Test av mat, drikke og godis

Svar
Mehell

Re: Test av mat, drikke og godis

Legg inn av Mehell »

startelver skrev: fre feb 03, 2023 2:16 pm Vet ikke om Totenflak er nytt i Norge, men den lille chipsfabrikken på Toten er nå til salgs hos OBS , til bare 20 kr posen , (ved kjøp av 3 stk )

Har kjøpt salt og pepra og må si smaken er god. Terningkast 5.

Bilde
Jeg har også sett den i det siste, og skal innrømme at den frister. Må vel prøve en av dem.

Someone

Legg inn av Someone »

Synnøve Finden relanserer Kongsgård, etter 5 år borte. Visstnok i en forbedret utgave. Dette er jo deres emmentaler og Jarlsberg-konkurrent

https://www.godt.no/aktuelt/i/8JEVQA/se ... c31478f1a5

Falcon

Legg inn av Falcon »

Bilde

Gyros-wrap’en fra Smak går andre ferdigwrap’er en høy gang. Terningkast 6.

startelver

Legg inn av startelver »

Kims Sour Cream & Onion er fortsatt god. Terningkast 5

SirJames

Legg inn av SirJames »

Falcon skrev: tir feb 07, 2023 4:02 pm Bilde

Gyros-wrap’en fra Smak går andre ferdigwrap’er en høy gang. Terningkast 6.
Så ganske god ut, ja

Hvor selges denne?

Falcon

Legg inn av Falcon »

SirJames skrev: tir feb 07, 2023 9:33 pm
Falcon skrev: tir feb 07, 2023 4:02 pm Bilde

Gyros-wrap’en fra Smak går andre ferdigwrap’er en høy gang. Terningkast 6.
Så ganske god ut, ja

Hvor selges denne?
Meny

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Smakte på sørlandschips med smak av wienerpølse og ketchup i dag. Overraskende god. 4/6.

kibby

Legg inn av kibby »

TheBaseline skrev: fre feb 10, 2023 2:30 pm Smakte på sørlandschips med smak av wienerpølse og ketchup i dag. Overraskende god. 4/6.
Sjæl.

Jeg har ventet lenge på denne. Chips med ketchupsmak har jeg spist siden jeg var liten og så det i syden for første gang.

Blir en klar 5 av meg.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Havnet også på TK4 for chipsen med pølse/ketchup smak. Smaker intet av pølse, though.

startelver

Legg inn av startelver »

Æsj sier jeg da

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Overraskende god denne chipsen med ketchup ja, kjenner dog heller ingen smak av pølse - heldigvis.

fargerik

Legg inn av fargerik »

Jeg var innom Rema i går, og kikket på pizzaene. På impuls rasket jeg med meg en Prima Pizza for å teste, siden kiloprisen er så latterlig lav sammenlignet med originalen Grandiosa.
Jeg syns det smakte omtrent like fabelaktig, jeg.
Eller like trist.........

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Minner om at de fylte påskeeggene har kommet i butikkene. De kan kjøpes på Nille for 50 kr pr stk (medlemstilbud).

SirJames

Legg inn av SirJames »

Terningkast 6 for disse:

Bilde

SirJames

Legg inn av SirJames »

Og disse veksler mellom terningkast 5 og 6, meget gode til å være sukkerfri brus:

Bilde

Brukeravatar
JauKaninen
Innlegg: 1655

Legg inn av JauKaninen »

Rasist-isen til Diplom-is: terningkast 4 fra meg (man må like tutti-frutti. Og det gjør jeg jo!)

Bilde

SirJames

Legg inn av SirJames »

Her blir det et sted mellom 4 og 5 på terningen:

Bilde

kibby

Legg inn av kibby »

JauKaninen skrev: fre feb 17, 2023 9:17 pm Rasist-isen til Diplom-is: terningkast 4 fra meg (man må like tutti-frutti. Og det gjør jeg jo!)
► Show Spoiler
Denne har jeg savnet ;)

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Fanta Raspberry og Urge uten sukker får godkjent +. Terningkast mellom tre og fire. De kommer med den sedvanlige kunstige ettersmaken, men slik er det jo gjerne med sukkerfrie produkter.

Mia

Legg inn av Mia »

Likte den nye Monster! Min nye favoritt tror jeg,

Mehell

Legg inn av Mehell »

Mia skrev: tir feb 21, 2023 10:49 pm Likte den nye Monster! Min nye favoritt tror jeg,
Hvilken smak er det?
Foreløpig er det egentlig kun den med mangosmak jeg er begeistret for av Monsteren.

Mia

Legg inn av Mia »

Mehell skrev: tir feb 21, 2023 11:05 pm
Mia skrev: tir feb 21, 2023 10:49 pm Likte den nye Monster! Min nye favoritt tror jeg,
Hvilken smak er det?
Foreløpig er det egentlig kun den med mangosmak jeg er begeistret for av Monsteren.
Lewis Hamilton, smak for meg er ukjent egentlig. Men er god!

