Brann Klubbtråd.

Svar
Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Re: Brann Klubbtråd.

Legg inn av Tjaaah »

GatlingGun skrev: tor nov 03, 2022 3:51 pm Ser ikke helt problemet med Doddo som kulturbyråd. Sier dere at han ikke er skikket eller ikke har erfaring nok med bykulturen?

Jeg er ikke noen Ap-fan, som dere kan se av avataren, men er spent på hvorfor dere reagerer så sterkt.
Han kan selvsagt gjøre en god jobb. Men det føyer seg på en måte litt i rekken av folk som virker mer opptatt av å være festlige, enn politikk, her i byen. Så er det litt rart når en fra SV blir byråd for AP.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Rent Trav skrev: tor nov 03, 2022 4:09 pm
GatlingGun skrev: tor nov 03, 2022 3:51 pm Ser ikke helt problemet med Doddo som kulturbyråd. Sier dere at han ikke er skikket eller ikke har erfaring nok med bykulturen?

Jeg er ikke noen Ap-fan, som dere kan se av avataren, men er spent på hvorfor dere reagerer så sterkt.
Han er jo en slags maskot-figur.
Jeg klarer ikke ta han seriøst (er dog ikke fra Bergen)
For så vidt sant og enig om det, men som kultur-byråd så bør det vel gå greit.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Tjaaah skrev: tor nov 03, 2022 4:12 pm
GatlingGun skrev: tor nov 03, 2022 3:51 pm Ser ikke helt problemet med Doddo som kulturbyråd. Sier dere at han ikke er skikket eller ikke har erfaring nok med bykulturen?

Jeg er ikke noen Ap-fan, som dere kan se av avataren, men er spent på hvorfor dere reagerer så sterkt.
Han kan selvsagt gjøre en god jobb. Men det føyer seg på en måte litt i rekken av folk som virker mer opptatt av å være festlige, enn politikk, her i byen. Så er det litt rart når en fra SV blir byråd for AP.
Han sier jo som sagt at han kun har vært som et støttemedlem for SV. Og jeg ser ikke helt hva slags skade han kan kunne gjøre som kultur-byråd.

Er mer bekymret for hvem de skal erstatte ham med i Ballspark.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

GatlingGun skrev: tor nov 03, 2022 4:14 pm Han sier jo som sagt at han kun har vært som et støttemedlem for SV. Og jeg ser ikke helt hva slags skade han kan kunne gjøre som kultur-byråd.

Er mer bekymret for hvem de skal erstatte ham med i Ballspark.
Han kan nok gjøre ganske mye skade, om han ønsker det. Så mye rot det har vært i politikken i Bergen, er alt klovneri rimelig skadelig nå, og klovner har vi hatt nok av. Men så har jo Doddo spilt en rolle som klovn i ballspark, han er neppe sånn til vanlig. Det går vel greit, tenker jeg.

Ballspark knirker litt i sømmene, ja. Det har vært mye utskiftinger nå, men det er jo fordi alle får helt vanvittige tilbud. Erik Mjelde blir vel ansatt som speider for Brann snart. Skal heller ikke se bort ifra at Doddo rekker seriestart, om dette byrådet følger trenden, hehe.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Tjaaah skrev: tor nov 03, 2022 4:25 pm
GatlingGun skrev: tor nov 03, 2022 4:14 pm Han sier jo som sagt at han kun har vært som et støttemedlem for SV. Og jeg ser ikke helt hva slags skade han kan kunne gjøre som kultur-byråd.

Er mer bekymret for hvem de skal erstatte ham med i Ballspark.
Han kan nok gjøre ganske mye skade, om han ønsker det. Så mye rot det har vært i politikken i Bergen, er alt klovneri rimelig skadelig nå, og klovner har vi hatt nok av. Men så har jo Doddo spilt en rolle som klovn i ballspark, han er neppe sånn til vanlig. Det går vel greit, tenker jeg.

