ditt eget innlegg.

Når det gjelder muslimer i Norge har jeg sagt det mange ganger: Om jeg var Mohammed, 19 år, født og oppvokst i Oslo øst, hadde jeg trolig vært svært negativt innstilt til storsamfunnet. Jeg hadde vært overbevist om at uansett hva jeg gjorde, ville jeg aldri bli akseptert.
Jeg satt ikke å ventet på noen eksempler på land som er mer tolerante enn Norge, for de visste jeg aldri kom. Det er bare en besettelse for mange ikke minst innvandrere selv å rakke ned på alt som er vestlig.

Dette er takken fra folk som selv har sitt opphav i totalitære og menneskefiendtlige land der toleranse er et ukjent begrep.
Disse menneskene skal altså lære oss i Vesten om toleranse og verdier i følge dem selv, vestlige medier og venstresiden.

De kan bli værende der de kommer fra. Slike utakknemlige mennesker vil jeg ikke ha i Norge. De har alt å lære av oss - men det vil de ikke, i stedet tviholder de på alle årsakene til at deres egne land er dysfunksjonelle kaosland og lever i Norge som de gjorde i sine hjemland. Dette ødelegger Norge.

Idiomatisk

Legg inn av Idiomatisk »

Ingen avsporinger i denne tråden takk

Kritisk raseteori er ikke høyaktuelt i Norge foreløpig, men du kan være sikker på at det kommer til
å være aktuelt ila. relativt kort tid. Så da kan det være greit å vite hva foreldre som lever i det syns om
denne formen for hjernevasking som skjer i amerikanske skoler. Bare en vennlig advarsel om hva som kan skje

Det andre temaet i tråden som omhandler radikal kjønnsteori er derimot veldig aktuelt i norske skoler.

Disse feminist-lesbene advarer mot indoktrinering i barneskolen fra den radikale organisasjonen FRI i
en spalte i Stavanger Aftenblad tidligere i år

https://www.aftenbladet.no/meninger/deb ... i-i-skolen

Så hva tenker dere, bør vi la radikale transaktivister få lov til å fortelle barn at
at jenter nødvendigvis ikke har en vagina, og at gutter nødvendigvis ikke har en penis?

Vranglære om noe så viktig som kjønn kan ha svært kostbare konsekvenser for samfunnet både
økonomisk men også psykisk og fysisk for små barn

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Idiomatisk skrev: lør okt 30, 2021 1:28 pm Ingen avsporinger i denne tråden takk

Kritisk raseteori er ikke høyaktuelt i Norge foreløpig, men du kan være sikker på at det kommer til
å være aktuelt ila. relativt kort tid.

Så hva tenker dere, bør vi la radikale transaktivister få lov til å fortelle barn at
at jenter nødvendigvis ikke har en vagina, og at gutter nødvendigvis ikke har en penis?
Kritisk raseteori har jeg ikke hørt om engang, er det da de raste rundt i finnmarken og afriken for å måle hodeskaller?

Men fokus på utallige kjønn og samlivstyper blir barn hjernevasket med fra barnehagealder i både omsorgsinstitusjoner og på nett.

Queenie

Legg inn av Queenie »

kytec skrev: lør okt 30, 2021 1:32 pm
Men fokus på utallige kjønn og samlivstyper blir barn hjernevasket med fra barnehagealder i både omsorgsinstitusjoner og på nett.
Legg til x- antall partnerbytter, ustabilitet og alt annet enn en trygg og stabil oppvekst. Vi ødelegger barn.

joplina

Legg inn av joplina »

Idiomatisk skrev: lør okt 30, 2021 1:28 pm
Så hva tenker dere, bør vi la radikale transaktivister få lov til å fortelle barn at
at jenter nødvendigvis ikke har en vagina, og at gutter nødvendigvis ikke har en penis?

Vranglære om noe så viktig som kjønn kan ha svært kostbare konsekvenser for samfunnet både
økonomisk men også psykisk og fysisk for små barn
**************
Nei. det burde de ikke få lov til - såfremt de ikke i samme slengen forteller om biologisk kjønn = hun/han og hvordan det har vært en forutsetning for menneskets eksistens og formering - og hvordan det fortsatt er slik barn blir til - med og uten assistanse.
Deretter kan de saktens snakke om alt man kan føle seg som.

