Brann Klubbtråd.

Svar
GatlingGun

Re: Brann Klubbtråd.

Legg inn av GatlingGun »

Mjøndalen asså. Hvordan har de sånn sinnsyk flyt og marginer med seg?

Titaanzink

Legg inn av Titaanzink »

Horneland er en fin fyr men jeg har ingen tro på at han skal utvikle Brann til et lag som spiller fin fotball og kjemper i toppen.

Nå har vi alle tiders mulighet til å bygge opp et nytt fundament med en ung og spennende stall og så velger vi å videreføre det vi har drevet med siste sesongen. Skuffende.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Interessert skrev: fre nov 19, 2021 11:11 am Hadde håpet på noe bedre for Brann. Middemådighet virker som en korrekt beskrivelse, uten at jeg skal konkludere helt.
Middelmådighet er jo milevis bedre enn det man har i dag. Ett skritt av gangen, osv...

BrannSeriemester07

Legg inn av BrannSeriemester07 »

Faen nå har vi gitt Horneland kontrakt, også blir Solskjær ledig på markedet dagen etter…..

MadBum

Legg inn av MadBum »

Er du ladd i dag Tjaah? Ekstra krydder at Mjøndalen herja i går.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

MadBum skrev: søn nov 21, 2021 3:52 pm Er du ladd i dag Tjaah? Ekstra krydder at Mjøndalen herja i går.
Anser det som en organisert mobbekampanje, når både du og Axel skriver nicket mitt med aa, ikke aaa.

Ellers ser jeg nå muligheten til at vi kan rykke direkte ned, og kanskje slippe å møte Mjøndalen neste år. Det er jo grunn til å feire.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Tjaaah skrev: søn nov 21, 2021 3:55 pm
MadBum skrev: søn nov 21, 2021 3:52 pm Er du ladd i dag Tjaah? Ekstra krydder at Mjøndalen herja i går.
Anser det som en organisert mobbekampanje, når både du og Axel skriver nicket mitt med aa, ikke aaa.

Ellers ser jeg nå muligheten til at vi kan rykke direkte ned, og kanskje slippe å møte Mjøndalen neste år. Det er jo grunn til å feire.
Jeg legger meg flat. aaa skal bli heretter!

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

MadBum skrev: søn nov 21, 2021 4:18 pm Jeg legger meg flat. aaa skal bli heretter!
Her i tråden legger vi oss langpaddeflate, som Monsamjelden har befalt.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Blir det hvalbiff på Grill idag?

lund

Legg inn av lund »

Sery Larsen ute resten av året og Heltne må stå over mot Molde. Kan nesten ikke se hvordan det skal bli poeng mot Molde, og da er det vel fort OBOS ja.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Alt annet enn nedrykk ser jeg på som en bonus.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

FOTBALLSUPPORTER ANMELDT FOR Å HA TISSET PÅ FOTOGRAF
– Det er fint lite hyggelig å først bli spyttet på, og så pisset på, sier NTB-fotograf Trond Teigen til Bergens Tidende etter Branns kamp mot Sandefjord.

Teigen, som har fotografert fotball for NTB siden 2009, sier til bergensavisen BT han aldri har opplevd liknende.

– Det hender det kommer noen flasker flyvende, men at noen prøver å tisse på en fotograf, som til og med er nøytral på en fotballkamp, det er nesten litt sjokkerende.

Teigen har i etterkant anmeldt forholdet, forteller operasjonsleder Tore Grindem i Sør-Øst Politidistrikt.

– Mannen som tisset på ham er fra Bergen. Han har blitt tatt tak i, sier Grindem til VG.

Everenga

Legg inn av Everenga »

FranciscoM skrev: søn nov 21, 2021 9:28 pm
FOTBALLSUPPORTER ANMELDT FOR Å HA TISSET PÅ FOTOGRAF
– Det er fint lite hyggelig å først bli spyttet på, og så pisset på, sier NTB-fotograf Trond Teigen til Bergens Tidende etter Branns kamp mot Sandefjord.

Teigen, som har fotografert fotball for NTB siden 2009, sier til bergensavisen BT han aldri har opplevd liknende.

