Brann Klubbtråd.

Svar
Lew_Ashby

Re: Brann Klubbtråd.

Legg inn av Lew_Ashby »

Nordlys skrev: tir des 06, 2022 10:59 pm Jeg har begynt å se på Eliteserien slik jeg ser på ferskvaredisken på den lokale Coopen. En herlig buffét å fråtse i.
Haha. Det er jo forsåvidt forståelig. BG sine prestasjoner siste 4-5 sesongene er vanvittig.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

GatlingGun skrev: tir des 06, 2022 11:37 pm Jeg ser ikke helt hvordan Knicklas skal kunne utvikle seg bedre i en klubb som Glimt. Spilletid er alfa omega for et talent som ham og ingen andre steder enn Brann er garantiene større for akkurat dette nå.
Han kan ta en Elias Hagen. Være understudy til førstelagsspiller, og når den spilleren blir solgt etter noen sesonger så får han spille en sesong fram til Glimt kjøper spilleren tilbake for ca det samme som de solgte ham for.

boombis

Legg inn av boombis »

Lew_Ashby skrev: ons des 07, 2022 6:50 am
Nordlys skrev: tir des 06, 2022 10:59 pm Jeg har begynt å se på Eliteserien slik jeg ser på ferskvaredisken på den lokale Coopen. En herlig buffét å fråtse i.
Haha. Det er jo forsåvidt forståelig. BG sine prestasjoner siste 4-5 sesongene er vanvittig.
Jeg vil nesten påstå at en vanlig ferskvaredisk ikke er dekkende. Må nesten være Norges største :lol:

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Alexander Straus leder Bayern til 3-1 seier mot suverene Barcelona, med 24k på tribunen. Fantastisk.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

Idag kl.1400 blir spilleplanen for neste års Eliteserie kunngjort. Kan følges på TV2 Sport 2.

Tobbis1

Legg inn av Tobbis1 »

Hvis Brann får solgt Kniklas for 20-30mill kan de jo gjøre seg ferdig med alle etterlønninger og starte i eliteserien i vater

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Tobbis1 skrev: søn des 11, 2022 4:37 pm Hvis Brann får solgt Kniklas for 20-30mill kan de jo gjøre seg ferdig med alle etterlønninger og starte i eliteserien i vater
Brann er aldri i vater. Det er fysisk umulig.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Tobbis1 skrev: søn des 11, 2022 4:37 pm Hvis Brann får solgt Kniklas for 20-30mill kan de jo gjøre seg ferdig med alle etterlønninger og starte i eliteserien i vater
Brann har ingen etterlønninger lenger og er i ferd med å kvitte seg med næringslokaler som gir en solid likvid situasjon.

lund

Legg inn av lund »

Haha, Barmen ble outet (er vel ikke offentlig kjent ennå) i denne ukens Synseligaen-episode med Doddo som gjest. Kan være verdt en lytt.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

lund skrev: tir des 13, 2022 4:04 pm Haha, Barmen ble outet (er vel ikke offentlig kjent ennå) i denne ukens Synseligaen-episode med Doddo som gjest. Kan være verdt en lytt.
Outet for hva?

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

At Barmen var en av de i Nach gate er ikke noen bombe

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Mr.Meep skrev: tir des 13, 2022 4:06 pm At Barmen var en av de i Nach gate er ikke noen bombe
Dette har vel vært offentlig kjent ganske lenge?

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Tjaaah skrev: tir des 13, 2022 4:09 pm
Mr.Meep skrev: tir des 13, 2022 4:06 pm At Barmen var en av de i Nach gate er ikke noen bombe
Dette har vel vært offentlig kjent ganske lenge?
Tenkte vel jeg også så hva herr Lund roter med skjønner jeg ikke

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Hørte ubekreftede rykter om at Vegard Forren også var deltager på det famøse nachspielet.

I andre nyheter så kan jeg melde om at vi også har landet på månen og oppfunnet hjulet.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

GatlingGun skrev: tir des 13, 2022 4:16 pm Hørte ubekreftede rykter om at Vegard Forren også var deltager på det famøse nachspielet.