12dd

Legg inn av 12dd »

Hardy-guttene skrev: fre okt 29, 2021 11:50 am
Idiomatisk skrev: fre okt 29, 2021 10:24 am CRT lærer barn at hvite er født rasister og svarte er født offer. Dette er en idelogi laget for å splitte samfunnet
Dette er en typisk trumpisme og foxisme, og en viss type mennesker sluker det rått og ukritisk.
Det er jo ikke det. Det er bare å se på fokuset rundt rasisme som kommer fra hvite. Så og si utelukkende hvite. Til tross for at svarte dreper og lemlester hvite i langt større grad i USA, så er det et ikke-tema.

I mye mindre grad ser vi de samme tendensene i Norge. Fokuset er på en håndfull middelaldrende tullinger i SIAN.
Sånn som ekstrem-venstre holder på skulle man tro de tilhørte ytre-høyre, for dette er virkelig oppskriften på å skape rasister.

Heldigvis ser man lys i tunnelen. I Norge kan man nå i det minste snakke om problemer med innvandring på nyhetskanalen uten at fokuset handler om hvite rasister, så det går fremover og det er ikke akkurat såkalte antirasister som skal ha æren for det.

Rhabagatz

Legg inn av Rhabagatz »

Neptun skrev: lør okt 30, 2021 1:12 pm
Rhabagatz skrev: lør okt 30, 2021 8:12 am
Neptun skrev: fre okt 29, 2021 11:41 pm

Hva med å snu litt på flisa, hvilke andre land og folk mener du det er større toleranse, frihet og likestilling i enn Norge?
Du virker å være veldig misfornøyd med Norge og nordmenn, det er derfor jeg spør. Så nå kan du vise til hvilke andre land og folk - spesielt i Afrika, Midt-Østen og Asia som hele tiden går under radaren til dem som bor i Norge og klager. Spent på listen din.
Og der er vi på relativisering. Å senke sine absolutte standarder fordi de er gode relativt sett er en fallitterklæring. Spesielt når man sammenligner seg med mislykkede stater, teokratier og diktaturer. Jeg tror for øvrig at vi er i en slags gullalder i den vestlige kulturen. Slike pleier ikke å vare evig, og vi ser klare tegn til at vi er i et begynnende kulturelt og politisk fall i vesten. Den kommer nok til Norge.

Jeg er ikke misfornøyd med nordmenn. Underlig at du trekker den konklusjonen basert i det du siterer, som er fritt for kritikk av det norske. Men, selv om jeg er noe mer enn bare norsk, så er jeg så absolutt norsk. Men jeg har flere perspektiver en de monokulturelle som har bodd i Norge hele livet, og kan peke på noen ting jeg synes gode og dårlige med Norge. La meg trekke frem to ting: I Norge er det at folk har tillit til hverandre og systemet (og omvendt) er veldig god ting som forenkler ting og som gjør at forholdet til kjente og ukjent starter på et positivt sett. Det er flott. Negativt - nordmenn er relativt sett voldsomt selvgode. Jeg tror at det bare er USA som kan måle seg mot oss i selvgodhet, av de land og kulturer jeg kjenner. Du kan se tegn til dette i ditt eget innlegg.

Når det gjelder muslimer i Norge har jeg sagt det mange ganger: Om jeg var Mohammed, 19 år, født og oppvokst i Oslo øst, hadde jeg trolig vært svært negativt innstilt til storsamfunnet. Jeg hadde vært overbevist om at uansett hva jeg gjorde, ville jeg aldri bli akseptert.
Jeg satt ikke å ventet på noen eksempler på land som er mer tolerante enn Norge, for de visste jeg aldri kom. Det er bare en besettelse for mange ikke minst innvandrere selv å rakke ned på alt som er vestlig.

Dette er takken fra folk som selv har sitt opphav i totalitære og menneskefiendtlige land der toleranse er et ukjent begrep.
Disse menneskene skal altså lære oss i Vesten om toleranse og verdier i følge dem selv, vestlige medier og venstresiden.

De kan bli værende der de kommer fra. Slike utakknemlige mennesker vil jeg ikke ha i Norge. De har alt å lære av oss - men det vil de ikke, i stedet tviholder de på alle årsakene til at deres egne land er dysfunksjonelle kaosland og lever i Norge som de gjorde i sine hjemland. Dette ødelegger Norge.
Mohammed, som jeg nevnte, 19 år, født og oppvokst i Øst-Oslo, kommer fra Øst-Oslo, og har akkurat like mye rett til å mene som deg. Han kan kritisere det han vil.

Uansett hvor mye det måtte irritere deg.
Sist redigert av Rhabagatz den lør okt 30, 2021 1:59 pm, redigert 1 gang totalt.

