Line Andersen gjør comeback på skjermen

Svar
ms_8

Re: Line Andersen gjør comeback på skjermen

Legg inn av ms_8 »

Dette trur eg kan være eit godt val av Discovery. Line er populær og vil sannsynlegvis gjere ein god jobb

Mysterio19

Legg inn av Mysterio19 »

Finnes vel ikke ett eneste menneske i hele landet som er overrasket over dette.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

ms_8 skrev: man nov 01, 2021 9:08 am Line er populær
Var tenker jeg er et bedre ord, så får hun gjøre en stor jobb om hun skulle bli det igjen, mange har nok et helt annet syn på henne nå enn men hadde før.
Og, når hun skal stå nede i mållinjen, så blir det spennende å se om hun setter seg selv eller utøverne i fokus, ble dessverre en tendens at hun tok mer og mer plass i intervjusonene etter hvert

Rhabagatz

Legg inn av Rhabagatz »

ms_8 skrev: man nov 01, 2021 9:08 am Dette trur eg kan være eit godt val av Discovery. Line er populær og vil sannsynlegvis gjere ein god jobb
Jeg har egentlig aldri likt henne noe særlig, men har fått med meg at mange mener hun er flink.

Uansett, bra av Discovery som gir henne en ny sjanse, etter at hun ble stemplet som "vanskelig" av NRK. Håper for hennes del at hun har lært, og er litt med ydmyk. Jeg tror ikke på noen røyk uten ild i denne saken.

Pernille

Legg inn av Pernille »

Supert! Jeg liker Line og bob-sveisen hennes.

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

seriemester2013 skrev: man nov 01, 2021 9:12 am
Og, når hun skal stå nede i mållinjen, så blir det spennende å se om hun setter seg selv eller utøverne i fokus, ble dessverre en tendens at hun tok mer og mer plass i intervjusonene etter hvert
Tja, akkurat det er hun ikke alene om.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

seriemester2013 skrev: man nov 01, 2021 9:12 am
ms_8 skrev: man nov 01, 2021 9:08 am Line er populær
Var tenker jeg er et bedre ord, så får hun gjøre en stor jobb om hun skulle bli det igjen, mange har nok et helt annet syn på henne nå enn men hadde før.
Og, når hun skal stå nede i mållinjen, så blir det spennende å se om hun setter seg selv eller utøverne i fokus, ble dessverre en tendens at hun tok mer og mer plass i intervjusonene etter hvert
Tja. Folk glemmer fort, men er nok mange mulige meininger her. Eg er enig at det blir spennande å sjå om ho klarer å sette utøvere først. Eller om ho setter seg sjølv først.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Følger ikke med på alpint, så kan leve med dette.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Her må jeg bare innrømme at jeg tok feil. Jeg trodde aldri at Discovery ville ta sjansen på å ansette et slikt uroelement i sine rekker til et så viktig oppdrag.
Men hun skal jo få sjansen til å vise at hun kan oppføre seg på en helt annet måte. Vi får håpe hun har lært.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

ms_8 skrev: man nov 01, 2021 9:25 am
seriemester2013 skrev: man nov 01, 2021 9:12 am
ms_8 skrev: man nov 01, 2021 9:08 am Line er populær
Var tenker jeg er et bedre ord, så får hun gjøre en stor jobb om hun skulle bli det igjen, mange har nok et helt annet syn på henne nå enn men hadde før.
Og, når hun skal stå nede i mållinjen, så blir det spennende å se om hun setter seg selv eller utøverne i fokus, ble dessverre en tendens at hun tok mer og mer plass i intervjusonene etter hvert
Tja. Folk glemmer fort, men er nok mange mulige meininger her. Eg er enig at det blir spennande å sjå om ho klarer å sette utøvere først. Eller om ho setter seg sjølv først.
Folk flest gir vel fullstendig faen i Line Andersen. Hun er nok verken noen satan eller noe programledergeni. Etter det som framkom i retten framstår hun som en primadonna og på skjermen har hun alltid virket ganske middelmådig og mer opptatt av å flørte med mannlige toppidrettsutøvere enn det rent idrettsfaglige.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Ganske utrolig at hun var villig til å dra sitt eget rykte ned i gjørma, hun kunne jo bare ha sluttet (sikkert fått en sluttpakke på kjøpet) i NRK og fått seg ny tv-jobb uten problem.

