HBO MAX

Svar
startelver

Re: HBO MAX

Legg inn av startelver »

HBO Max er jo kjøpt opp så da har jeg avsluttet abonnementet til 49 kroner og erstattet det med en helt ny strømmetjeneste Sky Showtime til 39 kroner måneden, resten av livet . . :D :D

Ny tråd her :

https://www.fridiskusjon.no/viewtopic.php?t=4215

Corvus

Legg inn av Corvus »

Neptun skrev: man aug 08, 2022 7:51 pm
startelver skrev: fre aug 05, 2022 11:44 am Da er det slutt på eventyret med HBO Max til halv pris resten av livet.

Discovery + tar over hele greia.
Warner Bros. Discovery bekrefter at de skal slå sammen sine to strømmetjenester HBO Max og Discovery+. Det sa toppsjef David Zaslav i en samtale med investorer etter selskapets kvartalsresultater torsdag.

https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/bGy8 ... 6-n1065ce5
Helt uaktuelt å fortsette med HBO om de gjør om avtalen. Det blir en kundeflukt uten like, det bør de være forberedt på.

Har mer enn nok med Netflix og Viaplay.
Og tar heller Amazon Prime enn noe fullpris til HBO og Discovery.
Er såpass mye kvalitet på HBO at den skal jeg ha en god stund uansett. Netflix kuttet jeg i vår, er så mye drit som kommer ut der nå at jeg ble lei.

kibby

Legg inn av kibby »

Elgen skrev: fre sep 02, 2022 3:14 pm Elvis av Baz Luhrman er nå tilgjengelig på kanalen
Så den på kino i New York i sommer. Anbefales!!

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

:ugeek:

startelver

Legg inn av startelver »

Elvis kan anbefales for de som ikke har sett den. Med bl.a en feit utgave av Tom Hanks.

Bustyvel

Legg inn av Bustyvel »

Cabal skrev: fre aug 05, 2022 4:43 pm
startelver skrev: fre aug 05, 2022 3:15 pm De bør jo tilby et fortsatt tilsvarende billigprodukt, rent sånt juridisk er jo dette bindende.
Ikke om hbo max egentlig ikke finnes lengre. Det vil kanskje bli en annen strømmetjeneste, juridisk sett.
Antar dette fungerer som det fungerer ellers i verden om et selskap kjøper opp et annet. Eksisterende avtaler selskapet som kjøpes opp har inngått vil fortsette å gjelde under nytt eierskap. Jeg forventer m.a.o. at de som har HBO til 50% vil få den nye "kanalen" til samme betingelser.

Cabal

Legg inn av Cabal »

Bustyvel skrev: man sep 26, 2022 12:01 pm
Cabal skrev: fre aug 05, 2022 4:43 pm
startelver skrev: fre aug 05, 2022 3:15 pm De bør jo tilby et fortsatt tilsvarende billigprodukt, rent sånt juridisk er jo dette bindende.
Ikke om hbo max egentlig ikke finnes lengre. Det vil kanskje bli en annen strømmetjeneste, juridisk sett.
Antar dette fungerer som det fungerer ellers i verden om et selskap kjøper opp et annet. Eksisterende avtaler selskapet som kjøpes opp har inngått vil fortsette å gjelde under nytt eierskap. Jeg forventer m.a.o. at de som har HBO til 50% vil få den nye "kanalen" til samme betingelser.
Vet ikke hva som kommer til å skje, men jeg antar det er null problem for dem å avslutte den gamle tjenesten om de ønsker å kvitte seg med den rabatten. Tipper uansett at det blir gode tilbud på en evt ny tjeneste også.

startelver

Legg inn av startelver »

Bustyvel skrev: man sep 26, 2022 12:01 pm
Cabal skrev: fre aug 05, 2022 4:43 pm
startelver skrev: fre aug 05, 2022 3:15 pm De bør jo tilby et fortsatt tilsvarende billigprodukt, rent sånt juridisk er jo dette bindende.
Ikke om hbo max egentlig ikke finnes lengre. Det vil kanskje bli en annen strømmetjeneste, juridisk sett.
Antar dette fungerer som det fungerer ellers i verden om et selskap kjøper opp et annet. Eksisterende avtaler selskapet som kjøpes opp har inngått vil fortsette å gjelde under nytt eierskap. Jeg forventer m.a.o. at de som har HBO til 50% vil få den nye "kanalen" til samme betingelser.
Da blir jeg overrasket! Men jeg kutter dem ikke ut før en prisoppgang.

Ditmark

Legg inn av Ditmark »

Fikk i dag mail om at HBO øker prisen fra 89,- til 99,-. De som har 50% livet ut får da ny pris (50% av 99,-)så vidt jeg forstod.

