Brann Klubbtråd.

Svar
Boccherini

Re: Brann Klubbtråd.

Legg inn av Boccherini »

Lew_Ashby skrev: tir jan 24, 2023 10:33 am Japhet-rykter nå. Tar ham gjerne tilbake i Brann. Skjønner at Bodø ble for kjedelig for ham og han ønsker seg tilbake til samba og regndans i en mer spennende del av landet. Bort med den teite tannbørsten og inn med lidenskap og Fotballpuben.

Brann med Sery fra start i nedrykkssesongen:

2-5-0. Ikke ellevilt, men svært solid i en sesong mtp at det var i en sesong hvor laget endte 5-11-14 totalt.
Må ha noe med litt frekvens i beina i midten bak der. Dette hadde vært knall.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Wallez skrev: tir jan 24, 2023 10:50 am Kan ikke se at Sery Larsen kommer til å bli en førstelagsspiller for Glimt, så det beste for alle parter er nok at han får gå. Det skal nevnes at han har vært uheldig med gjentatte hodeskader som har bremset utviklingen hans i klubben, men selv nå som han er frisk er han langt bak i køen, 3. valg som høyre back og 5. valg som stopper. Men for Glimt vil det i hvert fall være veldig gledelig om vi selger Sery Larsen og beholder Amundsen, da sistnevnte har vært veldig mye bedre.

Spent på hvilket prisnivå man eventuelt ender opp på, det har vært snakk om interesse både fra Sverige og Danmark. Blir litt skuffet om han går for 5 mill ish, hadde håpet at man klarte å skvise ut litt mer.

@Solvgutt1 For det første har ikke Glimt hentet enkeltspillere for 50 mill, og for det andre har jo Sery Larsen fått prøvd seg et år i nettopp Glimt, og har vært veldig langt unna en plass i førsteelleveren. Spillerne de har hentet "av lavere kvalitet" har rett og slett vært mye bedre enn Sery Larsen.
Glimt har jo hundre midtstoppere, og noen av dem virker å leve på gamle prestasjoner. Vet at mange i Bodø stusser over Knutsens valg av stoppere, særlig all tilliten til Lode som har vært svak etter comebacket. Sery Larsen hadde stått øverst på min ønskeliste over Glimt-spillere hvis jeg kunne velge fritt.

lund

Legg inn av lund »

Wallez skrev: tir jan 24, 2023 10:50 am Kan ikke se at Sery Larsen kommer til å bli en førstelagsspiller for Glimt, så det beste for alle parter er nok at han får gå. Det skal nevnes at han har vært uheldig med gjentatte hodeskader som har bremset utviklingen hans i klubben, men selv nå som han er frisk er han langt bak i køen, 3. valg som høyre back og 5. valg som stopper. Men for Glimt vil det i hvert fall være veldig gledelig om vi selger Sery Larsen og beholder Amundsen, da sistnevnte har vært veldig mye bedre.

Spent på hvilket prisnivå man eventuelt ender opp på, det har vært snakk om interesse både fra Sverige og Danmark. Blir litt skuffet om han går for 5 mill ish, hadde håpet at man klarte å skvise ut litt mer.

@Solvgutt1 For det første har ikke Glimt hentet enkeltspillere for 50 mill, og for det andre har jo Sery Larsen fått prøvd seg et år i nettopp Glimt, og har vært veldig langt unna en plass i førsteelleveren. Spillerne de har hentet "av lavere kvalitet" har rett og slett vært mye bedre enn Sery Larsen.
Hvorfor i all verden skulle dere kunne skvise ut mer når dere fikk ham på billigsalg fra oss i utgangspunktet og han ikke har spilt så mye? Uansett en overgang som gir veldig mye mening for absolutt alle parter..

