Brann Klubbtråd.

Svar
GatlingGun

Re: Brann Klubbtråd.

Legg inn av GatlingGun »

Tjaaah skrev: fre okt 21, 2022 3:25 pm
GatlingGun skrev: fre okt 21, 2022 3:21 pm Touché.
Nå så jeg at godeste Kittiphong Pluemjai fortsatt spiller fotball i asia også. Kanskje han vil hjem også?

Her vokser horisonten hele tiden...
Joda for all del. Brann har plass til alle. Vi kan tilby Fredrik Haugen og Kristoffer Barmen lukrative 6-års kontrakter. De er jo sånne godgutter fra Bergen vettu.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

NRK-kommentatorene. Voldsomt så partiske de skulle være.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Gud for noen irriterende kommentatorer. Er som om de vil at Brann skal tape.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

GatlingGun skrev: søn okt 23, 2022 3:38 pm Gud for noen irriterende kommentatorer. Er som om de vil at Brann skal tape.
Skrudde kjapt over nå
-Det er ikke umulig for Rosenborg!

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

GULLET KOM HEM!

IGJEN!

lund

Legg inn av lund »

Nytt seriegull på Rosenborgs hjemmebane. Ikke så verst det. Åsane rykket opp også, så en bra dag for bergens-fotballen.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

lund skrev: søn okt 23, 2022 3:59 pm Nytt seriegull på Rosenborgs hjemmebane. Ikke så verst det. Åsane rykket opp også, så en bra dag for bergens-fotballen.
På Koteng arena.

GKH!
GatlingGun skrev: søn okt 23, 2022 3:53 pm GULLET KOM HEM!

IGJEN!
Jeg er rutinert. Var på byn i går, så jeg hadde bobler i kjøleskapet for å feire/reparere.

Nå blir det en festlig søndag også, hehe.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Huff. Sukk. Snart blir vi tvunget til å måtte forholde oss til debattanter som holder med motstanderlagene.

Er inne i kamptråden til Molde vs RBK nå og øver meg litt. Helt ute av trening.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Damene vet også hvordan man feirer gull i Bergen ja 🥳

Blir ikke overrasket om noen våkner opp redusert imorgen 🤣

https://www.bt.no/fotball/i/0QQJqg/bran ... try=236685

Den nye låten «For vi har Hansa-øl og daier» 🤣

lund

Legg inn av lund »

Solgt 8500 allerede mot KFUM på lørdag. Skal ikke se bort fra at man kan se 15 000 på Stadion. Må vel nesten ta turen da.

Kongemannen

Legg inn av Kongemannen »

GatlingGun skrev: søn okt 23, 2022 7:52 pm Huff. Sukk. Snart blir vi tvunget til å måtte forholde oss til debattanter som holder med motstanderlagene.

Er inne i kamptråden til Molde vs RBK nå og øver meg litt. Helt ute av trening.
Hva tror du om Brann i 2023 vil de ta ES 2023 med storm og ta medalje , eller blir det en kamp om å overleve .

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Kongemannen skrev: man okt 24, 2022 4:42 pm
GatlingGun skrev: søn okt 23, 2022 7:52 pm Huff. Sukk. Snart blir vi tvunget til å måtte forholde oss til debattanter som holder med motstanderlagene.

Er inne i kamptråden til Molde vs RBK nå og øver meg litt. Helt ute av trening.
Hva tror du om Brann i 2023 vil de ta ES 2023 med storm og ta medalje , eller blir det en kamp om å overleve .
Trro det blir en kamp om å ta medalje i storm.

Nei, for å svare seriøst her. Uten forsterkninger er vi et 7-10 ES-lag.

Med et par tre forsterkninger i utsatte posisjoner så kan det kjempes om medalje eller plassene like bak medalje.

Molde, Glimt, Rosenborg og LSK er litt for seg selv der oppe nå.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Kongemannen skrev: man okt 24, 2022 4:42 pm Hva tror du om Brann i 2023 vil de ta ES 2023 med storm og ta medalje , eller blir det en kamp om å overleve .
Gull i april, fest resten av året.

Same procedure as every year.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Tjaaah skrev: man okt 24, 2022 6:01 pm
Kongemannen skrev: man okt 24, 2022 4:42 pm Hva tror du om Brann i 2023 vil de ta ES 2023 med storm og ta medalje , eller blir det en kamp om å overleve .
Gull i april, fest resten av året.