– Det hender det kommer noen flasker flyvende, men at noen prøver å tisse på en fotograf, som til og med er nøytral på en fotballkamp, det er nesten litt sjokkerende.

Teigen har i etterkant anmeldt forholdet, forteller operasjonsleder Tore Grindem i Sør-Øst Politidistrikt.

– Mannen som tisset på ham er fra Bergen. Han har blitt tatt tak i, sier Grindem til VG.
Jeg skjønner ikke hvordan man har fått til dette. Ovenfra?

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Bør bli poengtrekk for Brann for dette lavmålet fra supporteren. Pissing og spytting. Klovn!

nometalhorse

Legg inn av nometalhorse »

Everenga skrev: søn nov 21, 2021 9:29 pm
FranciscoM skrev: søn nov 21, 2021 9:28 pm
FOTBALLSUPPORTER ANMELDT FOR Å HA TISSET PÅ FOTOGRAF
– Det er fint lite hyggelig å først bli spyttet på, og så pisset på, sier NTB-fotograf Trond Teigen til Bergens Tidende etter Branns kamp mot Sandefjord.

Teigen, som har fotografert fotball for NTB siden 2009, sier til bergensavisen BT han aldri har opplevd liknende.

– Det hender det kommer noen flasker flyvende, men at noen prøver å tisse på en fotograf, som til og med er nøytral på en fotballkamp, det er nesten litt sjokkerende.

Teigen har i etterkant anmeldt forholdet, forteller operasjonsleder Tore Grindem i Sør-Øst Politidistrikt.

– Mannen som tisset på ham er fra Bergen. Han har blitt tatt tak i, sier Grindem til VG.
Jeg skjønner ikke hvordan man har fått til dette. Ovenfra?
Hvorfor skulle det være så vanskelig? Du har vel sett hvor fotografer befinner seg på en stadion?

Hendelsen skjedde i første omgang av kampen. En supporter urinerte i retning NTB-fotograf Trond Reidar Teigen, mens en annen person spyttet ham på skulderen. Fotokassen skal ha blitt "full" av urin , og Teigen selv skal ha blitt våt av urinen.

Urineringen ble fanget opp av overvåkingskameraer på Sandefjords arena, og BT får bekreftet at den skyldige er identifisert.

Everenga

Legg inn av Everenga »

nometalhorse skrev: søn nov 21, 2021 9:48 pm
Everenga skrev: søn nov 21, 2021 9:29 pm
FranciscoM skrev: søn nov 21, 2021 9:28 pm
Jeg skjønner ikke hvordan man har fått til dette. Ovenfra?
Hvorfor skulle det være så vanskelig? Du har vel sett hvor fotografer befinner seg på en stadion?

Hendelsen skjedde i første omgang av kampen. En supporter urinerte i retning NTB-fotograf Trond Reidar Teigen, mens en annen person spyttet ham på skulderen. Fotokassen skal ha blitt "full" av urin , og Teigen selv skal ha blitt våt av urinen.

Urineringen ble fanget opp av overvåkingskameraer på Sandefjords arena, og BT får bekreftet at den skyldige er identifisert.
Joda det er jo tydeligvis helt klart mulig. Tror heller jeg hadde tatt et regn av flasker gitt.

lund

Legg inn av lund »

Lumanza skrev: søn nov 21, 2021 9:47 pm Bør bli poengtrekk for Brann for dette lavmålet fra supporteren. Pissing og spytting. Klovn!
Det er greit. Regner med Stabæk får poengtrekk for å ha bestukket Sean McDermott.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Lumanza skrev: søn nov 21, 2021 9:47 pm Bør bli poengtrekk for Brann for dette lavmålet fra supporteren. Pissing og spytting. Klovn!
Hvorfor straffe Brann og ikke supporteren?