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

lund skrev: tir jan 24, 2023 11:43 am Hvorfor i all verden skulle dere kunne skvise ut mer når dere fikk ham på billigsalg fra oss i utgangspunktet og han ikke har spilt så mye? Uansett en overgang som gir veldig mye mening for absolutt alle parter..
Kan absolutt se for meg Glimt sette seg på bakbeina her, ikke akkurat en klubb som setter spiller først. Man må huske på at dette er klubben som sa nei til bud på 40mill og deretter forsøkte å fremstille spiller som urimelig da han heller valgte å spille ut kontraktstiden og gå gratis.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Sery Larsen har forlatt Glimts treningsleir og bekrefter at han er på vei til Bergen for å signere for Brann. Blir trolig Brann-spiller i løpet av dagen, eller senest morgendagen.

Wallez

Legg inn av Wallez »

lund skrev: tir jan 24, 2023 11:43 am Hvorfor i all verden skulle dere kunne skvise ut mer når dere fikk ham på billigsalg fra oss i utgangspunktet og han ikke har spilt så mye? Uansett en overgang som gir veldig mye mening for absolutt alle parter..
Fordi Glimt på tidspunkt for salget er mye bedre stilt enn det Brann var som akkurat hadde rykket ned til OBOS. Spillermarkedet handler jo om tilbud og etterspørsel, og siden det har vært rykter om interesse fra Sverige tenkte jeg at det var mulig å få en høyere pris for han.
Lew_Ashby skrev: tir jan 24, 2023 11:49 am Kan absolutt se for meg Glimt sette seg på bakbeina her, ikke akkurat en klubb som setter spiller først. Man må huske på at dette er klubben som sa nei til bud på 40mill og deretter forsøkte å fremstille spiller som urimelig da han heller valgte å spille ut kontraktstiden og gå gratis.
Solbakken har på ingen måte vært fremstilt som urimelig. Man visste at kontrakten ville gå ut, og han fikk likevel spille fast helt til kontrakten gikk ut. Men vi har et særdeles dårlig forhold til Roma, og jeg skjønner veldig godt at Glimt ikke ønsket å slippe han gratis til dem før kontraktstiden i Glimt var over.
Solvgutt1 skrev: tir jan 24, 2023 10:59 am Glimt har jo hundre midtstoppere, og noen av dem virker å leve på gamle prestasjoner. Vet at mange i Bodø stusser over Knutsens valg av stoppere, særlig all tilliten til Lode som har vært svak etter comebacket. Sery Larsen hadde stått øverst på min ønskeliste over Glimt-spillere hvis jeg kunne velge fritt.
Det vi stusser over er at Isak Amundsen ikke har fått spille mer, til tross for at han er lokal og tidvis har vært meget god. Sånn sett er vi veldig glade for at Sery Larsen selges, for det betyr at Amundsen blir værende, og han har potensiale til å bli enorm. Greit nok at Sery Larsen topper din liste, men for oss Glimt-supportere som har sett han i aksjon er han et soleklart 5. valg på stopperplass, med en skadet Sigurd Kvile som eneste bak seg i køen. Nå er jo Høibråten også solgt, enda en stopper som var klart foran Sery Larsen i køen.


Men alt i alt er det utrolig kult å være i den posisjonen at spillere som er et godt stykke unna førsteelleveren i Glimt er attraktive for andre, relativt store, klubber. Masse lykke til med Sery Larsen, ønsker både han og Brann alt godt fremover.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Wallez skrev: tir jan 24, 2023 12:30 pm
Solvgutt1 skrev: tir jan 24, 2023 10:59 am Glimt har jo hundre midtstoppere, og noen av dem virker å leve på gamle prestasjoner. Vet at mange i Bodø stusser over Knutsens valg av stoppere, særlig all tilliten til Lode som har vært svak etter comebacket. Sery Larsen hadde stått øverst på min ønskeliste over Glimt-spillere hvis jeg kunne velge fritt.
Det vi stusser over er at Isak Amundsen ikke har fått spille mer, til tross for at han er lokal og tidvis har vært meget god. Sånn sett er vi veldig glade for at Sery Larsen selges, for det betyr at Amundsen blir værende, og han har potensiale til å bli enorm. Greit nok at Sery Larsen topper din liste, men for oss Glimt-supportere som har sett han i aksjon er han et soleklart 5. valg på stopperplass, med en skadet Sigurd Kvile som eneste bak seg i køen. Nå er jo Høibråten også solgt, enda en stopper som var klart foran Sery Larsen i køen.


