Brann Klubbtråd.

Svar
keizersoze
Innlegg: 1716

Re: Brann Klubbtråd.

Legg inn av keizersoze »

BrannSeriemester07 skrev: tir aug 31, 2021 9:42 pm Thomas Grøgaard til Strømsgodset. Hadde bare kontrakt ut året, så der var det nok ikke mye penger å hente.

Barmen kanskje til Aafk. Da slepper vi vel hvert fall kranglinga om han har rett til å ha kontrakt.
Artig. Godt det virker å ordne seg.
Kanskje dette er Barmen mulighet til eliteseriespill neste år, mens gamleklubben kaver i OBOS.

Uansett greit at det virker å løse seg uten noe mye om og men.

Noen

Legg inn av Noen »

BrannSeriemester07 skrev: tir aug 31, 2021 9:42 pm Thomas Grøgaard til Strømsgodset.
Uerstattelig.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Lennart bør ha gode muligheter til å få seg en egen sponsoravtale med Gilde, Grilstad og andre produsenter av grillmat!

For ikke å snakke om bilprodusenter, verksteder m.m.

Rösenborger

Legg inn av Rösenborger »

Endelig en nyhet som kan sette griller i hodene på buekorpsrævdilterne i en tung tid, fortjent!

TWU

Legg inn av TWU »

Rösenborger skrev: ons sep 01, 2021 1:38 pm Endelig en nyhet som kan sette griller i hodene på buekorpsrævdilterne i en tung tid, fortjent!
Nå har vi noen eks-spillere som har blitt grillet i avhør, så da passer det å plassere en grill på banen

Noen

Legg inn av Noen »

Bra at Brann endelig blir forbundet med noe fett igjen. Dere trenger flere spillere med artige navn! Hva med han her? https://en.wikipedia.org/wiki/Osama_Vinladen

emin

Legg inn av emin »

Skal ikke si at jeg har speidet han, men navnet tilsier jo at han er noe for Brann... 😀
https://www.flashscore.com/player/tagyb ... /QuImijIs/

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Rasmussen lilevel med videre meldes det.

Noen

Legg inn av Noen »

Grill - Larsen, Gerson, Knudsen, Kristiansen - Rasmussen, Heltne Nilsen, Strand, Myhre - Heggebø, Finne.

Et lag som på papiret er fullt kapabelt til å vinne 50 % av kampene og redde plassen.

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

Brann kan få et lag i toppdivisjonen neste år.
Sandviken banker fortsatt på døren.

Blir jo ikke helt det samme, men hadde jo vært artig å se et Brann lag som vinner litt.

Vet ikke helt hvor fornøyd jeg er med dette, men det blir vel flere og flere damelag tilhørende toppklubber, eller i dette tilfellet, bånnklubben Brann.

lund

Legg inn av lund »

Jaja, da blir det vel Opdal resten av sesongen likevel. Fytti katta.

MyWay

Legg inn av MyWay »

Denne kampen vil kanskje gi noen svar på hvordan vi kommer til å gjøre det i OBOS neste år, og om det er nødvendig å forsterke laget ytterlig.

Mye kan tyde på det.

lund

Legg inn av lund »

Bør også gi et svar på hvorvidt Eirik Bakke bør være mannen til å ta over i Brann. Det etablerte angrepsspillet hos Sogndal (også) er helt fraværende. To veldig svake lag utpå der.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

lund skrev: søn sep 05, 2021 4:34 pm Jaja, da blir det vel Opdal resten av sesongen likevel. Fytti katta.
For en uinvid, hva har skjedd?

lund

Legg inn av lund »

seriemester2013 skrev: søn sep 05, 2021 5:28 pm
lund skrev: søn sep 05, 2021 4:34 pm Jaja, da blir det vel Opdal resten av sesongen likevel. Fytti katta.
For en uinvid, hva har skjedd?
YouTube-tabbe av Grill i debutkampen.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

lund skrev: søn sep 05, 2021 5:30 pm
seriemester2013 skrev: søn sep 05, 2021 5:28 pm
lund skrev: søn sep 05, 2021 4:34 pm Jaja, da blir det vel Opdal resten av sesongen likevel. Fytti katta.
For en uinvid, hva har skjedd?
YouTube-tabbe av Grill i debutkampen.
Ok, Grill sloknet allerede i første kamp, må være kjedelig for Brann

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Nedturen vil visst ingen ende ta, angående Branns keeperproblemer.

