Brann Klubbtråd.

Svar
GatlingGun

Re: Brann Klubbtråd.

Legg inn av GatlingGun »

Lew_Ashby skrev: man sep 20, 2021 9:38 amHelvete heller.
Akkurat det samme tenkte jeg. De to ekstra poengene der og et minuspoeng til TIL hadde ført oss på trygg grunn.

Det ser dog mindre håpløst ut nå enn for noen uker siden.

Boccherini

Legg inn av Boccherini »

Siste kamp hjemme mot Sarpsborg. Får tro vi har matchball da.

BrannSeriemester07

Legg inn av BrannSeriemester07 »

Noen som har kommet med en nedrykkskalkulator enda?
Vi spiller hvert fall mye bedre nå enn tidligere i sesongen. Ser sånt sett lyst ut.

TWU

Legg inn av TWU »

Hjemme mot KBK og deretter Mjøndalen og Stabæk onde to neste. 7 poeng derfra så begynner det å se lyst ut.

Men i hvilken alternativ virkelighet skulle Brann noengang slå Mjøndalen?

MyWay

Legg inn av MyWay »

26.09.2021Brann - Kristiansund 3-1
03.10.2021Mjøndalen - Brann 1-2
17.10.2021Brann - Stabæk 4-0

Nu kjør vi!!! Brann er tilbake, og jeg spår en fantastisk gøy høst!

Hvor mange får de lov til å ta inn på Stadda nå?

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Fant denne endelig. Har lett etter den i årevis!


Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

MyWay skrev: man sep 20, 2021 9:17 pm 26.09.2021Brann - Kristiansund 3-1
03.10.2021Mjøndalen - Brann 1-2
17.10.2021Brann - Stabæk 4-0

Nu kjør vi!!! Brann er tilbake, og jeg spår en fantastisk gøy høst!

Hvor mange får de lov til å ta inn på Stadda nå?
Skjønner ikke hvordan noen kan tro på seier mot Mjøndalen. Jeg er klar over at vi før eller siden må slå de, men jeg tror det ikke før jeg ser det.

Small_boi

Legg inn av Small_boi »

Brann var ikke ferdig på overgangsmarkedet.
Det tidligere stortalentet Sakor har signert ut sesongen. Trangt om plassene på midten nå, men en signering med liten risiko og litt potensiell oppside.

https://www.brann.no/nyheter/vajebah-sa ... -for-brann

Boccherini

Legg inn av Boccherini »

Small_boi skrev: tir sep 21, 2021 10:07 am Brann var ikke ferdig på overgangsmarkedet.
Det tidligere stortalentet Sakor har signert ut sesongen. Trangt om plassene på midten nå, men en signering med liten risiko og litt potensiell oppside.

https://www.brann.no/nyheter/vajebah-sa ... -for-brann
Tenk å dra fra Kreta til Bergen rett før høststormene setter inn. Vi får tro spillet varmer.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Small_boi skrev: tir sep 21, 2021 10:07 am Brann var ikke ferdig på overgangsmarkedet.
Det tidligere stortalentet Sakor har signert ut sesongen. Trangt om plassene på midten nå, men en signering med liten risiko og litt potensiell oppside.

https://www.brann.no/nyheter/vajebah-sa ... -for-brann
Risikoen ligger jo i hvor ødeleggende det er å hente og kvitte seg med hundrevis av spillere. Man har hentet nok spillere. La laget sette seg. Dette er jo galskap. Ni spillere inn dette vinduet (!) (hvorav en av dem har blitt sparket allerede).

Small_boi

Legg inn av Small_boi »

Solvgutt1 skrev: tir sep 21, 2021 10:12 am
Small_boi skrev: tir sep 21, 2021 10:07 am Brann var ikke ferdig på overgangsmarkedet.
Det tidligere stortalentet Sakor har signert ut sesongen. Trangt om plassene på midten nå, men en signering med liten risiko og litt potensiell oppside.

https://www.brann.no/nyheter/vajebah-sa ... -for-brann
Risikoen ligger jo i hvor ødeleggende det er å hente og kvitte seg med hundrevis av spillere. Man har hentet nok spillere. La laget sette seg. Dette er jo galskap. Ni spillere inn dette vinduet (!) (hvorav en av dem har blitt sparket allerede).
Enig at det blir mange og virker planløst. Noen av de ser allerede veldig viktige ut (som Larsen, Heltne og Finne), mens Hove og danskekeeperen allerede er/ser ut som flopper.