Men alt i alt er det utrolig kult å være i den posisjonen at spillere som er et godt stykke unna førsteelleveren i Glimt er attraktive for andre, relativt store, klubber. Masse lykke til med Sery Larsen, ønsker både han og Brann alt godt fremover.
Jeg tror det er greit at du skriver jeg og ikke vi. Det er en uting å snakke på vegne av alle Glimt-supportere, med mindre de har valgt deg som talsperson. Jeg har sett og hørt flere Glimt-supportere som har håpt at Larsen skal satses på i år, og som vil ha ham foran både Lode og Moe i køen. Noen er sågar veldig kritisk til at Lode ble hentet tilbake i det hele tatt. Så det er nok mer delte meninger også i nord enn det du gir uttrykk for.

Det er egentlig bare to stoppere i Glimt jeg kunne tenkt meg til Brann og det er Sery Larsen og Amundsen. Så er det største behovet på stopperplass hurtighet og ballkontroll, og der er Sery Larsen bedre enn Amundsen. Moe er veldig skadeplaget, Lode en skygge av seg selv(og også litt skadeplaget) og Bjørtuft er først og fremst en duellspiller.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Wallez skrev: tir jan 24, 2023 12:30 pm Solbakken har på ingen måte vært fremstilt som urimelig. Man visste at kontrakten ville gå ut, og han fikk likevel spille fast helt til kontrakten gikk ut. Men vi har et særdeles dårlig forhold til Roma, og jeg skjønner veldig godt at Glimt ikke ønsket å slippe han gratis til dem før kontraktstiden i Glimt var over.
Knutsen kritiserte Ola Solbakken, som for øvrig kom gratis til Glimt, for at han forlot klubben gratis etter at BG tidligere hadde avslått bud på flere titalls millioner for ham. Akkurat som ikke spiller står fritt til å gjøre de valgene som er best for ham, i likhet med klubb.

janco

Legg inn av janco »

Lew_Ashby skrev: tir jan 24, 2023 12:36 pm
Wallez skrev: tir jan 24, 2023 12:30 pm Solbakken har på ingen måte vært fremstilt som urimelig. Man visste at kontrakten ville gå ut, og han fikk likevel spille fast helt til kontrakten gikk ut. Men vi har et særdeles dårlig forhold til Roma, og jeg skjønner veldig godt at Glimt ikke ønsket å slippe han gratis til dem før kontraktstiden i Glimt var over.
Knutsen kritiserte Ola Solbakken, som for øvrig kom gratis til Glimt, for at han forlot klubben gratis etter at BG tidligere hadde avslått bud på flere titalls millioner for ham. Akkurat som ikke spiller står fritt til å gjøre de valgene som er best for ham, i likhet med klubb.
Tror du glatt overså at det var en kommentar på generelt grunnlag, og ikke kritikk rettet mot Ola.
Er vel ingen som tror at KK forventet at Ola S skulle bråsnu og skrive ny kontrakt!

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

janco skrev: tir jan 24, 2023 12:42 pm Tror du glatt overså at det var en kommentar på generelt grunnlag, og ikke kritikk rettet mot Ola.
Er vel ingen som tror at KK forventet at Ola S skulle bråsnu og skrive ny kontrakt!
Jepp. Det var selvsagt ikke rettet mot noen og helt tilfeldig at Solbakken var i akkurat den posisjonen da Knutsen uttalte seg.

