Brann Klubbtråd.

Svar
Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Re: Brann Klubbtråd.

Legg inn av lok1 »

Enig. Ruben har vært OK de siste årene, men som med mange andre i dagens tropp så er han ikke mer enn det.

Kun fire stk jeg kunne tenkt meg å beholde i klubben. Taylor, Simba, Strand og Sane. Og så har man de fire unge. Resten heller fra svakt til OK, men OK er ikke nok til å holde plassen!

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

Solvgutt1 skrev: tor jul 22, 2021 11:22 pm
keizersoze skrev: tor jul 22, 2021 11:20 pm
Solvgutt1 skrev: tor jul 22, 2021 10:53 pm Jeg mener at Bamba, Blomberg og Taylor skal kunne true fra sidene. Hadde man fått i gang Wolfe på venstrebacken så hadde det vært flott. Ja, jeg vet at Kristiansen har vært god, men han har aldri vært særlig farlig offensivt. På midtbanen så er både Strand og Rasmussen i stand til å produsere målpoeng. Så kan jo Søderlund selv score litt også.

Jeg tror det bor mye mer i dette laget, også i sluttprodukt, enn vi har sett under KI. Det må bare legges bedre til rette for dem.
Nå gjør jo faktisk Bamba og Taylor dette da, Men Kristiansen ut? Da blir det vel enda mer baklengs. Og det er vel ikke primært hans jobb å score mål heller.
Han har nå vært flink å få ballen frem. At de andre bommer nesten hele tiden skal ikke skyldes på ham.
Wolfe får stå litt i kø.
Blir spennende å se om Søderlund kan komme frem til noe lurt.
Er han klar allerede imorgen?
Ikke hvis man klarer å organisere laget. Problemet med Kristiansen er det samme som med Skaanes. Det mangler sluttprodukt. Ikke bare scorer han ikke, men han slår ikke gode innlegg heller.
Ja Haugesunderen må finne på noe. Dette fungerer jo ikke.
Jeg er jo enig med deg. Laget burde greid seg bedre. Vi skal, på papiret iallfall, ikke være jumbo.
Nå er de nå ikke det, og vel, skal de kjøre en mer defensiv stil, så er jo denne sesongen den eneste som har stoppet noen på venstrekanten, Kristiansen. Han har vært flink fremover også, faktisk litt kreativ.Om det er rette ordet.
Hva skal Wolfe gjøre bedre mener du?

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

keizersoze skrev: tor jul 22, 2021 11:38 pm
Solvgutt1 skrev: tor jul 22, 2021 11:22 pm
keizersoze skrev: tor jul 22, 2021 11:20 pm

Nå gjør jo faktisk Bamba og Taylor dette da, Men Kristiansen ut? Da blir det vel enda mer baklengs. Og det er vel ikke primært hans jobb å score mål heller.
Han har nå vært flink å få ballen frem. At de andre bommer nesten hele tiden skal ikke skyldes på ham.
Wolfe får stå litt i kø.
Blir spennende å se om Søderlund kan komme frem til noe lurt.
Er han klar allerede imorgen?
Ikke hvis man klarer å organisere laget. Problemet med Kristiansen er det samme som med Skaanes. Det mangler sluttprodukt. Ikke bare scorer han ikke, men han slår ikke gode innlegg heller.
Ja Haugesunderen må finne på noe. Dette fungerer jo ikke.
Jeg er jo enig med deg. Laget burde greid seg bedre. Vi skal, på papiret iallfall, ikke være jumbo.
Nå er de nå ikke det, og vel, skal de kjøre en mer defensiv stil, så er jo denne sesongen den eneste som har stoppet noen på venstrekanten, Kristiansen. Han har vært flink fremover også, faktisk litt kreativ.Om det er rette ordet.
Hva skal Wolfe gjøre bedre mener du?
Wolfe er bedre offensivt enn Kristiansen og kan servere både Søderlund og vinger og backer som kommer inn i feltet.

