Brann Klubbtråd.

Svar
Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Brann Klubbtråd.

Legg inn av Tjaaah »

Vi kan ikke være dårligere enn VIF og RBK, ikke her inne i hvert fall. I serien kan vi tydeligvis det.

TWU

Legg inn av TWU »

Tabellen er bare en statistisk finurlighet. Brann er naturligvis det beste laget sånn reelt sett.

heborres

Legg inn av heborres »

Noe nytt angående Søderlund?

TWU

Legg inn av TWU »

heborres skrev: lør jul 17, 2021 10:49 pm Noe nytt angående Søderlund?
Nei nå er det dansker for alle penga, ikke svensker… 8-)

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

TWU skrev: lør jul 17, 2021 10:52 pm
Nei nå er det dansker for alle penga, ikke svensker… 8-)
Brand, Bærjens stoldhed!

TWU

Legg inn av TWU »

Tjaaah skrev: lør jul 17, 2021 11:39 pm
TWU skrev: lør jul 17, 2021 10:52 pm
Nei nå er det dansker for alle penga, ikke svensker… 8-)
Brand, Bærjens stoldhed!
Håper det kommer flere eksemplariske innbyggere fra den perfekte by snart, ellers må vi skrive mye her inne..

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

TWU skrev: lør jul 17, 2021 11:42 pm
Håper det kommer flere eksemplariske innbyggere fra den perfekte by snart, ellers må vi skrive mye her inne..
Ja, det virker ikke som om Branngjengen er så oppdatert på teknologi. Men jeg har postet link til dette forumet i Branntemaet. Hvor det sikkert ikke var så mange uansett.

TWU

Legg inn av TWU »

Tjaaah skrev: lør jul 17, 2021 11:45 pm
Ja, det virker ikke som om Branngjengen er så oppdatert på teknologi. Men jeg har postet link til dette forumet i Branntemaet. Hvor det sikkert ikke var så mange uansett.
Sikkert fordi flere av dem var fra andre deler av landet uansett.
Men de kommer nok

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Blir det kamp mot Everton snart?

Forestspirit

Legg inn av Forestspirit »

AxelRudi skrev: lør jul 17, 2021 11:53 pm Blir det kamp mot Everton snart?
Usikker på om det kommer før eller etter Hansa tapper gravølet?

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Flere som ligger tynt an her, når vi får moderatorer og igjen kan utestenge for uhøflige innlegg.

TWU

Legg inn av TWU »

AxelRudi skrev: lør jul 17, 2021 11:53 pm Blir det kamp mot Everton snart?
Ikke lenger interessant. Sikter høyere enn som så. Må bare ta en liten avsats nedi OBOS og ta rennafart derfra

Forestspirit

Legg inn av Forestspirit »

Tjaaah skrev: søn jul 18, 2021 12:30 am Flere som ligger tynt an her, når vi får moderatorer og igjen kan utestenge for uhøflige innlegg.
Og jeg som trodde det endelig var fri flyt i yttringsfrihetens navn her? :o
Jeg hadde gledet meg til å publisere masse usmakelig nazihumor, ala det PapaSmurf fjernet i CL-kvalikktråden til Glimt.
Brann-humor må jo være lov, det er jo en ganske fundamental overlevelsesmekanisme for både Brann-supportere og andre som velger å bruke søndag kveld til å se Brann spille om dagen :D

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

I tilfelle dere var i tvil om den nye sportssjefen er rett mann på jobben, så kan jeg nu berolige dere:

Han er ikke i tvil selv.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

@mito

Testing, testing. 1 2 3.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Hyggelig å se deg Tjaaah, nettopp blitt bruker her inne jeg også

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

mito skrev: søn jul 18, 2021 2:51 pm I tilfelle dere var i tvil om den nye sportssjefen er rett mann på jobben, så kan jeg nu berolige dere:

Han er ikke i tvil selv.
Vet ikke om jeg skal være glad for at han har selvtilit, eller frykte at vi har fått en ny RBH. Tiden vil vise.