Solbakken har, helt siden han herjet mot Roma i Conference League sist sesong, vært linket til en overgang til nettopp Roma. Nå virker det å bli en realitet i januar.

– Jeg er ikke superoptimist. Det ser ut som han forsvinner på Bosman-overgang, noe jeg ikke er tilhenger av. Det er noe han har vært veldig tydelig på. Kanskje litt for tidlig også. Men det er han og hans rådgivere som velger hva som er best for ham, sa Knutsen til Discovery etter søndagens storseier.
– Jeg er glad for at spillere tar det neste steget, men jeg er ikke så veldig glad for at de gjør det på den måten. Jeg synes de klubbene som har hjulpet også skal sitte igjen med noe, sa han videre.


https://www.eurosport.no/fotball/elites ... tory.shtml
Sist redigert av Lew_Ashby den tir jan 24, 2023 12:47 pm, redigert 1 gang totalt.

dani07

Legg inn av dani07 »

Vil drite meg til å være enig med @Lew_Ashby her. Selv om KK muligens ikke rettet kritikken sin personlig mot Ola, så er det jo vanskelig å se hva annet enn spilleren han kritiserer.
Det er jo kun spilleren som kan signere ny kontrakt, og det ville han ikke. KK skjønner jo at han ikke signerer ny kontrakt i november 2022, men de prøvde jo å få han til å signere allerede i november 2021, men da hadde Ola allerede spilt kjempebra mot Roma og så muligheten til å ta en JP.

Synes det er helt urimelig å kritisere bosmanspillere, spesielt når man henter spillere på bosman selv.
Og spesielt når de da også valgte å takke nei til bud både i januar og juli 2022. Da får man det man fortjener, dvs null i overgang og en spiller som spiller ut sesongen.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

dani07 skrev: tir jan 24, 2023 12:47 pm Vil drite meg til å være enig med @Lew_Ashby her. Selv om KK muligens ikke rettet kritikken sin personlig mot Ola, så er det jo vanskelig å se hva annet enn spilleren han kritiserer.
Det er jo kun spilleren som kan signere ny kontrakt, og det ville han ikke. KK skjønner jo at han ikke signerer ny kontrakt i november 2022, men de prøvde jo å få han til å signere allerede i november 2021, men da hadde Ola allerede spilt kjempebra mot Roma og så muligheten til å ta en JP.

Synes det er helt urimelig å kritisere bosmanspillere, spesielt når man henter spillere på bosman selv.
Og spesielt når de da også valgte å takke nei til bud både i januar og juli 2022. Da får man det man fortjener, dvs null i overgang og en spiller som spiller ut sesongen.
Nå er jo ikke det jeg sier helt seriøst, og BG bryr seg selvsagt om spillerne sine. Akkurat den der fra Knutsen, som vi vet kan være litt løs kanon noen ganger, irriterte meg imidlertid litt.

Nå ble jeg også litt usikker på om Solbakken kom gratis fra Ranheim, ser ikke at det isåfall står noen steder. Husker noen påsto det, mulig det er feil da.

Uansett - fortsatt ikke kjempekult av Knutsen.
Sist redigert av Lew_Ashby den tir jan 24, 2023 12:52 pm, redigert 2 ganger totalt.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Brann skal ikke satse på Kolskogen altså? Noen spesiell grunn til det?

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

janco skrev: tir jan 24, 2023 12:42 pm
Lew_Ashby skrev: tir jan 24, 2023 12:36 pm
Wallez skrev: tir jan 24, 2023 12:30 pm Solbakken har på ingen måte vært fremstilt som urimelig. Man visste at kontrakten ville gå ut, og han fikk likevel spille fast helt til kontrakten gikk ut. Men vi har et særdeles dårlig forhold til Roma, og jeg skjønner veldig godt at Glimt ikke ønsket å slippe han gratis til dem før kontraktstiden i Glimt var over.
Knutsen kritiserte Ola Solbakken, som for øvrig kom gratis til Glimt, for at han forlot klubben gratis etter at BG tidligere hadde avslått bud på flere titalls millioner for ham. Akkurat som ikke spiller står fritt til å gjøre de valgene som er best for ham, i likhet med klubb.
Tror du glatt overså at det var en kommentar på generelt grunnlag, og ikke kritikk rettet mot Ola.
Er vel ingen som tror at KK forventet at Ola S skulle bråsnu og skrive ny kontrakt!
https://www.eurosport.no/fotball/solbak ... ideo.shtml