Horn Myhre som var lei av å spille back i VIF og kom til Brann for å spille midtbane kan vel se langt etter det.

den12mann

Legg inn av den12mann »

Litt både-og, dette. Det er en 3 mndkontrakt så det koster lite og tilfører 1 ekstra midtbaneressurs og ytterligere bredde. Plutselig er det han som viser seg å vippe ting riktig vei i en kritisk kamp. Hvem vet. Liten risiko, men kanskje stor gevinst. At det er mange inn på kort tid, kan være negativt, men jeg vil heller at de tar slike korte dealer som kan vise seg lure enn at de lar være. Neste sesong er mange i dagens tropp borte så vi huske at det er snakk om kortsiktig opplegg for å desperat unngå nedrykk.

Jeg har større problem med å forstå Runar Hove inn enn Sakor sin kontrakt på 3 mnd.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Personlig mener jeg det er en merkelig signering. Gøy for FHM!

lund

Legg inn av lund »

Sakor er potensielt en fantastisk signering. Et talent som går utenpå samtlige i dagens Brann-stall. Om han går inn og hever laget er ikke sikkert av den grunn, men det er uansett lite risiko ved dette.

den12mann

Legg inn av den12mann »

At han går utenpå samtlige, var i overkant drøye ord. Viste han noe ekstraordinært da han var i VIF eller svensk fotball som skulle tilsi det?

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Hvor mange midtstoppere og midtbanespillere har vi til sammen nå? 44?

TWU

Legg inn av TWU »

den12mann skrev: tir sep 21, 2021 10:28 am
Jeg har større problem med å forstå Runar Hove inn enn Sakor sin kontrakt på 3 mnd.
Ha’kke en gang fått med meg at Runar Hove er signert, som sier noe om tilstanden her (og litt om meg).

Ny midtbanespiller inn ja, det var en posisjon det var behov for mer stallfyll…

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

TWU skrev: tir sep 21, 2021 3:05 pm
den12mann skrev: tir sep 21, 2021 10:28 am
Jeg har større problem med å forstå Runar Hove inn enn Sakor sin kontrakt på 3 mnd.
Ha’kke en gang fått med meg at Runar Hove er signert, som sier noe om tilstanden her (og litt om meg).

Ny midtbanespiller inn ja, det var en posisjon det var behov for mer stallfyll…
Vi er godt dekket for skader og kort i de lagdelene ihvertfall.
Må se det positive med det.. Men vi har vel ikke så mange stoppere?

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Small_boi skrev: tir sep 21, 2021 10:07 am Brann var ikke ferdig på overgangsmarkedet.
Det tidligere stortalentet Sakor har signert ut sesongen. Trangt om plassene på midten nå, men en signering med liten risiko og litt potensiell oppside.

https://www.brann.no/nyheter/vajebah-sa ... -for-brann
Interessant. Er ikke mer enn en måned siden det var totalt uaktuelt for både spiller og agent med noe opphold i Norge nå.

TWU

Legg inn av TWU »

Lilleborg skrev: tir sep 21, 2021 3:18 pm
Interessant. Er ikke mer enn en måned siden det var totalt uaktuelt for både spiller og agent med noe opphold i Norge nå.
Han sa ingenting om Bergen. Mer festlig stemning her.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

keizersoze skrev: tir sep 21, 2021 3:17 pm Men vi har vel ikke så mange stoppere?
Nei, det er litt tynt der, har bare Pallesen, Kolskogen, Sery Larsen, Hove, Sane og Gerson.

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

Hehe... Og faktisk fire keepere.
Vet ikke helt hvor oppdatert Brann. No er da, men er noen på utlån?

Ender bare med 25 spillere i a-stallen da.
Overraskende lite, men det har jo forsvunnet noen også da.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

keizersoze skrev: tir sep 21, 2021 3:54 pm Ender bare med 25 spillere i a-stallen da.
Overraskende lite, men det har jo forsvunnet noen også da.
Hvor mange spillere har Brann nå som kan spille indreløper? Sakor, Kniklas, FHM, Strand, Pedersen, Rasmussen og Skaanes? Skulle holde til to plasser det. Man har i hvert fall en del anvendelige spillere som kan bekle flere posisjoner nå.

lund

Legg inn av lund »

Burde strengt tatt låne ut en av dem til Åsane. Kniklas eller Rasmussen er vel kanskje mest aktuell der for øyeblikket.