Ballspark knirker litt i sømmene, ja. Det har vært mye utskiftinger nå, men det er jo fordi alle får helt vanvittige tilbud. Erik Mjelde blir vel ansatt som speider for Brann snart. Skal heller ikke se bort ifra at Doddo rekker seriestart, om dette byrådet følger trenden, hehe.
Hehe ja sant nok. Regner med og håper at Ap (og MDG, SV, Rødt) ikke er i byrådet etter valget 2023. Bergen trenger ansvarlig politikk og utvikling fremover, ikke sløsing og avvikling.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

GatlingGun skrev: tor nov 03, 2022 4:29 pm Hehe ja sant nok. Regner med og håper at Ap (og MDG, SV, Rødt) ikke er i byrådet etter valget 2023. Bergen trenger ansvarlig politikk og utvikling fremover, ikke sløsing og avvikling.
Nå har vel alle de store partiene vist at de er mest opptatt av å fremme klovner. Så ansvarlig politikk kan du se langt etter. Her skal vi ha det festlig!

Ellers har det vært nevnt før, og tanken slo meg igjen nå. Vi kunne trengt en bergenstråd, enten på Aktuelt, Humor eller UFO & konspirasjonsteorier, hvor man kunne diskutert alt som gjelder Bergen, som ikke er Brann.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Tjaaah skrev: tor nov 03, 2022 4:33 pm
GatlingGun skrev: tor nov 03, 2022 4:29 pm Hehe ja sant nok. Regner med og håper at Ap (og MDG, SV, Rødt) ikke er i byrådet etter valget 2023. Bergen trenger ansvarlig politikk og utvikling fremover, ikke sløsing og avvikling.
Nå har vel alle de store partiene vist at de er mest opptatt av å fremme klovner. Så ansvarlig politikk kan du se langt etter. Her skal vi ha det festlig!

Ellers har det vært nevnt før, og tanken slo meg igjen nå. Vi kunne trengt en bergenstråd, enten på Aktuelt, Humor eller UFO & konspirasjonsteorier, hvor man kunne diskutert alt som gjelder Bergen, som ikke er Brann.
God ide. Jeg gir deg ansvaret med å starte opp denne tråden.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

GatlingGun skrev: tor nov 03, 2022 5:22 pm God ide. Jeg gir deg ansvaret med å starte opp denne tråden.
Ja, skal fikse det. Vil ta det når jeg har litt god tid, sånn at trådstarten får noen fine bilder, og sånn.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Tjaaah skrev: tor nov 03, 2022 5:41 pm
GatlingGun skrev: tor nov 03, 2022 5:22 pm God ide. Jeg gir deg ansvaret med å starte opp denne tråden.
Ja, skal fikse det. Vil ta det når jeg har litt god tid, sånn at trådstarten får noen fine bilder, og sånn.
Gleder meg.

TWU

Legg inn av TWU »

Tjaaah skrev: tir nov 01, 2022 4:41 pm https://www.bt.no/fotball/i/Q7M9W4/bran ... rn-munchen

Straus vil hente Tuva Hansen til Bayern. Flott det, men denne gangen får de faen meg betale godt. Når Brann skal lede satsningen på kvinnefotball i Norge, så bør vi ta oss godt betalt for det også, når storklubber vil ha kapteinen vår, og antageligvis Toppseriens beste spiller.
Sikkert derfor Brann hentet en stopper fra Island hin dagen. Men beløpet her bør knuse det som er av overgangsrekorder i Norge.

