Brann Klubbtråd.

Svar
BrannSeriemester07

Re: Brann Klubbtråd.

Legg inn av BrannSeriemester07 »

Stabæk - Brann semifinale billettene ble solgt ut på 3min. Stusselige 592 billetter. Heldigvis sikra jeg meg noen 8-) Gleder meg!

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Personlig mener jeg det er rart av KBK å si nei til 4.5 mill for 27 år gamle Sander Kartum om man ikke har andre bud linet opp, men like greit for Brann sin del emm. Trenger nok mer bredde, men ser helst at man ser etter mer fremtidsrettede alternativer da.

Borealis88

Legg inn av Borealis88 »

Har Brann-supporterne fått med seg at det blir Europaligakvalik ved cupmesterskap? Rett fra OBOS til Anfield?

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Borealis88 skrev: fre mar 31, 2023 9:45 pm Har Brann-supporterne fått med seg at det blir Europaligakvalik ved cupmesterskap? Rett fra OBOS til Anfield?
Goodison Park, here we come!

Borealis88

Legg inn av Borealis88 »

Bergensere og Bodøværinger på Europatur 2023. RIP Europa

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Lew_Ashby skrev: fre mar 31, 2023 7:03 pm Personlig mener jeg det er rart av KBK å si nei til 4.5 mill for 27 år gamle Sander Kartum om man ikke har andre bud linet opp, men like greit for Brann sin del emm. Trenger nok mer bredde, men ser helst at man ser etter mer fremtidsrettede alternativer da.
"Brann la inn to bud på Kartum. Det første hadde en totalramme på fire millioner kroner. Det andre var på til sammen 4,5 millioner kroner.

Det hører med til historien at en betydelig andel av Brann-budene – mellom 500.000 og én million kroner – bestod av prestasjonsrelaterte bonuser som ikke nødvendigvis ville blitt oppfylt. Slik TV 2 forstår det, vurderte KBK det som usannsynlig at de ville sittet igjen med så mye som 4,5 millioner."

https://www.tv2.no/sport/fotball/aerlig ... 15631284/

Nå mener jeg fortsatt KBK burde ha akseptert et slikt bud da, men 3,5 mill er ikke fryktelig mye penger for KBK som har ambisjoner om å rykke rett opp. De har gjort en vurdering på at de er villig til å la han gå gratis (i verste fall) og at hans sportslige bidrag for å sikre opprykk er verdt mer.
Hadde vært moro å se Kartum i en større klubb, selv om det hadde vært i Brann.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Lew_Ashby skrev: fre mar 31, 2023 7:03 pm Personlig mener jeg det er rart av KBK å si nei til 4.5 mill for 27 år gamle Sander Kartum om man ikke har andre bud linet opp, men like greit for Brann sin del emm. Trenger nok mer bredde, men ser helst at man ser etter mer fremtidsrettede alternativer da.
Jeg syns det er rart av Brann å by det. Skummel utvikling.

TWU

Legg inn av TWU »

Må innrømme at Brann-damene ikke ser helt samkjørt ut enda, kanskje ikke så rart når halve troppen er nyankommen. Like fullt to av to, men snart kommer de gode lagene

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

TWU skrev: lør apr 01, 2023 6:41 pm Må innrømme at Brann-damene ikke ser helt samkjørt ut enda, kanskje ikke så rart når halve troppen er nyankommen. Like fullt to av to, men snart kommer de gode lagene
Det er ikke veldig tillitsvekkende det de har levert hittil, nei. Men bergenspublikummet leverer, som vanlig.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Solvgutt1 skrev: lør apr 01, 2023 9:19 am
Lew_Ashby skrev: fre mar 31, 2023 7:03 pm Personlig mener jeg det er rart av KBK å si nei til 4.5 mill for 27 år gamle Sander Kartum om man ikke har andre bud linet opp, men like greit for Brann sin del emm. Trenger nok mer bredde, men ser helst at man ser etter mer fremtidsrettede alternativer da.
Jeg syns det er rart av Brann å by det. Skummel utvikling.
Det ser ut som om vi er 5 år tilbake i tid, ja.

TWU

Legg inn av TWU »

Tjaaah skrev: lør apr 01, 2023 6:54 pm
TWU skrev: lør apr 01, 2023 6:41 pm Må innrømme at Brann-damene ikke ser helt samkjørt ut enda, kanskje ikke så rart når halve troppen er nyankommen. Like fullt to av to, men snart kommer de gode lagene
Det er ikke veldig tillitsvekkende det de har levert hittil, nei. Men bergenspublikummet leverer, som vanlig.
Kniksen-akademiet kjørte opplegg der alle jentene som er med fikk gratisbillett, og i tillegg var det noe klubbrabatter. Utgjorde nok en god del av tilskuertallet, men det tar seg bra ut med full tribune i Toppserien.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Mandag 10.april kl.1915:
Brann vs Haugesund
Dommer: Rohit Saggi
VAR: Christian Moen

opplett

Legg inn av opplett »

Brann 6-0 Saftkokerene. Da er det bare å vente på at media spår gull!