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

Solvgutt1 skrev: tor jul 22, 2021 11:43 pm
keizersoze skrev: tor jul 22, 2021 11:38 pm
Solvgutt1 skrev: tor jul 22, 2021 11:22 pm
Ikke hvis man klarer å organisere laget. Problemet med Kristiansen er det samme som med Skaanes. Det mangler sluttprodukt. Ikke bare scorer han ikke, men han slår ikke gode innlegg heller.
Ja Haugesunderen må finne på noe. Dette fungerer jo ikke.
Jeg er jo enig med deg. Laget burde greid seg bedre. Vi skal, på papiret iallfall, ikke være jumbo.
Nå er de nå ikke det, og vel, skal de kjøre en mer defensiv stil, så er jo denne sesongen den eneste som har stoppet noen på venstrekanten, Kristiansen. Han har vært flink fremover også, faktisk litt kreativ.Om det er rette ordet.
Hva skal Wolfe gjøre bedre mener du?
Wolfe er bedre offensivt enn Kristiansen og kan servere både Søderlund og vinger og backer som kommer inn i feltet.
Ja vi får se hva Horneland finner på. Men at Wolfe er en bedre back enn Kristiansen har jeg mine tvil om.
Håper selvsagt jeg tar feil og at Han blir bedre, men per nå...Vel alt dette blir jo litt i det blå i og med at det har vært Kristiansen som har fått sjansen og gjort en god jobb.

CharlieWinters

Legg inn av CharlieWinters »

Litt spent på hvorfor Sane må ut. Han så 100 ganger bedre ut enn de andre på banen mot TIL.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

CharlieWinters skrev: fre jul 23, 2021 1:45 pm Litt spent på hvorfor Sane må ut. Han så 100 ganger bedre ut enn de andre på banen mot TIL.
Litt merkelig prioritering, ja. Men samtidig er det også rart at han har spilt tilsammen 83 minutter i de 7 kampene hvor han har vært med laget. Greit at han selvsagt ikke var matchfit, men det ble jo hevdet at han hadde trent veldig bra før ankomst. En drøy måned med laget burde jo også ha gjort ham noenlunde klar til mer spilletid, særlig etter monsterinnhoppet han hadde mot Tromsø. Skal sies at han så veeldig sliten ut etter kun ett initiativ framover i banen, og orket ikke returløpet etter å ha spilt 15 minutter.

Jeg satt også rett ved siden av ham mot Lillestrøm hjemme da Brann-innbytterne måtte sitte på tribunen bak benken. Da virket han ekstremt lite interessert i hva som foregikk på banen, og satt bare og køddet med Bamba. Ga fullstendig faen, om det er en holdning han har framvist på trening så er det jo en god grunn til at Brann evt lar ham gå nå når KI er ute.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

En annen ting jeg har lagt merke til siste tiden, som jo har vært en akilleshæl ganske lenge. Har Brann noensinne vært mindre farlig på dødballer? Bamba hadde en mot Viking i første kamp, men kan ikke husket at vi har skapt noe særlig på offensiv dødball. Mjøndalen var ikke i nærheten av å være stresset på noen av de ørten cornerne Brann skaffet ila kampen. Absolutt ingen trusler i feltet på dødballene. Der skulle en jo tro at Sane kunne bidratt noe.

HarryH

Legg inn av HarryH »

CharlieWinters skrev: fre jul 23, 2021 1:45 pm Litt spent på hvorfor Sane må ut. Han så 100 ganger bedre ut enn de andre på banen mot TIL.
Tipper at det dreier seg om økonomi.
Det blir smalhans nå når Søderlund skal ha feit lønn og Kåre må betales ut.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

HarryH skrev: fre jul 23, 2021 2:04 pm
CharlieWinters skrev: fre jul 23, 2021 1:45 pm Litt spent på hvorfor Sane må ut. Han så 100 ganger bedre ut enn de andre på banen mot TIL.
Tipper at det dreier seg om økonomi.
Det blir smalhans nå når Søderlund skal ha feit lønn og Kåre må betales ut.
Det er nok det ja, går ut ifra at det var adgang til å terminere kontrakten uten særlig økonomiske konsekvenser dersom en av partene ønsket det. Leser på Bataljonen-forumet at Horneland visstnok ikke skal være stor fan av spilleren, i så fall er det vel naturlig at man lar ham gå. Man skal tross alt kunne finansiere en milliard sluttpakker.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Lew_Ashby skrev: fre jul 23, 2021 2:06 pm Leser på Bataljonen-forumet at Horneland visstnok ikke skal være stor fan av spilleren
Horneland var ikke fornøyd med sultindeksen til Sane.