Same procedure as every year.
Ironisk gull og treningsgullet da? Sterkt undervurdert gull det der.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

GatlingGun skrev: man okt 24, 2022 6:03 pm Ironisk gull og treningsgullet da? Sterkt undervurdert gull det der.
Treningsgullet må vi jo faktisk spille om. Det ironiske gullet kaller jeg begeistringsgull, og der er vi best, alltid. Skulle bare mangle at vi feirer oss selv for det, hele tiden.

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

Tjaaah skrev: man okt 24, 2022 6:05 pm
GatlingGun skrev: man okt 24, 2022 6:03 pm Ironisk gull og treningsgullet da? Sterkt undervurdert gull det der.
Treningsgullet må vi jo faktisk spille om. Det ironiske gullet kaller jeg begeistringsgull, og der er vi best, alltid. Skulle bare mangle at vi feirer oss selv for det, hele tiden.
Sikker på du ikke blander ironisk med fiktivt her?
Men feire skal vi selvsagt uansett. Vi er jo best når det passer oss.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

https://www.bt.no/fotball/i/abbVjA/rasm ... kt-ut-2024

https://www.ba.no/to-sentrale-spillere- ... -8-2051017

BT og BA melder at Rassen og Dyngeland forlenger kontraktene ut 2024. Herlig, tvilte særlig på Rasmussen her, da han strengt tatt ikke har noen grunn til å være i overkant lojal til klubben. Så ville alle naturlig nok heller sett at det var Kniklas som også forlenget. Får håpe det kommer.

Nok en gang fornøyd med det Nagel driver med. Han har vært stødig og god, så langt.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Sivert er ute grunnet en liten operasjon.
Rasmussen er usikker.
Kristiansen er syk.

Det kan bli et svekket lag vi ser til helgen.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »


Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Nå har vist både Rasmussen og Dyngeland signert. Dyngeland ut 2025, Rasmussen ut 2024.

Flott. Får håpe det ordner seg med Kniklas også.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Tjaaah skrev: tor okt 27, 2022 10:07 pm Nå har vist både Rasmussen og Dyngeland signert. Dyngeland ut 2025, Rasmussen ut 2024.

Flott. Får håpe det ordner seg med Kniklas også.
Et solid stykke arbeid av Brann.

Everenga

Legg inn av Everenga »

GatlingGun skrev: søn okt 23, 2022 7:52 pm Huff. Sukk. Snart blir vi tvunget til å måtte forholde oss til debattanter som holder med motstanderlagene.

Er inne i kamptråden til Molde vs RBK nå og øver meg litt. Helt ute av trening.
Bare å håpe Kåffa rykker opp så blir det en uten i hvertfall. :D

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Everenga skrev: fre okt 28, 2022 2:06 pm Bare å håpe Kåffa rykker opp så blir det en uten i hvertfall. :D
Østlendinger i Branntråden?

Vi er kjendiser igjen! Folk tar oss på alvor!

Whooooo. Frem med boblene, nachspiel på stadion!

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

:mrgreen: :mrgreen:
Tjaaah skrev: fre okt 28, 2022 3:32 pm
Everenga skrev: fre okt 28, 2022 2:06 pm Bare å håpe Kåffa rykker opp så blir det en uten i hvertfall. :D
Østlendinger i Branntråden?

Vi er kjendiser igjen! Folk tar oss på alvor!

Whooooo. Frem med boblene, nachspiel på stadion!

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Det gledes. Dette blir rått.


Everenga

Legg inn av Everenga »

Tjaaah skrev: fre okt 28, 2022 3:32 pm
Everenga skrev: fre okt 28, 2022 2:06 pm Bare å håpe Kåffa rykker opp så blir det en uten i hvertfall. :D
Østlendinger i Branntråden?

Vi er kjendiser igjen! Folk tar oss på alvor!