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Hvem håper vi på i CL-gruppespillet i 2024?

lund

Legg inn av lund »

Okei, man må vel ta seg en tur på stadion mot Haugesund. Litt kinkig dag publikumsmessig, men burde bli minimum 10 000 på kampen vil jeg anta. (Burde egentlig vært helt fullt).

stikkpillen

Legg inn av stikkpillen »

Lew_Ashby skrev: søn apr 02, 2023 3:04 pm Hvem håper vi på i CL-gruppespillet i 2024?
Er faktisk kjempeimponert av Brann, og det har jeg ikke vært ofte.
Holder man seg nogenlunde skadefri kommer dette laget høyt på tabellen.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

lund skrev: søn apr 02, 2023 3:08 pm Okei, man må vel ta seg en tur på stadion mot Haugesund. Litt kinkig dag publikumsmessig, men burde bli minimum 10 000 på kampen vil jeg anta. (Burde egentlig vært helt fullt).
Brann i OBOS er helt nydelig mtp Stadion-besøk. Var der vel på 75% av hjemmekampene ifjor, og brillefint hver gang. Garantert seier, kort kø i baren og generelt fin stemning blant de fremmøtte. Håper vi kan ta med oss det inn i Eliteserien.

Stiller seff til helgen.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

opplett skrev: søn apr 02, 2023 2:55 pm Brann 6-0 Saftkokerene. Da er det bare å vente på at media spår gull!
Hvorfor vente på media?

GULLET SKA HEM!!!!

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

Lew_Ashby skrev: søn apr 02, 2023 3:04 pm Hvem håper vi på i CL-gruppespillet i 2024?
Satser på vi tar ut kanonene først, så vi får den respekten vi fortjener.
Blir cakewalk etter det. Eller hele veien egentlig.
Men ok å bli kvitt en del før vi gjerne får skader.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Lew_Ashby skrev: søn apr 02, 2023 3:04 pm Hvem håper vi på i CL-gruppespillet i 2024?
Husker fortsatt kampen på Goodison Park ;)

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

DuncanE skrev: søn apr 02, 2023 9:09 pm
Lew_Ashby skrev: søn apr 02, 2023 3:04 pm Hvem håper vi på i CL-gruppespillet i 2024?
Husker fortsatt kampen på Goodison Park ;)
https://www.altomfotball.no/element.do? ... hId=120679

Denne?

HarryH

Legg inn av HarryH »

Erling Moe tipper Brann som vinner av Eliteserien 2023.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

HarryH skrev: søn apr 02, 2023 9:30 pm Erling Moe tipper Brann som vinner av Eliteserien 2023.
Jeg har alltid sagt at Moe er en klok mann.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Tjaaah skrev: søn apr 02, 2023 9:25 pm
DuncanE skrev: søn apr 02, 2023 9:09 pm
Lew_Ashby skrev: søn apr 02, 2023 3:04 pm Hvem håper vi på i CL-gruppespillet i 2024?
Husker fortsatt kampen på Goodison Park ;)
https://www.altomfotball.no/element.do? ... hId=120679

Denne?
Den og. Men tenkte nok mest på den kampen som dere (på vgd) tilsynelatende tok for gitt i 2017. Den som aldri ble noe av.
https://www.nrk.no/sport/brann-trakk-ev ... 1.13602123

Dere har det jo med å gå høyt ut. Artig det ;)

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

DuncanE skrev: søn apr 02, 2023 9:33 pm Den og. Men tenkte nok mest på den kampen som dere (på vgd) tilsynelatende tok for gitt i 2017? Den som aldri ble noe av.
https://www.nrk.no/sport/brann-trakk-ev ... 1.13602123

Dere har det jo med å gå høyt ut. Artig det ;)
Jeg mistenker at du ikke husket den jeg linket til, jeg må innrømme det.

Ellers var det ikke mye dere i å ta det andre møtet mot Everton for gitt. Jeg var helt klar på at vi kom til å rote det bort.

I år derimot...

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Tjaaah skrev: søn apr 02, 2023 9:35 pm
DuncanE skrev: søn apr 02, 2023 9:33 pm Den og. Men tenkte nok mest på den kampen som dere (på vgd) tilsynelatende tok for gitt i 2017? Den som aldri ble noe av.
https://www.nrk.no/sport/brann-trakk-ev ... 1.13602123

Dere har det jo med å gå høyt ut. Artig det ;)
Jeg mistenker at du ikke husket den jeg linket til, jeg må innrømme det.

Ellers var det ikke mye dere i å ta det andre møtet mot Everton for gitt. Jeg var helt klar på at vi kom til å rote det bort.

I år derimot...
Hehe :D Jeg er en gammel mann, Tjaaah, klart jeg husker. Men var nok den i 2017 som lå fremst i hjernebarken, med tanke på CL utspillene.
Artig med Brann da, solid nå. Blir nok en bra sesong.

Mxzptlk

Legg inn av Mxzptlk »

Høgdepunkt av Noregs beste lag mot Sogndal i den knusande 6-0 sigeren:

den12mann

Legg inn av den12mann »

Noen som har Dagbladet pluss og kan fortelle hva de skriver om Brann på tabelltipset sitt?
https://www.dagbladet.no/sport/dagblade ... t/78868610

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

den12mann skrev: ons apr 05, 2023 1:28 pm Noen som har Dagbladet pluss og kan fortelle hva de skriver om Brann på tabelltipset sitt?
https://www.dagbladet.no/sport/dagblade ... t/78868610
Har ikke DB+, men regner med det er noe ala dette:

Tidenes beste norske lag kommer uten tvil til å høvle over alt som er i år. Det er bare å sette seg tilbake i lenestolen, og nyte at ditt eget lag blir høvlet av så kjekke gutter. Nytelse. Førsteplass. Ferdig.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

den12mann skrev: ons apr 05, 2023 1:28 pm Noen som har Dagbladet pluss og kan fortelle hva de skriver om Brann på tabelltipset sitt?
https://www.dagbladet.no/sport/dagblade ... t/78868610
Det spiller ingen rolle, det blir jo gull.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»