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

HarryH skrev: fre jul 23, 2021 2:13 pm
Lew_Ashby skrev: fre jul 23, 2021 2:06 pm Leser på Bataljonen-forumet at Horneland visstnok ikke skal være stor fan av spilleren
Horneland var ikke fornøyd med sultindeksen til Sane.
Bare undrer, du o store som vet det meste. Hva skal Horneland gjøre før han og får sine millioner ut Stadionporten? :)

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Søderlund-overgangen satt på vent så jeg på twitter?

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

AxelRudi skrev: fre jul 23, 2021 2:22 pm Søderlund-overgangen satt på vent så jeg på twitter?
Må du spørre om du har sett det så vil jeg enten anbefale briller, evt en liten hjernescanning mr Axel.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

AxelRudi skrev: fre jul 23, 2021 2:22 pm Søderlund-overgangen satt på vent så jeg på twitter?
''BT får fra flere hold bekreftet at det verken blir bekreftelse eller presentasjon av Søderlund med det første, tross enigheten mellom partene.''

Hæ?

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

Lew_Ashby skrev: fre jul 23, 2021 2:30 pm
AxelRudi skrev: fre jul 23, 2021 2:22 pm Søderlund-overgangen satt på vent så jeg på twitter?
''BT får fra flere hold bekreftet at det verken blir bekreftelse eller presentasjon av Søderlund med det første, tross enigheten mellom partene.''

Hæ?
Spesielt. Skal inn å se om det er noe på BA..satt litt opptatt med åpningsseremoni, men blir det ikke avtale så har vi kanskje råd til å kvitte oss med Horneland også.

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

keizersoze skrev: fre jul 23, 2021 2:26 pm
AxelRudi skrev: fre jul 23, 2021 2:22 pm Søderlund-overgangen satt på vent så jeg på twitter?
Må du spørre om du har sett det så vil jeg enten anbefale briller, evt en liten hjernescanning mr Axel.
Dette synes du var et fornuftig utsagn?

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

Lew_Ashby skrev: fre jul 23, 2021 2:30 pm
AxelRudi skrev: fre jul 23, 2021 2:22 pm Søderlund-overgangen satt på vent så jeg på twitter?
''BT får fra flere hold bekreftet at det verken blir bekreftelse eller presentasjon av Søderlund med det første, tross enigheten mellom partene.''

Hæ?
Satt på vent ifølge BA. JAja
Virker jo som Axel er den som smiler mest her. Enda en ting Brann ikke får til.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

AxelRudi skrev: fre jul 23, 2021 2:37 pm
keizersoze skrev: fre jul 23, 2021 2:26 pm
AxelRudi skrev: fre jul 23, 2021 2:22 pm Søderlund-overgangen satt på vent så jeg på twitter?
Må du spørre om du har sett det så vil jeg enten anbefale briller, evt en liten hjernescanning mr Axel.
Dette synes du var et fornuftig utsagn?
Velkommen til Brann-tråden, hvor sjargongen tydeligvis er litt annerledes enn det man er vandt med i resten av landet. Garantert ikke noe frekt ment fra Keizer.

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

AxelRudi skrev: fre jul 23, 2021 2:37 pm
keizersoze skrev: fre jul 23, 2021 2:26 pm
AxelRudi skrev: fre jul 23, 2021 2:22 pm Søderlund-overgangen satt på vent så jeg på twitter?
Må du spørre om du har sett det så vil jeg enten anbefale briller, evt en liten hjernescanning mr Axel.
Dette synes du var et fornuftig utsagn?
Kan du ikke bare le av Brann slik vi gjør? Vel din måte blir vel mer hånende, men ok...et par iinnlegg som ikke ville inn, eller jeg ikke finner de igjen, men tro meg..tross din opprinnelse, så er du en fin fyr jeg liker å plage.

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Jeg skjønner godt at det rakner. Hadde vi skiftet ut Kåre med Horneland med det jeg vet nå i ettertid, hadde jeg hoppet fra Domen og ned i Nidelven.

Det jeg ikke er så fornøyd med er at dette nå får Koteng til å se kompetent ut, her blir han til og med kopiert. Men hvorfor er overgangen stoppet? Har ikke BT.

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

AxelRudi skrev: fre jul 23, 2021 2:48 pm Jeg skjønner godt at det rakner. Hadde vi skiftet ut Kåre med Horneland med det jeg vet nå i ettertid, hadde jeg hoppet fra Domen og ned i Nidelven.

