Brann Klubbtråd.

Svar
GatlingGun

Re: Brann Klubbtråd.

Legg inn av GatlingGun »

Big George skrev: ons jul 27, 2022 3:24 am Brann SK A-lag var som en eksklusiv nattklubb
Ingen under 25 år slapp inn.

Hva har skjedd ?
Nachspielet endret alt. Det viste at her var også alle mellom 17 og 25 velkomne. Uansett kjønn!

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

GatlingGun skrev: ons jul 27, 2022 1:17 pm
Big George skrev: ons jul 27, 2022 3:24 am Brann SK A-lag var som en eksklusiv nattklubb
Ingen under 25 år slapp inn.

Hva har skjedd ?
Nachspielet endret alt. Det viste at her var også alle mellom 17 og 25 velkomne. Uansett kjønn!
Alle er velkommen på Stadion.
Diskriminerer ingen.

TWU

Legg inn av TWU »

GatlingGun skrev: ons jul 27, 2022 1:17 pm
Big George skrev: ons jul 27, 2022 3:24 am Brann SK A-lag var som en eksklusiv nattklubb
Ingen under 25 år slapp inn.

Hva har skjedd ?
Nachspielet endret alt. Det viste at her var også alle mellom 17 og 25 velkomne. Uansett kjønn!
Trengte litt flere kvinnfolk, så Brann opprettet like gjerne eget damelag. Inviterte damer fra Sandviken.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Big George skrev: ons jul 27, 2022 3:24 am Brann SK A-lag var som en eksklusiv nattklubb
Ingen under 25 år slapp inn.

Hva har skjedd ?
Dessverre røk skjenkebevillingen etter at folk under 20 ble tatt der inne :lol: :lol:

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

KTBFFH skrev: ons jul 27, 2022 10:57 pm
Big George skrev: ons jul 27, 2022 3:24 am Brann SK A-lag var som en eksklusiv nattklubb
Ingen under 25 år slapp inn.

Hva har skjedd ?
Dessverre røk skjenkebevillingen etter at folk under 20 ble tatt der inne :lol: :lol:
Var vel ikke mye skjenkebevilling involvert, men det var jo et par spillere som ikke fikk amnesti.
Hehe får håpe de fleste hadde det gøy.

TWU

Legg inn av TWU »

20 prosent av målene Brann har sluppet inn i år er selvmål fra Bryne-corner (vi får bare innbefatte oss med at dommer mente at den i dag var over streken..)

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

42 plussmål på 17 kamper. Så jævla latterlig ;)

den12mann

Legg inn av den12mann »

2 kamper mot Bryne har resultert i 9 mål. Brann har scoret dem alle!

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Begynner det å bli litt forutsigbart og kjedelig kanskje?

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

Litt kjipt at dere fucka opp i fjor. Tror dere kunne vært i tittelkampen med LSK, Molde og B/G

Mxzptlk

Legg inn av Mxzptlk »

Nordlys skrev: søn jul 31, 2022 8:46 pm Litt kjipt at dere fucka opp i fjor. Tror dere kunne vært i tittelkampen med LSK, Molde og B/G
Koser oss egentlig med å vinne kvar kamp og score mange mål i år. Det er OK å vere stor fisk i liten dam for eit år, men har store forhåpninger og forventninger for neste sesong. Lagmoralen og kollektivet er veldig sterkt. Mange som drar i samme retning.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Obos '22 blir en karamell å suge på i mange år.

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

Anbefaler å prøve en identisk sesong i Eliteserien. DET er gøy det!

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Nordlys skrev: søn jul 31, 2022 9:22 pm Anbefaler å prøve en identisk sesong i Eliteserien. DET er gøy det!
Jeg tror ikke resten av fotball-Norge hadde taklet det levenet.

Champis

Legg inn av Champis »

Nordlys skrev: søn jul 31, 2022 8:46 pm Litt kjipt at dere fucka opp i fjor. Tror dere kunne vært i tittelkampen med LSK, Molde og B/G

Nei. Forsvaret hadde blitt avslørt på det nivået, er jeg redd.

TWU

Legg inn av TWU »

Champis skrev: søn jul 31, 2022 11:26 pm
Nordlys skrev: søn jul 31, 2022 8:46 pm Litt kjipt at dere fucka opp i fjor. Tror dere kunne vært i tittelkampen med LSK, Molde og B/G

Nei. Forsvaret hadde blitt avslørt på det nivået, er jeg redd.
Hadde ikke Brann rykket ned hadde man fort hatt eksempelvis Taylor i troppen enda. God spiller, men negativ type som bidro til dårlig stemning. Samme som Bamba holdt på med. Samholdet trengte en samling på bunn.

Midtforsvaret holder ikke mål om ambisjonene er medalje i ES (noe det bør være). Er sant å si usikker på Skovgaard også, han er treg. Kristiansen er raskere, men er jo ikke stopper. De kan fortsette å fordele pasninger i år, så må det forsterkes i vinter.

Resterende plasser består av gode spillere og/eller lovende lokale spillere.

Champis

Legg inn av Champis »

TWU skrev: man aug 01, 2022 12:25 am
Champis skrev: søn jul 31, 2022 11:26 pm
Nordlys skrev: søn jul 31, 2022 8:46 pm Litt kjipt at dere fucka opp i fjor. Tror dere kunne vært i tittelkampen med LSK, Molde og B/G

Nei. Forsvaret hadde blitt avslørt på det nivået, er jeg redd.
Hadde ikke Brann rykket ned hadde man fort hatt eksempelvis Taylor i troppen enda. God spiller, men negativ type som bidro til dårlig stemning. Samme som Bamba holdt på med. Samholdet trengte en samling på bunn.