Det som imidlertid beroliger meg litt mer, er at Kåre i det minste skammer seg:

https://www.vg.no/sport/fotball/i/x4lr8 ... oeler-skam

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

seriemester2013 skrev: søn jul 18, 2021 3:20 pm Hyggelig å se deg Tjaaah, nettopp blitt bruker her inne jeg også
Herlig! Velkommen.

MrB

Legg inn av MrB »

Vi må bare fortsette å slå langt mot Skaanes, så blir det garantert mål til slutt.

Small_boi

Legg inn av Small_boi »

Bamba fyrte mot ledelsen på Ballspark og mente de ikke hadde hentet nok kvalitet. Kåre har ikke mistet garderoben helt enda.

T-Bag

Legg inn av T-Bag »

Small_boi skrev: man jul 19, 2021 10:41 am Kåre har ikke mistet garderoben helt enda.
Ser ikke ut til at han har "mistet byen" heller av en eller annen grunn.
Kan noen forklare meg hvorfor han har så mye støtte i kommentarfeltene i aviser og på ballspark gruppen på facebook osv?
Hva det er han har vist som gjør ham så "forgudet" blant folk flest at de er villig til å rykke ned/ødelegge klubben totalt bare for å ikke såre Kåre?

Det er helt greit at styret/ledelse har gjort en elendig jobb og må byttes ut, men det fritar ikke Kåre for de elendige resultantene.

Small_boi

Legg inn av Small_boi »

T-Bag skrev: man jul 19, 2021 11:04 am
Small_boi skrev: man jul 19, 2021 10:41 am Kåre har ikke mistet garderoben helt enda.
Ser ikke ut til at han har "mistet byen" heller av en eller annen grunn.
Kan noen forklare meg hvorfor han har så mye støtte i kommentarfeltene i aviser og på ballspark gruppen på facebook osv?
Hva det er han har vist som gjør ham så "forgudet" blant folk flest at de er villig til å rykke ned/ødelegge klubben totalt bare for å ikke såre Kåre?

Det er helt greit at styret/ledelse har gjort en elendig jobb og må byttes ut, men det fritar ikke Kåre for de elendige resultantene.
Nei, jeg mener også Kåre må ta sin del av ansvaret.
Men det handler vel om at folk er så lei rotet i klubben. Man tenker at det ikke hjelper å bytte trener før de som er over han og har hovedansvaret er byttet ut.

TWU

Legg inn av TWU »

T-Bag skrev: man jul 19, 2021 11:04 am Hva det er han har vist som gjør ham så "forgudet" blant folk flest at de er villig til å rykke ned/ødelegge klubben totalt bare for å ikke såre Kåre?
Norling 2.0

Start med flere år med trenere som har dratt ned entusiasmen rundt klubben, hvor det har vært jevn strøm av mishagsytringer fra andre rundt klubben (som sender BA på krigsstien, hvordan våger NOEN ANDRE å kritisere Brann). Når stemningen er så matt at ingen hadde brydd seg om klubben så hadde flyttet til Oslo, så finner de en «Messias» som sier rett ut at Brann skal vinne serien. En type som virker trivelig, og som bestemor synes er en sympatisk type.

Så starter det dårlig, men resultatene står ikke i stil med hvordan kampene har vært. Så bare å vente - snart snur det. Og denne situasjonen varer i evigheter.

Etterhvert ser Gud og Hvermann at dette går åt skogen, men trener vil ikke/klarer ikke å finne en taktikk eller kampplan som gjør at de til stadighet jevne kampene bikker rett vei. Supporterne ser dette, men bestemor synes fremdeles at han er så trivelig. Avisene tjener ikke penger på gutta nede på Fotballpuben, de tjener penger på bestemor som ikke vet om eller klarer å endre på abonnementet hun har hatt siden nittenhundreogkjøttkake.