Det jeg ikke er så fornøyd med er at dette nå får Koteng til å se kompetent ut, her blir han til og med kopiert. Men hvorfor er overgangen stoppet? Har ikke BT.
Er ikke kjempefornøyd med situasjonen her jeg heller.
Har ikke BT, men ifølge BA står det bare at det hele er utsatt.
Hva det betyr må jo gudene vite om de i utgangspunktet var enige....Regner med vi må finne en ny spiss.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

AxelRudi skrev: fre jul 23, 2021 2:48 pm Jeg skjønner godt at det rakner. Hadde vi skiftet ut Kåre med Horneland med det jeg vet nå i ettertid, hadde jeg hoppet fra Domen og ned i Nidelven.

Det jeg ikke er så fornøyd med er at dette nå får Koteng til å se kompetent ut, her blir han til og med kopiert. Men hvorfor er overgangen stoppet? Har ikke BT.
Litt usikker på hvorfor han ikke kan annonseres dersom partene er enige. Kanskje Brann har gitt et siste tilbud som ikke kan forhandles gitt klubbens økonomiske posisjon, og Søderlund sitt team har signalisert at man er fornøyd med tilbudet, samtidig som man bruker det i forhandlinger med annen klubb?

Kan aldri tenke meg at Brann har gitt noe tilbud før det finansielle er 100 % på plass, så det er utenkelig at klubben venter på aksept om finansiering fra eksternt hold.

qbah

Legg inn av qbah »

Kåre måtte selge noen biler først før de hadde råd til Søderlund sin sign on.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Utgangspunktet passer egentlig Horneland veldig godt. Er det noe han liker, så er det å være underdog. Nå har han sjansen til å delvis gjenopprette sitt rennomé ved å redde Brann fra nedrykk. Jeg tror han kan få laget til å mure igjen bakerst og på den måten klatre opp på kvalik-plass og kanskje gå seirende ut av nervepirrende kvalifiseringskamper mot Sogndal rundt juletider. Det er vanskelig å finne en setting som passer fighteren Horneland bedre.

GunnarBull

Legg inn av GunnarBull »

Lew_Ashby skrev: fre jul 23, 2021 2:57 pm Litt usikker på hvorfor han ikke kan annonseres dersom partene er enige. Kanskje Brann har gitt et siste tilbud som ikke kan forhandles gitt klubbens økonomiske posisjon, og Søderlund sitt team har signalisert at man er fornøyd med tilbudet, samtidig som man bruker det i forhandlinger med annen klubb?

Kan aldri tenke meg at Brann har gitt noe tilbud før det finansielle er 100 % på plass, så det er utenkelig at klubben venter på aksept om finansiering fra eksternt hold.
De ble visst ikke enige dessverre.

https://www.tv2.no/sport/14128289/

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

AxelRudi skrev: fre jul 23, 2021 2:22 pm Søderlund-overgangen satt på vent så jeg på twitter?
Han sjekket kanskje tabellen? Ser det står at partene er enige, men Søderlund ville hjem og ha noen dager med familien først.

Kanskje det har gått opp for ham at å melde overgang til Brann nå, er som å melde overgang til Tyskland i andre halvdel av 1944?

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Tjaaah skrev: fre jul 23, 2021 4:29 pm
AxelRudi skrev: fre jul 23, 2021 2:22 pm Søderlund-overgangen satt på vent så jeg på twitter?
Han sjekket kanskje tabellen? Ser det står at partene er enige, men Søderlund ville hjem og ha noen dager med familien først.

Kanskje det har gått opp for ham at å melde overgang til Brann nå, er som å melde overgang til Tyskland i andre halvdel av 1944?
Synd for brann, ville vært perfekt for dere faktisk.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

AxelRudi skrev: fre jul 23, 2021 6:05 pm
Synd for brann, ville vært perfekt for dere faktisk.
Jeg er sur for å måtte være glad for en sånn overgang, og enda mer sur for at den nå kanskje ikke skjer engang.

Alle er dumme.

GunnarBull

Legg inn av GunnarBull »

Tjaaah skrev: fre jul 23, 2021 6:11 pm Jeg er sur for å måtte være glad for en sånn overgang, og enda mer sur for at den nå kanskje ikke skjer engang.
Alle er dumme.
Savner tommel-opp muligheten :-)

BrannSeriemester07

Legg inn av BrannSeriemester07 »

Utrolig skuffa over at de ikke klarte å bli enige. Her må Trond Mohn inn i bildet. Kjapt, før han stikker til noen andre.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»