Brann Klubbtråd.

Svar
Elgen
Innlegg: 3304

Re: Brann Klubbtråd.

Legg inn av Elgen »

Følger dere Brann på youtube?
► Show Spoiler

TWU

Legg inn av TWU »

De to dårligste lagene vi har møtt sålangt i år ligger nå på andre og tredje plass. For en surreliga. Men morsom.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

TWU skrev: man jun 20, 2022 6:23 pm De to dårligste lagene vi har møtt sålangt i år ligger nå på andre og tredje plass. For en surreliga. Men morsom.
Kan også ta med at vi har 25 ganger så god målforskjell som disse lagene.

TWU

Legg inn av TWU »

Tjaaah skrev: man jun 20, 2022 11:45 pm
TWU skrev: man jun 20, 2022 6:23 pm De to dårligste lagene vi har møtt sålangt i år ligger nå på andre og tredje plass. For en surreliga. Men morsom.
Kan også ta med at vi har 25 ganger så god målforskjell som disse lagene.
1/4 av lagene i Obos har scoret færre eller like mange mål til sammen denne sesongen, som Brann har scoret mot disse to lagene.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Starter Finne mot Grorud?
► Show Spoiler

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Tenk at jeg har vært på en bortekamp i år og det var mot KFUM i cupen...

TWU

Legg inn av TWU »

lok1 skrev: man jun 27, 2022 10:51 pm Tenk at jeg har vært på en bortekamp i år og det var mot KFUM i cupen...
Da er det bare å holde seg unna resten av året.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

TWU skrev: man jun 27, 2022 11:17 pm
lok1 skrev: man jun 27, 2022 10:51 pm Tenk at jeg har vært på en bortekamp i år og det var mot KFUM i cupen...
Da er det bare å holde seg unna resten av året.
Det går fint, er ingen flere kamper på Intility.

TWU

Legg inn av TWU »

lok1 skrev: man jun 27, 2022 11:33 pm
TWU skrev: man jun 27, 2022 11:17 pm
lok1 skrev: man jun 27, 2022 10:51 pm Tenk at jeg har vært på en bortekamp i år og det var mot KFUM i cupen...
Da er det bare å holde seg unna resten av året.
Det går fint, er ingen flere kamper på Intility.
Hadde de andre klubbene vært smarte hadde samtlige søkt om disp å spille mot Brann der. Kryptonitt ganger hundre

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »




Lengre intervju med Horneland. Hver gang jeg hører jærendialekten så tror jeg det er en sketsj, men det er seriøst altså.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Solvgutt1 skrev: tor jun 30, 2022 3:50 pm


Lengre intervju med Horneland. Hver gang jeg hører jærendialekten så tror jeg det er en sketsj, men det er seriøst altså.
Jæren?

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Vikingen skrev: tor jun 30, 2022 6:56 pm Jæren?
Er det ikke Jæren? Brynepodden, står det jo.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Tjaaah skrev: tor jun 30, 2022 6:57 pm
Vikingen skrev: tor jun 30, 2022 6:56 pm Jæren?
Er det ikke Jæren? Brynepodden, står det jo.
Hvor står det Brynepodden?

Trodde Solvgutt mente at Horneland hadde jærdialekt. Men Bryne er på Jæren, ja.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Vikingen skrev: tor jun 30, 2022 6:59 pm Hvor står det Brynepodden?

Trodde Solvgutt mente at Horneland hadde jærdialekt. Men Bryne er på Jæren, ja.
Ved siden av bildet av Horneland. Brynepoddene ep114.

Regner med Horneland sonderer terrenget for flere Haalands.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Tjaaah skrev: tor jun 30, 2022 7:00 pm
Vikingen skrev: tor jun 30, 2022 6:59 pm Hvor står det Brynepodden?

Trodde Solvgutt mente at Horneland hadde jærdialekt. Men Bryne er på Jæren, ja.
Ved siden av bildet av Horneland. Brynepoddene ep114.

Regner med Horneland sonderer terrenget for flere Haalands.
Det vises ikke på min skjerm. Men ser når jeg siterer at det er en link til Brynepodden der. Da er det oppklart!

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Vikingen skrev: tor jun 30, 2022 6:56 pm
Solvgutt1 skrev: tor jun 30, 2022 3:50 pm


Lengre intervju med Horneland. Hver gang jeg hører jærendialekten så tror jeg det er en sketsj, men det er seriøst altså.
Jæren?
Det er "brynepodden" så regner med de er fra Jæren.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Hvordan går det med Felix Horn Myhre hos dere egentlig?
Så han scoret nettopp.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Henningsen skrev: tor jun 30, 2022 8:14 pm Hvordan går det med Felix Horn Myhre hos dere egentlig?
Så han scoret nettopp.
Vi har endelig funnet ut at han er best som midtbanespiller. Har vært god når han har fått spille i år. Tidvis veldig bra, som i dag. Så er Horneland glad i å ikke endre for mye, men nå som det sitter bytter han litt tidligere i kampene, så det er flere og flere som får spille en del. Da blir det nok mer tid på ham også, men alle leverer jo, så konkurransen er hard.

Situasjonen er på mange måter helt motsatt enn hos VIF, hehe.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Tjaaah skrev: tor jun 30, 2022 10:03 pm
Henningsen skrev: tor jun 30, 2022 8:14 pm Hvordan går det med Felix Horn Myhre hos dere egentlig?
Så han scoret nettopp.
Vi har endelig funnet ut at han er best som midtbanespiller. Har vært god når han har fått spille i år. Tidvis veldig bra, som i dag. Så er Horneland glad i å ikke endre for mye, men nå som det sitter bytter han litt tidligere i kampene, så det er flere og flere som får spille en del. Da blir det nok mer tid på ham også, men alle leverer jo, så konkurransen er hard.