I andre nyheter så kan jeg melde om at vi også har landet på månen og oppfunnet hjulet.
Njei nu tuller du?!?!?

lund

Legg inn av lund »

Tjaaah skrev: tir des 13, 2022 4:05 pm
lund skrev: tir des 13, 2022 4:04 pm Haha, Barmen ble outet (er vel ikke offentlig kjent ennå) i denne ukens Synseligaen-episode med Doddo som gjest. Kan være verdt en lytt.
Outet for hva?
Biteepisoden selvsagt. Kan ikke huske at de store episodene outet ham for den.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

lund skrev: tir des 13, 2022 4:20 pm Biteepisoden selvsagt. Kan ikke huske at de store episodene outet ham for den.
Biteepisoden spesifikt var vel muligens bare en dårlig skjult hemmelighet, ja.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Mr.Meep skrev: tir des 13, 2022 4:06 pm At Barmen var en av de i Nach gate er ikke noen bombe
Barmen ble bøtelagt for biting. Det har ikke vært offentlig kjent.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Solvgutt1 skrev: tir des 13, 2022 4:33 pm
Mr.Meep skrev: tir des 13, 2022 4:06 pm At Barmen var en av de i Nach gate er ikke noen bombe
Barmen ble bøtelagt for biting. Det har ikke vært offentlig kjent.
Ikke offentlig kjent men den der visse jo folk som følger med litt

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Ser ut som om flere forsvinner fra kvinnelaget.

Roma er visst interesserte i Lisa Naalsund, og Real Madrid vil ha Therese Sessy Åsland. Irriterende at det er så lite butikk på dette. Tipper prisene hadde vært langt høyere om ca. fem år. Åsland er forresten bosman også.

https://www.bt.no/fotball/i/dwJKjB/bran ... a-naalsund

https://www.bt.no/sport/i/EWLRml/bt-sporten-direkte

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Tjaaah skrev: man des 19, 2022 3:35 pm Ser ut som om flere forsvinner fra kvinnelaget.

Roma er visst interesserte i Lisa Naalsund, og Real Madrid vil ha Therese Sessy Åsland. Irriterende at det er så lite butikk på dette. Tipper prisene hadde vært langt høyere om ca. fem år. Åsland er forresten bosman også.

https://www.bt.no/fotball/i/dwJKjB/bran ... a-naalsund

https://www.bt.no/sport/i/EWLRml/bt-sporten-direkte
Boswoman, takk.

lund

Legg inn av lund »

Real Madrid vil ha Sessy Åsland som ikke har vært mer enn helt midt på treet i Brann? Sjokkerende i så fall, men fine by me. Naalsund har vi en enormt god erstatter for allerede i klubben, så det vil ikke være et kjempeproblem men nå bør det helst komme inn noen nye før vi selger flere.

Boccherini

Legg inn av Boccherini »

Svegaarden i VG tipper Brann på 4.plass neste år.

Hadde vært kjekt.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Boccherini skrev: tir des 20, 2022 10:04 pm Svegaarden i VG tipper Brann på 4.plass neste år.

Hadde vært kjekt.
Godkjent sesong det om det slår til
Mer enn godkjent

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

Mer enn godkjent...
Hva hendte med Oves "vi e de beste"?

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

keizersoze skrev: ons des 21, 2022 12:57 pm Mer enn godkjent...
Hva hendte med Oves "vi e de beste"?
Vi e nyopprykket

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

Elgen skrev: ons des 21, 2022 1:03 pm
keizersoze skrev: ons des 21, 2022 12:57 pm Mer enn godkjent...
Hva hendte med Oves "vi e de beste"?
Vi e nyopprykket
Uppercut funker det.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Elgen skrev: ons des 21, 2022 1:03 pm
keizersoze skrev: ons des 21, 2022 12:57 pm Mer enn godkjent...
Hva hendte med Oves "vi e de beste"?
Vi e nyopprykket
Sist vi var nyopprykket tok vi sølv.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Meget flott!

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Solvgutt1 skrev: ons des 21, 2022 4:20 pm Sist vi var nyopprykket tok vi sølv.
Ja, og alt er selvsagt mulig. Men sist vi rykket opp tok vi sølv fordi de andre lagene tilsynelatende gjorde alt de kunne for å unngå å ta poeng. Vi spilte også veldig defensivt, noe jeg håper vi ikke gjør til neste år.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»