Dette var ikke spesielt generelt. Ganske absurd å uttale seg på den måten om en spiller man har avvist bud på, og som har gitt beskjed om at han ikke ville forlenge langt i forveien.

Wallez

Legg inn av Wallez »

Solvgutt1 skrev: tir jan 24, 2023 12:35 pm Jeg tror det er greit at du skriver jeg og ikke vi. Det er en uting å snakke på vegne av alle Glimt-supportere, med mindre de har valgt deg som talsperson. Jeg har sett og hørt flere Glimt-supportere som har håpt at Larsen skal satses på i år, og som vil ha ham foran både Lode og Moe i køen. Noen er sågar veldig kritisk til at Lode ble hentet tilbake i det hele tatt. Så det er nok mer delte meninger også i nord enn det du gir uttrykk for.

Det er egentlig bare to stoppere i Glimt jeg kunne tenkt meg til Brann og det er Sery Larsen og Amundsen. Så er det største behovet på stopperplass hurtighet og ballkontroll, og der er Sery Larsen bedre enn Amundsen. Moe er veldig skadeplaget, Lode en skygge av seg selv(og også litt skadeplaget) og Bjørtuft er først og fremst en duellspiller.
Jeg snakker åpenbart ikke som en formell talsmann på vegne av alle Glimt-supportere. Men jeg bor i Bodø og er tett inne i supportermiljøet, og jeg har ikke hørt en eneste supporter som har ment at Sery Larsen burde være en av våre to foretrukne stoppere verken i fjor eller i kommende sesong. Vet ikke hvem du har snakket med, men her i Bodø har jeg aldri hørt det. En del er kritiske til at Lode ble hentet tilbake, men det er fordi Amundsen da ble satt ut av laget.

Til det siste: Sery Larsen er hurtigere og mer bevegelig enn Amundsen, men pasningsfoten og teknikken er ikke i nærheten på noen som helst måte.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Wallez skrev: tir jan 24, 2023 12:58 pm
Solvgutt1 skrev: tir jan 24, 2023 12:35 pm Jeg tror det er greit at du skriver jeg og ikke vi. Det er en uting å snakke på vegne av alle Glimt-supportere, med mindre de har valgt deg som talsperson. Jeg har sett og hørt flere Glimt-supportere som har håpt at Larsen skal satses på i år, og som vil ha ham foran både Lode og Moe i køen. Noen er sågar veldig kritisk til at Lode ble hentet tilbake i det hele tatt. Så det er nok mer delte meninger også i nord enn det du gir uttrykk for.

Det er egentlig bare to stoppere i Glimt jeg kunne tenkt meg til Brann og det er Sery Larsen og Amundsen. Så er det største behovet på stopperplass hurtighet og ballkontroll, og der er Sery Larsen bedre enn Amundsen. Moe er veldig skadeplaget, Lode en skygge av seg selv(og også litt skadeplaget) og Bjørtuft er først og fremst en duellspiller.
Jeg snakker åpenbart ikke som en formell talsmann på vegne av alle Glimt-supportere. Men jeg bor i Bodø og er tett inne i supportermiljøet, og jeg har ikke hørt en eneste supporter som har ment at Sery Larsen burde være en av våre to foretrukne stoppere verken i fjor eller i kommende sesong. Vet ikke hvem du har snakket med, men her i Bodø har jeg aldri hørt det. En del er kritiske til at Lode ble hentet tilbake, men det er fordi Amundsen da ble satt ut av laget.