Situasjonen er på mange måter helt motsatt enn hos VIF, hehe.
Man kan si det varierer litt i våre respektive klubber, sånn fra år til år osv. Er vel innafor å si det i klubbtråden.
Hadde sansen for Felix, synd han ikke ble satset på her.

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

Spennende å tenke på hvor dette Brann-laget kunne vært i ES, men er jo ganske digg å herje med OBOS og oppleve et legendarisk cuprun som 1. divisjonslag.

Eller vent nå litt...

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Nordlys skrev: tor jun 30, 2022 10:08 pm Spennende å tenke på hvor dette Brann-laget kunne vært i ES, men er jo ganske digg å herje med OBOS og oppleve et legendarisk cuprun som 1. divisjonslag.

Eller vent nå litt...
OBOS er kjempegøy, litt for lett, men gøy.

Så satte vel aafk poengrekord, men ble fullstendig rævkjørt i ES året etter, så man skal vel ikke selge patroner før bjørnen er avkledd.

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

Jeg har aldri flådd en bjørn med patroner, men ja, enig.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Nordlys skrev: tor jun 30, 2022 10:36 pm Jeg har aldri flådd en bjørn med patroner, men ja, enig.
Du er den første nordlendingen jeg har sett innrømme dette. Kudos.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Tjaaah skrev: tor jun 30, 2022 10:18 pm
Nordlys skrev: tor jun 30, 2022 10:08 pm Spennende å tenke på hvor dette Brann-laget kunne vært i ES, men er jo ganske digg å herje med OBOS og oppleve et legendarisk cuprun som 1. divisjonslag.

Eller vent nå litt...
OBOS er kjempegøy, litt for lett, men gøy.

Så satte vel aafk poengrekord, men ble fullstendig rævkjørt i ES året etter, så man skal vel ikke selge patroner før bjørnen er avkledd.
De satte poengrekord, men vet ikke hvor dominerende de var spillemessig. Vi er jo flere klasse bedre enn alle vi møter for tiden, selv på såkalte dårlige dager. Vi kan fort ha samme målforskjell etter halvspilt serie som AaFK hadde etter hele rekordsesongen sin. Vi har over halvparten så mange mål etter 1/3 av sesongen som AaFK hadde i 2018.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Solvgutt1 skrev: tor jun 30, 2022 10:45 pm De satte poengrekord, men vet ikke hvor dominerende de var spillemessig. Vi er jo flere klasse bedre enn alle vi møter for tiden, selv på såkalte dårlige dager. Vi kan fort ha samme målforskjell etter halvspilt serie som AaFK hadde etter hele rekordsesongen sin. Vi har over halvparten så mange mål etter 1/3 av sesongen som AaFK hadde i 2018.
Nei, jeg vet ikke hvordan de spilte heller. Men vi får jo ikke se hvor bra forsvaret vårt egentlig er f.eks, når vi kun angriper hele kampen. Så det er litt vanskelig å si hvordan det vil se ut mot mye bedre motstand.

Men jeg kan umulig se for meg at vi kommer lavere enn midt på tabellen.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Tjaaah skrev: tor jun 30, 2022 10:49 pm
Solvgutt1 skrev: tor jun 30, 2022 10:45 pm De satte poengrekord, men vet ikke hvor dominerende de var spillemessig. Vi er jo flere klasse bedre enn alle vi møter for tiden, selv på såkalte dårlige dager. Vi kan fort ha samme målforskjell etter halvspilt serie som AaFK hadde etter hele rekordsesongen sin. Vi har over halvparten så mange mål etter 1/3 av sesongen som AaFK hadde i 2018.
Men jeg kan umulig se for meg at vi kommer lavere enn midt på tabellen.
Også hørt fra en engasupporter før sesongen 2022 :roll:

lund

Legg inn av lund »

Bodø/Glimt var et mye mer dominerende lag i OBOS-ligaen i 2017 enn hva Aalesund var i 2019. Var svært mange ettmålsseire. Men poengmessig er det nesten ikke rom for feil for å slå Aalesund. Det skal godt gjøres.

lund

Legg inn av lund »

Tjaaah skrev: tor jun 30, 2022 10:49 pm
Solvgutt1 skrev: tor jun 30, 2022 10:45 pm De satte poengrekord, men vet ikke hvor dominerende de var spillemessig. Vi er jo flere klasse bedre enn alle vi møter for tiden, selv på såkalte dårlige dager. Vi kan fort ha samme målforskjell etter halvspilt serie som AaFK hadde etter hele rekordsesongen sin. Vi har over halvparten så mange mål etter 1/3 av sesongen som AaFK hadde i 2018.
Nei, jeg vet ikke hvordan de spilte heller. Men vi får jo ikke se hvor bra forsvaret vårt egentlig er f.eks, når vi kun angriper hele kampen. Så det er litt vanskelig å si hvordan det vil se ut mot mye bedre motstand.

Men jeg kan umulig se for meg at vi kommer lavere enn midt på tabellen.
Irriterer meg litt nå at vi solgte Sery Larsen. Keeperen vår er nok best i kamper vi dominerer, og vi har et litt for svakt midstopperpar mistenker jeg (om ikke Kolskogen tar steg til neste år). Ser man bort fra det er vi nok topp fem på resten av banen. Spesielt på midtbanen. Der er jeg ikke sikker på at det er så mye mer enn Molde som har en helt klart sterkere midtbane.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Det er kjedelig å sammenligne lag på den måten. Det har ikke noe for seg. Dagens Brann hadde knust AaFK 2018.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Henningsen skrev: tor jun 30, 2022 10:53 pm Også hørt fra en engasupporter før sesongen 2022 :roll:
Men så er det bare tullinger som lærer...

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»