Brann Klubbtråd.

Svar
Boccherini

Re: Brann Klubbtråd.

Legg inn av Boccherini »

Lar det seg gjøre å flytte Grorud-kampen til lørdag aften ?

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Boccherini skrev: tir sep 06, 2022 10:31 am Lar det seg gjøre å flytte Grorud-kampen til lørdag aften ?
Nei nei, nå er jo mandager vår greie.

#mandagskahem #gulletskahem

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Gratulerer til opprykk, alle Brann-fans!

Høydepunktene på Åsane Arena på lørdag:

- ''Kor e bybanen, Åsane? Kor e bybanen, Åsane? Kor e bybanen, Åsane? Å å å å, Åsane''

- Kniklas tok roperten og kjørte igang Bataljonen

- Martyrer på Myrdal Gress før kampen, kanskje en av de beste fotballsangene siste 20 år

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Lew_Ashby skrev: tir sep 06, 2022 12:37 pm - Martyrer på Myrdal Gress før kampen, kanskje en av de beste fotballsangene siste 20 år
Utdatert allerede, med mindre al qaida har treningsleirer på Myrdal nå.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Tjaaah skrev: tir sep 06, 2022 12:44 pm Utdatert allerede, med mindre al qaida har treningsleirer på Myrdal nå.
Tenkte på det da jeg hørte sangen igjen lørdag. Vanskelig å få puttet inn Åsane Arena i den sangen.

Boccherini

Legg inn av Boccherini »

Flott vær det blir i kveld. Hadde et håp om å lure med meg en junior eller to, men det utgikk.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Boccherini skrev: man sep 12, 2022 9:19 am Flott vær det blir i kveld. Hadde et håp om å lure med meg en junior eller to, men det utgikk.
Har dere ikke regnklær?

lund

Legg inn av lund »

Blir fort en 12-13 000 i dag. Kunne fort blitt opp mot 15 000 om ikke dette drittværet hadde vært meldt. Var vel solgt 11 000 i går formiddag. Blir den besøkte kampen i de to øverste divisjonene denne runden også.

Boccherini

Legg inn av Boccherini »

GatlingGun skrev: man sep 12, 2022 11:08 am
Har dere ikke regnklær?
Joda, men Fiendene ved navn Ipad og Oculus ble for sterke denne gang. Men far tar på sydvesten!

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Boccherini skrev: man sep 12, 2022 12:08 pm
GatlingGun skrev: man sep 12, 2022 11:08 am
Har dere ikke regnklær?
Joda, men Fiendene ved navn Ipad og Oculus ble for sterke denne gang. Men far tar på sydvesten!
Nå melder yr at regnet er i ferd med å gi seg.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Gidder ikke Grorud på en mandag i stiv kuling og 45mm nedbør. Når den nye baren på Sparebanken Vest fortsatt er helt håpløs mtp kø, og føles som et klasserom, så utgår besøket i dag. De må få den baren på hugget igjen til 2023-sesongen.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Lew_Ashby skrev: man sep 12, 2022 3:33 pm Gidder ikke Grorud på en mandag i stiv kuling og 45mm nedbør. Når den nye baren på Sparebanken Vest fortsatt er helt håpløs mtp kø, og føles som et klasserom, så utgår besøket i dag. De må få den baren på hugget igjen til 2023-sesongen.
Screenshot_20220912_154416.jpg

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

GatlingGun skrev: man sep 12, 2022 3:44 pm Screenshot_20220912_154416.jpg
Storm melder visst at regnet skal fortsette. Men selv har jeg ganske god erfaring med at yr sin time for time stemmer, i hvert fall når det er snakk om noen timer frem i tid.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Tjaaah skrev: man sep 12, 2022 3:51 pm
GatlingGun skrev: man sep 12, 2022 3:44 pm Screenshot_20220912_154416.jpg
Storm melder visst at regnet skal fortsette. Men selv har jeg ganske god erfaring med at yr sin time for time stemmer, i hvert fall når det er snakk om noen timer frem i tid.
Selv stoler jeg mest på nedbørsvarselet 90 min frem i tid på yr.