Midtforsvaret holder ikke mål om ambisjonene er medalje i ES (noe det bør være). Er sant å si usikker på Skovgaard også, han er treg. Kristiansen er raskere, men er jo ikke stopper. De kan fortsette å fordele pasninger i år, så må det forsterkes i vinter.

Resterende plasser består av gode spillere og/eller lovende lokale spillere.

Enig, det er først og fremst midtforsvaret som må styrkes.

den12mann

Legg inn av den12mann »

Husk at vi har en rask stopper som spiller fast i eliten

TWU

Legg inn av TWU »

den12mann skrev: man aug 01, 2022 9:21 am Husk at vi har en rask stopper som spiller fast i eliten
Han er vel ikke god nok på det andre en god stopper bør ha… Har ihvertfall ikke imponert i de (riktignok ytterst få) kampene jeg har sett Jerv spille.

lund

Legg inn av lund »

TWU skrev: man aug 01, 2022 2:13 pm
den12mann skrev: man aug 01, 2022 9:21 am Husk at vi har en rask stopper som spiller fast i eliten
Han er vel ikke god nok på det andre en god stopper bør ha… Har ihvertfall ikke imponert i de (riktignok ytterst få) kampene jeg har sett Jerv spille.
Vanskelig å vurdere når han spiller på et så elendig lag. Er ikke akkurat rom for å skinne i et slikt lag, ei heller er jeg så sikker på at det er det mest fruktbare laget å leie ham ut til for å se om han er klar for å være midtstopperen vår. Det mest positive av det jeg har sett er vel (etter mitt inntrykk i alle fall) at han er av de som gjør færrest feil på Jerv-laget. Det er som regel ikke han som er involvert når det blir baklengsmål.

Boccherini

Legg inn av Boccherini »

TWU skrev: man aug 01, 2022 12:25 am

Midtforsvaret holder ikke mål om ambisjonene er medalje i ES (noe det bør være). Er sant å si usikker på Skovgaard også, han er treg. Kristiansen er raskere, men er jo ikke stopper. De kan fortsette å fordele pasninger i år, så må det forsterkes i vinter.
Kommer sikkert sigende et par dansker.

den12mann

Legg inn av den12mann »

Daltrey skrev: søn jul 31, 2022 9:17 pm Obos '22 blir en karamell å suge på i mange år.
Absolutt.

na na nana na na
Biggen hadde rett, hadde rett
OBOS e for le-ett
na na nana na na
Biggen hadde rett, hadde rett
OBOS e for le-ett

Real-_-

Legg inn av Real-_- »


Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Denne banneren hadde jeg ikke fått med meg
https://www.nettavisen.no/sport/kaster- ... -95-591893
Kudos, skikkelig bra

Boccherini

Legg inn av Boccherini »

seriemester2013 skrev: tir aug 02, 2022 2:02 am Denne banneren hadde jeg ikke fått med meg
https://www.nettavisen.no/sport/kaster- ... -95-591893
Kudos, skikkelig bra
Ren bonus at Pollestad kavet seg opp.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

seriemester2013 skrev: tir aug 02, 2022 2:02 am Denne banneren hadde jeg ikke fått med meg
https://www.nettavisen.no/sport/kaster- ... -95-591893
Kudos, skikkelig bra
Litt merkelig å rette den mot folk på Bryne, som det på en måte gjøres her. Men nå fikk det mye mer oppmerksomhet, så da ble det ganske vellykket.

Så er det vel den eneste anledningen man hadde til å noenlunde indirekte si i fra.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Når jeg kikker rundt på troppene til lagene i Eliteserien, så ser jeg at jeg ikke engang har hørt om minst 70% av spillerne.

OBOS med Brann ER virkelig bedre enn Eliteserien.

lund

Legg inn av lund »

Real-_- skrev: man aug 01, 2022 7:44 pm Hva har dere gjort med Amankwah?
https://www.nrk.no/sport/dette-haaland- ... 1.16054185
Rart når man er mest enig med Saltvedt i en sak. For så vidt enig i at Bryne er feil adressat, men utenom det var det meste av det Amankwah sier merkelige greier.

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

lund skrev: tir aug 02, 2022 11:50 am
Real-_- skrev: man aug 01, 2022 7:44 pm Hva har dere gjort med Amankwah?
https://www.nrk.no/sport/dette-haaland- ... 1.16054185
Rart når man er mest enig med Saltvedt i en sak. For så vidt enig i at Bryne er feil adressat, men utenom det var det meste av det Amankwah sier merkelige greier.
Ganske utrolig å se en gammel fotballspiller som er så langt unna fans og hvordan de fungerer. At det ikke er så mye mer bak det banneret enn å irritere og provosere litt, noe de ganske greit greide her, men sånn egentlig så er det ikke mer enn kanskje noen få som egentlig mener det som står. Litt bekymringsfullt om Amankwah som skal være ekspert i Tv2 neste år allerede nå begynner med slik tull.

Blir det samme som å si at KFL er drapsmenn pga tifo som den her, selv om de fleste nok ikke hadde satt seg i den dampvalsen om de fikk tilbudet.
Bilde

eman

Legg inn av eman »

Tvert imot, Bryne er helt rett adressat. Bryne er moderklubben, og Erling blir (forståelig nok) forgudet i bygden.
Bryne mottar nok også en del cash i forbindelse med overgangen til oljesheikene, greit å minne dem på hvor pengene kommer fra.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»