TWU

Legg inn av TWU »

Tjaaah skrev: tor nov 03, 2022 5:41 pm
GatlingGun skrev: tor nov 03, 2022 5:22 pm God ide. Jeg gir deg ansvaret med å starte opp denne tråden.
Ja, skal fikse det. Vil ta det når jeg har litt god tid, sånn at trådstarten får noen fine bilder, og sånn.
Legg inn veibeskrivelse til bak bystasjonen og da, så alle vet hvor uenigheter skal løses

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

TWU skrev: tor nov 03, 2022 5:45 pm
Tjaaah skrev: tor nov 03, 2022 5:41 pm
GatlingGun skrev: tor nov 03, 2022 5:22 pm God ide. Jeg gir deg ansvaret med å starte opp denne tråden.
Ja, skal fikse det. Vil ta det når jeg har litt god tid, sånn at trådstarten får noen fine bilder, og sånn.
Legg inn veibeskrivelse til bak bystasjonen og da, så alle vet hvor uenigheter skal løses
Det er jo blitt så fint bak bystasjoen de siste årene, trenger vi ikke en ny luguber plass?

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

GatlingGun skrev: tor nov 03, 2022 5:48 pm trenger vi ikke en ny luguber plass?
Laksevåg?

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Tjaaah skrev: tor nov 03, 2022 5:50 pm
GatlingGun skrev: tor nov 03, 2022 5:48 pm trenger vi ikke en ny luguber plass?
Laksevåg?
Der er blitt så fint her også nå.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

GatlingGun skrev: tor nov 03, 2022 5:50 pm Der er blitt så fint her også nå.
Har tatt seg opp litt, ja. Men det senteret er fortsatt et øyesår uten like.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Tjaaah skrev: tor nov 03, 2022 5:53 pm
GatlingGun skrev: tor nov 03, 2022 5:50 pm Der er blitt så fint her også nå.
Har tatt seg opp litt, ja. Men det senteret er fortsatt et øyesår uten like.
Enig. Men de har jo fått Meny der da. Opp et hakk i fancyhet. Dog litt rart å se alkoholikere og sletne folk i joggedress på Meny.

Foreslår nedenfor senteret, mellom ubårbunkeren og senteret.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

GatlingGun skrev: tor nov 03, 2022 5:54 pm Enig. Men de har jo fått Meny der da. Opp et hakk i fancyhet. Dog litt rart å se alkoholikere og sletne folk i joggedress på Meny.

Foreslår nedenfor senteret, mellom ubårbunkeren og senteret.
Problemet er at bussforbindelsen er såpass dårlig. Foretrekker selv å være alkoholisert, og i joggedress, når det skal gjøres opp. Det er derfor bystasjonen er så handy. God tilgang og vinmonopol.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Tjaaah skrev: tor nov 03, 2022 5:57 pm
GatlingGun skrev: tor nov 03, 2022 5:54 pm Enig. Men de har jo fått Meny der da. Opp et hakk i fancyhet. Dog litt rart å se alkoholikere og sletne folk i joggedress på Meny.

Foreslår nedenfor senteret, mellom ubårbunkeren og senteret.
Problemet er at bussforbindelsen er såpass dårlig. Foretrekker selv å være alkoholisert, og i joggedress, når det skal gjøres opp. Det er derfor bystasjonen er så handy. God tilgang og vinmonopol.
Har du ikke hørt om 6-bussen? Bra sjekketriks å tilby å ta den på nachspiel.

PS: Det finnes pol på Laksevåg senter.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

GatlingGun skrev: tor nov 03, 2022 5:59 pm Har du ikke hørt om 6-bussen? Bra sjekketriks å tilby å ta den på nachspiel.

PS: Det finnes pol på Laksevåg senter.
Sekseren er perfekt for min del, siden jeg er økonomisk flyktning på Landås. Men det er litt verre om jeg skal ha et oppgjør med f.eks noen fra Åsane, eller gud forby, Arna.

TWU

Legg inn av TWU »

Tjaaah skrev: tor nov 03, 2022 6:09 pm
Sekseren er perfekt for min del, siden jeg er økonomisk flyktning på Landås. Men det er litt verre om jeg skal ha et oppgjør med f.eks noen fra Åsane, eller gud forby, Arna.
Ytre Arna er jo skapt for å huse alkiser med joggebukse, så det må jo være ideelt for dine… interesser?