Til det siste: Sery Larsen er hurtigere og mer bevegelig enn Amundsen, men pasningsfoten og teknikken er ikke i nærheten på noen som helst måte.
Jeg har ikke sagt at de ville hatt Sery som en av de foretrukne to, men jeg har sett flere som har rangert ham foran Lode og Moe og så for seg Høibråten og Amundsen som førstevalg, med Sery Larsen som tredjevalg. Der Bjørtuft erstattet Høibråten når han ble solgt.

Jeg så Sery Larsen i Brann og Amundsen i Glimt og Sery Larsen er tryggere med ball enn Amundsen. I Glimt var Sery Larsen aldri i nærheten av noe toppnivå grunnet skader og uregelmessig spilletid.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Skaanes bestod ikke den medisinske testen, og forblir Brannspiller likevel.

https://www.bt.no/fotball/i/Q7jmJA/skaa ... ke-sjekken

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

KongOlav2 skrev: tir jan 24, 2023 12:48 pm Brann skal ikke satse på Kolskogen altså? Noen spesiell grunn til det?
Jeg tror man savner litt fight fra Kolskogen. At han tar seg selv i nakken og kjemper seg inn på laget etter et par litt skuffende sesonger. Han har noen gode grunnleggende ferdigheter, ikke minst en voldsom fart, men virker litt puslete både fysisk og mentalt. Jeg tror også Horneland ble skuffet over at han "ga opp" kampen om en plass på laget og heller presset gjennom et utlån med spilletidsgarantier i fjor. Da ønsker man ikke satse på ham i den forstand at man gir ham en sikker plass på laget, og Brann må ha en god og hurtig stopper.

Det er et råtips fra min side, men en blanding av rene spekulasjoner, tolking av det som har blitt sagt i media og Kolskogens prestasjoner på banen.

Hvis Sery Larsen holder seg skadefri og tar de rette stegene blir han fort solgt innen et par år, og da kan Kolskogen være en naturlig arvtaker hvis han utvikler seg på de nødvendige områdene.

JonSnow

Legg inn av JonSnow »

Lew_Ashby skrev: tir jan 24, 2023 12:36 pm
Wallez skrev: tir jan 24, 2023 12:30 pm Solbakken har på ingen måte vært fremstilt som urimelig. Man visste at kontrakten ville gå ut, og han fikk likevel spille fast helt til kontrakten gikk ut. Men vi har et særdeles dårlig forhold til Roma, og jeg skjønner veldig godt at Glimt ikke ønsket å slippe han gratis til dem før kontraktstiden i Glimt var over.
Knutsen kritiserte Ola Solbakken, som for øvrig kom gratis til Glimt, for at han forlot klubben gratis etter at BG tidligere hadde avslått bud på flere titalls millioner for ham. Akkurat som ikke spiller står fritt til å gjøre de valgene som er best for ham, i likhet med klubb.
Feil B/G betalte Ranheim for han sån ca. 750K som var en del i 2019 for B/G

https://www.transfermarkt.com/ola-solba ... ler/431811

Og for det andre så var ikke dette myntet på Ola direkte men spillere generelt. Bergenseren vår liker ikke at klubber sitter igjenn med nada på generell basis.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

JonSnow skrev: tir jan 24, 2023 3:23 pm
Lew_Ashby skrev: tir jan 24, 2023 12:36 pm Feil B/G betalte Ranheim for han sån ca. 750K som var en del i 2019 for B/G

https://www.transfermarkt.com/ola-solba ... ler/431811

Og for det andre så var ikke dette myntet på Ola direkte men spillere generelt. Bergenseren vår liker ikke at klubber sitter igjenn med nada på generell basis.
Rettet feilen under.