12dd

Legg inn av 12dd »

dobbelpost
Sist redigert av 12dd den lør okt 30, 2021 2:00 pm, redigert 1 gang totalt.

12dd

Legg inn av 12dd »

12dd skrev: lør okt 30, 2021 1:58 pm
Hardy-guttene skrev: lør okt 30, 2021 11:04 am
Rhabagatz skrev: lør okt 30, 2021 10:52 am Det som er hevet over enhver tvil er at høyresiden har, gjennom meningsmålinger, funnet ut at dette er en vinnersak, og kjører hardt ut.
At man forsker på rasistiske strukturer i et samfunn er bare rett og rimelig, og forhåpentligvis fører dette til at disse strukturene motarbeides. Selv om enkelte åpenbart er imot at rasismens skal motarbeides.
Det som er ganske typisk er at for eksempel antirasister blir forsøkt framstilt som rasister.
For i bakvendtland, der kan alt gå an. Der er de like tøysete og rare alle mann.
Antirasister ER faktisk rasister. Og fascister. Det er ikke en mening, men ren fakta. Deres meninger og handlinger er rasisme basert på definisjonen av rasisme. De er selvsagt ikke enig. De skjønner at de er fucked så da ender man selve definisjonen av rasisme, men det forandrer ikke det faktum at ingen behandler folk så forskjellig basert på hudfarge som "antirasister."

Personlig har jeg så avsky for disse menneskene at jeg heller hadde utført kjønnsoperasjon og blitt sexslave for IS enn å betale 1 års kontigent i antirasistisk senter.

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Rhabagatz skrev: lør okt 30, 2021 1:58 pm
Neptun skrev: lør okt 30, 2021 1:12 pm
Rhabagatz skrev: lør okt 30, 2021 8:12 am

Og der er vi på relativisering. Å senke sine absolutte standarder fordi de er gode relativt sett er en fallitterklæring. Spesielt når man sammenligner seg med mislykkede stater, teokratier og diktaturer. Jeg tror for øvrig at vi er i en slags gullalder i den vestlige kulturen. Slike pleier ikke å vare evig, og vi ser klare tegn til at vi er i et begynnende kulturelt og politisk fall i vesten. Den kommer nok til Norge.

Jeg er ikke misfornøyd med nordmenn. Underlig at du trekker den konklusjonen basert i det du siterer, som er fritt for kritikk av det norske. Men, selv om jeg er noe mer enn bare norsk, så er jeg så absolutt norsk. Men jeg har flere perspektiver en de monokulturelle som har bodd i Norge hele livet, og kan peke på noen ting jeg synes gode og dårlige med Norge. La meg trekke frem to ting: I Norge er det at folk har tillit til hverandre og systemet (og omvendt) er veldig god ting som forenkler ting og som gjør at forholdet til kjente og ukjent starter på et positivt sett. Det er flott. Negativt - nordmenn er relativt sett voldsomt selvgode. Jeg tror at det bare er USA som kan måle seg mot oss i selvgodhet, av de land og kulturer jeg kjenner. Du kan se tegn til dette i ditt eget innlegg.

Når det gjelder muslimer i Norge har jeg sagt det mange ganger: Om jeg var Mohammed, 19 år, født og oppvokst i Oslo øst, hadde jeg trolig vært svært negativt innstilt til storsamfunnet. Jeg hadde vært overbevist om at uansett hva jeg gjorde, ville jeg aldri bli akseptert.
Jeg satt ikke å ventet på noen eksempler på land som er mer tolerante enn Norge, for de visste jeg aldri kom. Det er bare en besettelse for mange ikke minst innvandrere selv å rakke ned på alt som er vestlig.

Dette er takken fra folk som selv har sitt opphav i totalitære og menneskefiendtlige land der toleranse er et ukjent begrep.
Disse menneskene skal altså lære oss i Vesten om toleranse og verdier i følge dem selv, vestlige medier og venstresiden.

De kan bli værende der de kommer fra. Slike utakknemlige mennesker vil jeg ikke ha i Norge. De har alt å lære av oss - men det vil de ikke, i stedet tviholder de på alle årsakene til at deres egne land er dysfunksjonelle kaosland og lever i Norge som de gjorde i sine hjemland. Dette ødelegger Norge.
Mohammed, som jeg nevnte, 19 år, født og oppvokst i Øst-Oslo, kommer fra Øst-Oslo, og har akkurat like mye rett til å mene som deg. Han kan kritisere det han vil.