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

TWU skrev: tor nov 03, 2022 6:27 pm Ytre Arna er jo skapt for å huse alkiser med joggebukse, så det må jo være ideelt for dine… interesser?
Haha. Touché. Tråden er nå åpnet, forresten.

Mxzptlk

Legg inn av Mxzptlk »

Hvis dette er nivået på motstanden så vinn vi serien lett (ref Molde og Glimt i Europa).

Seriegull to år på rad!

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Mxzptlk skrev: tor nov 03, 2022 8:50 pm Hvis dette er nivået på motstanden så vinn vi serien lett (ref Molde og Glimt i Europa).

Seriegull to år på rad!
Hva er poengrekorden i Eliteserien?

TWU

Legg inn av TWU »

Lew_Ashby skrev: tor nov 03, 2022 8:52 pm
Mxzptlk skrev: tor nov 03, 2022 8:50 pm Hvis dette er nivået på motstanden så vinn vi serien lett (ref Molde og Glimt i Europa).

Seriegull to år på rad!
Hva er poengrekorden i Eliteserien?
I alle fall up for grabs.
Her kommer vi

Mxzptlk

Legg inn av Mxzptlk »

Lew_Ashby skrev: tor nov 03, 2022 8:52 pm
Mxzptlk skrev: tor nov 03, 2022 8:50 pm Hvis dette er nivået på motstanden så vinn vi serien lett (ref Molde og Glimt i Europa).

Seriegull to år på rad!
Hva er poengrekorden i Eliteserien?
Aner ikkje, men den lever farlig.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Mxzptlk skrev: tor nov 03, 2022 8:56 pm Aner ikkje, men den lever farlig.
Det er godt å være tilbake!

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

15 lag som blir slått med en valhammer, Brann seriemester 2023!

lund

Legg inn av lund »

Poengrekorden er det samme som vi tok i OBOS i år, så det er null stress.

lund

Legg inn av lund »

Apropos Tuva Hansen, så er det gode og dårlige nyheter i dagens portrettintervju i BT.

Årets spiller i Toppserien er ikke redd for å drømme stort.

– Jeg vil spille på et av verdens beste lag og spille Champions League. Så skal jeg tilbake til Bergen.

Drømmen kan bli oppfylt om ikke lenge. Brann-kapteinen og landslagsspilleren kobles nå til Bayern München. Men det er opp til klubben om de vil gi slipp på stjernespilleren.

Hun angrer ikke på at hun skrev ny kontrakt med Brann i høst.

– Ikke i det hele tatt. Jeg ville ikke gått gratis fra Brann. Det er en uting at spillere går gratis hvis de ikke må, synes jeg.

Få inn Maren Mjelde nå og Tuva Hansen og Straus tilbake om noen år, så blir det bra dette her.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

lund skrev: lør nov 05, 2022 9:10 am Apropos Tuva Hansen, så er det gode og dårlige nyheter i dagens portrettintervju i BT.

Årets spiller i Toppserien er ikke redd for å drømme stort.

– Jeg vil spille på et av verdens beste lag og spille Champions League. Så skal jeg tilbake til Bergen.

Drømmen kan bli oppfylt om ikke lenge. Brann-kapteinen og landslagsspilleren kobles nå til Bayern München. Men det er opp til klubben om de vil gi slipp på stjernespilleren.

Hun angrer ikke på at hun skrev ny kontrakt med Brann i høst.

– Ikke i det hele tatt. Jeg ville ikke gått gratis fra Brann. Det er en uting at spillere går gratis hvis de ikke må, synes jeg.

Få inn Maren Mjelde nå og Tuva Hansen og Straus tilbake om noen år, så blir det bra dette her.
Yuva er så god at hun kan gå rett inn på hvilket som helst lag i Europa.

Det fortjener hun også, så jeg har ingen problemer med å akseptere at vi mister henne. Så lenge vi får nok penger.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»