HBO MAX

Svar
TWU

Re: HBO MAX

Legg inn av TWU »

Fringegirl skrev: tor apr 14, 2022 8:05 pm
Du siterer meg fordi ??
En «komihorror» serie som du nevner har vel om ingenting å gjøre med nevnte serier jeg ramset opp?
I en rekke av innlegg på forrige side med mange titler hadde du flest i ditt innlegg, men kommentaren var ikke direkte rettet mot deg selv om det nok fort kunne se sånn ut.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Henningsen skrev: tor apr 14, 2022 7:40 pm
startelver skrev: tor apr 14, 2022 7:34 pm Fikk mail fra HBO Max i dag om oppdaterte brukervilkår. B.l.a denne teksten :

Endringer i Abonnementspris

Abonnementsleverandøren din kan endre prisen for et Abonnement på Plattformen og vil kommunisere eventuelle prisendringer til deg i henhold til gjeldende lov.
------------------------

Så da spørs det hvor lang tid det går før 44.50 snart er dobbelt så dyrt.
Synes det er rimelig frekt når de annonserer med livstid på 44,5.
:twisted:
De gjorde som alle andre som annonserer, og det har blitt klargjort x antall ganger både under og rett etter at kampanjen var over, med mindre skrift at det var livstid på 50% av gjeldende pris.

Selve månedsprisen var tilfeldig for akkurat denne perioden, men de har aldri lovet noen livstid på 44,50,-.

Dette har blitt repetert til kjedsommelige her inne også nå.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Chromeback skrev: tir apr 19, 2022 8:44 pm
Henningsen skrev: tor apr 14, 2022 7:40 pm
startelver skrev: tor apr 14, 2022 7:34 pm Fikk mail fra HBO Max i dag om oppdaterte brukervilkår. B.l.a denne teksten :

Endringer i Abonnementspris

Abonnementsleverandøren din kan endre prisen for et Abonnement på Plattformen og vil kommunisere eventuelle prisendringer til deg i henhold til gjeldende lov.
------------------------

Så da spørs det hvor lang tid det går før 44.50 snart er dobbelt så dyrt.
Synes det er rimelig frekt når de annonserer med livstid på 44,5.
:twisted:
Dette har blitt repetert til kjedsommelige her inne også nå.
Stemmer, det er jeg som har vært ektremt treg her :oops:

startelver

Legg inn av startelver »

The Flight Attendant er tilbake med sesong 2, dere som liker litt mørk komedie kommer til å elske denne.


Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

startelver skrev: tor apr 14, 2022 7:34 pm Fikk mail fra HBO Max i dag om oppdaterte brukervilkår. B.l.a denne teksten :

Endringer i Abonnementspris

Abonnementsleverandøren din kan endre prisen for et Abonnement på Plattformen og vil kommunisere eventuelle prisendringer til deg i henhold til gjeldende lov.
------------------------

Så da spørs det hvor lang tid det går før 44.50 snart er dobbelt så dyrt.
Det er meget stor konkurranse mellom strømmeselskapene, så fullprisen blir kontinuerlig avveid mot konkurrentene.
Derfor kommer det ikke noe uforholdsmessig prishopp i uoverskuelig fremtid. Livstidstilbudet på 1/2 pris er rett og slett fantastisk bra.
Ikke finn på å si det opp.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Har kanskje blitt nevnt før her. Men blir man regnet som ny kunde (og dermed ny pris) den dagen kortet utløper på dato?

startelver

Legg inn av startelver »

Neptun skrev: lør apr 30, 2022 2:19 pm
startelver skrev: tor apr 14, 2022 7:34 pm Fikk mail fra HBO Max i dag om oppdaterte brukervilkår. B.l.a denne teksten :

Endringer i Abonnementspris

Abonnementsleverandøren din kan endre prisen for et Abonnement på Plattformen og vil kommunisere eventuelle prisendringer til deg i henhold til gjeldende lov.
------------------------

Så da spørs det hvor lang tid det går før 44.50 snart er dobbelt så dyrt.
Det er meget stor konkurranse mellom strømmeselskapene, så fullprisen blir kontinuerlig avveid mot konkurrentene.
Derfor kommer det ikke noe uforholdsmessig prishopp i uoverskuelig fremtid. Livstidstilbudet på 1/2 pris er rett og slett fantastisk bra.
Ikke finn på å si det opp.
Neida, jeg klarer meg bra med HBO, trenger ikke så mye annet. Så lenge det pumpes ut nye serier og filmarkivet med blockbusters fortsetter å øke er det nok å se på.

startelver

Legg inn av startelver »

Da er det slutt på eventyret med HBO Max til halv pris resten av livet.

Discovery + tar over hele greia.
Warner Bros. Discovery bekrefter at de skal slå sammen sine to strømmetjenester HBO Max og Discovery+. Det sa toppsjef David Zaslav i en samtale med investorer etter selskapets kvartalsresultater torsdag.

https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/bGy8 ... 6-n1065ce5

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Svindel.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

som forventet, er vel aldri noe som varer en livstid..