Uansett hvor mye det måtte irritere deg.
Og jeg kritiserer Muhammed og deg - med begrunnelse om hvorfor jeg gjør det.
I motsetning til dere som bare kritiserer det som fungerer og som er bra.
Du skjønner vel ikke hvorfor menneskestrømmen går én vei heller?
Ironisk at Muhammed og andre muslimer ikke vil bo i muslimske land der de har så flotte verdier. Men igjen, forventer ingen refleksjon over dette.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Rhabagatz skrev: lør okt 30, 2021 1:58 pm
Neptun skrev: lør okt 30, 2021 1:12 pm
Rhabagatz skrev: lør okt 30, 2021 8:12 am

Om jeg var Mohammed, 19 år, født og oppvokst i Oslo øst, hadde jeg trolig vært svært
sannsynlig vært ungdomskriminell med i feige gjenger som angriper mange mot en og med familie i NAV-systemet.

Rhabagatz

Legg inn av Rhabagatz »

Neptun skrev: lør okt 30, 2021 2:11 pm
Rhabagatz skrev: lør okt 30, 2021 1:58 pm
Neptun skrev: lør okt 30, 2021 1:12 pm

Jeg satt ikke å ventet på noen eksempler på land som er mer tolerante enn Norge, for de visste jeg aldri kom. Det er bare en besettelse for mange ikke minst innvandrere selv å rakke ned på alt som er vestlig.

Dette er takken fra folk som selv har sitt opphav i totalitære og menneskefiendtlige land der toleranse er et ukjent begrep.
Disse menneskene skal altså lære oss i Vesten om toleranse og verdier i følge dem selv, vestlige medier og venstresiden.

De kan bli værende der de kommer fra. Slike utakknemlige mennesker vil jeg ikke ha i Norge. De har alt å lære av oss - men det vil de ikke, i stedet tviholder de på alle årsakene til at deres egne land er dysfunksjonelle kaosland og lever i Norge som de gjorde i sine hjemland. Dette ødelegger Norge.
Mohammed, som jeg nevnte, 19 år, født og oppvokst i Øst-Oslo, kommer fra Øst-Oslo, og har akkurat like mye rett til å mene som deg. Han kan kritisere det han vil.

Uansett hvor mye det måtte irritere deg.
Og jeg kritiserer Muhammed og deg - med begrunnelse om hvorfor jeg gjør det.
I motsetning til dere som bare kritiserer det som fungerer og som er bra.
Du skjønner vel ikke hvorfor menneskestrømmen går én vei heller?
Ironisk at Muhammed og andre muslimer ikke vil bo i muslimske land der de har så flotte verdier. Men igjen, forventer ingen refleksjon over dette.
Perler for svin, registrerer jeg...

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

12dd skrev: [hjernevasket propaganda]
Det du skriver er så langt ute på jordet at jeg vet ikke en gang hvor jeg skal begynne.

Leif_8

Legg inn av Leif_8 »

Rhabagatz skrev: lør okt 30, 2021 4:23 pm
Neptun skrev: lør okt 30, 2021 2:11 pm
Rhabagatz skrev: lør okt 30, 2021 1:58 pm

Mohammed, som jeg nevnte, 19 år, født og oppvokst i Øst-Oslo, kommer fra Øst-Oslo, og har akkurat like mye rett til å mene som deg. Han kan kritisere det han vil.

Uansett hvor mye det måtte irritere deg.
Og jeg kritiserer Muhammed og deg - med begrunnelse om hvorfor jeg gjør det.
I motsetning til dere som bare kritiserer det som fungerer og som er bra.
Du skjønner vel ikke hvorfor menneskestrømmen går én vei heller?
Ironisk at Muhammed og andre muslimer ikke vil bo i muslimske land der de har så flotte verdier. Men igjen, forventer ingen refleksjon over dette.
Perler for svin, registrerer jeg...
Bibelsk/relgiøs preferanse, registrerer jeg....😁

Leif_8

Legg inn av Leif_8 »

Leif_8 skrev: lør okt 30, 2021 8:25 pm
Rhabagatz skrev: lør okt 30, 2021 4:23 pm
Neptun skrev: lør okt 30, 2021 2:11 pm

Og jeg kritiserer Muhammed og deg - med begrunnelse om hvorfor jeg gjør det.
I motsetning til dere som bare kritiserer det som fungerer og som er bra.
Du skjønner vel ikke hvorfor menneskestrømmen går én vei heller?
Ironisk at Muhammed og andre muslimer ikke vil bo i muslimske land der de har så flotte verdier. Men igjen, forventer ingen refleksjon over dette.
Perler for svin, registrerer jeg...
Bibelsk/relgiøs retorikk, registrerer jeg....😁

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Rhabagatz skrev: lør okt 30, 2021 4:23 pm
Neptun skrev: lør okt 30, 2021 2:11 pm
Rhabagatz skrev: lør okt 30, 2021 1:58 pm

Mohammed, som jeg nevnte, 19 år, født og oppvokst i Øst-Oslo, kommer fra Øst-Oslo, og har akkurat like mye rett til å mene som deg. Han kan kritisere det han vil.