Sjekket storm nå, de også melder at det gir seg neste timen.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

GatlingGun skrev: man sep 12, 2022 3:59 pm Selv stoler jeg mest på nedbørsvarselet 90 min frem i tid på yr.

Sjekket storm nå, de også melder at det gir seg neste timen.
Ikke helt da, sier at det skal dempe seg, så komme igjen senere. Både Storm og Yr meldte imidlertid mer regn i løpet av kampen tidligere, så da regner jeg med at det ikke blir så ille under kampen.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Finne med 12 mål og ett mål unna toppscorertittel i OBOS er fint. At han har klart det etter å ha spilt 75+ min kun en gang ila sesongen er derimot sinnsvakt.

TWU

Legg inn av TWU »

Flere mål enn Skeid, Stjørdal og Grorud til sammen så langt i år.

Boccherini

Legg inn av Boccherini »

GatlingGun skrev: man sep 12, 2022 3:30 pm
Boccherini skrev: man sep 12, 2022 12:08 pm
GatlingGun skrev: man sep 12, 2022 11:08 am
Har dere ikke regnklær?
Joda, men Fiendene ved navn Ipad og Oculus ble for sterke denne gang. Men far tar på sydvesten!
Nå melder yr at regnet er i ferd med å gi seg.
Joda, det var tørt og fint. Stod riktignok langt inne på Store Stå, men det så koselig ut. Regnet kom med fyrverkeriet.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Nå er vi fire mål unna å ha like mange plussmål som alle andre lag som har plussmål.

Brukeravatar
Jonasar
Innlegg: 2007

Legg inn av Jonasar »

Må gratulerer nå, dere er tilbake sammen med big boys nå, bli her denne gangen ;)

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Jonasar skrev: man sep 12, 2022 10:08 pm Må gratulerer nå, dere er tilbake sammen med big boys nå, bli her denne gangen ;)
Ryktes at vi kanskje går rett fra OBOS til Super League 2.0. United har visst mistet plassen til oss, noe som gjør at man nå har ny tro på prosjektet.

lund

Legg inn av lund »

Enige om ny kontrakt med Kristiansen ja. Vel fortjent for å si det mildt.

TWU

Legg inn av TWU »

lund skrev: man sep 12, 2022 10:20 pm Enige om ny kontrakt med Kristiansen ja. Vel fortjent for å si det mildt.
Fyren er så god at det ikke en gang spiller noen rolle om han sportslig fortjener det. Noe han forøvrig gjør. Håper han blir i systemet når han legger opp også.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

TWU skrev: man sep 12, 2022 10:23 pm Fyren er så god at det ikke en gang spiller noen rolle om han sportslig fortjener det. Noe han forøvrig gjør. Håper han blir i systemet når han legger opp også.
Han må jo ha en del å bidra med på fysisk trening. Kan i hvert fall ikke skjønne noe annet.

Brukeravatar
Jonasar
Innlegg: 2007

Legg inn av Jonasar »

Tjaaah skrev: man sep 12, 2022 10:12 pm
Jonasar skrev: man sep 12, 2022 10:08 pm Må gratulerer nå, dere er tilbake sammen med big boys nå, bli her denne gangen ;)
Ryktes at vi kanskje går rett fra OBOS til Super League 2.0. United har visst mistet plassen til oss, noe som gjør at man nå har ny tro på prosjektet.

Kanaje Ole Gunnar blir trener, og CL finalen i 2025 er United
Mot Brann, hvor dere selvsagt gjentar Bragden mot Grorud?

Kan aldri vite, men velkommen er dere! :)

Men ikke mot Vålerenga, der går grensen...

:-D

eppaen

Legg inn av eppaen »

Kan noen forklare hvordan Brann ser ut som prime Bodø/Glimt under fuckings Horneland?!

lund

Legg inn av lund »

eppaen skrev: tir sep 13, 2022 12:03 pm Kan noen forklare hvordan Brann ser ut som prime Bodø/Glimt under fuckings Horneland?!
Aner ikke. Det er i alle fall ikke tankegangen Horneland har hatt tidligere da han trente Haugesund og Rosenborg. Hjelper dog med gode spillere, mest sannsynlig en del spillere som er veldig gode hvis de spiller på et lag i medgang. (av typen Rasmussen, Castro osv.)