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Mia skrev: tir feb 21, 2023 10:49 pm Likte den nye Monster! Min nye favoritt tror jeg,
Jeg har smakt de også. Lewis Hamilton-varianten klarte jeg ikke å plassere smaksmessig, men den var helt ok. Rosà var veldig god. Jordbærlimonade?

Mehell

Legg inn av Mehell »

Mia skrev: tir feb 21, 2023 11:09 pm
Mehell skrev: tir feb 21, 2023 11:05 pm
Mia skrev: tir feb 21, 2023 10:49 pm Likte den nye Monster! Min nye favoritt tror jeg,
Hvilken smak er det?
Foreløpig er det egentlig kun den med mangosmak jeg er begeistret for av Monsteren.
Lewis Hamilton, smak for meg er ukjent egentlig. Men er god!
Kult. Skal smakes, og jeg gleder meg.

Mia

Legg inn av Mia »

Glycinello skrev: tir feb 21, 2023 11:09 pm
Mia skrev: tir feb 21, 2023 10:49 pm Likte den nye Monster! Min nye favoritt tror jeg,
Jeg har smakt de også. Lewis Hamilton-varianten klarte jeg ikke å plassere smaksmessig, men den var helt ok. Rosà var veldig god. Jordbærlimonade?
Rosa har jeg ikke testet enda! Vet ikke smaken, kanskje litt som fersken?

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Glycinello skrev: tir feb 21, 2023 11:09 pm
Mia skrev: tir feb 21, 2023 10:49 pm Likte den nye Monster! Min nye favoritt tror jeg,
Jeg har smakt de også. Lewis Hamilton-varianten klarte jeg ikke å plassere smaksmessig, men den var helt ok. Rosà var veldig god. Jordbærlimonade?
Monster kommer med en ny energidrikk med frisk smak av guarana og ginseng i samarbeid med F1-legenden Lewis Hamilton. Kilde: Meny.no

Mia

Legg inn av Mia »

DoktorS skrev: tir feb 21, 2023 11:15 pm
Glycinello skrev: tir feb 21, 2023 11:09 pm
Mia skrev: tir feb 21, 2023 10:49 pm Likte den nye Monster! Min nye favoritt tror jeg,
Jeg har smakt de også. Lewis Hamilton-varianten klarte jeg ikke å plassere smaksmessig, men den var helt ok. Rosà var veldig god. Jordbærlimonade?
Monster kommer med en ny energidrikk med frisk smak av guarana og ginseng i samarbeid med F1-legenden Lewis Hamilton. Kilde: Meny.no
Ifølge Kiwi så er det fersken og Nektarin.

https://kiwi.no/aktuelt/se-hvilke-nyhet ... butikk-na/

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Mia skrev: tir feb 21, 2023 11:23 pm
DoktorS skrev: tir feb 21, 2023 11:15 pm
Glycinello skrev: tir feb 21, 2023 11:09 pm

Jeg har smakt de også. Lewis Hamilton-varianten klarte jeg ikke å plassere smaksmessig, men den var helt ok. Rosà var veldig god. Jordbærlimonade?
Monster kommer med en ny energidrikk med frisk smak av guarana og ginseng i samarbeid med F1-legenden Lewis Hamilton. Kilde: Meny.no
Ifølge Kiwi så er det fersken og Nektarin.

https://kiwi.no/aktuelt/se-hvilke-nyhet ... butikk-na/
Skjønner at jeg må skjerpe smaksløkene til neste gang :lol:
Men jeg tror at Dr.S har rett her.

Saturn

Legg inn av Saturn »

Mia skrev: tir feb 21, 2023 11:09 pm
Mehell skrev: tir feb 21, 2023 11:05 pm
Mia skrev: tir feb 21, 2023 10:49 pm Likte den nye Monster! Min nye favoritt tror jeg,
Hvilken smak er det?
Foreløpig er det egentlig kun den med mangosmak jeg er begeistret for av Monsteren.
Lewis Hamilton, smak for meg er ukjent egentlig. Men er god!
Smakte plomme.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Mia skrev: tir feb 21, 2023 11:23 pm
DoktorS skrev: tir feb 21, 2023 11:15 pm
Glycinello skrev: tir feb 21, 2023 11:09 pm

Jeg har smakt de også. Lewis Hamilton-varianten klarte jeg ikke å plassere smaksmessig, men den var helt ok. Rosà var veldig god. Jordbærlimonade?
Monster kommer med en ny energidrikk med frisk smak av guarana og ginseng i samarbeid med F1-legenden Lewis Hamilton. Kilde: Meny.no
Ifølge Kiwi så er det fersken og Nektarin.

https://kiwi.no/aktuelt/se-hvilke-nyhet ... butikk-na/
Aha - merkelig, det står ingenting på boksen? Fersken og nektarin høres jo godt ut. Selv om jeg ikke drikker slike greier til vanlig, så kunne jeg nok godt tenkes å fristes av ferskensmak....

... det bringer meg veldig mange år tilbake, sikkert tidlig på 80-tallet en gang, da Gøy saft kom med en variant med ferskensmak. Husker det var lykke om sommeren.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Mat og Drikke»