Brann Klubbtråd.

Svar
GatlingGun

Re: Brann Klubbtråd.

Legg inn av GatlingGun »

1-0 Felix Horn Myhre fra corner!

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

2-0 Børsting. Vakkert innlegg fra Rasmussen, Børsting venter på bakerste og stanger inn fra 5 meter.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

En helt vanvittig enveiskjøring de første 20 i 2.omgang.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Straffe! Børsting blir felt alene med keeper.

Sivert trer frem...

3-0, iskaldt til høyre for keeper.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lew_Ashby skrev: tor feb 09, 2023 4:21 pm Gullet skal definitivt hem

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Hva er i premiepotten for kvartfinale i CL om dagen?

Håper Brann sier nei til Superligaen som er på bordet igjen i disse dager.

Boccherini

Legg inn av Boccherini »

Billetter til München er bestilt.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Vi e de beste!!

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Dette var solide saker. Nesten for mye av det gode.

TWU

Legg inn av TWU »

Det mest rettferdige må være at vi overtar plassen til Manchester City.

lund

Legg inn av lund »

Den venstresiden vår blir fort et helvete å møte for absolutt alle lag i Eliteserien. Var noen i Glimt som mente at Sery Larsen ikke er god nok med ballen. Til det er det bare å si: LOL. MEGALOL! Og tanken på Blomberg som spiss nå og da blir mer og mer interessant merker jeg.

Stellasavnes

Legg inn av Stellasavnes »

Brann er ALTFOR DÅRLIGE på fart/hurtighet. Dessuten mangler laget ( og byen ) minst 5 naturgressbaner. Brann BURDE bruke en plastdukpresenning over matten HVER GANG det regner, drenering er IKKE nok, jft Brann-Viking høsten 2021

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Stellasavnes skrev: tor feb 09, 2023 5:56 pm Brann er ALTFOR DÅRLIGE på fart/hurtighet. Dessuten mangler laget ( og byen ) minst 5 naturgressbaner. Brann BURDE bruke en plastdukpresenning over matten HVER GANG det regner, drenering er IKKE nok, jft Brann-Viking høsten 2021
Dette er poesi sin bringer meg tilbake til da jeg debuterte på VGD i 2009.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Stellasavnes skrev: tor feb 09, 2023 5:56 pm Brann er ALTFOR DÅRLIGE på fart/hurtighet. Dessuten mangler laget ( og byen ) minst 5 naturgressbaner. Brann BURDE bruke en plastdukpresenning over matten HVER GANG det regner, drenering er IKKE nok, jft Brann-Viking høsten 2021
Birkelund, Kalve og Pluemjai fikser biffen!

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

At Brann er meget bra i år tviler jeg ikke på. Men Aafk stilte et meget suspekt mannskap i denne kampen. Det må sies. Jeg vet ikke hva Brann stilte med. Uansett er det litt bekymringsverdig det Aafk presterte. Men satser på at ting kommer seg til seriestart.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Kolskogen til Aalesund.

Egentlig litt good riddance. Har aldri likt typen.

Mxzptlk

Legg inn av Mxzptlk »

GatlingGun skrev: søn feb 12, 2023 11:37 am Kolskogen til Aalesund.

Egentlig litt good riddance. Har aldri likt typen.
Liker du ikkje spinkle midstoppertyper uten pasningsfot?

Han ville ikkje få speletid hos oss, har grubla lenge på framtida og landa på AaFK. Heilt greitt valg.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Runde 1: Brann vs Haugesund TV2 Direkte og TV2 Play
Runde 2: Odd vs Brann TV2 Play
Runde 3: Brann vs Vålerenga TV2 Play
Runde 4: Bodø/Glimt vs Brann TV2 Play
Runde 5: Brann vs Sandefjord TV2 Sport 1 og TV2 Play
Runde 6: Sarpsborg 08 vs Brann TV2 Play
Runde 7: Brann vs Stabæk TV2 Play
Runde 8: Brann vs Rosenborg TV2 Play
Runde 9: Aalesund vs Brann TV2 Play
Runde 10: Brann vs Lillestrøm TV2 Direkte og TV2 Play
Runde 11: Viking vs Brann TV2 Play
Runde 12: Brann vs HamKam TV2 Play
Runde 13: Molde vs Brann TV2 Direkte og TV2 Play
Runde 14: Brann vs Strømsgodset TV2 Direkte og TV2 Play
Runde 15: Tromsø vs Brann TV2 Play