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Fringegirl skrev: fre aug 05, 2022 12:06 pm som forventet, er vel aldri noe som varer en livstid..
Hadde dog forventet lenger enn 2-3 år

startelver

Legg inn av startelver »

De bør jo tilby et fortsatt tilsvarende billigprodukt, rent sånt juridisk er jo dette bindende.

Cabal

Legg inn av Cabal »

startelver skrev: fre aug 05, 2022 3:15 pm De bør jo tilby et fortsatt tilsvarende billigprodukt, rent sånt juridisk er jo dette bindende.
Ikke om hbo max egentlig ikke finnes lengre. Det vil kanskje bli en annen strømmetjeneste, juridisk sett.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Har HBO grunnet The Walking Dead. Når den serien er ferdig i høst, spørs det om det er interessant nok til å fortsette. Den er ikke på toppen av de streamingtjenestene jeg benytter.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

ehall skrev: fre aug 05, 2022 5:41 pm Har HBO grunnet The Walking Dead. Når den serien er ferdig i høst, spørs det om det er interessant nok til å fortsette. Den er ikke på toppen av de streamingtjenestene jeg benytter.
--- Den kan du jo se på Disney så du kan egentlig kutte nå.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

TerryMcDermott skrev: man aug 08, 2022 6:50 pm
ehall skrev: fre aug 05, 2022 5:41 pm Har HBO grunnet The Walking Dead. Når den serien er ferdig i høst, spørs det om det er interessant nok til å fortsette. Den er ikke på toppen av de streamingtjenestene jeg benytter.
--- Den kan du jo se på Disney så du kan egentlig kutte nå.
Stemmer det, tok feil, ser nå at jeg ser den på Disney. Lurer på om det var GOT som gjorde at jeg begynte med HBO, men så byttet jeg tv leverandør og nå er HBO nå inkludert i tv-pakka. Er lite annet å velge mellom for meg, så da får vi se an hvordan det går med sammenslåingen, priser og slikt.

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

startelver skrev: fre aug 05, 2022 11:44 am Da er det slutt på eventyret med HBO Max til halv pris resten av livet.

Discovery + tar over hele greia.
Warner Bros. Discovery bekrefter at de skal slå sammen sine to strømmetjenester HBO Max og Discovery+. Det sa toppsjef David Zaslav i en samtale med investorer etter selskapets kvartalsresultater torsdag.

https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/bGy8 ... 6-n1065ce5
Helt uaktuelt å fortsette med HBO om de gjør om avtalen. Det blir en kundeflukt uten like, det bør de være forberedt på.

Har mer enn nok med Netflix og Viaplay.
Og tar heller Amazon Prime enn noe fullpris til HBO og Discovery.

kibby

Legg inn av kibby »

Valgte HBO Max fordi jeg trodde The Nanny lå der, som i USA. Men nej. Så kom ...And Just Like That, så jeg tenkte det var greit. Da fikk jeg også sett Euphoria og The Gilded Age. Tenkte også det var et pluss at Velkommen til Utmark og sesong 2 av Beforeginers lå der. Men nå har de fjernet alle norske serier. Og hva skjer med de norske seriene på Discovery+ når de fusjoneres?? Nei, jeg er skeptisk ass. Har allerede årsabonnement på Discovery+. Så jeg vil jo spare uansett, men spent på utvalget av serier. Og hva skjer med håndballen, som er mye av grunnen til at jeg valgte D+ (sammen med Ex)?? Too many unanswered questions...

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Får prøve å pløye meg gjennom listen min der før sammenslåingen. Sitter med en følelse av at utvalget blir dårligere heller enn bedre av sammenslåingen 🤷🏼‍♀️

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Elvis av Baz Luhrman er nå tilgjengelig på kanalen

startelver

Legg inn av startelver »

HBO Max er jo kjøpt opp så da har jeg avsluttet abonnementet til 49 kroner og erstattet det med en helt ny strømmetjeneste Sky Showtime til 39 kroner måneden, resten av livet . . :D :D

Ny tråd her :

https://www.fridiskusjon.no/viewtopic.php?t=4215

Corvus

Legg inn av Corvus »

Neptun skrev: man aug 08, 2022 7:51 pm
startelver skrev: fre aug 05, 2022 11:44 am Da er det slutt på eventyret med HBO Max til halv pris resten av livet.

Discovery + tar over hele greia.
Warner Bros. Discovery bekrefter at de skal slå sammen sine to strømmetjenester HBO Max og Discovery+. Det sa toppsjef David Zaslav i en samtale med investorer etter selskapets kvartalsresultater torsdag.

https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/bGy8 ... 6-n1065ce5
Helt uaktuelt å fortsette med HBO om de gjør om avtalen. Det blir en kundeflukt uten like, det bør de være forberedt på.