Og det er godt gjort å tolke Knutsen som at kritikken ikke rettes mot Solbakken når han spesifikt uttaler seg om spilleren. Også godt gjort å mene at utsagnet er rimelig.

opplett

Legg inn av opplett »

Surpompen Berisha til Molde for 35–40 millioner totalt er småsykt når den eneste klubben han har vært god for er Viking. Skal bli interessant å følge med Brann-øyne :lol:

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

opplett skrev: ons jan 25, 2023 5:00 pm Surpompen Berisha til Molde for 35–40 millioner totalt er småsykt når den eneste klubben han har vært god for er Viking. Skal bli interessant å følge med Brann-øyne :lol:
Det er så konge av Stavrum og co å kritisere norske klubber for å kreve for mye for spillerne sine, for så å hente en 28-åring som har levert ok i Allsvenskan for noe i nærheten av norgesrekord i overgangspris.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »




Godt å komme hjem

Lyslugg

Legg inn av Lyslugg »

opplett skrev: ons jan 25, 2023 5:00 pm Surpompen Berisha til Molde for 35–40 millioner totalt er småsykt når den eneste klubben han har vært god for er Viking. Skal bli interessant å følge med Brann-øyne :lol:
Det kan vel fort fortelle noe om hvordan han ble forvaltet i Brann..

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Lyslugg skrev: tor jan 26, 2023 8:55 am
opplett skrev: ons jan 25, 2023 5:00 pm Surpompen Berisha til Molde for 35–40 millioner totalt er småsykt når den eneste klubben han har vært god for er Viking. Skal bli interessant å følge med Brann-øyne :lol:
Det kan vel fort fortelle noe om hvordan han ble forvaltet i Brann..
Hvis Brann hadde vært den eneste klubben han hadde floppet i og sutret seg vekk fra, så hadde det vel det.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Solvgutt1 skrev: tor jan 26, 2023 8:23 am


Godt å komme hjem
Dersom dette ikke gir alle og enhver en boost og god følelse, er det ingenting som gjør det. :)

Boccherini

Legg inn av Boccherini »

GatlingGun skrev: tor jan 26, 2023 10:11 am
Dersom dette ikke gir alle og enhver en boost og god følelse, er det ingenting som gjør det. :)
Litt småsutring fra Pamer idag. Skadeforfulgt, etc.

lund

Legg inn av lund »

Liker at Brann hører på meg :) Jaggu ikke helt sikker på at vi trenger å forsterke oss noe mer nå heller (med utgangspunkt i at målet er øvre halvdel). Det er jo høyrekanten, men Blomberg er det et veldig stort potensial i (og også den på laget med høyest fart, så det hjelper jo litt på tempoproblemene vi delvis har) og vi har jo også Wassberg vi kan sette der. Stemmer for å vente til sommeren og se an først før vi gjør noe der.

TWU

Legg inn av TWU »

Er denne Thore Pedersen tiltenkt noe annet enn stallfyll? Hvordan er nivået?

Mehell

Legg inn av Mehell »

TWU skrev: fre jan 27, 2023 8:32 am Er denne Thore Pedersen tiltenkt noe annet enn stallfyll? Hvordan er nivået?
Kvalitet.
God på begge backer, men lider litt av at han ikke har noe særlig til venstrefot hvis han spiller på venstresiden.
Var midtbanespiller før han kom til FKH, og kan også gjøre en god jobb både som defensiv midtbane og indreløper.

Løpssterk, pasningssikker, trygg med ballen, lagspiller. Minuset er at han er veldig lite målfarlig, og så vidt jeg husker så har han vel bare scoret et eneste mål for oss.
En spiller som jeg allerede savner i FKH, men som jeg unner absolutt alt godt videre i karrieren.
Ble brukt lite første halvdel av forrige sesong. Litt pga skader, og litt pga at han ikke ønsket å signere ny kontrakt og FKH valgte dermed å prøve en annen spiller på høyrebacken samtidig som de hadde handlet inn en ny venstreback.
Andre halvdel spilte han fast og gjorde en god jobb.

Undervurdert spiller.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»