palimpsest

Legg inn av palimpsest »

Justice 97 skrev: man nov 01, 2021 8:59 am
– Det er nok en viss spenning knyttet til hvordan jeg skal være på skjermen.
Er vel større spenning knyttet til hvordan hun vil være utenfor skjermen.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Justice 97 skrev: man nov 01, 2021 9:41 am
GoingKronos skrev: man nov 01, 2021 9:37 am Ganske utrolig at hun var villig til å dra sitt eget rykte ned i gjørma, hun kunne jo bare ha sluttet (sikkert fått en sluttpakke på kjøpet) i NRK og fått seg ny tv-jobb uten problem.
Nå fikk hun jo ny tv-jobb da.
Ja, men ingen tvil om hva hun vil bli husket for. Og det er ikke lengre latteren.

Brezjnev

Legg inn av Brezjnev »

Mysterio19 skrev: man nov 01, 2021 9:08 am Finnes vel ikke ett eneste menneske i hele landet som er overrasket over dette.
Tja, jeg mener da å huske at det var ganske mange som mente at hun hadde drept sin egen karriere. I stedet får hun nå den rollen hun ønsket, om enn et annet sted enn NRK, i årets største TV-happening. Er ikke bare for snille jenter det ordner seg.

Tormund

Legg inn av Tormund »

– Jeg stod på tredemøllen på Sats da de ringte, og jeg er vel en av de få som faktisk svetter på tredemøllen der …

Denne kommentaren er klassisk Line, liker å fremheve seg selv. Tipper det blir god stemning blant OL-crewet når Line byr opp til dans.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Justice 97 skrev: man nov 01, 2021 8:59 am Er nok mange som blir glade over å få denne solstråla tilbake på skjermen.

– Jeg stod på tredemøllen på Sats da de ringte, og jeg er vel en av de få som faktisk svetter på tredemøllen der … svetten rant så hardt i ansiktet at det ikke ble synlig at jeg ble litt rørt. Men jeg ble litt rørt!
Loooool :lol:

SirJames

Legg inn av SirJames »

Justice 97 skrev: man nov 01, 2021 8:59 am og jeg er vel en av de få som faktisk svetter på tredemøllen der …
Wtf...hva mener hun med den ekle kommentaren?

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

SirOwen skrev: man nov 01, 2021 2:53 pm
Justice 97 skrev: man nov 01, 2021 8:59 am og jeg er vel en av de få som faktisk svetter på tredemøllen der …
Wtf...hva mener hun med den ekle kommentaren?
At hun er best til å løpe på tredemølle, og at alle andre er late. Men ja. Det en spesiell kommentar å komme med. Bra hun ikke var på dritern. "Jeg satt og presset ut en kabel, og jeg er en av de som presser ut de største kablene, så det var vanskelig å høre hvor glad jeg var."

SirJames

Legg inn av SirJames »

Solvgutt1 skrev: man nov 01, 2021 2:55 pm
SirOwen skrev: man nov 01, 2021 2:53 pm
Justice 97 skrev: man nov 01, 2021 8:59 am og jeg er vel en av de få som faktisk svetter på tredemøllen der …
Wtf...hva mener hun med den ekle kommentaren?
At hun er best til å løpe på tredemølle, og at alle andre er late. Men ja. Det en spesiell kommentar å komme med. Bra hun ikke var på dritern. "Jeg satt og presset ut en kabel, og jeg er en av de som presser ut de største kablene, så det var vanskelig å høre hvor glad jeg var."
:lol: :lol:

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Solvgutt1 skrev: man nov 01, 2021 2:55 pm
SirOwen skrev: man nov 01, 2021 2:53 pm
Justice 97 skrev: man nov 01, 2021 8:59 am og jeg er vel en av de få som faktisk svetter på tredemøllen der …
Wtf...hva mener hun med den ekle kommentaren?
At hun er best til å løpe på tredemølle, og at alle andre er late. Men ja. Det en spesiell kommentar å komme med. Bra hun ikke var på dritern. "Jeg satt og presset ut en kabel, og jeg er en av de som presser ut de største kablene, så det var vanskelig å høre hvor glad jeg var."
Nå var det ikke Jokke som ble spurt, han kunne glatt sagt det..

