Vil MdGs grønne kommunisme føre til folkemord?

Svar
pigg

Vil MdGs grønne kommunisme føre til folkemord?

Legg inn av pigg »

Jeg pratet med en MdG-er for noen år tilbake vedrørende menneskebefolkningens påvirkning på klimaet, og hun var bastant på at befolkningen måtte ned med MILLIARDER av mennesker skulle vi få stoppet klimaendringene. Den damen har nå en sentral rolle i partiet, og jeg tviler på at hun har endret mening - tvert i mot, så er hun nok enda mer selvsikker nå.

Dere som stemmer MdG, er dere villig til å sende dere selv og barna deres til GULag-leirene først? Eller gjelder denne dødsdommen for menneskerasen - bare for å redde noen bananfluer i Amazonas - alle andre enn dere pure og rene grønne kommunister?

Jeg er redd at om MdG får det som de vil så vil Norges befolkning stupe til ca. 500 000 innen 15-20 år.

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

hehe :lol:

Vel, kvinner får ikke så mye barn lenger når samfunnet når en viss standard. Så i store deler av verden vil befolkningen gå ned.

ulefos

Legg inn av ulefos »

pigg skrev: lør okt 30, 2021 8:57 pm
Jeg er redd at om MdG får det som de vil så vil Norges befolkning stupe til ca. 500 000 innen 15-20 år.
det er mye rart man blir servert i sosiale medier, men dette er grotesk og fundamentalt tanktetomt

Pernille

Legg inn av Pernille »

pigg skrev: lør okt 30, 2021 8:57 pm Dere som stemmer MdG, er dere villig til å sende dere selv og barna deres til GULag-leirene først? Eller gjelder denne dødsdommen for menneskerasen - bare for å redde noen bananfluer i Amazonas - alle andre enn dere pure og rene grønne kommunister?
Nå stemmer ikke jeg MDG men jeg tviler på at de er gale nok til å gjennomføre noe slikt. Det som kanskje er noe mer realistisk i mine øyne er at de grønne klarer å krakke den vestlige økonomien og dermed indirekte bidra til å skape interne konflikter og krigslignende tilstander her i vesten og i land som er avhengig av å handle sine råvarer med vestlige land. De grønne har jo aldri hatt særlig peiling på hverken økonomi eller teknologi. Dette vil i tillegg skap en enda større migrantstrøm enn i dag, og en kan jo bare tenke seg hva som vil skje når millioner av unge, sinte menn kommer til tomme velferdskasser i Europa.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

pigg skrev: lør okt 30, 2021 8:57 pm Jeg pratet med en MdG-er for noen år tilbake vedrørende menneskebefolkningens påvirkning på klimaet, og hun var bastant på at befolkningen måtte ned med MILLIARDER av mennesker skulle vi få stoppet klimaendringene. Den damen har nå en sentral rolle i partiet, og jeg tviler på at hun har endret mening - tvert i mot, så er hun nok enda mer selvsikker nå.

Dere som stemmer MdG, er dere villig til å sende dere selv og barna deres til GULag-leirene først? Eller gjelder denne dødsdommen for menneskerasen - bare for å redde noen bananfluer i Amazonas - alle andre enn dere pure og rene grønne kommunister?

Jeg er redd at om MdG får det som de vil så vil Norges befolkning stupe til ca. 500 000 innen 15-20 år.
Hvorfor beholde 500 000? Noah nøyde seg med sin egen familie, noen hester, kyr og geiter - og like overbefolket ble vi da okke som.

Rhabagatz

Legg inn av Rhabagatz »

pigg skrev: lør okt 30, 2021 8:57 pm Jeg pratet med en MdG-er for noen år tilbake vedrørende menneskebefolkningens påvirkning på klimaet, og hun var bastant på at befolkningen måtte ned med MILLIARDER av mennesker skulle vi få stoppet klimaendringene. Den damen har nå en sentral rolle i partiet, og jeg tviler på at hun har endret mening - tvert i mot, så er hun nok enda mer selvsikker nå.

Dere som stemmer MdG, er dere villig til å sende dere selv og barna deres til GULag-leirene først? Eller gjelder denne dødsdommen for menneskerasen - bare for å redde noen bananfluer i Amazonas - alle andre enn dere pure og rene grønne kommunister?

Jeg er redd at om MdG får det som de vil så vil Norges befolkning stupe til ca. 500 000 innen 15-20 år.
Du må lære deg forskjellen mellom folkemord og massemord.

Cabal

Legg inn av Cabal »

pigg skrev: lør okt 30, 2021 8:57 pm Jeg er redd at om MdG får det som de vil så vil Norges befolkning stupe til ca. 500 000 innen 15-20 år.
Vet ikke hvem som er verst; de som stemmer MDG, eller de som hater MDG.

pigg

Legg inn av pigg »

Rhabagatz skrev: søn okt 31, 2021 1:06 pmDu må lære deg forskjellen mellom folkemord og massemord.
Jeg har mine begreper i behold. MdG vil først og fremst drepe hvite mennesker.

pigg

Legg inn av pigg »

Cabal skrev: søn okt 31, 2021 1:31 pmVet ikke hvem som er verst; de som stemmer MDG, eller de som hater MDG.
Definitivt de som stemmer MdG.

trønderen

Legg inn av trønderen »

pigg skrev: tor des 02, 2021 11:00 pm
Rhabagatz skrev: søn okt 31, 2021 1:06 pmDu må lære deg forskjellen mellom folkemord og massemord.
Jeg har mine begreper i behold. MdG vil først og fremst drepe hvite mennesker.
For en absurd påstand. Hvilken verden lever du i?

Cabal

Legg inn av Cabal »

pigg skrev: tor des 02, 2021 11:01 pm Definitivt de som stemmer MdG.
Ikke når man ser på galskapen du lirer av deg. Tror du er hakket verre enn alle mdg'ere tilsammen faktisk. Du ligger og vaker godt til høyre for Høyre politisk, ikke sant?

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Cabal skrev: fre des 03, 2021 12:32 pm
Tror du er hakket verre enn alle mdg'ere tilsammen faktisk.
Det er faktisk klink umulig. Men hvorfor diskuterer du person og ikke sak?

Bantor
Innlegg: 1173

Legg inn av Bantor »

pigg skrev: tor des 02, 2021 11:00 pm Jeg har mine begreper i behold. MdG vil først og fremst drepe hvite mennesker.
Du tar feil. De grønne er ofte vegetarianere. Gule og svarte mennesker kan ikke fordøye melk på samme måte som "kaukasiere".

Siden veganisme ikke fungerer så bra, så er i praksis den grønne bevegelsen stort sett en "hvitmannsaffære".

palimpsest

Legg inn av palimpsest »

Jeg tror rett og slett ikke noe på at en som uttrykker seg som deg er i stand til å føre noen «samtale» med en MdG-politiker, med mindre du mener at du har skreket til vedkommende i et kommentarfelt på facebook.

Men bevare meg vel, det er jo god underholdning for resten av oss å se deg i fri utfoldelse.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Politikk - Norsk»