Boccherini

Legg inn av Boccherini »

Vi har nok vunnet serien etter runde 10. Greit å vite mtp bestillinger og slikt.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Boccherini skrev: fre feb 17, 2023 11:28 am Vi har nok vunnet serien etter runde 10. Greit å vite mtp bestillinger og slikt.
Med 60 poeng å spille om etter runde 10? Og hvor Brann maksimalt kan stå med 30 poeng? Tror jeg skal lagre dette innlegget og se om det kan være grunn til å hente frem denne etter runde 10.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Brann lekker som en sil bakover på banen i treningskampene.

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

I denne kampen...Du får holde deg til damefotball da om du ikke vil ha blemmer.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

keizersoze skrev: lør feb 18, 2023 1:02 am I denne kampen...Du får holde deg til damefotball da om du ikke vil ha blemmer.
Og mot Hammarby, Aalesund til en viss grad. Men som et resultat av mangel på fokus konsentrasjon. Noe som vil være på plass til starten.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7791

Legg inn av Big George »

Bergen trenger sårt en bredde på herrefotballen.
Er Åsane i Obos fortsatt ?
Hvordan er det på nivå 3 ?

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

GatlingGun skrev: fre feb 17, 2023 4:54 pm Brann lekker som en sil bakover på banen i treningskampene.
Flott, vi slapp inn masse mål sist gang vi vant serien. Sikkert gulltegn.
Korgutt skrev: fre feb 17, 2023 11:31 am Med 60 poeng å spille om etter runde 10? Og hvor Brann maksimalt kan stå med 30 poeng? Tror jeg skal lagre dette innlegget og se om det kan være grunn til å hente frem denne etter runde 10.
Tsk, tsk. Typisk østlendinger...


Linselusa

Legg inn av Linselusa »

Fallenius var Starts beste spiller i fjor fram til han skadet seg. Ja, jeg vet at Braut Brunes bøttet inn, men Fallenius var som De Bruyne er til JBBs marginalt mer kjente fetter i Manchester. Tror han hadde vært klar for Eliteserien for lenge siden om det ikke var for den skrekkskaden. Håper for deres skyld at han har kommet seg. Potensialet er enormt.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Linselusa skrev: man feb 20, 2023 5:33 pm
Fallenius var Starts beste spiller i fjor fram til han skadet seg. Ja, jeg vet at Braut Brunes bøttet inn, men Fallenius var som De Bruyne er til JBBs marginalt mer kjente fetter i Manchester. Tror han hadde vært klar for Eliteserien for lenge siden om det ikke var for den skrekkskaden. Håper for deres skyld at han har kommet seg. Potensialet er enormt.
Høres spennende ut. Liker det meste av hva Branns ledelse foretar seg for tiden.

Linselusa

Legg inn av Linselusa »

GatlingGun skrev: man feb 20, 2023 6:31 pm
Linselusa skrev: man feb 20, 2023 5:33 pm
Fallenius var Starts beste spiller i fjor fram til han skadet seg. Ja, jeg vet at Braut Brunes bøttet inn, men Fallenius var som De Bruyne er til JBBs marginalt mer kjente fetter i Manchester. Tror han hadde vært klar for Eliteserien for lenge siden om det ikke var for den skrekkskaden. Håper for deres skyld at han har kommet seg. Potensialet er enormt.
Høres spennende ut. Liker det meste av hva Branns ledelse foretar seg for tiden.
Synes absolutt klubbdriften deres har blitt bedre ja. Brann blir nok å regne med i år. Kan jo som LSK-supporter skrive under på at et nedrykk kan være en veldig flott katalysator for en klubb i motgang.

I samme slengen sender jeg en bukett til Brann for at dere lot være å plukke opp Vindheim for en stund tilbake. Blir en svært tiltrengt tilvekst til en skralt besatt høyrebackposisjon.

lund

Legg inn av lund »

Husker Fallenius var enormt god før han ble skadet i fjor. En veldig vesentlig årsak til tallene Brunes hadde i den første delen av sesongen. 3 mill er såpass lavt at her er den potensielle oppsiden så stor at det er verdt å splashe litt cash på en sånn spiller.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»