Og i tillegg så genererer treneren sitater som kan brukes. Derfor er mediene snille, og da er den vanlige ikke fotballinteresserte borger snill også.

Det er i det minste en teori.

Et annet punkt er vel at folk er lei av at ting ikke funker. I virkeligheten burde man ha kvittet seg med det meste av ledelse, men kompisene der oppe kommer aldri til å gå så langt.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Krisemøte i Brann. Lever Kåre endelig farlig?

Ja, det er mye som er galt i klubben, men resultatene til Kåre er i seg selv historisk svake. Det finnes nok folk som kunne gjort dette bedre.

https://www.vg.no/sport/fotball/i/Qxa0j ... ller-annen

HarryH

Legg inn av HarryH »

Tjaaah skrev: man jul 19, 2021 3:20 pm Ja, det er mye som er galt i klubben, men resultatene til Kåre er i seg selv historisk svake. Det finnes nok folk som kunne gjort dette bedre.
https://www.vg.no/sport/fotball/i/Qxa0j ... ller-annen
Halloisen, Tjaaah'en!

Det er litt rart å lese kommentarfeltet under VG-artikkelen. Tilsynelatende massiv støtte til Kåre. "Finnes ikke bedre trenere" osv. Hvis dette er representativt for stemningen rundt klubben, blir det ikke akkurat lett for styret å gi han sparken.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

HarryH skrev: man jul 19, 2021 3:43 pm
Halloisen, Tjaaah'en!

Det er litt rart å lese kommentarfeltet under VG-artikkelen. Tilsynelatende massiv støtte til Kåre. "Finnes ikke bedre trenere" osv. Hvis dette er representativt for stemningen rundt klubben, blir det ikke akkurat lett for styret å gi han sparken.
Hei, Harry! Som jeg skrev i denne skrytetråden, så er jeg meget glad for å se deg her! Hadde startet planlegging av en massiv operasjon for å dekke VGs kontorer i toalettpapir, dersom vi hadde mistet deg på grunn av omleggingen.

Jeg tror støtten til Kåre er et uttrykk for hvor mye folk misliker ledelsen. Det er nok noen som tenker at all skyld som legges på andre enn de, er skyld de slipper unna. Selv tenker jeg at alle er ubrukelige, og som vi pleier å si her i byen; alle må gå!!!!

HarryH

Legg inn av HarryH »

Tjaaah skrev: man jul 19, 2021 3:47 pm Hei, Harry! Som jeg skrev i denne skrytetråden, så er jeg meget glad for å se deg her! Hadde startet planlegging av en massiv operasjon for å dekke VGs kontorer i toalettpapir, dersom vi hadde mistet deg på grunn av omleggingen.
Meget glad for å se deg også!
Hadde allerede begynt å savne de absurde kommentarene dine.

Håper at vår kaptein PapaSmurf også dukker opp her etter hvert.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Nå venter vi bare på resultatet av krisemøtet. Må Kåre pakke?!

Forestspirit

Legg inn av Forestspirit »

MadBum skrev: man jul 19, 2021 4:03 pm Nå venter vi bare på resultatet av krisemøtet. Må Kåre pakke?!
Leave Kåre alone!!!!!! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

HarryH skrev: man jul 19, 2021 3:52 pm
Meget glad for å se deg også!
Hadde allerede begynt å savne de absurde kommentarene dine.

Håper at vår kaptein PapaSmurf også dukker opp her etter hvert.
Ganske vanvittig det som har skjedd de siste dagene her, ja. Utrolig innsats av Axel og sideutvikleren, 4play, som virker å mer eller mindre ha reddet hele fellesskapet. Eller deler av det foreløpig, vi mangler jo dessverre en del enda.

Jeg håper og tror at Smurfen dukker opp når kontrakten hans med VG utløper. De kan vel umulig ha mye bruk for moderatorer der borte nå. Om han skulle utebli, så er toalettrullplanen min fort på bordet igjen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»