palimpsest

Legg inn av palimpsest »

Tormund skrev: man nov 01, 2021 2:22 pm – Jeg stod på tredemøllen på Sats da de ringte, og jeg er vel en av de få som faktisk svetter på tredemøllen der …

Denne kommentaren er klassisk Line, liker å fremheve seg selv. Tipper det blir god stemning blant OL-crewet når Line byr opp til dans.
Jeg har faktisk ikke ord, men jeg lo godt. For en jævla dum kommentar.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Melder straffeshot for snikskryt på Line.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Hun henger sikkert på vestkanten. Der går det mer i selfies enn trening. Men hun skal jo ikke si så mye som svetter bare hun står på mølla.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Må innrømme at jeg ikke så denne komme. Hun var jeg sikker på at var ferdig i tv ruta. Hmmm.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Solvgutt1 skrev: man nov 01, 2021 2:55 pmAt hun er best til å løpe på tredemølle, og at alle andre er late. Men ja. Det en spesiell kommentar å komme med. Bra hun ikke var på dritern. "Jeg satt og presset ut en kabel, og jeg er en av de som presser ut de største kablene, så det var vanskelig å høre hvor glad jeg var."
Nok et tastatur drukner i kaffe...

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

SirOwen skrev: man nov 01, 2021 2:53 pm
Justice 97 skrev: man nov 01, 2021 8:59 am og jeg er vel en av de få som faktisk svetter på tredemøllen der …
Wtf...hva mener hun med den ekle kommentaren?
Jeg vil hun med det mener at mange er der bare for å vise seg frem. Da jeg gikk på Elixia/SATS en gang i tiden så var det en del flotte damer som hadde pyntet seg og sminket seg veldig fint for "treningsøkten" sin.

Kronologus

Legg inn av Kronologus »

Ser aldri på sport, med mindre sjakk er sport. Så mitt inntrykk av Line Andersen fra NRKs sendinger av sjakk-VM er en særdeles slitsom, forvokst heiajente som er besatt av PILA.

Forøvrig pussig hvordan amatørene (ekspertkommentatorene) oppførte seg atskillig mer profesjonelt enn de de profesjonelle mediafolkene under disse sendingene.

Fstop

Legg inn av Fstop »

:twisted:
Solvgutt1 skrev: man nov 01, 2021 2:55 pm
SirOwen skrev: man nov 01, 2021 2:53 pm
Justice 97 skrev: man nov 01, 2021 8:59 am og jeg er vel en av de få som faktisk svetter på tredemøllen der …
Wtf...hva mener hun med den ekle kommentaren?
At hun er best til å løpe på tredemølle, og at alle andre er late. Men ja. Det en spesiell kommentar å komme med. Bra hun ikke var på dritern. "Jeg satt og presset ut en kabel, og jeg er en av de som presser ut de største kablene, så det var vanskelig å høre hvor glad jeg var."
:twisted: pøh

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

SirOwen skrev: man nov 01, 2021 2:53 pm
Justice 97 skrev: man nov 01, 2021 8:59 am og jeg er vel en av de få som faktisk svetter på tredemøllen der …
Wtf...hva mener hun med den ekle kommentaren?
Det er vel fordi hun er feit da og utrent, mens de andre på treningssenteret er slanke og godt trente.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Solvgutt1 skrev: man nov 01, 2021 2:55 pm
SirOwen skrev: man nov 01, 2021 2:53 pm
Justice 97 skrev: man nov 01, 2021 8:59 am og jeg er vel en av de få som faktisk svetter på tredemøllen der …
Wtf...hva mener hun med den ekle kommentaren?
Bra hun ikke var på dritern. "Jeg satt og presset ut en kabel, og jeg er en av de som presser ut de største kablene, så det var vanskelig å høre hvor glad jeg var."
Det kan faktisk være ganske så ubehagelig når kabelen er oppe på ne...k.k-størrelse, da er det diameteren som representerer problemet.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Media»