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

Noen som har video av tabben?

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

tomi skrev: søn sep 05, 2021 6:30 pm Noen som har video av tabben?
https://www.brann.no/nyheter/tv-se-hoyd ... ot-sogndal

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

GatlingGun skrev: søn sep 05, 2021 7:56 pm
tomi skrev: søn sep 05, 2021 6:30 pm Noen som har video av tabben?
https://www.brann.no/nyheter/tv-se-hoyd ... ot-sogndal
Den var grusom ja, bygger jo ikke selvtilliten til sisteskansen den tabben der

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Skremmende å lese om Bakke som Branntrener. Jeg frykter det blir realiteten. Jeg frykter det, jeg frykter det.

lund

Legg inn av lund »

Virket i alle fall mildt sagt giret selv da han ble intervjuet selv. Velger man det, tror jeg man gjør en veldig stor tabbe. Er også en grinete type. Stor kontrast til Horneland. Gode nyheter at han heller vil være assistenttrener. Absolutt en ressurs som man fint kan beholde i klubben. Bare ikke som hovedtrener.

Gå for et trenerteam med Røssland og Kalvenes stemmer jeg for (Knutsen var på kampen i dag for øvrig. Kanskje en 10 % sjanse for at vi får ham med tanke på familiesituasjonen og tidligere uttalelser).

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

Får vi inn Hanstveit og Mjelde også, så kan det bli en god teiob.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Solvgutt1 skrev: søn sep 05, 2021 9:46 pm Skremmende å lese om Bakke som Branntrener. Jeg frykter det blir realiteten. Jeg frykter det, jeg frykter det.
For min del fremstår det nesten absurd om Brann ikke går for Røssland som trener. Emm burde han kommet inn som erstatter for KI allerede i sommer.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

seriemester2013 skrev: søn sep 05, 2021 9:20 pm
GatlingGun skrev: søn sep 05, 2021 7:56 pm
tomi skrev: søn sep 05, 2021 6:30 pm Noen som har video av tabben?
https://www.brann.no/nyheter/tv-se-hoyd ... ot-sogndal
Den var grusom ja, bygger jo ikke selvtilliten til sisteskansen den tabben der
En helt uforståelig tabbe ja.

lund

Legg inn av lund »

Skal sies at Grill gjorde en ganske bra kamp utenom gigatabben. Trygg med ballen i beina og trygg i feltet. Ble dog ikke veldig testet av et svakt Sogndal-lag.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Bakke til Brann kan aldri gå bra. Takler misnøye veldig dårlig og klarte kunststykket for noen år siden å fyre løs mot innbyggerne i lokal avisen fordi dem ikke kom på kamp. Å se Sogndal spille har vel tider vært det samme som å se maling tørke har jeg forstått. Til Bakke sitt forsvar så er Sogndal bygget opp sånn at det er nødvendig å selge når det har kommet bud på dem beste spillerne. Så stor gjennomtrekk og en må ofte starte på nytt i Sogndal. I Brann har en vel ikke så god tid. Så Brann vil bli stikk motsatt av Sogndal, der han har fått være trener så lenge han har villet. En kommer også til et punkt hvor lenge en skal skylde på dommere. Gjort det i 7 år i Sogndal. Aldri hans feil med noe virker det som. Og formasjon/måte å spille på? I Sogndal har han vinglet i flere år og det har vært lite tydelig på hva Sogndal egentlig har prøvd på.

Titaanzink

Legg inn av Titaanzink »

Jeg har null tro på at Bakke er riktig mann for Brann. Nå skal det sies at jeg ikke har sett Sogndal spille så mye men det er da ingenting som tilsier at han har gjort en kjempejobb med dem.

Jeg har mye større tro på Røssland. Med mindre midler har han bygget opp et lag som spiller fin fotball og gjør det minst like bra som Sogndal sportslig. Gjennomtrekk av spillere er det i høyeste grad i Åsane også men med et godt system i bunn så går det greit an å takle det.

Noen

Legg inn av Noen »

Tid for å gi fireårskontrakt til Tom Nordlie?

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

Noen skrev: man sep 06, 2021 10:52 pm Tid for å gi fireårskontrakt til Tom Nordlie?
Føler det blir litt lite.
Vi trenger noen til å holde Vibeke i ørene... 8 år til å begynne med høres ut som en god start vårt kompetente styre kan like.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»