Uansett hvor mye det måtte irritere deg.
Og jeg kritiserer Muhammed og deg - med begrunnelse om hvorfor jeg gjør det.
I motsetning til dere som bare kritiserer det som fungerer og som er bra.
Du skjønner vel ikke hvorfor menneskestrømmen går én vei heller?
Ironisk at Muhammed og andre muslimer ikke vil bo i muslimske land der de har så flotte verdier. Men igjen, forventer ingen refleksjon over dette.
Perler for svin, registrerer jeg...
Beklager, dette var for enkelt selv til deg å være.

12dd

Legg inn av 12dd »

Hardy-guttene skrev: lør okt 30, 2021 7:59 pm
12dd skrev: [hjernevasket propaganda]
Det du skriver er så langt ute på jordet at jeg vet ikke en gang hvor jeg skal begynne.
Overbevisende motargumenter. Jeg bøyer meg i støvet. Ikke at jeg hadde ventet noe annet. Dine meningsfeller har som taktikk å overdøve sine meningsmotstandere med tilbakestående primalskrik.

Leif_8

Legg inn av Leif_8 »

de
12dd skrev: lør okt 30, 2021 8:50 pm
Hardy-guttene skrev: lør okt 30, 2021 7:59 pm
12dd skrev: [hjernevasket propaganda]
Det du skriver er så langt ute på jordet at jeg vet ikke en gang hvor jeg skal begynne.
Overbevisende motargumenter. Jeg bøyer meg i støvet. Ikke at jeg hadde ventet noe annet. Dine meningsfeller har som taktikk å overdøve sine meningsmotstandere med tilbakestående primalskrik.
👍

MyWay

Legg inn av MyWay »

Jeg ser hva du gjorde der, Stang.

Elegant.

https://www.nettavisen.no/nyheter/eks-b ... 3424199094

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

MyWay skrev: man nov 01, 2021 8:38 pm Jeg ser hva du gjorde der, Stang.

Elegant.

https://www.nettavisen.no/nyheter/eks-b ... 3424199094
Er enig med deg (og Rødt) i denne saken om etterlønn, men hvorfor er ikke denne plassert i tråden "Thorkildsen går av"?

MyWay

Legg inn av MyWay »

Folk_flesk skrev: man nov 01, 2021 8:42 pm
MyWay skrev: man nov 01, 2021 8:38 pm Jeg ser hva du gjorde der, Stang.

Elegant.

https://www.nettavisen.no/nyheter/eks-b ... 3424199094
Er enig med deg i denne saken, men hvorfor er ikke denne i tråden "Thorkildsen går av"?
Hehe, godt spørsmål. Takk for at du gjorde meg oppmerksom på dette. Skal re-poste i riktig tråd :)

Vind
Innlegg: 376

Legg inn av Vind »

Rhabagatz skrev: lør okt 30, 2021 1:58 pm
Mohammed, som jeg nevnte, 19 år, født og oppvokst i Øst-Oslo, kommer fra Øst-Oslo, og har akkurat like mye rett til å mene som deg. Han kan kritisere det han vil.

Uansett hvor mye det måtte irritere deg.
Regnes Øst-Oslo som et dårlig område? Jeg har bare aldri vært der, og meg er interessert.

Rhabagatz

Legg inn av Rhabagatz »

Vind skrev: søn nov 07, 2021 9:30 pm
Rhabagatz skrev: lør okt 30, 2021 1:58 pm
Mohammed, som jeg nevnte, 19 år, født og oppvokst i Øst-Oslo, kommer fra Øst-Oslo, og har akkurat like mye rett til å mene som deg. Han kan kritisere det han vil.

Uansett hvor mye det måtte irritere deg.
Regnes Øst-Oslo som et dårlig område? Jeg har bare aldri vært der, og meg er interessert.
Oslo deles i øst og vest. Vest er rikt nesten over alt, mens øst har både rike og fattige områder. Men alle de dårligste strøkene er i øst (f.eks. Tøyen, grønland, stovner, furuset og søndre nordstrand)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Politikk - Norsk»