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

Lew_Ashby skrev: tir sep 21, 2021 4:19 pm
keizersoze skrev: tir sep 21, 2021 3:54 pm Ender bare med 25 spillere i a-stallen da.
Overraskende lite, men det har jo forsvunnet noen også da.
Hvor mange spillere har Brann nå som kan spille indreløper? Sakor, Kniklas, FHM, Strand, Pedersen, Rasmussen og Skaanes? Skulle holde til to plasser det. Man har i hvert fall en del anvendelige spillere som kan bekle flere posisjoner nå.
Nei det mangler jo ikke på spillere.
Nå er jo sønnen tilbake på midten, og han blir vel værende der.
Blir Pedersen litt lei seg nå... Han er vel ikke førstevalg somindreløper heller.
Men om Heggebø hadde et pent raid, så er det kvaliteten foran, og også bak som gjerne svikter.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

keizersoze skrev: tir sep 21, 2021 3:54 pm Hehe... Og faktisk fire keepere.
Vet ikke helt hvor oppdatert Brann. No er da, men er noen på utlån?

Ender bare med 25 spillere i a-stallen da.
Overraskende lite, men det har jo forsvunnet noen også da.
Seks stoppere, fire keepere og hundre baklengsmål. Tittelen på Brann sin oppsumeringsvideo fra sesongen 2021. Det vil si, man kan jo regne med Barmen, Forren og Andersen også, så da blir det vel åtte stoppere og fem keepere.

MyWay

Legg inn av MyWay »

Tjaaah skrev: tir sep 21, 2021 6:28 am
MyWay skrev: man sep 20, 2021 9:17 pm 26.09.2021Brann - Kristiansund 3-1
03.10.2021Mjøndalen - Brann 1-2
17.10.2021Brann - Stabæk 4-0

Nu kjør vi!!! Brann er tilbake, og jeg spår en fantastisk gøy høst!

Hvor mange får de lov til å ta inn på Stadda nå?
Skjønner ikke hvordan noen kan tro på seier mot Mjøndalen. Jeg er klar over at vi før eller siden må slå de, men jeg tror det ikke før jeg ser det.
Jeg har trodd på seier mot Mjøndalen i en årrekke nå.

Jeg tror vi har spart på denne seieren til det virkelig teller (siden sist gang det virkelig telte)

Bilde

MyWay

Legg inn av MyWay »

Small_boi skrev: tir sep 21, 2021 10:07 am Brann var ikke ferdig på overgangsmarkedet.
Det tidligere stortalentet Sakor har signert ut sesongen. Trangt om plassene på midten nå, men en signering med liten risiko og litt potensiell oppside.

https://www.brann.no/nyheter/vajebah-sa ... -for-brann
Jeg visste at denne høsten kom til å bli steinbra.

Nå har jeg faktisk troen.

Sakor har kanskje ikke hatt en ellevill karriere, men har har spilt mye fotball i gode ligaer de siste årene.

Men det er i grunnen bare magefølelsen som tilsier at dette blir bra.

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

Tjaaah skrev: tir sep 21, 2021 6:12 pm
keizersoze skrev: tir sep 21, 2021 3:54 pm Hehe... Og faktisk fire keepere.
Vet ikke helt hvor oppdatert Brann. No er da, men er noen på utlån?

Ender bare med 25 spillere i a-stallen da.
Overraskende lite, men det har jo forsvunnet noen også da.
Seks stoppere, fire keepere og hundre baklengsmål. Tittelen på Brann sin oppsumeringsvideo fra sesongen 2021. Det vil si, man kan jo regne med Barmen, Forren og Andersen også, så da blir det vel åtte stoppere og fem keepere.
Er det egentlig legitimt å kalle de stoppere når de ikke stopper noe?
Kanskje utkikksposter passer bedre?

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Det er bra med litt konkurranse om plassene og litt mer allsidighet blant spillere, slik at vbi ikke blir låst til ett rigid spillesystem en èn type spillere over hele fjøla.

Tenker jeg. Uenig? Møt meg bak Bystasjonen kl 23 på søndag.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»