Whooooo. Frem med boblene, nachspiel på stadion!
Noen mennesker er kjønnsforvirret, jeg er Brannforvirret. Jeg er vokst opp på vestsiden av Oslo (strictly speaking Bærum men hysj) og har derfor ikke det hatet mot Lillestrøm som en del østkantsupportere har. Lyn er borte som topplag og da er Brann hatlag nummer en. Problemet er at Brann også er de som er likest oss. Dere er fra en relativt stor by, dere vinner aldri noe, dere har en egen evne til å fucke til lovende situasjoner og så videre. På toppen av det kommer mon kjærlighet for Storbritannia og britisk humor og dere er de eneste i Norge som får til noe lignende.

Et eksempel: Sommeren 2021, coronasommer og vi dro på turne via søndre Valdres der vi har hytte, Beitostølen, Gudvangen og vikingsenteret der og så til slutt Bergen. Når vi skal dra har jeg selvfølgelig parkert i et P hus et godt stykke unna fordi det er klin umulig å parkere sentralt i Bergen. De som har et problem med Lan Marie Berg i Oslo kan prøve å parkere i Bergen, Oslo er Dallas i forhold. Uansett, jeg drar på en svær koffert i den ene hånden og et vikingsverd og skjold i den andre fordi jeg har to gutter som synes sånt er festlig. På vei forbi kirken nede ved bryggen så ser en litt forsoffen og sliten kar på meg og sier: "Nei men har kommunen tatt båten din og? Selv en viking må ta apostlenes hester fatt i denne byen."

Det er faktisk umulig å mislike en by der selv de slitne karene som ikke har noe annet sted fortsatt er hysterisk morsomme.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Everenga skrev: fre okt 28, 2022 11:04 pm Noen mennesker er kjønnsforvirret, jeg er Brannforvirret. Jeg er vokst opp på vestsiden av Oslo (strictly speaking Bærum men hysj) og har derfor ikke det hatet mot Lillestrøm som en del østkantsupportere har. Lyn er borte som topplag og da er Brann hatlag nummer en. Problemet er at Brann også er de som er likest oss. Dere er fra en relativt stor by, dere vinner aldri noe, dere har en egen evne til å fucke til lovende situasjoner og så videre. På toppen av det kommer mon kjærlighet for Storbritannia og britisk humor og dere er de eneste i Norge som får til noe lignende.
Haha. Jeg har det samme forholdet til VIF. Hatlag nummer en, men det er også noen merkelige undertoner av at jeg egentlig liker veldig mye med VIF. Klubbene er, som du sier, veldig like. Og humor er veldig sentralt i supporterkulturen hos begge klubber, det er ingen andre som leverer like bra på den fronten, som VIF- og Brannsupportere gjør. I fotballsammenheng er det heller ikke noe som er bedre enn litt klassisk Oschlo (er du fra vestkanten, så er du vel kanskje en av få som faktisk sier Oslo) vs. Bergen. Det er så mye bra stereotyper å harselere med på begge fronter.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Det er virkelig et hat-elsk forhold dette med Vålerengen ja. Litt irriterende er det med Intility også.

Gleder meg sånn til å møte dere igjen!

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

https://www.bt.no/fotball/i/Q7M9W4/bran ... rn-munchen

Straus vil hente Tuva Hansen til Bayern. Flott det, men denne gangen får de faen meg betale godt. Når Brann skal lede satsningen på kvinnefotball i Norge, så bør vi ta oss godt betalt for det også, når storklubber vil ha kapteinen vår, og antageligvis Toppseriens beste spiller.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Tjaaah skrev: tir nov 01, 2022 4:41 pm https://www.bt.no/fotball/i/Q7M9W4/bran ... rn-munchen

Straus vil hente Tuva Hansen til Bayern. Flott det, men denne gangen får de faen meg betale godt. Når Brann skal lede satsningen på kvinnefotball i Norge, så bør vi ta oss godt betalt for det også, når storklubber vil ha kapteinen vår, og antageligvis Toppseriens beste spiller.
Helt enig. Denne overgangen kan sette presedens for kvinnefotballen generelt, om de håndterer det riktig. Å kreve millionsum for en så stor profil skulle bare mangle.

Men det er et stykke igjen til nivået i herrefotballen:

Keira Walsh made history when she signed with Barcelona from Manchester City earlier this month for what was widely reported to be a world-record fee of £350,000 ($400,000). The move followed off the back of the success of the European Championships, which saw England lift their first major trophy on home soil.

Foreslår at vi knuser den gamle rekorden.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»