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

eppaen skrev: tir sep 13, 2022 12:03 pm Kan noen forklare hvordan Brann ser ut som prime Bodø/Glimt under fuckings Horneland?!
Horneklepp-fotballen overgår Glimt-fotballen.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Hva må Brann få inn for å kjempe på øvre halvdel i 2023-sesongen? Går ut ifra at Dyngeland, Crone, Wolfe, SHN, Rasmussen og Castro er ganske sikker startplass til neste sesong. Noen uenig?

Dekningen på den andre indreløperplassen er god, men er kvaliteten god nok? Kniklas/FHM bør uansett satses på der emm. Er SHN god nok på den sentrale plassen eller burde Brann sikte høyere?

Børsting er jeg veldig usikker på i Eliteserien. Jobber hardt, men er en selve definisjonen på en kjedelig kantspiller. Godt mulig han faktisk fungerer bedre som kant ett nivå opp. Kanskje greit med den grå lagspilleren på en kant og Castro på den andre. Børsting/Crone har fått en fin link, selv om jeg er svært usikker på om Crone kan være så ultraoffensiv i øverste divisjon. Blomberg har det i seg, men dessverre vært klart best når han har fått innhopp i år. Håper han kan ta siste steget opp og bli fast.

Heggebø/Finne bør emm få en utfordrer. Personlig mener jeg Heggebø mangler ferdighetene til å bli en veldig god Eliteserie-angriper, men samtidig har vi sett spillere med begrenset kvalitet lykkes i Eliteserien pga fysikk og vilje.

Stopperplass er vel der man definitivt kommer til å se etter forsterkninger. Kristiansen 36(?), Hove ute, Palle begrenset og Skovgaard ok. Personlig har jeg aldri hatt stor tro på Kolskogen, men mulig at man velger å satse på ham.

Så en stopper, en spiss og en kantspiller bør inn emm.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Lew_Ashby skrev: tir sep 13, 2022 12:24 pm Hva må Brann få inn for å kjempe på øvre halvdel i 2023-sesongen? Går ut ifra at Dyngeland, Crone, Wolfe, SHN, Rasmussen og Castro er ganske sikker startplass til neste sesong. Noen uenig?

Dekningen på den andre indreløperplassen er god, men er kvaliteten god nok? Kniklas/FHM bør uansett satses på der emm. Er SHN god nok på den sentrale plassen eller burde Brann sikte høyere?

Børsting er jeg veldig usikker på i Eliteserien. Jobber hardt, men er en selve definisjonen på en kjedelig kantspiller. Godt mulig han faktisk fungerer bedre som kant ett nivå opp. Kanskje greit med den grå lagspilleren på en kant og Castro på den andre. Børsting/Crone har fått en fin link, selv om jeg er svært usikker på om Crone kan være så ultraoffensiv i øverste divisjon. Blomberg har det i seg, men dessverre vært klart best når han har fått innhopp i år. Håper han kan ta siste steget opp og bli fast.

Heggebø/Finne bør emm få en utfordrer. Personlig mener jeg Heggebø mangler ferdighetene til å bli en veldig god Eliteserie-angriper, men samtidig har vi sett spillere med begrenset kvalitet lykkes i Eliteserien pga fysikk og vilje.

Stopperplass er vel der man definitivt kommer til å se etter forsterkninger. Kristiansen 36(?), Hove ute, Palle begrenset og Skovgaard ok. Personlig har jeg aldri hatt stor tro på Kolskogen, men mulig at man velger å satse på ham.

Så en stopper, en spiss og en kantspiller bør inn emm.
Personlig ser jeg for meg at vi bør forsterke bak bak Crone (har vi noen bak ham nå dersom han blir skadet?) og bak Kristiansen.

Pallesen er en ok- erstatning for Skovgaard, men trenger Kristiansen sin fart. Han er dessverre helt forferdelig med ball i beina og kommer til å bli avslørt i ES.

Uten Kristiansen så blir vi vanvittig sårbare bakover. Vi bør forsterke med en solid, erfaren og rask stopper.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»