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Bare tuller med dere. Poengtrekk til supporteren høres bedre ut.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Lumanza skrev: søn nov 21, 2021 9:47 pm Bør bli poengtrekk for Brann for dette lavmålet fra supporteren. Pissing og spytting. Klovn!
Hva er det med deg og Brann? Dette er et forhold der en person anmeldes for å pisse på en annen person. Det har da ingenting med Brann som klubb og gjøre. Hvis man skal straffe for dårlig sikkerhet eller at ikke nok er gjort for å beskytte fotografen så er det Sandefjord som ville fått trøbbel.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

lund skrev: søn nov 21, 2021 9:57 pm
Lumanza skrev: søn nov 21, 2021 9:47 pm Bør bli poengtrekk for Brann for dette lavmålet fra supporteren. Pissing og spytting. Klovn!
Det er greit. Regner med Stabæk får poengtrekk for å ha bestukket Sean McDermott.
Og alle de andre lagene som har bestukket Sandberg i hele sesongen

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Reise rundt å bare pisse på.. nei...

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

Hva tenker dere om dette da Brannsupportere?
https://www.vg.no/i/ALJ3Px

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Herlighet. Den ene PR-katastrofen etter den andre for Brann denne sesongen.

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

Lumanza skrev: søn nov 21, 2021 10:01 pm Bare tuller med dere. Poengtrekk til supporteren høres bedre ut.
Om ikke poengtrekk- så blir det muligens et salig "Pengetrekk" :twisted:

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

Korgutt skrev: man nov 22, 2021 12:42 am Hva tenker dere om dette da Brannsupportere?
https://www.vg.no/i/ALJ3Px
Herregud så infantilt.
Regner med, forhåpentligvis, for vedkommendes del at det var 2 liter vodka involvert.
Det er jo faktisk flauere enn Brann, noe ingen trodde var mulig.

den12mann

Legg inn av den12mann »

den12mann skrev: tor okt 28, 2021 10:03 pm
lund skrev: tor okt 28, 2021 9:27 pmDEN var viktig.
Skjønner ikke helt det fokuset. Det eneste som betyr noe er Mjøndalens (og Stabæks) poengfangst fremover. Jeg tror dette bærer ned på direkten.
Troen er nå 100% på direkte ned. Hvor lang er listen på spillere som er borte før første obosrunde 2022?

HarryH

Legg inn av HarryH »

keizersoze skrev: man nov 22, 2021 1:48 am Regner med, forhåpentligvis, for vedkommendes del at det var 2 liter vodka involvert.
Det tror jeg også. Planen var trolig at han skulle hjelpe Brann med å pisse på motstanderne. Men med høy promille ble det dessverre et sleivskudd. Da ser det dumt ut selv om man hadde gode intensjoner. Jeg håper at vedkommende ikke lar seg knekke, men går videre og etter hvert ser det humoristiske i situasjonen.

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

HarryH skrev: tir nov 23, 2021 12:20 am
keizersoze skrev: man nov 22, 2021 1:48 am Regner med, forhåpentligvis, for vedkommendes del at det var 2 liter vodka involvert.
Det tror jeg også. Planen var trolig at han skulle hjelpe Brann med å pisse på motstanderne. Men med høy promille ble det dessverre et sleivskudd. Da ser det dumt ut selv om man hadde gode intensjoner. Jeg håper at vedkommende ikke lar seg knekke, men går videre og etter hvert ser det humoristiske i situasjonen.
Hehe. Du er bare snill nå, for dere skal pisse på Brann snart.. Vel metaforisk.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

HarryH skrev: tir nov 23, 2021 12:20 am
keizersoze skrev: man nov 22, 2021 1:48 am Regner med, forhåpentligvis, for vedkommendes del at det var 2 liter vodka involvert.
Det tror jeg også. Planen var trolig at han skulle hjelpe Brann med å pisse på motstanderne. Men med høy promille ble det dessverre et sleivskudd. Da ser det dumt ut selv om man hadde gode intensjoner. Jeg håper at vedkommende ikke lar seg knekke, men går videre og etter hvert ser det humoristiske i situasjonen.
Mulig han fortsatt var på nachspiel? Kan jo ha gått godt sliten da.
Men ærlig talt, når både spyttklyse og piss treffer så rent på fotograf, da tror jeg det er med promillevilje det som skjer, ikke greit, men har ingenting med klubben Brann å gjøre.
Å klare å luke vekk denne personen fra fremtidige tribuner bør derimot være ganske enkelt å få til

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»