Kan jeg beholde rabatt min på 50 % livet ut?
Ja, det kan du. Rabatten på 50 % livet ut vil fortsette så lenge abonnementet ditt på HBO Max er aktivt og du fortsetter å overholde vilkårene for tilbudet. Rabatten på 50 % gjelder for den nye abonnementsprisen som begynner på første faktureringsdato på eller etter den 14. juli 2023.

https://help.hbomax.com/no/answer/detail/000002302

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Ditmark skrev: tir jun 13, 2023 7:06 pm Fikk i dag mail om at HBO øker prisen fra 89,- til 99,-. De som har 50% livet ut får da ny pris (50% av 99,-)så vidt jeg forstod.

Kan jeg beholde rabatt min på 50 % livet ut?
Ja, det kan du. Rabatten på 50 % livet ut vil fortsette så lenge abonnementet ditt på HBO Max er aktivt og du fortsetter å overholde vilkårene for tilbudet. Rabatten på 50 % gjelder for den nye abonnementsprisen som begynner på første faktureringsdato på eller etter den 14. juli 2023.

https://help.hbomax.com/no/answer/detail/000002302
Ja, dette var jo vilkårene man skrev under på da man opprettet avtalen med dem, så det er jo akkurat som forventet det.

startelver

Legg inn av startelver »

Ditmark skrev: tir jun 13, 2023 7:06 pm Fikk i dag mail om at HBO øker prisen fra 89,- til 99,-. De som har 50% livet ut får da ny pris (50% av 99,-)så vidt jeg forstod.

Kan jeg beholde rabatt min på 50 % livet ut?
Ja, det kan du. Rabatten på 50 % livet ut vil fortsette så lenge abonnementet ditt på HBO Max er aktivt og du fortsetter å overholde vilkårene for tilbudet. Rabatten på 50 % gjelder for den nye abonnementsprisen som begynner på første faktureringsdato på eller etter den 14. juli 2023.

https://help.hbomax.com/no/answer/detail/000002302
Jeg fikk denne mailen
Fra neste fornyelsesdato etter 13. juli 2023 vil den månedlige standard abonnementsprisen endres fra 89 kr til:
99 kr/mnd


Men jeg har 50%, de kan bare våge å slette tilbudet. De er vel fusjonert med et annet selskap nå.

kibby

Legg inn av kibby »

startelver skrev: ons jun 14, 2023 12:37 am
Ditmark skrev: tir jun 13, 2023 7:06 pm Fikk i dag mail om at HBO øker prisen fra 89,- til 99,-. De som har 50% livet ut får da ny pris (50% av 99,-)så vidt jeg forstod.

Kan jeg beholde rabatt min på 50 % livet ut?
Ja, det kan du. Rabatten på 50 % livet ut vil fortsette så lenge abonnementet ditt på HBO Max er aktivt og du fortsetter å overholde vilkårene for tilbudet. Rabatten på 50 % gjelder for den nye abonnementsprisen som begynner på første faktureringsdato på eller etter den 14. juli 2023.

https://help.hbomax.com/no/answer/detail/000002302
Jeg fikk denne mailen
Fra neste fornyelsesdato etter 13. juli 2023 vil den månedlige standard abonnementsprisen endres fra 89 kr til:
99 kr/mnd



Men jeg har 50%, de kan bare våge å slette tilbudet. De er vel fusjonert med et annet selskap nå.
Jeg fikk den samme. Men forventer at prisen blir 49,50.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Tilbudet man godtok på 50% gjelder fortsatt, skjønner ikke helt hvorfor folk tror det motsatte. Tar fem sekunder å Google så får man svaret på det.

Ditmark

Legg inn av Ditmark »

Chromeback skrev: tir jun 13, 2023 8:50 pm
Ditmark skrev: tir jun 13, 2023 7:06 pm Fikk i dag mail om at HBO øker prisen fra 89,- til 99,-. De som har 50% livet ut får da ny pris (50% av 99,-)så vidt jeg forstod.

Kan jeg beholde rabatt min på 50 % livet ut?
Ja, det kan du. Rabatten på 50 % livet ut vil fortsette så lenge abonnementet ditt på HBO Max er aktivt og du fortsetter å overholde vilkårene for tilbudet. Rabatten på 50 % gjelder for den nye abonnementsprisen som begynner på første faktureringsdato på eller etter den 14. juli 2023.

https://help.hbomax.com/no/answer/detail/000002302
Ja, dette var jo vilkårene man skrev under på da man opprettet avtalen med dem, så det er jo akkurat som forventet det.
Er en del som lurte på hva som kom til å skje med denne avtalen etter fusjonen mellom HBO og Discovery, så da var det greit å informere om prisen når det først kom en prisjustering.

startelver

Legg inn av startelver »

Det er kommet en ny mail i dag ! De unnskylder seg.
I går mottok du en e-post angående en prisøkning for HBO Max som inneholdt feil informasjon. Vennligst aksepter våre unnskyldninger, og se nedenfor for riktig e-post angående endringen i prisen på ditt livstidsrabatttilbud.

Fra neste fornyelsesdato etter 13. juli 2023 vil den månedlige abonnementsprisen på 50 % rabatt livet ut endres fra 44,50 kr til:

49,50 kr/md

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»