Har mer enn nok med Netflix og Viaplay.
Og tar heller Amazon Prime enn noe fullpris til HBO og Discovery.
Er såpass mye kvalitet på HBO at den skal jeg ha en god stund uansett. Netflix kuttet jeg i vår, er så mye drit som kommer ut der nå at jeg ble lei.

kibby

Legg inn av kibby »

Elgen skrev: fre sep 02, 2022 3:14 pm Elvis av Baz Luhrman er nå tilgjengelig på kanalen
Så den på kino i New York i sommer. Anbefales!!

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

:ugeek:

startelver

Legg inn av startelver »

Elvis kan anbefales for de som ikke har sett den. Med bl.a en feit utgave av Tom Hanks.

Bustyvel

Legg inn av Bustyvel »

Cabal skrev: fre aug 05, 2022 4:43 pm
startelver skrev: fre aug 05, 2022 3:15 pm De bør jo tilby et fortsatt tilsvarende billigprodukt, rent sånt juridisk er jo dette bindende.
Ikke om hbo max egentlig ikke finnes lengre. Det vil kanskje bli en annen strømmetjeneste, juridisk sett.
Antar dette fungerer som det fungerer ellers i verden om et selskap kjøper opp et annet. Eksisterende avtaler selskapet som kjøpes opp har inngått vil fortsette å gjelde under nytt eierskap. Jeg forventer m.a.o. at de som har HBO til 50% vil få den nye "kanalen" til samme betingelser.

Cabal

Legg inn av Cabal »

Bustyvel skrev: man sep 26, 2022 12:01 pm
Cabal skrev: fre aug 05, 2022 4:43 pm
startelver skrev: fre aug 05, 2022 3:15 pm De bør jo tilby et fortsatt tilsvarende billigprodukt, rent sånt juridisk er jo dette bindende.
Ikke om hbo max egentlig ikke finnes lengre. Det vil kanskje bli en annen strømmetjeneste, juridisk sett.
Antar dette fungerer som det fungerer ellers i verden om et selskap kjøper opp et annet. Eksisterende avtaler selskapet som kjøpes opp har inngått vil fortsette å gjelde under nytt eierskap. Jeg forventer m.a.o. at de som har HBO til 50% vil få den nye "kanalen" til samme betingelser.
Vet ikke hva som kommer til å skje, men jeg antar det er null problem for dem å avslutte den gamle tjenesten om de ønsker å kvitte seg med den rabatten. Tipper uansett at det blir gode tilbud på en evt ny tjeneste også.

startelver

Legg inn av startelver »

Bustyvel skrev: man sep 26, 2022 12:01 pm
Cabal skrev: fre aug 05, 2022 4:43 pm
startelver skrev: fre aug 05, 2022 3:15 pm De bør jo tilby et fortsatt tilsvarende billigprodukt, rent sånt juridisk er jo dette bindende.
Ikke om hbo max egentlig ikke finnes lengre. Det vil kanskje bli en annen strømmetjeneste, juridisk sett.
Antar dette fungerer som det fungerer ellers i verden om et selskap kjøper opp et annet. Eksisterende avtaler selskapet som kjøpes opp har inngått vil fortsette å gjelde under nytt eierskap. Jeg forventer m.a.o. at de som har HBO til 50% vil få den nye "kanalen" til samme betingelser.
Da blir jeg overrasket! Men jeg kutter dem ikke ut før en prisoppgang.

Ditmark

Legg inn av Ditmark »

Fikk i dag mail om at HBO øker prisen fra 89,- til 99,-. De som har 50% livet ut får da ny pris (50% av 99,-)så vidt jeg forstod.

Kan jeg beholde rabatt min på 50 % livet ut?
Ja, det kan du. Rabatten på 50 % livet ut vil fortsette så lenge abonnementet ditt på HBO Max er aktivt og du fortsetter å overholde vilkårene for tilbudet. Rabatten på 50 % gjelder for den nye abonnementsprisen som begynner på første faktureringsdato på eller etter den 14. juli 2023.

https://help.hbomax.com/no/answer/detail/000002302

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Ditmark skrev: tir jun 13, 2023 7:06 pm Fikk i dag mail om at HBO øker prisen fra 89,- til 99,-. De som har 50% livet ut får da ny pris (50% av 99,-)så vidt jeg forstod.

Kan jeg beholde rabatt min på 50 % livet ut?
Ja, det kan du. Rabatten på 50 % livet ut vil fortsette så lenge abonnementet ditt på HBO Max er aktivt og du fortsetter å overholde vilkårene for tilbudet. Rabatten på 50 % gjelder for den nye abonnementsprisen som begynner på første faktureringsdato på eller etter den 14. juli 2023.

https://help.hbomax.com/no/answer/detail/000002302
Ja, dette var jo vilkårene man skrev under på da man opprettet avtalen med dem, så det er jo akkurat som forventet det.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»